Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Taip pat ir Kalvarijų gatvėje kai kur uždrausta.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal kas galit pakomentuot? Aną savaitę girdėjau, kad Švitrigailos g. uždraudė kairiuosius posūkius. Čia tiesa?
Comment
-
Jau du mėnesius uždrausti. Nes blokuodavo eismą, esant A juostoms.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal kas galit pakomentuot? Aną savaitę girdėjau, kad Švitrigailos g. uždraudė kairiuosius posūkius. Čia tiesa?
Comment
-
O kur konkrečiai Kalvarijų g. uždrausti posūkiai į kairę? Žinau tik:Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTaip pat ir Kalvarijų gatvėje kai kur uždrausta.
1. iš Kalvarijų važiuojant Šiaurės kryptimi negalima į kairę į Konstitucijos pr.
2. iš Kalvarijų važiuojant Pietų kryptimi negalima sukti į kairę į Turgaus g.
http://map.comlu.com/?zoom=16&lat=54...n&overlays=TFF
Comment
-
Kiek pamenu, važiuojant link Žaliojo tilto negalima sukti į J. Treinio, Apkasų ir Verkių gatves.Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimąO kur konkrečiai Kalvarijų g. uždrausti posūkiai į kairę? Žinau tik:
1. iš Kalvarijų važiuojant Šiaurės kryptimi negalima į kairę į Konstitucijos pr.
2. iš Kalvarijų važiuojant Pietų kryptimi negalima sukti į kairę į Turgaus g.
http://map.comlu.com/?zoom=16&lat=54...n&overlays=TFF
Comment
-
Darbo dienomis 16-19 val. negalima.Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimąO kur konkrečiai Kalvarijų g. uždrausti posūkiai į kairę? Žinau tik:
1. iš Kalvarijų važiuojant Šiaurės kryptimi negalima į kairę į Konstitucijos pr.
Comment
-
Asmeniškumus prašom pasilaikyti sau.Parašė spirit Rodyti pranešimąTomis vietomis važinėju gan dažnai ir tikrai nesu matęs ten nei avarijų, nei avarinių situacijų.
.
Konkrečiai kalbant, pvz., Ozo - Kalvarijų gatvėje važiuojant antra juosta, įsiremiama į Lukšio gatvės kamštį, o pirma juosta - į autobusų juostą. O kad nebuvo avarijų dėl persirikiavimo toje vietoje, tai tik laiko klausimas.
Bet kokiu atveju juostų paišymas siaurose gatvėse nepagerino viešojo transporto darbo (to viešojo transporto sumažėjo kelis kartus), bet pablogino gyvenimo kokybę kelioms dešimtims tūkstančių gyventojų.
Comment
-
Čia tavo asmeninė subjektyvi nuomonė.Parašė Romas Rodyti pranešimąBet kokiu atveju juostų paišymas siaurose gatvėse nepagerino viešojo transporto darbo (to viešojo transporto sumažėjo kelis kartus), bet pablogino gyvenimo kokybę kelioms dešimtims tūkstančių gyventojų.
Man, ir daugeliui tūkstančių kitų vilniečių, A juostos ir mikriukų panaikinimas gyvenimą labai pagerino.
Comment
-
Romai, jei aš uždaviau klausimą, tai aš noriu žinoti ir atsakymą. Atsakymo variantai yra Taip arba Ne. Ir man yra visiškai neįdomu, kiek jis tau pasirodys kad yra apie asmeniškumus. O jei aš atsakymo negaunu, tai aš viską galiu traktuot savaip, kad pvz. tu nerašei jokio laiško su savo kritika ir pasiūlymais. Galbūt tai yra offtopic'as bet toks arogantiškas elgesys verčia mane taip reaguoti.
