Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kompleksinis požiūris-tai dar penkiaguba urbanicazija, kad tiltų žiemą pravažiuotų ne viena mašina per pusvalandį, o dvi?
    Pravažiuotų ir penkiasdešimt, jei žiemą ką Neringoje būtų veikti. Ir būtų labai super. Stovėtų bent pora spa kaip Druskininkuose kur nors prie jūros (kad ir tam nusususiam antrajame Nidos pliaže), būtų ir judesys žiemą.

    Anyway, man juokinga visa šita diskusija - ar tie Neringos 'saugotojai' bent suvokia, kad Nidoje nėra nė vieno normalaus (4 žvaigždžių, bent jau) viešbučio? Nė vieno!!! Nidus ir Seklyčia iš tolo traukia prie 3+, na o kas dar ten likę - kambariukai geltonų plytų Brežnevo laikų 'prestiže' Taikos gatvėje? Apie kokią urbanizaciją čia kalba gali eiti iš viso? Gal greičiau apie minimalų Nidos prikėlimą iš sovietinio nomenklatūrinio letargo?
    Paskutinis taisė nomad; 2014.07.29, 00:20.
    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

    Comment


      Tame ir esme, kad unesco statusas neleidzia daryti tokiu nesamoniu, kaip tilto statybos, dangoraiziai viduryj neringos ir pan

      Comment


        Dangoraižių? Gal pradėkim nuo 2 aukštų sovietinio žuvininkystės ūkio griuvenos sutvarkymo Nidos prieplaukoje?

        Šitos visos kalbos man primena vapėjimą bobos pre suskilusios geldos, kuriai net cariene būti per menka ... I'm outta here.
        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

        Comment


          Parašė nomad Rodyti pranešimą
          Dangoraižių? Gal pradėkim nuo 2 aukštų sovietinio žuvininkystės ūkio griuvenos sutvarkymo Nidos prieplaukoje?
          Man tie griuvėsiai (kaip ir dar kelios vietos) kelia pasibaisėjimą. Bet UNESCO valdininkamas, matyt, akių nebado.

          Atkreipkime dėmesį, kad pusę saugomos nerijos valdo Rusijos Federacija, kuriai absoliučiai niekas pretenzijų nereiškia. Nors būtų už ką. Kas lankėsi, galėtų patvirtinti.

          Comment


            Nebūtina nusivažiuoti iki griuvenų. Tiltui pagrįsti pagrindinis dalykas yra nuolatinis automobilių srautas. O didelis jis tik du mėnesius, ir kiek bepristačius SPA jis vistiek toks nebus nesezono metu kaip sezono. Perkėla iš esmės gerai susitvarko su esančiu srautu (nekalbant, kad reikia skatinti palikti automobilius žemyne).

            Vietoj to tilto geriau sudarytų pvz. TOP10 problemiškiausių pervažų sąrašą, ir vietoj jų statytų viadukus. Būtų racionalus sprendimas, o ne pinigų švaistymas.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Chebra, žliumbiam, kad mums kažko Neringoje neduoda daryti?
              Tik kartais norime ten nerealių dalykų.

              Man atrodo, jei Nidos valdžia konstruktyviai dirbtų su SDD ir KNP, beveik viską jie ten išspręstų.

              Interviu su Baškyte:

              - Neringos meras jus kaltina, kad neleidžiate suremontuoti ir praplatinti kelio. Esą tik po daug metų trukusių derybų duotas leidimas atnaujinti 9,5 km ilgio kelio atkarpą. Ar jums atrodo, kad kelio būklė gera?
              - Aš to nesuprantu. Kiek buvo prašyta – viskas suderinta. Daugiau jokių prašymų nėra. Be to, Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba nei sąlygų išduoda, nei derina. Viską lemia nacionalinio parko direkcija. Mus pasiekia tik probleminės situacijos. Planavimo dokumentai patvirtinti – darykite. Ten labai daug leista. Pirma padarykite tai ką galima, o tada sakykite, kad kažko trūksta. Pirma suremontuokite tą atkarpą, o paskui žiūrėkite, ką galima padaryti daugiau.

              - Meras sako, kad nepritariate ir viešbučio su SPA centru atsiradimui buvusiame žuvininkystė ūkyje. Ar tai tiesa?
              - Mes tam pritarėme. Mes padarėme viską, kad tai būtų galima statyti. Mes sudarėme visas galimybes. Aš nežinau, kodėl jis dar nestovi. Aš galiu parodyti protokolus. Merui galiu priminti. Kažkaip žmonės viską labai greitai pamiršta.

