Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Ne aš nesuprantu Narbuto gatvės svarbos, o tu neskaitai mano pranešimo. Yra žymiai svarbesnių suplanuotų A juostų, kurias būtų galima nupiešti per kelias savaites. Kalbu apie A juostas tokiose vietose kaip Vilniaus gatvė, Žaliasis tiltas, Pylimo gatvės rytinė pusė, Goštauto gatvė ir kt. Už Narbuto gatvės rekonstrukcijos pinigus būtų galima perplanuoti eismą aplink Operos žiedą ir nuveikti daug kitų VT reikalingų darbų. Per vieną kadenciją būtų galima įrengti absoliučią daugumą suplanuotų A juostų. Tačiau vietoje to A juostų plėtrai yra pasirenkamas (siurprizas, siurprizas) brangiausias projektas turintis daugiausiai asfalto ir besitęsiantis ilgiau nei bet kuris kitas, ir būtent jis tampa prioritetu visai kadencijai. Tokiu būdu ir automobilistai lieka laimingi, nes jiems autobusai pasitraukia iš kelio, ir (bukesni) VT autistai ploja, kad va, žiūrėk, daromi rimti darbai VT bei atsiknisa visai kadencijai. Tai tėra grynas populizmas ir VT sistemos tolimesnis marinimas.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Pala, pala, tu man rodos nelabai supranti, kokios svarbos yra T. Narbuto g.,
Dėl Narbuto gatvės reikšmės nesiginčysiu, bet aš vengčiau spręsti apie gatvės svarbą pagal dabartinį automobilių skaičių. Tai būtų tas pats, kas spręsti apie gero VT reikalingumą pagal dabartinių keleivių skaičių kaip daro VMS, t.y. nesąmonė. Štai čia yra pagrindinis išvažiavimas iš Londono centro į šiaurę:
https://maps.app.goo.gl/xeV1ApX33qbowAYUA
Miestų planuotojai nustato, kurie keliai yra svarbūs, o kurie - ne, o ne automobilių skaičius, pasiektas anarchinio automobilizmo ir visiško apsišikimo VT metais. Bet čia - jau kita tema.
Tokio dydžio rajonų sujungimas su centru paprastomis A juostomis (kurios nutrūksta ties sankryžomis) geros sistemos nesukurs. Absoliutus minimumas būtų BRT standartas (juostos, einančios viduriu kelio, greičiausiai ir su estakada per didžiausias sankryžas). Realiai, transporto problemoms išspręsti ten reiktų rimtos Light Rail linijos, o ne šitos veiklos imitacijos.Parašė TrippleA Rodyti pranešimąTada viska ten puikiai veiks, VT vaziuos sklandziai, atsiras normalus jo mazgas, sumazes avaringumas ir bus visiem daug geriau. Tik nereikia skiest, kad cia eilinis platinimas ir panaikine viena juosta ir ja padare A juosta, ten viska isspresim.Paskutinis taisė VLR; 2024.03.01, 19:28.
- 4 patinka
Comment
-
Papildant reikia matyti miesto žemėlapį kuriame nėra pilanverčių jungčių rytų-vakarų kryptimi tame tarpe ir su VA. Ši gatvė vaidina ir tokį vaidmenį.Parašė TrippleA Rodyti pranešimąPala, pala, tu man rodos nelabai supranti, kokios svarbos yra T. Narbuto g., kad siulai tiesiog naikint viena eismo juosta, ja paverciant i A juosta ir paliekant tik viena juosta automobiliam.
Jei visokie debilai nesabotuotų Šiaurinės gatvės projektų su kliedesiais apie ilinijinį parką ir NIMBY kvaila boba su fake 8k parašų prieš Šiaurinę atseit ten yra dinozaurų perimvietės Ozo kalvose tai gal ir galėtume lengviau čia svaisčioti apie tiesiog A juostos tiesiog nupaišymą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Visuomenė (studentas) jau pradeda reikalauti A juostų iš VMS.
Nebent forumietis, tai nesiskaito 
https://dalyvauk.vilnius.lt/projekta...ros-gerinimas/
Rudenį galėsit balsuot už idėja.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 8 patinka
Comment
-
Neįsigilinau į sitauciją, bet iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad paprasčiausias, optimaliausias ir gal net daug pinigų sutaupantis (ateityje remontams tikrai būtų sutaupyta) variantas būtų tiesiog padaryti keturšalę. Inžinerijoje yra toks principas - neaptimizuok to ką galima pašalinti.
Nes kam ten reikalingos tokios asfalto jūros, tiesus patekimas į Tilto g. iš Goštauto g. (tranzito skatinimas) ir taip toliau?
