Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    BVP padės samdyti daugiau pareigūnų, kurie bandys tramdyti žolininkus.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Užtenka pasivaikščiot po eilinį rajono centrą ar net smulkesnį miestelį. Po to pasivaikščiot po Vilniaus centrą.
      Vilniaus lokacija dar ir šiaip atoki likusios Lietuvos atžvilgiu. Per toli nuo daugelio kitų Lietuvos vietų. prie šiuo metu nedraugiškos kaimynės. Dauguma rinkėjų yra Vidurio ir Vakarų Lietuvoje, ten ir nueina lėšos. Dar mažiausiai 2-3 rinkimų ciklų didieji miestai negalės konkuruoti su mažesniais dėl rinkėjų demografijos.
      Jei pradės Vilnius (Kaunas, Klaipėda) išrinkinėt valdžią, greičiausiai galės didieji miestai geriau užsitikrinti lėšas, bet turbūt labai mažų miestelių sąskaita (daug kas kalba, kad daugumos mažų miestelių išgelbėti neįmanoma).

      Aišku atokumas atokumui nelygus.
      Vilniaus pasiekiamumo situaciją dar truputį gelbėja autostrados A1 ir A2, bet vis tiek kelionė +1 h nuo šalies centro jeigu reiktų apimti Žemaitiją ir pajūrį. Kai kalbame apie santykinai mažą šalį.
      Vienareikšmiškai nėra atoki tik Pietryčių ir Rytų Lietuvai, bet ten gyvena mažiau gyventojų nei likusioje Lietuvoje.
      Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.27, 15:14.

      Comment


        Tik priminsiu, kad NUTS2 administraciniame suskirstyme dabar Lietuva yra paskirstyta į du regionus - Sostinės regionas bei Vakarų ir Vidurio Lietuva. Pagal šį skirstymą yra dalinamos ES lėšos. Iš Eurostat'inių duomenų apžvelgiančių NUTS2 regionų BVP galime matyti, kaip ryškiai yra atitrūkęs Vilniaus BVP nuo likusios Lietuvos BVP. To pasekoje, visai likusiai Lietuvai ES lėšų gabalas padidėjo, kai Vilniuj sumažėjo - nes nu ir taip išsivystęs.

        Nei estai, nei latviai neturi tokio skirstymo, nors tiek Ryga, tiek Talinas pilnai išpildytų kriterijus gauti atskirą skirstymą. Retrospektyviai, būtų įdomu suprasti šio sprendimo eigą ir prasmę iš Lietuvos perspektyvos ir kiek tai įtakoja dabartinę situaciją.

        Comment


          Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
          Tik priminsiu, kad NUTS2 administraciniame suskirstyme dabar Lietuva yra paskirstyta į du regionus - Sostinės regionas bei Vakarų ir Vidurio Lietuva. Pagal šį skirstymą yra dalinamos ES lėšos. Iš Eurostat'inių duomenų apžvelgiančių NUTS2 regionų BVP galime matyti, kaip ryškiai yra atitrūkęs Vilniaus BVP nuo likusios Lietuvos BVP. To pasekoje, visai likusiai Lietuvai ES lėšų gabalas padidėjo, kai Vilniuj sumažėjo - nes nu ir taip išsivystęs.

          Nei estai, nei latviai neturi tokio skirstymo, nors tiek Ryga, tiek Talinas pilnai išpildytų kriterijus gauti atskirą skirstymą. Retrospektyviai, būtų įdomu suprasti šio sprendimo eigą ir prasmę iš Lietuvos perspektyvos ir kiek tai įtakoja dabartinę situaciją.
          Aišku spėju dėl rinkėjų Vidurio ir Vakarų Lietuvoj. Ten ekonomika silpna (išskyrus tam tikra dalim Kauną ir pajūrį), reikia daugiau išorės paramos, politikai nenori nuvilti rinkėjų.
          Pagal idėją tai Vilnius pats turtingas būdamas turi ieškoti būdų gerint viešos infros finansavimą.
          Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.27, 16:06.

          Comment


            Graudu skaityti, kai tie patys asmenys skundžiasi dėl per mažo Vilniaus biudžeto ir agituoja bet kokia kaina statyti stadioną, nes „labai reikia“.
            Keisčiausia, kad jie nepastebi, jog patys ir yra to nušiurimo bei betvarkės priežastis.