              - Taip pat D. Jasaitis jus kaltina, kad neva sužlugdėte kultūros centro „Agila“ rekonstrukciją...
              - Mes leidžiam rekonstruoti. Tik yra klausimas „kaip“? Pradedant planavimo procesą pirmiausia atsižvelgiama į institucijų sąlygas, o tada žiūrimą, ką galima daryti. Šiuo atveju neliko vietos išskirtinei Kuršių nerijos vertei. Aš įsivaizduoju, kad dokumentus rengiantys specialistai turėtų pasidomėti teisės aktais, reikalavimais, planavimo dokumentais. Šito nebuvo. Kai savivaldybė skelbė konkursą, mūsų neklausė. Jei būtų paklausę, būtumėm patarę. Dabar savivaldybė paskelbė naują konkursą.


              http://grynas.delfi.lt/aplinka/valdi...#ixzz38sLicZwX

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                Tame ir esme, kad unesco statusas neleidzia daryti tokiu nesamoniu, kaip tilto statybos, dangoraiziai viduryj neringos ir pan
                Ar tikrai Unesco kažką sako apie susisiekimo su saugotinomis teritorijomis būdus? Ten saugoma gamta ir kraštovaizdis ar saugomos unikalios susisiekimo problemos?

                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Nebūtina nusivažiuoti iki griuvenų. Tiltui pagrįsti pagrindinis dalykas yra nuolatinis automobilių srautas. O didelis jis tik du mėnesius, ir kiek bepristačius SPA jis vistiek toks nebus nesezono metu kaip sezono. Perkėla iš esmės gerai susitvarko su esančiu srautu (nekalbant, kad reikia skatinti palikti automobilius žemyne).

                Vietoj to tilto geriau sudarytų pvz. TOP10 problemiškiausių pervažų sąrašą, ir vietoj jų statytų viadukus. Būtų racionalus sprendimas, o ne pinigų švaistymas.
                Kažkaip keista, kad nenorima matyti problemų, kurios yra akivaizdžios. Ten tikrai yra susisiekimo problemų.
                Šiuo metu yra du keliai:
                1) daryti 100 proc. rezervatą ir išvis uždrausti nuosavą transportą ne Neringos gyventojams;
                2) sukurti gerą ir patikimą galimybę susisiekti, bet kartu įvesti saugiklius, kad tuo būtų naudojamasi saikingai.

                Pirmu variantu galėtų padėti geras viešojo transporto išvystymas, tačiau atsižvelgiant į Lietuvos realijas ir kurortinės vietovės sezoniškumą, toks scenarijus mažai tikėtinas. Galima kalbėti net ir kelis dešimtmečius apie tai, bet nieko nedarant niekas ir nepasikeis, o norint daryti, reikia pasiruošti skirti nemažai subsidijų. O kažką reikia daryti, nes situacija savaime nepasikeis ir reikia daryti dabar, o ne atidėlioti 5, 10, 20-čiai metų.

                Antras variantas žymiai realesnis ir labiau įgyvendinamas. Man tik nesuprantama kodėl pastoviai šnekama tarsi norėtume išvis uždrausti lankymąsi Neringoje. Tai kam ten saugoma ta teritorija, jeigu negalime užtikrinti galimybės visiems ja pasidžiaugti? Ar saugome tik ateities kartoms, kurioms gali to nebereikėti arba netyčia atsitikti taip, kad po kiek laiko nebebus ką ten saugoti. O norint apsaugoti teritorijas nuo nepageidautinos veiklos yra n+1 būdų tą padaryti neblokuojant patekimo į jas (kas šiuo metu realiai įgyvendinama), tik visada reikia pasukti galva norint sukurti patikimas priemones, o ne eiti lengviausiu keliu - viską uždrausti.

                Comment


                  Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                  Chebra, žliumbiam, kad mums kažko Neringoje neduoda daryti?
                  Tik kartais norime ten nerealių dalykų.

                  Man atrodo, jei Nidos valdžia konstruktyviai dirbtų su SDD ir KNP, beveik viską jie ten išspręstų.

