Šaligatvis prie Talino namų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Paaiškinkite jaunimui, o taip pat ir man, kaip jums pasireiškia "SSRS vibe'as" naujai paklotame šaligatvyje? Jei tai žolytė, erdvė be mašinų ir nesugrūsti namai - tada aš jamu šitą vibe'ą!Parašė Kaid Rodyti pranešimąNaujas takas, bet SSRS vibe'as
- 4 patinka
Comment
-
Šaligatvio plytelės yra SSRS? O pandusas taigi paga reglamentą turi būti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPlytelės, laiptai, pandusas, nešienauta žolė
Comment
-
Plytelės tokios pačios, nors prekyboje įvairovė dabar žymiai didesnė. Na bet galima pateisinti, kad priderinta, kad nesipjautų su aplinkiniais takais.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Šaligatvio plytelės yra SSRS? O pandusas taigi paga reglamentą turi būti.
Pandusai, pagal kurį reglamentą? Gal pasidalinsit? Nes lyg ir ne tokie priklauso. Šituos tik galim pavadinti besivartant iš gaidžio, jog tai pagalbinės priemonės senjorų lagaminams ar dviračiams užstumtiPaskutinis taisė Ginthus; 2025.06.06, 08:53.
- 2 patinka
Comment
-
Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Plytelės tokios pačios, nors prekyboje įvairovė dabar žymiai didesnė.
Pandusai, pagal kurį reglamentą? Gal pasidalinsit? Nes lyg ir ne tokie priklauso.
Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
Comment
-
Kaip asmeniškai stumdęs vežimėlį - nerekomenduojuParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.
Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
- 5 patinka
Comment
-
Kaip pasakyti, kad nestumdei vežimėlio to nepasakant.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.
Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
- 1 patinka
Comment
-
Patogesni už ką? Už normatyvinį pandusą pritaikyta ir žmonėms su negalia?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
Skamba taip, tarsi būtų pasakyta jog sriubą patogiau valgyti su šakutei, nei šakštu
- 1 patinka
Comment
-
Nuotraukos nepadariau, bet šiandien Minsko IKI žiede, palei naują verslo centrą Sporto g. 16 (kur įsikūrė FNTT) su traktoriumi ardomas ir į sunkvežimį kraunamas prieš maždaug metus sutvarkytas šaligatvius. Nežinau, ar čia susiję su Šeimyniškių g. planuojamo dviračių tako be projekto sujungimu su Upės ir Žirmūnų g. takais, bet atrodo labai neūkiškas variantas.
- 1 patinka
Comment
-
Šis variantas manau būtų geresnis. Kokie šansai jį įgyvendinti kuomet atliekamas jau legendiniu tapęs paprastas remontas?Parašė Kaid Rodyti pranešimąspekas būtų įdomu išgirsti argumentus, kam reikalingas pseudo šaligatvis ir net 5m pločio asfalto dangą? Kokią problemą toks sprendinys spręs? Pėstieji nemaišys pravažiuoti?
Tokių pavyzdžių nesiūlėte?
O problematika Vasaros g yra tokia:
- nėra lietaus nuotakynės tad lietaus metu būna upė
- dvipusis eismas - žinote kas bus su pėsčiųjų saugumu jei nebus įrengta iškelti šaligatviai?
Panagrinėkite atkarpas pradedant nuo Olandų g ir bent iki Vasaros 7 ir tuomet pasakykite kapi problematinėse vietose pritaikytumėte siūlomą variantą? Gal jis ir tiks, bet reikia pranagrinėti.
O 5 m pločio asfaltas yra pagal STR Ds kategorijos gatvėje dviejų krypčių yra dvi juostos po 2,5 m plotį. Automobilio plotis tarp ratų matuojant nuo padangų išorinių šonų yra apie 1,8 m.
Comment
-
Pas mus pažymėta ta atkarpa, kuri pažymėta ir savivaldybės planuose. Bet šiaip žiūrint tai būtų logiška, kad prie to verslo centro atsirastų dviračių tako atkarpa. Ten yra apie 100 metrų bendro tako, nors abiejuose jo galuose yra dviračių takai per gatvę. Tai gal tuo pačiu ir tą padarys.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBent jau pagal Citify, toje pusėje nieko nenumatyta. Gal susiję su šilumos trasų rekonstrukcija žiedo viduryje?
Comment
-
Šiek tiek informacijos apie VMS darbų organizavimo ir vykdymo principus iš Vasaros g.
Žodžiu, yra vietų kur sovietmečiu gatvės važiuojamojoje ir kitose dalyse priaugę savaime medžių. Tie medžiai trukdo važiuojamąją dalį praplatinti bent iki 5 m, kitur - tiesti šaligatvį ar įengti bortus. 2018 savivaldybė tuos medžius įvertino kapi blogos būklės: pažeista laja, kamienas ir šaknys. Palei 2025 04 13 parašiau raštą savivaldybei su foto, aprašymais, inventorizacija ir paprašiau organizuoti šalinimą, nes trukdys darbams.