            Comment


              Juokinga kaip cia visi diskutuoja kokia musu lokacija Europos santikiu ir kokia itaka daro musu infrastrukturos kokybei. Gal jau laikas susitaikyti su tuo kad tiesiog eiliniam Litofsui apart Bemvo ir parkingo po savo buto langais ar kokia pili pasistatyti laukuose be infrastrukturos daugiau niekas nerupi. Jau net miestai kaip Belgrade senu seniausia susitvarke savo elementaria pesciuju infrastruktura ir parkingo purvynus.

              Pinigu tikrai yra, ir ES siulo nemazai pagalbos kas liecia VT ir susisiekimo infrastruktura - ko truksta tai politines valios. Aisku, dar yra nemazai debilu politiku kurie nenori nieko daryti nes zino kad uztruks laiko ir kazkas kitas ateis po kiek metu ir susirinks sau lauro lapus.
              Paskutinis taisė MindesAcc; 2024.02.27, 19:36.

              Comment


                Centrines Europos (Slovakija, Cekija, Slovenija) postkomunistine tranzicija buvo ikvepta Vakaru Europos, tad praktiskai niekas nebuvo leista isprichvatizuot keliems banditams, o buvo padalintos akcijos daug zmoniu. Tad, tas BVP ten yra labiau pasiskirtes, o Lietuvoje yra beprotiska nelygybe ir didzioji dalis to augimo nuteka keliems oligarchams, o likusi dalis keliems tukstanciams turtingiausiu zmoniu, kuriu verslams taikomi ypac mazi mokesciai.

                Tuo tarpu, 65 procentai suaugusiu lietuviu gauna pajamas, mazesnes nei vidutine alga (https://www.facebook.com/share/v/18kETFhJYuDdX74Y/), o del oligarchams taikomu mazu mokesciu pinigu kazkokiems rimtiems projektams nera (stadionas atrodo kaip kazkas sunkiai igyvendinamo, o beginis transportas kaip "kosmosas").

                Be to, konkreciai Vilniuje yra labai prastas governance, ypac buvo 2015-2023 metu laikotarpyje. Tad, ypac sokiruoja nuvaziavus i gerokai maziau turtingas salis nei Lietuva ar Slovakija (Serbija ar Bosnija pvz), kuriu miestai atrodo zymiai tvarkingiau nei Vilnius, tokiu istruoejusu saligatviu ar krentanciu balkonu niekur nereko matyt.
                Paskutinis taisė TIME; 2024.02.28, 10:47.

                Comment


                  Džiugu dėl slovakų tvarkos ir kokie tai yra vakarai palyginus su Lietuva (na, apart Košičės) - lietuviškas mentalitetas pakišą koją besitvarkant, nors abejoju jog forumiečiai taip išnarsto kiekvieną plytelę svečiose šalyse, kaip tai daro Vilniuje.

                  Jau off-topic, tačiau jeigu kalbame apie medianas siūlyčiau kalbėti faktais, o ne kuriamais naratyvais.

                  Slovakija yra stagnuojančios valstybės pavyzdys, kurios atsilikimas nuo tos pačios Čekijos yra didelis. Tuo pačiu, jeigu tendencijos tęsis, Lietuva už 10 m. bus visiškai kitos lentynos šalis, kai dar 2014 m. į slovakus galėjome žiūrėti kaip į pavyzdingą šalį to, kokias pajamas uždirba vidurinis pilietis.
                  Click image for larger version  Name:	slovakija lietuva.PNG Views:	0 Size:	71,6 kB ID:	2113898

                  Comment


                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                    Centrines Europos (Slovakija, Cekija, Slovenija) postkomunistine tranzicija buvo ikvepta Vakaru Europos, tad praktiskai niekas nebuvo leista isprichvatizuot keliems banditams, o buvo padalintos akcijos daug zmoniu. Tad, tas BVP ten yra labiau pasiskirtes, o Lietuvoje yra beprotiska nelygybe ir didzioji dalis to augimo nuteka keliems oligarchams, o likusi dalis keliems tukstanciams turtingiausiu zmoniu, kuriu verslams taikomi ypac mazi mokesciai.

                    Tuo tarpu, 65 procentai suaugusiu lietuviu gauna pajamas, mazesnes nei vidutine alga (https://www.facebook.com/share/v/18kETFhJYuDdX74Y/), o del oligarchams taikomu mazu mokesciu pinigu kazkokiems rimtiems projektams nera (stadionas atrodo kaip kazkas sunkiai igyvendinamo, o beginis transportas kaip "kosmosas").