                  Interviu su Baškyte:

                  - Neringos meras jus kaltina, kad neleidžiate suremontuoti ir praplatinti kelio. Esą tik po daug metų trukusių derybų duotas leidimas atnaujinti 9,5 km ilgio kelio atkarpą. Ar jums atrodo, kad kelio būklė gera?
                  - Aš to nesuprantu. Kiek buvo prašyta – viskas suderinta. Daugiau jokių prašymų nėra. Be to, Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba nei sąlygų išduoda, nei derina. Viską lemia nacionalinio parko direkcija. Mus pasiekia tik probleminės situacijos. Planavimo dokumentai patvirtinti – darykite. Ten labai daug leista. Pirma padarykite tai ką galima, o tada sakykite, kad kažko trūksta. Pirma suremontuokite tą atkarpą, o paskui žiūrėkite, ką galima padaryti daugiau.

                  - Meras sako, kad nepritariate ir viešbučio su SPA centru atsiradimui buvusiame žuvininkystė ūkyje. Ar tai tiesa?
                  - Mes tam pritarėme. Mes padarėme viską, kad tai būtų galima statyti. Mes sudarėme visas galimybes. Aš nežinau, kodėl jis dar nestovi. Aš galiu parodyti protokolus. Merui galiu priminti. Kažkaip žmonės viską labai greitai pamiršta.

                  - Taip pat D. Jasaitis jus kaltina, kad neva sužlugdėte kultūros centro „Agila“ rekonstrukciją...
                  - Mes leidžiam rekonstruoti. Tik yra klausimas „kaip“? Pradedant planavimo procesą pirmiausia atsižvelgiama į institucijų sąlygas, o tada žiūrimą, ką galima daryti. Šiuo atveju neliko vietos išskirtinei Kuršių nerijos vertei. Aš įsivaizduoju, kad dokumentus rengiantys specialistai turėtų pasidomėti teisės aktais, reikalavimais, planavimo dokumentais. Šito nebuvo. Kai savivaldybė skelbė konkursą, mūsų neklausė. Jei būtų paklausę, būtumėm patarę. Dabar savivaldybė paskelbė naują konkursą.


                  http://grynas.delfi.lt/aplinka/valdi...#ixzz38sLicZwX
                  Na, tik ne Baškytei aiškinti, kaip jos tarnyba viską leidžia ir nieko nelemia. Pačios jau atmintis trumpa. Begėdė ir tiek.
                  N N N

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Ar tikrai Unesco kažką sako apie susisiekimo su saugotinomis teritorijomis būdus? Ten saugoma gamta ir kraštovaizdis ar saugomos unikalios susisiekimo problemos?


                    Kažkaip keista, kad nenorima matyti problemų, kurios yra akivaizdžios. Ten tikrai yra susisiekimo problemų.
                    Šiuo metu yra du keliai:
                    1) daryti 100 proc. rezervatą ir išvis uždrausti nuosavą transportą ne Neringos gyventojams;
                    2) sukurti gerą ir patikimą galimybę susisiekti, bet kartu įvesti saugiklius, kad tuo būtų naudojamasi saikingai.

                    Pirmu variantu galėtų padėti geras viešojo transporto išvystymas, tačiau atsižvelgiant į Lietuvos realijas ir kurortinės vietovės sezoniškumą, toks scenarijus mažai tikėtinas. Galima kalbėti net ir kelis dešimtmečius apie tai, bet nieko nedarant niekas ir nepasikeis, o norint daryti, reikia pasiruošti skirti nemažai subsidijų. O kažką reikia daryti, nes situacija savaime nepasikeis ir reikia daryti dabar, o ne atidėlioti 5, 10, 20-čiai metų.

                    Antras variantas žymiai realesnis ir labiau įgyvendinamas. Man tik nesuprantama kodėl pastoviai šnekama tarsi norėtume išvis uždrausti lankymąsi Neringoje. Tai kam ten saugoma ta teritorija, jeigu negalime užtikrinti galimybės visiems ja pasidžiaugti? Ar saugome tik ateities kartoms, kurioms gali to nebereikėti arba netyčia atsitikti taip, kad po kiek laiko nebebus ką ten saugoti. O norint apsaugoti teritorijas nuo nepageidautinos veiklos yra n+1 būdų tą padaryti neblokuojant patekimo į jas (kas šiuo metu realiai įgyvendinama), tik visada reikia pasukti galva norint sukurti patikimas priemones, o ne eiti lengviausiu keliu - viską uždrausti.
                    Akivaizdžios susisiekimo problemos kelis vasaros savaitgalius? Dėl kelių savaitgalių reikia statyti tiltą?
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Šiuo metu yra du keliai:
                      1) daryti 100 proc. rezervatą ir išvis uždrausti nuosavą transportą ne Neringos gyventojams;
                      2) sukurti gerą ir patikimą galimybę susisiekti, bet kartu įvesti saugiklius, kad tuo būtų naudojamasi saikingai.
                      Kodėl tik du? Gal trečias kelias:
                      Kaip dabar, papildomai skatinimas (galima sugalvoti nemažai priemonių) palikti automobilius Klaipėdoje?

