Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąNuotrauka ne visai graži, bet paplatinimas, naujos juostos ir net gi nutrinta senoji matosi
Atvaizdas
Comment
-
Dar viena avarija - ten turbūt kaltas vairuotojas, neįvertines greit lakstančio G autobuso greičio - sužeista 19 žmonių
www.DELFI.lt 2013 m. rugsėjo 2 d. 11:54
Vilniuje keleivius vežęs greitasis autobusas susidūrė su sunkvežimiu
Šiandien ryte buvo dar buvo santykinai nedideli kamščiai, jie prasidės rytoj
www.DELFI.lt 2013 m. rugsėjo 2 d. 17:35
Sostinėje ruduo prasidėjo spūstimisPaskutinis taisė Romas; 2013.09.03, 20:18.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar viena avarija - ten turbūt kaltas vairuotojas, neįvertines greit lakstančio G autobuso greičio - sužeista 19 žmonių
www.DELFI.lt 2013 m. rugsėjo 2 d. 11:54
Vilniuje keleivius vežęs greitasis autobusas susidūrė su sunkvežimiu
Kitas dalykas - bet kokiu atveju, jis turėjo praleisti autobusą, nekreipiant dėmesio į tai, ar jis lėkė, ar važiavo vėžlio greičiu.
Comment
-
Citata temos apie naujus kamščius motyvais
2013-09-02 / 20:54 — LRT radijo laida „60 minučių
Eismo įvykių dėl greitųjų autobusų gali padažnėti
Vigilijus Sadauskas tikisi, kad, laikui bėgant, naujoji sistema bus įvertinta ir pertvarkyta taip, kad bent jau pusei Vilniaus vairuotojų ir pusei keleivių sąlygos būtų sugrąžintos tokios, kokios buvo iki tol. V. Sadausko įsitikinimu, projektuojant tokias sistemas, kalti ne vien viešojo transporto įmonių vadovai.
„Daugiau kalti tie politikai, kurie nusprendžia, kaip daryti. O kas turi padaryti? Tai turi padaryti specialistai. Jeigu specialistai nedrįsta politikams pasakyti, kad taip padaryti negalima, kad per siaurą kanalą negalima pervaryti milijono automobilių... Deja, prasti tada specialistai, kurie neišdrįsta savo politikams, vadovams pasakyti, kad nedarys, kad viešai pasakys, jog vadovai neteisūs“, – įsitikinęs V. Sadauskas.
http://www.lrt.lt/naujienos/kalba_vi...ali_padazneti_
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, prasti tada specialistai, kurie neišdrįsta savo politikams, vadovams pasakyti, kad nedarys, kad viešai pasakys, jog vadovai neteisūs““, – įsitikinęs V. SadauskasPaskutinis taisė Ginthus; 2013.09.04, 07:42.
Comment
-
Lyginant su ankstesnių metų rugsėjo pirmomis dienomis, bendra eismo situacija Vilniuje stipriai nesikeitė
Šiame straipsnyje paskutinės dvi pastraipos:
Pagrindinė problema Narbuto gatvėje išlieka pėsčiųjų perėjos ir nuvažiavimas į Žvėryną, o, nesant geram automobilių judėjimui, susiformuoja grūstys. Todėl T. Narbuto gatvėje nuo Laisvės pr. ir Pilaitės pr. atvažiuojant nuo Pilaitės mikrorajono susiformuoja ilgos transporto priemonių eilės. Tai pilnai užpildo T. Narbuto g. gatvę ir sustabdo transportą, atvažiuojantį nuo Pilaitės, Karoliniškių, Viršuliškių. Planuojama situaciją iš dalies išspręsti įrengiant reguliuojamą vietoj nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos prie T. Narbuto stotelės.
Kaip ir kasmet stipriai persipildė Laisvės pr. -Justiniškių g. sankryža. Tačiau ši situacija bus įspręsta, kai bus atidarytas Pilaitės pr. viadukas ir vakarinio aplinkkelio dalis nuo Pilaitės pr. link Lazdynų. Tą planuojama atlikti jau iki šių metų pabaigos.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu, ką jie galvojo (jei išvis galvojo), kai sugalvojo tas nesąmones su "A" juostomis.