                    Be to, konkreciai Vilniuje yra labai prastas governance, ypac buvo 2015-2023 metu laikotarpyje. Tad, ypac sokiruoja nuvaziavus i gerokai maziau turtingas salis nei Lietuva ar Slovakija (Serbija ar Bosnija pvz), kuriu miestai atrodo zymiai tvarkingiau nei Vilnius, tokiu istruoejusu saligatviu ar krentanciu balkonu niekur nereko matyt.
                    Pas mus irgi buvo padalintos akcijos daug žmonių. Ir ten irgi panašios schemos sukosi kaip supirkt pigiai akcijas ir nuprichvatizuot verslus. Skirtumas, kad ten ir komunistiniais laikais buvo daugiau galimybių daryt bent minimalų verslą ir žmonės nebuvo pamiršę su kuo valgomas kapitalizmas.

                    Ir dėl gyvenamosios aplinkos tvarkingumo buvo gerokai kitokios tradicijos. Galima lyginti kokį 19 amžiaus Vilnių su 19 amžiaus miestais minimose vietose. Skirtumai truputi bus. Dar pridedam galimybę čia pat nuvažiuot pažiūrėt kaip už sienos gyvena žmonės ir turim ką turim.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Ar šiais metais yra apskritai bent kokių šaligatvių tvarkymo projektų? Nes poreikis yra milžiniškas ir net "nauji" šaligatviai iš apgailėtinų medžiagų ir su atitinkama darbų kokybe, kurie buvo tvarkomi Šimašiaus kadencijų metu jau, iš esmės, reikalauja tvarkymo.
                      Justiniškių g. nauji stovai ir laiptai (seni surudyję ratlaužiai yra šalia): old street view (buvo trinkelės)
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240303_153707.jpg
Views:	665
Size:	901,3 kB
ID:	2115009

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240303_153812.jpg
Views:	662
Size:	1,10 MB
ID:	2115010

                      Rygos g. Trys poros laiptų greta, dar vieni seni neišardyti: old street view (latakai po kojomis buvo užbetonuoti anksčiau)
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240303_154105.jpg
Views:	662
Size:	1,27 MB
ID:	2115011

                      Turėklai nauji ir surudyję. Gal dažys:
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240303_154131.jpg
Views:	663
Size:	928,0 kB
ID:	2115012

                      old street view (ties šiais dvejais anksčiau latakai apačioje buvo atviri po kojomis):
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240303_154340.jpg
Views:	663
Size:	1,49 MB
ID:	2115013

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240303_154356.jpg
Views:	667
Size:	1,13 MB
ID:	2115014

                      Šių ketvirtų greta neliečia, nors kairėj geri, o dešinėj reiktų platint, nes neatitinka pločio laiptuota dalis: https://www.google.lt/maps/@54.71818...8192?entry=ttu

                      Žirmūnų g.: (kur Eurovelo 11 niekas neatnaujina kelio ženklinimo nuo Zuoko laikų, takų būklė jau čia prasta)
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240302_152703.jpg
Views:	670
Size:	1,30 MB
ID:	2115015
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Click image for larger version

Name:	IMG_20240303_154356.jpg
Views:	667
Size:	1,13 MB
ID:	2115014

                        Įdomu, ar kas bandė užkelti/nuleisti vežimėlį su šia rampa. Kodėl negalima buvo viduryje įrengti laiptelius, arba padaryti trijų lygių kaip ir laiptus.

                        Comment


                          Man taip pat sunku suprasti dėl tokių nuvažiavimų, juolab, kad šiuo atveju šalia yra daug vietos kur būtų galima įrengti ilgesnį ir daug mažiau statų nuvažiavimą įstrižai šlaito.

                          Comment


                            Parašė Leoric Rodyti pranešimą

                            Įdomu, ar kas bandė užkelti/nuleisti vežimėlį su šia rampa. Kodėl negalima buvo viduryje įrengti laiptelius, arba padaryti trijų lygių kaip ir laiptus.
                            Šitoje ir panašiose situacijoje vienintelis priimtinas sprendimas būtų ilgos zigzaginės rampos (serpantinai ar kaip tai pavadinti?). Kai kur taip yra padaroma, bet 2023 Vilniui, vienos iš ES šalių sostinei, nediskriminuoti ir atvirai nesityčioti iš neįgaliųjų tebėra "per brangu", "Naujieji Vasiukai" ir "nesąmonė".