- 9 patinka
Comment
-
Būtent dėl to šiame maršrute tikslas turi būti vidury gatvės važiuojantis VT (pradžioje - bent A juostos per pilną maršruto ilgį). Dvi juostos privačiam transportui ir su bendru srautu važiuojantis VT yra pats neefektyviausias būdas gabenti žmones į ir iš miesto kokį galima sugalvoti, tai yra trečio pasaulio šalies lygio sprendimas.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Po ta Londono gatve metro, kitur taip pat metro. Londono tube reikšmės, turbūt, jums nereikia aiškint.
Vilniuje, tuo tarpu, gyvenam be VT.
- 3 patinka
Comment
-
Šioje atkarpoje yra planuojamos A juostos iki 2030-ųjų oficialioje Judu strategijoje, tad nėra taip, kad siūlau kažką naujo:Parašė dondc Rodyti pranešimąSiūlei kada oficialiai el. paštu ar per "Tvarkau miestą"?
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-GALUTINIS.pdf
Nežinau, kodėl reikės laukti taip ilgai - jas būtų galima nupiešti per kelias dienas. Aišku ir tas 'iki 2030-ųjų' yra su šakėmis ant vandens užrašytas - iki šių metų pradžios turėjo būti baigtos A juostos Kudirkos bei Šeimyniškių gatvėse. Šeimyniškių dabar yra perkasta, bet garantuoju, kad jokių A juostų ten nebus, kaip nebus jų ir Kudirkos gatvėje. Marozas-in-charge A juostas tiesia tik didindamas bendrą juostų skaičių, nes tai atneša naudos ir automobilistams patraukiant autobusus iš jų kelio.
Nieko, per tą laiką žmonės pasivažinės moderniaisiais tramvajais:
https://maps.app.goo.gl/GwxNp67Qm2sBy2JbA
- 5 patinka
Comment
-
VLR, esi maladec, bet prirašei gal 100 pranešimų apie A juostas gatvės centre, bet nei karto to nepasakei VMS'ui, kurie neabejotinai net nėra girdėję, kad galima tas A juostas daryti centre net nekuriant naujo barikadomis izoliuoto BRT standarto?
Jau aš laikiau visada save naiviu, bet pats šovei, kaip iš patrankos... Beje, DJMP yra ir 1 000 puslapių variantas. Prieš dvi dienas pavėlavo atsakyti į mano siūlymą nupaišyti dviračių juostas Liubarto g. Dabar ten remontas kaip tik. Vakar pateikiau skundą VMS, kad neatsako. Užsiminiau apie naująjį Regioninį administracinį teismą už 22,5 Eur.
Žinoma blefuoju, o ir siūlymas grynai patrolint, bet vis tiek...
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 10 patinka
Comment
-
Nu ne visos, ba yra peronų problema: arba įrenginėti papildomas saleles viduryje gatvės arba paleidinėti žmones ant asfalto po rataisParašė Kaid Rodyti pranešimąA juosta turi būti gatvės viduryje ir baigisis visos problemos
Comment
-
Tas pats, tik kitoje vietojeParašė VLR Rodyti pranešimąRatinių viešojo transporto priemonių išnaudojimas
ES sostinėje šiandien ryte.
- 12 patinka
Comment
-
Na, maniškėje nuotraukoje esmė ta, kad troleibusas centre stovi kartu su automobiliais. Tavojoje yra A juosta, kurios tikrai autobusai nenaudoja, tai jos nereiktų rodyti VMS: sakys va - neišnaudojama ratinė infrastruktūra, visų problemų šaltinisParašė Kaid Rodyti pranešimą
Tas pats, tik kitoje vietoje
- 3 patinka
Comment
-
Man niekaip neeina suvokt, kodel VT vairuotojai arba is viso nevaziuoja A juostomis Savnoriu pr. arba sugeba vaziuot abiem A ir automobiliu juostomis vienu metu, taip trukdydami eisma. Ir VMS tiesiog skersa padejusi del sios problemos.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tas pats, tik kitoje vietojePaskutinis taisė TrippleA; 2025.02.06, 12:04.
Comment
-
Impotencija.Parašė TrippleA Rodyti pranešimąMan niekaip neeina suvokt, kodel VT vairuotojai Arba is viso nevaziuoja A juostomis Savnoriu pr. arba sugeba vaziuot abiem A ir automobiliu juostomis vienu metu, taip trukdydami eisma. Ir VMS tiesiog skersa apdejusi del sios problemos.
Viena, juosta nutrūksta ties saugos salelėmis. Akivaizdus problemos sprendimas - turi nutrūkti ne A, bent antra eismo juosta.
Antra: juosta per siaura ir, švelniai sakant, duobėta.
- 5 patinka
Comment
Comment