Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš irgi su ta idėja, kad tiltas būtų tik mokamas
    DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

    Comment


      2013-10-14, 15:30
      Aplinkosaugininkai - prieš tiltą į Kuršių neriją

      http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...-nerija-505554

      Už 50 milijonų tokį tiltą?

      Dujovežis dvi valandas trukdys eismą, berods daugiau dar neseniai buvo, žiūrėk ir iki pusvalandžio sumažės.

      Keltai naujame terminale... Kiek jų bus ir kiek sutaps su mažųjų reisais visų pirma, antra tai, kad daugeliu atveju apiplauks aplink ir greit mažieji, ar palauks kelias minutes. Smeltės konteinerių terminalas apskritai ne argumentas.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        tegu juda vandens transportu. jis praktiškai merdi

        Comment


          Parašė Andrys Rodyti pranešimą
          tegu juda vandens transportu. jis praktiškai merdi
          Palaikau mintį.
          O keltai suteikia abejoms Marių pusėms savotiško žavesio.
          Jei bus tiltas, pusė kelionės į Neringą žavesio nebeteks, ir ar ten išvis važiuoti ilsėti dar labai pagalvosiu...

          Comment


            Dėl tilto į Kuršių neriją bus diskutuojama su aplinkosaugininkais

            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...6#.Us9yF6hJBok
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Mano manymu tiltas nėra reikalingas. Iš esmės turėtume, kaip tik, mažinti palaipsniui asmeninio transporto skaičių Kuršių Nerijoje (pvz. leisti tik gyventojų asmeninį transportą, spec. tarnybas ir viešąjį transportą). Gerinti viešąjį transportą, dažninti, sujungti keltų, Klaipėdos ir Neringos bilietus.

              Comment


                Jeigu čia pirmo būtinumo problema Klaipėdai, tai aš tyliu... Ryškiai reikia kažkokio brangaus statinio, kad atkatus pasidalint būtų galima

                Comment


                  Cia ka ta kursiu nerija atskira respublika? Gal i Kauna padarom mokama ivaziavia, i Vilniu? I traku pili keltu kelkim zmonem. Cia visur Lietuvos respublika ir neturi buti varzoma zmogaus laisve keliauti. Kodel turi reiketi moketi uz tai kas yra visu bendrai?

                  Comment


                    Regis nelabai reikalingas šitas tiltas, juk pati esmė yra - KELTAS, o pati tiltą tada kokiam aukštyje kabint, kad netrukdytu saugiam laivų judėjimui. O juk taibuna visokių laiveliu .
                    Daryti varstomą tiltą irgi neprotinga, daug energijos sanaudų bus. Na nebent požeminį tunelį išrausus pestiesiems. Nors ir automobiliams galima. Bet tai brangu yra. Kiek kainuotu rausimo požeminę mašinytę išsinuomot?

                    O keltas , tai istorija, tai Klaipėdos ir Neringos kraštovaizdžio dalis.
                    Bent jau aš taip manau. Plauki keltu, kiros virš galvų "šikteli kartais" - romantika

                    Comment


                      Gera prie vieno neseno straipsnio vizualizacija buvo - Golden Gate tiltas per marias Matyt daugiau ar mažiau tokio ir reikėtų...

                      Comment


                        Didžiausia tilto į Kuršių neriją kliūtis - aplinkosauga

                        Kelių transporto instituto, atlikusio tilto statybos galimybės apžvalgą, atstovas Agnius Stonys pateikė preliminarius skaičiavimus, jog žemas pakeliamas tiltas, galintis prasidėti nuo Kairių gatvės šioje marių pusėje ir nusileisti ties Alksnynės gyvenviete kitoje pusėje, kainuotų apie 165 mln. Lt, o aukštas ir nepakeliamas tiltas - apie 210 mln. Lt. Turint omenyje ir kitus dalykus, ne tik paties tilto statybą, šis projektas galėtų kainuoti 168-227 mln. Lt.
                        http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...127837/,page.1
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Gera prie vieno neseno straipsnio vizualizacija buvo - Golden Gate tiltas per marias Matyt daugiau ar mažiau tokio ir reikėtų...
                          Rusai neseniai įgyvendino ~1,2 mlrd. USD vertės projektą į panašią teritoriją:


                          Comment


                            Nu va. 200 mln. Lt už tiltą atrodo neįtikėtinai maža suma.

                            O toks tiltas, kaip viršuje esančiame paveiksliuke, tai manau suteiktų neblogą įspūdį atvykstantiems laivais Būt kažkas panašaus į garsųjį Rygos tiltą.

