Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Tilto per Kuršių marias idėja
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neringos savivaldybė turi panašią viziją, bet viską stabdo Vilniaus biurokratai (Parkai plius Paveldas). Visai nesenai jie neleido konvertuoti supuvusio žuvininkystės ūkio pačiame Nidos centre į viešbutį, arba neleido statyti viešbučio Nidoje prie antrojo pliažo (kur bet kokiu atveju sovietinių laikų pastatai stovi ...). Investuotojai planavo ir SPA prie antrojo pliažo, bet kadangi šalia SPA nebuvo leista statyti viešbučio, projektas pražuvo. Toks nesusikalbėjimas dėl kiekvieno projekto Nidoje yra pastovus ir to nesusikalbėjimo priežastis yra Vilniuje (R. Baškytė and co., kurie nesenai iniciavo ir Agilos rekonstrukcijos konkurso anuliavimą, ko pasekoje net ES finansavimas iš senos Programos buvo prarastas ...).Paskutinis taisė nomad; 2014.02.01, 13:10.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man čia primena "skalūnų" atvejį, kai Lietuvos žemė saugojama nežinia kam - "ateities kartoms", t.y. babajų imigrantams, nes lietuviai jau bus išmirę ir išemigravę ten kur GALIMA ir skirta gyventi žmonėmsParašė WILD_WEST Rodyti pranešimąPS būtų mano valia - keltas (tiltas) + ekologinis būtų apie 100lt ir daugiau.  
 Čia jau iš tiesų po truputį darosi nelabai galima gyventi, nes tikslas kuo ilgiau išlaikyti žmones sukištus į sovietnamius (daugiabučius).
 
 Patikslinkite ką ir kur ten galima statyti?Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas ten neleidžia statyti??? Gali statyti. Bet ne, nori statyti ką nori, o ne ką galima.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2014.02.03, 13:33.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek SGD terminalas trukdys keltams
 
 http://www.ve.lt/naujienos/jura/kiek...ltams-1140592/Per darbo grupės dėl tilto į Kuršių neriją statybos galimybių posėdį Klaipėdos vicemeras Artūras Šulcas klausė: "Argi mes nebuvome apgauti? Juk mums sakė, kad suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalas netrukdys AB "Smiltynės perkėla" keltų darbui, o dabar išeina, kad trukdys." Kaip bus iš tikrųjų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiltas, išbaidysiantis turistus iš Lietuvos
 
 Tiltas į Kuršių neriją vis labiau kursto aistras. Verslininkai pabrėžia, kad dėl kasmet didėjančios laivybos bei veiklą pradėsiančių naujų terminalų kils sunkumų „Smiltynės perkėla“ keltų eismui. Savo ruožtu gamtosaugos specialistai akcentuoja teritorijos unikalumą ir drąsiai sako, kad Kuršių nerija lyg Mona Liza, jai ją sudarkys tiltas, ji taps nebepatraukli turistams. Tokie svarstymai vyko penktadienio apskrito stalo diskusijose, kurios iniciatoriumi tapo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcija.
 http://grynas.delfi.lt/aplinka/tilta...#ixzz2xwwMgJSP
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Statinys kaži ar labiau sudarkys, kur jau ir taip yra didelis pramoninis objektas - uostas.
 O jei jie kalba apie srautą, tai palikus tokias pačias kainas kaip ir dabar keltas, tai mašinų nepadaugės. Kaži ar kas nors dabar atsisako vykti automobiliu vien dėl fakto, kad reikės plaukti. Greičiau atvirkščiai. Bent man tai pats įdomumas, ir galimybė padaryti atrakciją vaikams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tikra tiesa - keltas yra kažkas tookio, džiugu kad mano vaikai dar tikrai spės persikelti į neriją ir pajusti tą smagią atostogų dvasią, kuri mūsų vaikystėje buvo neįsivaizduojame be kelto per marias ar delfinariumo aplankymo o šiaip - kol keltai pavojingai netrukdo kursuojantiems didiesiems laivams, manau, kad tilto dar tikrai nereikia o šiaip - kol keltai pavojingai netrukdo kursuojantiems didiesiems laivams, manau, kad tilto dar tikrai nereikia
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl kalbama tik apie tiltą į neriją?
 