                      Visdėlto problemos, kaip Eimantas sako, yra tik kelis savaitgalius per metus.

                      Comment


                        Taip, dėl ilgų eilių problema yra tik kelis savaitgalius per metus. Dėl spec. transporto irgi nėra bėdos - bendrose eilėse jis tikrai nestovi, nereikia kalbėti nesąmonių.

                        Šiek tiek liūdna, kad visiems sunku pripažinti, jog problema yra dėl uosto poreikių. Tiek kalbos apie tiltą, tiek keltus - visa tai yra tik dėl uosto, jo plėtros (šiuo metu aktualiausia SGDT ir laivo apsisukimo zina). Reikėtų kažkaip nebijoti vadinti daiktus tikrais vardais, tuomet ir problemas bus sunkiau išspręsti.

                        Mano nuomone, tilto poreikio dėl automobilių patekimo į Neringą argumentas naudojamas grynai dėl bijojimo pripažinti, kas yra tikrasis to priežastis. Nieko blogo, kad uostas plečiasi. Tiltas reikalingas uostui, bet ne turistams.
                        N N N

                        Comment


                          Aš manau, kad pagrindinė priežastis yra antrosios perkėlos teritorija. Ji labai tinkama krovai. Ir tikrai ne automobiliai ir net ne hipotetiškai intensyvesnė laivyba.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Man tie griuvėsiai (kaip ir dar kelios vietos) kelia pasibaisėjimą. Bet UNESCO valdininkamas, matyt, akių nebado.

                            Atkreipkime dėmesį, kad pusę saugomos nerijos valdo Rusijos Federacija, kuriai absoliučiai niekas pretenzijų nereiškia. Nors būtų už ką. Kas lankėsi, galėtų patvirtinti.
                            Būtent. Apšiktos sovietinio kolhozo griuvenos - taip galima būtų apibūdinti visą RF Kuršių Nerijos pusę.
                            Paskutinis taisė nomad; 2014.07.30, 02:31.
                            There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                            Comment


                              Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                              Aš įsivaizduoju, kad dokumentus rengiantys specialistai turėtų pasidomėti teisės aktais, reikalavimais, planavimo dokumentais
                              Haha, 'grynas' Kafka - galėtų delfyje atitinkamas skyrius būti Negalima nes ... negalima ...
                              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                              Comment


                                Tunelis į Kuršių neriją: ar tai realu?

                                http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...realu-1221068/
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Tunelis į Kuršių neriją: ar tai realu?

                                  http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...realu-1221068/
                                  Įdomu būtų pamatyti kaip atrodo tunelio kasimas atviru būdu.. gal kas kokių pavyzdžių žino?
                                  Neišmeskite spalvų

                                  Comment


                                    Parašė dts Rodyti pranešimą
                                    Įdomu būtų pamatyti kaip atrodo tunelio kasimas atviru būdu.. gal kas kokių pavyzdžių žino?
                                    Na, vienas iš pavyzdžių būtų - pasikvieti Mozę, kad vandenį perskirtų, ir tada kasi.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Na, vienas iš pavyzdžių būtų - pasikvieti Mozę, kad vandenį perskirtų, ir tada kasi.
                                      Dar galima pastatyti kesoną, jei Mozės nein prisikviest.

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Tunelis į Kuršių neriją: ar tai realu?

                                        http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...realu-1221068/
                                        Geriausia man Miss Gestapo (R. Baškytės, kuri jau atrodė atleista visiems laikams, bet vis dar keliasi kaip Feniksas iš pelenų) nuomonė. Pradžioje ji sako akivaizdžius ir nereikalaujančius komentaro dalykus, po to rūpinasi kaip ten pastačius tunelį pateks sunkus transportas, po to jau pasirodo pasibaisi galima tarša, kalba apie parkavimo stoką, bet galų gale kerta iš peties kaip visada su nuoroda į Šventąjį Raštą: nieko ten daryti "negalima, nes nenumatyta planavimo dokumentuose ...".