O kalbant apie tas sankryžas, tai, gerai, sutinku kad Ozo-Kalvarijų-Lukšio sankryžoje viskas galėjo būt geriau padaryta. Bet aš asmeniškai nieko negaliu sugalvot ką ten galima pakeist - A juostos ten tikrai niekas nenaikins, o panaikinus posūkį į Lukšio gatvę ten beliks padaryti dviejų juostų susijungimą, o tai, pagal tave, vėl kels avarines situacijas. Bet jei žmonės vairuos su galva, tai ir jokių pakeitimų ten nereikės
Comment
-
Matau geriausią išeitį - būti pilietiškiems ir fiksuoti tokius atvejus. Ypač pravartu įsigyti vaizdo registratorius ir įrašus siųsti policijai.Parašė Plents Rodyti pranešimąAš esu už A juostas, kuriomis važinėtų tie, kuriems ji skirta. Pvz. Ukmergės g. ja, kai vos judam I ir II juostomis, daug pravažiuoja lengvųjų. "Nelabai" sąžiningiems/kultūringiems A juosta irgi patogu. Pikta ne ant jų, bet ant padėties. Gal kas žino, kaip ruošiamasi čia įvesti tvarką?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Bet ar bus registratorių medžiaga pripažinta pakankamu įkalčiu? Štai DELFIuose kasdien talpina neleistinose vietose pastatytų mašinų nuotraukas, bet nelabai juos baudžia vien dėl to, kad nuotrauką padarė ne pareigūnas, o praeivis. Net jeigu pripažins pakankamu įrodymu, visada bus galima pasakyti, kad "mašinoje buvo 4 žmonės, tik jie atsigulę miegojo/maži vaikai, kurių nesimatė".Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMatau geriausią išeitį - būti pilietiškiems ir fiksuoti tokius atvejus. Ypač pravartu įsigyti vaizdo registratorius ir įrašus siųsti policijai.
Comment
-
Kiek žinau, jau atsirado kažkoks app, skirtas smartfonams, kur iškart užeini į jį, nufotografuoji prasižengimą ir iškart foto siunčiama policijai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet ar bus registratorių medžiaga pripažinta pakankamu įkalčiu? Štai DELFIuose kasdien talpina neleistinose vietose pastatytų mašinų nuotraukas, bet nelabai juos baudžia vien dėl to, kad nuotrauką padarė ne pareigūnas, o praeivis. Net jeigu pripažins pakankamu įrodymu, visada bus galima pasakyti, kad "mašinoje buvo 4 žmonės, tik jie atsigulę miegojo/maži vaikai, kurių nesimatė".
Comment
-
Tokį dalyką pažeidėjas gali lengvai užginčyti teisme, nes pažeidimai turi būti fiksuojami su sertifikuota įranga. Pvz. policija negali tavęs nubausti už tai, jog įsidėjai į youtube video, kuriame leki 200 km/h, nes tas greitis turi būti užfiksuotas su sertifikuotu policijos radaru. Šiais laikais su fotošopu labai nesunku daryti visokias FAKE nuotraukas ar net video.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKiek žinau, jau atsirado kažkoks app, skirtas smartfonams, kur iškart užeini į jį, nufotografuoji prasižengimą ir iškart foto siunčiama policijai.
Comment
-
Užvakar ryte mačiau stovėjo Viešosios tvarkos skyriaus pareigūnai su vaizdo kamera ir filmavo besileidžiančius nuo Šeškinės kalno A juosta. Tokiose vietose tik vaizdo fiksavimas ir gali pagelbėti. Gerokai sunkiau ten, kur gali važiuoti ir 4+ ar elektromobiliai.Parašė Plents Rodyti pranešimąAš esu už A juostas, kuriomis važinėtų tie, kuriems ji skirta. Pvz. Ukmergės g. ja, kai vos judam I ir II juostomis, daug pravažiuoja lengvųjų. "Nelabai" sąžiningiems/kultūringiems A juosta irgi patogu. Pikta ne ant jų, bet ant padėties. Gal kas žino, kaip ruošiamasi čia įvesti tvarką?