                            Comment


                              Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                              ...Kiek kainuotu rausimo požeminę mašinytę išsinuomot?...
                              Nereikia tokios masinos, uztenka "skandynto vamzdzio".
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Na tokio giganto kaip Golden Gate bridge (ilgis 2,7 km, ilgiausias tarpatramis 1,28 km) arba Russky bridge (ilgis 3,1 km, ilgiausias tarpatramis 1,1 km (šiuo metu rekordinis vantinio tilto tarpatramis pasaulyje)) tikrai nereikėtų. Nežinau tos vietos, bet pažiūrėjus per maps.lt susidarė toks vaizdas, kad nuo Kairių gatvės iki Alksnynės gyvenvietės yra maždaug 1,85 km. Pats tiltas manau neturėtų būti ilgesnis nei 1,4 km, o didžiausias tarpatramis tikrai neviršytų 700 metrų. Net ir 500 metrų tarpatramis Lietuvai būtų kažkas nerealaus, nes dabartinis ilgiausias tėra apie 100 metrų. Nežinau koks gylis Kuršių mariose, bet jei tiltas kainuotų apie 200 milijonų, tai turbūt nėra didelis ir būtų galima pastatyti pigios konstrukcijos su mažais tarpatramiais tiltą, kurie galbūt net nesiektų 100 metrų...

                                Comment


                                  tikiuosi nepastatys, o jei ir pastatys, tai padarys mokama ir brangesni nei keltai

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Nereikia tokios masinos, uztenka "skandynto vamzdzio".
                                    Toks variantas šioje vietoje netinka, nes bus ne tunelis, o užtvanka. Ten negilu, išskyrus siaurą gilesnę vietą prie Kuršių nerijos kranto.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Šiaip įdomu, koks ekonominis pagrįstumas statyti tokį tiltą? Koks šiuo metu automobilių eismo intensyvumas iš Klaipėdos į Kuršių Neriją? Ką duos tilto pastatymas? Susisiekimas taps greitesnis eliminuojant poreikį naudotis keltu, kas sutaupys ~40-50min.? Kam? Poilsiautojams, kurie vasarą keliauja į Nidą?

                                      Nebent norima Kuršių Neriją paversti masinio turizmo traukos vieta, kaip Palanga? Tuomet reiks atitinkamai liberalizuoti statybas visoje Kuršių Nerijoje, kad ten masiškai važiuojantys turistai turėtų kur apsistoti.

                                      Čia šiaip mano prielaidos, bet būtų įdomu sižinoti, kokios yra tikrosios prielaidos ir argumentai statyti tokį tiltą, žiūrint į tai iš ekonominės perspektyvos.
                                      Paskutinis taisė John; 2014.01.13, 00:50.

                                      Comment


                                        Tikrosios prielaidos manyčiau tokios kaip Antrosios perkėlos krantinės ir teritorija tinkama krovai. Ir geležinkelis šalia yra, ir privažiavimas geras. Terminaliukas telpa. O tie visi argumentai apie intensyvesnę laivybą, tai pasakos bobutėms.

                                        Be to prioritetas turėtų būti kiti objektai, kurie netiesiogiai atsipirktų labai greitai. Tai ir Jakų sankryžos užbaigimas, Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcija, Pietinio aplinkelio nutiesimas (iš ir į uostą važiuojantis sunkiasvoris transportas jau daro provėžas ir Šilutės plente, Taikos pr. ir Statybininkų prospekte, antrose juostose), Tilžės gatvės rekonstrukcija (tik apie pervažos keitimą viaduku kažkodėl net nekalbama ten), ir galų gale baigti sutvarkyti Lietuvos vartus per Kairių gatvę, ten liko baisus Taikos prospekto galas ir viadukas per geležinkelį, vaizdas kaip Černobilio zonoje (ir jau 20 metų niekas nesikeičia).
                                        Paskutinis taisė Eimantas; 2014.01.13, 01:07.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          O kokia situacija su giliavandeniu uostu? Viskas tik šnekų lygyje (pastaruosius beležino kiek metų)? Būtų Lietuva ekonomiškai tvirta šalis tai gražus tiltas su sutvarkyta infrastruktūra tikrai nepakenktų. Bet dabar, kai yra trypčiojama ties kitais svarbiais projektais ir apskritai tiek politine tiek ekonomine betvarke abejoju, ar pavyktų kažką protingo sugalvot.
                                          beg, borrow and steal

                                          Comment

                                          Working...
                                          X