Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Buvo ir tas klausimas paminėtas. Atsakymas buvo, kad ten nėra vietos tam reikalui įgyvendinti, nes spaudžia sklypų ribos. Atskyrimui guminiais borteliais reikia 0,5 metro, o norint daryt su perėja (pėstiesiems leidžiant sustoti), tai tas išauga turbūt iki kokio 1,5 metro, gal net daugiau (nežinau reikalavimų pėsčiųjų saugumui).Parašė abruo Rodyti pranešimąKiek pamenu siūlymas buvo dėl atskiros bešviesaforės VT juostos Narbuto g. ties Žvėryno stotele, taip? O ne išsukimo į Sėlių g.
- 1 patinka
Comment
-
lrytas/lt 2020.06.11
Įsiutino viešasis transportas: turi savo „A“ juostas, bet važinėja skirtomis automobiliams
Šiuo metu Vilniuje yra net 36 kilometrai viešajam transportui skirtų juostų, daugiausia jų – judriose sostinės gatvėse. Tačiau lrytas.lt naujienų portalo skaitytojai pastebi, kad viešojo transporto vairuotojai nevengia užimti ir tų eismo juostų, kurios paliktos kitoms transporto priemonėms. (...)
„Kiekvieną rytą Savanorių pr. Vilniuje tenka važiuoti į darbą ir, kaip ir daugelį vairuotojų, erzina lėtas eismas ir besiformuojantys kamščiai. Labiausiai stebina tai, kad juos formuoja keistai važiuojantys autobusai ir troleibusai: nors yra viešojo transporto juosta, tačiau kažkodėl ja niekas nevažiuoja“, – stebisi naujienų portalo lrytas.lt skaitytoja Agnė. Pasak jos, tai nėra vienkartinis incidentas, o nuolat pasikartojantis reiškinys.

https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...iams-15239892/
Comment
-
Žiūrint į nuotrauką tai autobuso juosta užstatyta policijos automobilio kuris panašu dar ir perėjoje stovi. Tai troleibusas matyt apvažiuoja policijos automobilį / įvykįParašė Romas Rodyti pranešimąlrytas/lt 2020.06.11
Įsiutino viešasis transportas: turi savo „A“ juostas, bet važinėja skirtomis automobiliams
Comment
-
Suka į kiemą greičiausiai. VT ten tikrai retai naudoja A juosta net kai ji būna laisva.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Žiūrint į nuotrauką tai autobuso juosta užstatyta policijos automobilio kuris panašu dar ir perėjoje stovi. Tai troleibusas matyt apvažiuoja policijos automobilį / įvykį
Comment
-
Arčiau Gerosios Vilties žiedo vienos juostos tikrai nepakanka. Vakarinio piko metu, ypač penktadieniais, ten būna kamštis iki pat Žemaitės gatvės. Siūlyčiau palikti dvi juostas link žiedo, vieną - link centro. Aišku, čia jau reiktų papildomų investicijų - perkelti tas pėsčiųjų saleles.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
dėl savanorių pr. pertvarkos tikrai pritartina, kad centro kryptimi liktų viena juosta automobiliams, ir pilna autobuso juosto.
bet dabartinė problema yra ir dėl to kad tos autobuso juostos ne tik kad su pertrūkiais bet ir per siauros, be to prie pat kelio augantys medžiai labai arti ir jų šakos liečiasi su važiuojančiu viešuoju transportu. todėl autobusai važiuoja apžergę juostą...
Comment
-
Savanorių prospekte A juosta, važiuojant link centro, išvis neatlieka savo funkcijos, o sudaro tik konfliktines situacijas. Jei norima judėti link vakarų miestuose primto susisiekimo modelio, tai reikia, ten kur yra dvi eismo juostos, vieną skirti viešąjam transportui. Tai gali padaryti tik nepopulustinės ir mokančios įtikinti visuomenę miestų valdžios, be kelininkų lobistinės įtakos.Parašė Lettered Rodyti pranešimąЧеловека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 4 patinka
Comment
-
Ten kartais nesupratama kaip reikia elgtis KET požiūriu: troleibusas pasibaigus A juostai, važiuoja tiesiai ir patenka į juostą, kurioje ta pačia kryptimi, nekeisdamas juostos, važiuoja kitas transportas. Tačiau vienu metu jos į tą pačią juostą neįtelpa.Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia dėl to, kad ties perėjomis ir sankryžomis tos juostos dingsta. Tai arba visi važiuoja automobilių juosta arba, dar blogiau, apžergę abi. Ne kartą rašyta savivaldybei, nieko nedaroma.