 http://www.ve.lt/naujienos/jura/kode...erija-1174447/Prasidėjo audringos diskusijos, ar reikia statyti tiltą į Kuršių neriją. Daugelio manymu, dėl šio labai jautraus klausimo reikia atlikti studiją, kurioje būtų apsvarstytos visos galimybės, išnagrinėti keli variantai.
 Siekiama skatinti konstruktyvų dialogą tarp visuomenės bei visų suinteresuotų grupių Uosto direkcija vakar surengė apskritojo stalo diskusiją dėl tilto per Kuršių marias, tačiau kai kurie jos dalyviai piktinosi tuo, kad nekalbama apie kitas susisiekimo su kitu krantu alternatyvas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ilgas kelias į kopas: galima ir po vandeniu
 http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...deniu-1204043/Neseniai plačiau aptarinėti pradėta tilto į Kuršių neriją idėja pakibo ore - vieni ją palaiko, kiti priešinasi, bet, be kalbų, realių darbų nevyksta. Nebent planuojamos kitos kalbos aukštesniu lygiu - Vyriausybės. Tad kol kas neaišku niekas - nei kas tą tiltą statytų, nei kur, nei kada, nei už kiek. Lyg sumaišties būtų maža, pasiūlytas dar vienas susisiekimo su Neringa projektas - tunelis po mariomis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Duok die, jeigu jau tai neišvengiama, kad tai būtų tiltas, o ne stadionas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, tiltas į Neringą būtų atsarginis socdemų variantas, jeigu Nacionalinis stadionas nepavyktų There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe). There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau nacionalinis stadionas žymiai reikalingesnis nei tas tiltas.Parašė nomad Rodyti pranešimąDuok die, jeigu jau tai neišvengiama, kad tai būtų tiltas, o ne stadionas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turint omeny efektyvumo kriterijų (kaina/rezultatas-nauda), be jokios abejonės tiltas geriau. Ar tau dar poveikio vertinimo studijos čia reiktų?Parašė Lettered Rodyti pranešimąManau nacionalinis stadionas žymiai reikalingesnis nei tas tiltas. There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe). There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiltas kainuotų brangiau nei stadioną pabaigti, o dėl naudos, tai manau stadionas naudingiau, dabar apskritai jokio normalaus neturim.Parašė nomad Rodyti pranešimąTurint omeny efektyvumo kriterijų (kaina/rezultatas-nauda), be jokios abejonės tiltas geriau. Ar tau dar poveikio vertinimo studijos čia reiktų?   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš irgi manau, kad tiltas nereikalingas, nėra problema truputį eilėje pastovėti, keltai gana greitai dirba, beto savotiška atrakcija ir pačiai Neringai pliusas. Europoje yra vietų, kur keltais keliolika kartų daugiau automobilių ir žmonių perkeliama, bet ten tilto niekas neplanuoja statyti, nors būtų dar pigiau dėl mažesnio atstumo.Parašė LBPO aš nesutinku, kad tiltas į Kuršių neriją būtų naudingesnis už stadioną Vilniuje. Mano nuomone, tilto apskritai nereikia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nomad, sprendimu yra begales. PVZ, kaip siule Hitachi, suretejus keltu marsrutams, atsiranda elektromobiliu nuoma, ikrovimo stoteles neringoje. Arba isvis ivest ribojimus i neringa su tarsiom masinom, pvz kvotos visiem dyzeliam/benzima, o hibridus/elektromobilius kelia be eiles ir pan Reik kurybiskai paziuret ir dar gausim positive externalities Reik kurybiskai paziuret ir dar gausim positive externalities  
 Comment








Comment