Maždaug 2025 05 15 prasideda darbai. Dėl medžių jokios reakcijos, tik želdinių skyrius atrašė, kad šalinimas bus derinamas su Infrastruktūros skyriumi vietoje. Jau kasami grioviai bortui, o dėl medžių kaip nėra žinių taip nėra. Rangovas irgi sakė nieko nežino. Paskambinu želdinių skyriui, sako ko čia pašaliniai nori. Sako mes neturime klausyti pašalinių, aš jiems pritariau. Sako tvarka yra tokia: rangovas informuoja Infros skyrių apie trukdančius želdinius, Infros skyrius informuoja Želdinių skyrių ir jie tada vietoje sprendžia. Klausiu, o kas jei taip nedaroma? Sako nu keista.
Perdaviau info ir kontaktus rangovui, paaiškinau tvarką. Kaip toliau einasi nežinau.
Žodžiu, jau ne vienoje skirtingoje miesto vietoje matau, kad VMS skirtingi skyriai vienas su kitu nekomunikuoja, o be komunikacijos negalima elementariai kokybiškai suremontuoti gatvių. Man jau ne kartą yra buvę taip: stulpas ar kita kliūtis trukdo tiesti šaligatvį. Rangovas sako mums trukdo tad išvis atsisakome šaligatvio atkarpos. Infros skyrius arba nežino kaip kokybiškai įrengti infrą, arba jam daug maž nesvarbu pėsčiųjų susisiekimas. Želdinių skyrius su jais irgi nepanašu, kad derintų darbus, ženklų statytojai irgi stato kaip kas sau, o ar rangovas, ar Infros skyrius atvykęs į vietą sako nieko čia nebus - stovi stulpelis, tai mes arba šaligatvio neėrengsime, arba paliksime stulpą vidurį šaligatvio arba dar kokį pasiteisinimą sugalvoja, kad tik nereikėtų daryti.
NAUJIENOS 06 12
Rangovas sakė perdavė info Infros skyriaus atstovui, šis sakė kreipėsi į Želdinių skyrių. Sakė jokių kitų naujienų nėra.
Šiuo metu bandau išprašyti Infros skyriaus atstovo atsakingo už darbus, kad įrengtų bortus šlaitų apačiose, kad elementariai gruntas neslinktų. Dėl man nesuprantamų priežasčių kažkodėl kolkas neketina įrengti. O šlaitų ten labai daug ir labai stačių.Paskutinis taisė spekas; 2025.06.12, 11:04.
- 6 patinka
Comment
-
Čia? Šitoj vietoj beprotystė padaryta - išklotas nerealaus pločio šaligatvis. O reikėjo šaligatvį siaurinti maždaug per pusę ir įrengti trūkstamą dvirtakio dalį. Remontuota prieš gal kokius metus...Parašė Bluefox Rodyti pranešimąNuotraukos nepadariau, bet šiandien Minsko IKI žiede, palei naują verslo centrą Sporto g. 16 (kur įsikūrė FNTT) su traktoriumi ardomas ir į sunkvežimį kraunamas prieš maždaug metus sutvarkytas šaligatvius. Nežinau, ar čia susiję su Šeimyniškių g. planuojamo dviračių tako be projekto sujungimu su Upės ir Žirmūnų g. takais, bet atrodo labai neūkiškas variantas.
Paskutinis taisė spekas; 2025.06.11, 20:27.
- 2 patinka
Comment
-
Tvarkaumiesta
AtsakymasKą tik paklotas šaligatvis ties Kosciuškos 36. Ir naujas troleibusų stulpas pastatytas tiesiai per vidurį šaligatvio. Ir perėjos ženklo stulpas blokuoja šaligatvį. Deja šioje vietoje pėstieji beveik neturi kaip praeiti. Galimi sprendimo būdai:
A) pratęsti šaligatvį vietoje krūmų, kurie yra tarp tvoros ir medžio. ant kontaktinio tinklo (KT) stulpo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti. Jei reikia - ant KT stulpo uždėti gembę ir ant jos perkelti perėjos ženklą.
B) nupjauti mirštantį medį, vietoje jo pastatyti KT stulpą, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti.
C) KT stulpą perstatyti į užbrukšniuotą asfalto zoną, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti.
Dėkoju.
Atsakė:Laba diena, Pakartotinai teikiame atsakymą - nurodytoje vietoje auga keli medžiai ir siekiant juos išsaugoti šaligatvio įrengimas vietoje krūmų nėra planuojamas, nes tokiu atveju reikėtų šalinti ir šalia augantį medį. Viešojo transporto atramos vieta parinkta atsižvelgus į požemines inžinerines komunikacijas. Taip pat informuojame, kad šiais metais neplanuojama perkelti apšvietimo atramos. Atsiprašome už nepatogumus. Želdinių tvarkymas bus organizuotas atsižvelgiant į infrastruktūros sprendinius. Blogos būkles liepa tikėtina reikės šalinti, tačiau prie gatvės šalinamus želdinius stengiamasi atsodinti naujais medžiais. Dėl krūmų šalinimo (Danijos ambasados prašymu) esame ne kartą gavę gyventojų prieštaravimus.
Atsakingas padalinys
Miesto aplinkos skyriaus Aplinkos apsaugos programų ir želdinių tvarkymo poskyris
Nors pradžioje buvo adresuota berods Infros skyriui:
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros grupėPaskutinis taisė spekas; 2025.06.11, 21:59.
- 8 patinka
Comment
Comment