Galima būtų traktuoti, kad čia kliūtį iš dešinės turi tarkim lengvasis, bet juk viešasis pagal A juostos pabaigos žymėjimą keičia važiavimo juostą. Išeina taip kad: troleibusas važiuoja iki A juostos pabaigos ir privalo praleisti visas transporto priemones, prieš važiuodamas toliau tiesiai. Kokia prasmė jam taip elgtis? Todėl paprasčiau jam visai nevažiuoti tokia A juosta, nei jos gale sustosti ir praleisti kitus.
Pats neretai važiuoju šia gatve ir, jei VT stovi A juostos pabaigoje, praleidžiu.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.06.13, 15:43.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 4 patinka
Comment
-
Deja dažnas galvoja, kad 2 juostos su posūkiais į kiemus abiejose pusėse ir nardymas tarp sukančių yra kažkuo geriau nei viena juosta stabiliam judėjimui tiesiai. Nors Švitrigailos gatvėje katastrofos neįvyko net ir su uždraustais kairiais posūkiais. Tuo tarpu čia net nėra reikalo juos drausti, nes yra pakankamai vietos centre daryti kišenes kairiems posūkiams. Skyrus 2 juostas viešąjam, 2 juostas automobiliams ir 1 juostos pločio skiriamąją juostą saugumo salelėms bei kairiems posūkiams, eismo kokybė nenukentėtų, o saugumas dargi pakiltų.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Savanorių prospekte A juosta, važiuojant link centro, išvis neatlieka savo funkcijos, o sudaro tik konfliktines situacijas. Jei norima judėti link vakarų miestuose primto susisiekimo modelio, tai reikia, ten kur yra dvi eismo juostos, vieną skirti viešąjam transportui. Tai gali padaryti tik nepopulustinės ir mokančios įtikinti visuomenę miestų valdžios, be kelininkų lobistinės įtakos.
- 4 patinka
Comment
-
Buvau surases i otmazkiumiesta pasiulyma del Savanoriu pr, ziuresim ka atsakys. Turbut kad perduota eismo skyriui ir viskas
https://tvarkaumiesta.lt/problem/149550
- 10 patinka
Comment
-
Reiktų dar atkreipti dėmesį į apsisukančius, kurie pasinaudotų kairio posūkio juosta. Ar tada reiktų uždrausti apsisukimą, ar užvažiuoti ant A juostos galima?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąBuvau surases i otmazkiumiesta pasiulyma del Savanoriu pr, ziuresim ka atsakys. Turbut kad perduota eismo skyriui ir viskas
https://tvarkaumiesta.lt/problem/149550
Be šio pastebėjimo, daugiau pastabų neturiu, jeigu viskas gerai, duočiau 75%, kad šis pasiūlymas bus kada nors įgyvendintas, nebent sugalvos kažką gudriau ar kokį nors kompromisinį variantą.
Comment
-
A juosta paprastai yra skiriama stora ištisine linija. Jos kirtimas pagal dabartinius KET yra teisių praradimas 3 mėnesiams. Taigi ar apsisukti gali priklausys nuo automobilio sukimo kampo.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Reiktų dar atkreipti dėmesį į apsisukančius, kurie pasinaudotų kairio posūkio juosta. Ar tada reiktų uždrausti apsisukimą, ar užvažiuoti ant A juostos galima?
O realybėje tai visi apsisukinės nes ištisinė linija lietuvoje dar turbūt niekam nėra galiojusi.
Comment
Comment