Nors tai kas vyksta dabar su tomis gatvėmis, tai tik žiedeliai, palyginus su artėjančiu rudens košmaru.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTik automobilinių kelionių trūkumai ir nepatogumai (kad ir dirbtinai sukurti) privers vilniečius persėsti į visuomeninį transportą.
Deja, po tos neapgalvotos VT reformos pasidarė sunkiau naudotis viešuoju transportu ir daugumai VT keleivių. Ji gal kažkiek geresnė tiems, kieno abiejose stotelėse stoja "G" autobusai. Bet daugumai nuo tų pasikeitimų tapo tik blogiau:
- Didžiausias idiotizmas yra tai kad G autobusais stoja tik persėdimų punktuose arba prie prekybos centrų ir nėra tas pačias trasas dubliuojančių paprastų autobusų. O stotelės, aplink kurias gyvena gal pusė kokio kaimiško rajono, išvis liko be patogaus VT.
- Apie persėdimo du-tris kartus "patogumus" bus galima kalbėti, kai ateis žiema
- Iškart po liepos 1 "optimizavimo" pasimatė to, ko niekad nebuvo - prie stotelių stovi minios žmonių.
- Žvelgiant iš ekonominio taško, matosi tai, ko nebuvo anksčiau - kelis kartus dažniau ne piko metu braižosi tušti dvigubi autobusai. Apie kitus žemyn smingačio VVT ekonominius rezultatus nesinori ir kalbėti.
Šis kelias veda niekur. Nepatenkinti ir viešojo transporto naudotojai, ir kiti eismo dalyviai.
Perdaug išsiplėsti nesinori, nes apie nemokšišką "sistemą" yra tema "Viešojo transporto" skiltyje.
Šita tema - apie eismo pasikeitimus dėl "A" juostų. Diskusiją apie viešąjį transportą galima pratęsti anoje temoje.
Comment
-
Dar viena avarija dėl formaliai išpaišytų atsirandančių ir dingstančių "A" juostų - šį kartą Olandų gatvėje
Viešojo transporto juosta važiavęs mikroautobusas sukėlė avariją
http://tv.delfi.lt/video/1DkcE2Wo/
Comment
-
Jei to mikriuko vairuotojas nesugeba pasukti galvos link šoninio veidrodėlio ir normaliai persirikiuot keisdamas juostas, tai A juostos čia yra visai ne prie ko.Paskutinis taisė spirit; 2013.09.28, 23:31.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar viena avarija dėl formaliai išpaišytų atsirandančių ir dingstančių "A" juostų - šį kartą Olandų gatvėje
Atvaizdas
Viešojo transporto juosta važiavęs mikroautobusas sukėlė avariją
http://tv.delfi.lt/video/1DkcE2Wo/
O jei rimtai, toks žioplas vairuotojas, kuris į veidrodėlį žiūri tik kai važiuoja atbulai arba nejaučia savo mašinos gabaritų (arba nejaučia kas vyksta nematomoje zonoje) ir be "A" juostos persirikiuodamas pateks į avariją, taip kad nereikia kelti bangų ten, kur jie "ramiai sau guli".
Comment
-
/\ Aišku, kad šiuo atveju kaltas tas mikriuko vairuotojas.
Bet galime pažiūrėti, kokios absurdiškos avarinės situacijos su tomis "A" juostomis užprogramuotos Švitrigailos - Basanavičiaus ar Kalvarijų - Didlauko ir ypač Kalvarijų - Ozo - Kareivių - Žvalgų g. sankryžose, kur į avariją gali patekti bet kas.
Comment
-
Galima pagalvoti kad anksčiau nebūdavo tokių vietų kur susilieja 2 juostos.Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
[url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Siūlau dažniau pasivažinėti minėtomis gatvėmis.
Ir šiaip, tu, matau, esi megėjas pasiskųsti kad tas negerai su A juostomis, anas negerai, tas negerai su VT, anas negerai. Bet ar tu rašei laiškus savivaldybei ir SM su pasiūlymai kaip išspręsti kažkokias problemas? Kažkaip labai abejoju.
Comment
Comment