                                        Bet tik nesuprantu, ką jinai turi omeny, kalbėdama apie tai, kad Kuršių Nerija neturi tapti 'eiliniu' kurortu? Ar jinai buvo Nidoj ir bandė ieškoti bent 3 su puse žvaigždžių (jau nesakau 'neeilinio') viešbučio, ar bent vieno normalaus restorano, ar bent jau freakin' Coffee Inno? Ar visoje Nidoje galima nusipirkti butelį 'neeilinio' vyno, neskaitant kelių Maximos importuojamų pusiau kompotinių gamyklinių Amarones ar Chateauneuf-du-Pape? Ar gal jinai įsivaizduoja, kad 'neeiliniam' kurortui gal bent jau reiktų pasiūlyti kokią vieną kitą alaus rūšį (be Švyturio) iš krano - nu gal, jei ne Murphy's ar Guinness, tai gal bent jau kokį niekingą Leffe ar Hoegaarden? Ar jinai turi bent jau menkiausią supratimą, kad pagal tiek paslaugų vartotojui kiekį, tiek kokybę, Kuršių Nerija jau senokai yra žymiai prastesnė vieta už eilinį kurortą, tokį kaip Palanga ar Druskininkai ... Ar gal jinai turi omeny tą Kuršių Nerijos 'neeiliškumo' išlaikymą, kai 90% apgyvendinimo rinkos Nidoje pasiūlos sudaro euroremontiniai buteliai, už kurių nuomą vietiniai čiabuviai-dušmanai nesumoka nė lito mokesčių? Tikrai 'neeilinis' kurortas, čia jau sutikčiau.
                                        Paskutinis taisė nomad; 2014.08.05, 22:27.
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                          Geriausia man Miss Gestapo (R. Baškytės, kuri jau atrodė atleista visiems laikams, bet vis dar keliasi kaip Feniksas iš pelenų) nuomonė. Pradžioje ji sako akivaizdžius ir nereikalaujančius komentaro dalykus, po to rūpinasi kaip ten pastačius tunelį pateks sunkus transportas, po to jau pasirodo pasibaisi galima tarša, kalba apie parkavimo stoką, bet galų gale kerta iš peties kaip visada su nuoroda į Šventąjį Raštą: nieko ten daryti "negalima, nes nenumatyta planavimo dokumentuose ...".

                                          Bet tik nesuprantu, ką jinai turi omeny, kalbėdama apie tai, kad Kuršių Nerija neturi tapti 'eiliniu' kurortu? Ar jinai buvo Nidoj ir bandė ieškoti bent 3 su puse žvaigždžių viešbučio, ar bent vieno normalaus restorano, ar bent jau freakin' Coffee Inno? Ar visoje Nidoje galima nusipirkti butelį gero vyno, neskaitant kelių Maximos importuojamų pusiau kompotinių gamyklinių Amarones ar Chateauneuf-du-Pape? Ar gal jinai įsivaizduoja, kad 'neeiliniam' kurortui gal bent jau reiktų pasiūlyti kokią vieną kitą alaus rūšį (be Švyturio) iš Krano - nu gal, jei ne Murphy ar Guiness, tai gal bent jau kokį niekingą Leffe ar Hoegaarten? Ar jinai turi bent jau menkaiusią supratimą, kad pagal tiek paslaugų vartotojui kiekį, tiek kokybę, Kuršių Nerija jau senokai yra žymiai prastesnė vieta už eilinį kurortą, tokį kaip Palanga ar Druskininkai ... Ar gal jinai turi omeny tą Kuršių Nerijos 'neeiliškumo' išlaikymą, kai 90% apgyvendinimo rinkos Nidoje pasiūlos sudaro euroremontiniai buteliai, už kurių nuomą gautų kapeikų vietiniai čiabuviai nesumoka nė lito mokesčių? Tikrai 'neeilinis' kurortas, čia jau sutikčiau.
                                          Ne tunelyje/tilte esmė, sutikčiau stovėti tas valandas eilėse prie kelto, jei Lietuva turėtų kurortą-saldainiuką, į kurį plūstų turistai iš užsienio, panašiai kaip į Žydrosios pakrantės, Šveicarijos ar Ispanijos kurortinius miestelius.
                                          Įsivaizduokit, kad esat turistas iš minėtų šalių, pritraukiat Nidos centrą google maps'e ir tokį vaizdą pamatote, važiuotumėte čia?
                                          https://www.google.lt/maps/@55.30385...i2PaQxq9ow!2e0
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2014.08.05, 22:32.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X