Kas yra ta "sertifikuota" įranga ir kaip ji sertifikuojama? Kaip pvz. galima sertifikuoti vaizdo kamerą ar fotoaparatą? Yra tam tikros kategorijos prietaisų, kuriems reikia metrologinės patikros ar sertifikavimo. Tai prietaisai, kurie kažką matuoja (automobilio greitį, stiklų šviesos pralaidumą ir t.t.). Šiuo atveju pažeidimai yra nustatomi tik vizualiai, tai absurdiška, kad to negali užfiksuoti bet kas ir su bet kokiu prietaisu.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTokį dalyką pažeidėjas gali lengvai užginčyti teisme, nes pažeidimai turi būti fiksuojami su sertifikuota įranga. Pvz. policija negali tavęs nubausti už tai, jog įsidėjai į youtube video, kuriame leki 200 km/h, nes tas greitis turi būti užfiksuotas su sertifikuotu policijos radaru. Šiais laikais su fotošopu labai nesunku daryti visokias FAKE nuotraukas ar net video.
Comment
-
Tai užfiksuoti ir gali bet kas. Tik jei tai darė ne pareigūnas, tuomet užginčyti nesunku. Gal ten piktas kaimynas sufotoshopino ir nusiunte... Faktas, kad tokius atvejus privalo ištirti, todėl kviečia tariamus pažeidėjus į pasimatymą. Jei anie prisipažįsta - valio. Jei ne - reiškias visvien užginčys.Parašė sleader Rodyti pranešimąUžvakar ryte mačiau stovėjo Viešosios tvarkos skyriaus pareigūnai su vaizdo kamera ir filmavo besileidžiančius nuo Šeškinės kalno A juosta. Tokiose vietose tik vaizdo fiksavimas ir gali pagelbėti. Gerokai sunkiau ten, kur gali važiuoti ir 4+ ar elektromobiliai.
Kas yra ta "sertifikuota" įranga ir kaip ji sertifikuojama? Kaip pvz. galima sertifikuoti vaizdo kamerą ar fotoaparatą? Yra tam tikros kategorijos prietaisų, kuriems reikia metrologinės patikros ar sertifikavimo. Tai prietaisai, kurie kažką matuoja (automobilio greitį, stiklų šviesos pralaidumą ir t.t.). Šiuo atveju pažeidimai yra nustatomi tik vizualiai, tai absurdiška, kad to negali užfiksuoti bet kas ir su bet kokiu prietaisu.
Comment
-
Šiaip vienas iš sprendimo būdų būtų, maksimaliai atskirti tas juostas ( fiziškai), palikti tik įvažiavimus ir išvažiavimus bei, tam tikrus pravažiavimus. tada viskas ok.
Aš tik vienos juostos nesuprantu, kuri yra J. T. Vaižganto, ten išvažiuoji, ir kaip ir negali važiuoti ta juosta, bet man posūkis į dešinę už 50m, o antra juosta ištisinis kamštis, vat kaip tokiu atveju elgtis? Ar kaip visi stovėti praktiškai iki sankryžos ar gali pavažiuoti iki sankryžos ta punktyru sužymėta A juosta.
Comment
-
Jeigu juosta yra punktyru sužymėta (atskirta) - gali į ją įvažiuoti ir atlikti posūkį.Parašė Little_man Rodyti pranešimąŠiaip vienas iš sprendimo būdų būtų, maksimaliai atskirti tas juostas ( fiziškai), palikti tik įvažiavimus ir išvažiavimus bei, tam tikrus pravažiavimus. tada viskas ok.
Aš tik vienos juostos nesuprantu, kuri yra J. T. Vaižganto, ten išvažiuoji, ir kaip ir negali važiuoti ta juosta, bet man posūkis į dešinę už 50m, o antra juosta ištisinis kamštis, vat kaip tokiu atveju elgtis? Ar kaip visi stovėti praktiškai iki sankryžos ar gali pavažiuoti iki sankryžos ta punktyru sužymėta A juosta.
Comment
-
Ar nebuvo planuota įrengti miesto autobusuose ant priekinio stiklo sertifikuotas videokameras, dėl jų teisingumo klausimų nekiltų?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai užfiksuoti ir gali bet kas. Tik jei tai darė ne pareigūnas, tuomet užginčyti nesunku. Gal ten piktas kaimynas sufotoshopino ir nusiunte... Faktas, kad tokius atvejus privalo ištirti, todėl kviečia tariamus pažeidėjus į pasimatymą. Jei anie prisipažįsta - valio. Jei ne - reiškias visvien užginčys.
Comment
Comment