                            Comment


                              Lygį daro vieną, kad mažinti nuolydį. Tokius pandusus galima bent dviračiu įveikt. Nors gal ir ne vidutiniokui. Statesnius tripakopius aš asmeniškai irgi paimčiau, bet jau daug sunkiau. Šiaip tokie užvažiavimai realiausiai pritaikomi pensininkams užsivešt pirkinius iš parduotuvės ar keliautojams lagaminą išlipus iš VT. Nebūtina eiti pandusu, galima ir laiptais, o vešti ištiesus ranką. Būtų laiptukai centre, tai visi kiti nepasinaudotų, o kūdikiams vis tiek per statu (nebent krepšys atsiskiria, nusineši į viršų, palieki kūdykį, ir vežimą atskirai užsiveži).
                              Click image for larger version  Name:	an-elderly-man-pulls-a-shopping-trolley-in-cowbridge-uk-D91F6K.jpg Views:	0 Size:	125,0 kB ID:	2115059

                              Konkrečiai čia problemų nėra, nes visi 3 (4) laiptai yra gyventojams iš šių dviejų daugiabučių nuotraukos šonuose, tai neįgalieji, dviratininkai komfortiškai su mašinomis gali nusileist:
                              Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	1,89 MB ID:	2115057
                              Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,09 MB ID:	2115058
                              Paskutinis taisė dondc; 2024.03.03, 20:09.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Bičiuliai, kiek pats mačiau, tai Laisvės pr., Sacharovo skvere, Poligrafijos g., Latvių g., Vilniaus g. prie Kongresų rūmų ir kiti naujai sudėti šaligatviai yra visiškai kreivi, visi aukščiai šokinėja ir bendrai darbų kokybė apgailėtina. Kaip jums mintis, susurinkti keliems iš mūsų ir pakviesti į vietą (kad ir "prestižinę" Latvių gatvę VMSA Infraskturtūros skyriaus vadovą ir gyvai pabendrauti, paklausti nuomonės apie tokią darbų ir kokybę? O galbūt net pats meras sudalyvautų ir pakomentuotų? Nes kol kas, man asmeniškai, nereikia tokių "didžiausių istorijoje" tvarkymo darbų, po kurių šaligatvis susmenga ir kas antra plytelė iškilusi po centimetrą. Kas už tokios "eskursijos" idėją?
                                Paskutinis taisė Nikas; 2024.03.05, 07:25.

                                Comment


                                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                  Bičiuliai, kiek pats mačiau, tai Laisvės pr., Sacharovo skvere, Poligrafijos g., Latvių g., Vilniaus g. prie Kongresų rūmų ir kiti naujai sudėti šaligatviai yra visiškai kreivi, visi aukščiai šokinėja ir bendrai darbų kokybė apgailėtina. Kaip jums mintis, susurinkti keliems iš mūsų ir pakviesti į vietą (kad ir "prestižinę" Latvių gatvę VMSA Infraskturtūros skyriaus vadovą ir gyvai pabendrauti, paklausti nuomonės apie tokią darbų ir kokybę? O galbūt net pats meras sudalyvautų ir pakomentuotų? Nes kol kas, man asmeniškai, nereikia tokių "didžiausių istorijoje" tvarkymo darbų, po kurių šaligatvis susmenga ir kas antra plytelė iškilusi po centimetrą. Kas už tokios "eskursijos" idėją?
                                  Būtų faina. Tik kokia tikimybė, kad toks didelis ponas kelių forumiečių prašymu ateitu?

                                  Didesnė tikimybė būtų prikalbint ką nors iš opozicijos su kokiais žiniasklaidos atstovais. Nemunaitis gal neatsisakytų padrožt B&B dar vienu kampu.

                                  Comment


                                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                    Bičiuliai, kiek pats mačiau, tai Laisvės pr., Sacharovo skvere, Poligrafijos g., Latvių g., Vilniaus g. prie Kongresų rūmų ir kiti naujai sudėti šaligatviai yra visiškai kreivi, visi aukščiai šokinėja ir bendrai darbų kokybė apgailėtina. Kaip jums mintis, susurinkti keliems iš mūsų ir pakviesti į vietą (kad ir "prestižinę" Latvių gatvę VMSA Infraskturtūros skyriaus vadovą ir gyvai pabendrauti, paklausti nuomonės apie tokią darbų ir kokybę? O galbūt net pats meras sudalyvautų ir pakomentuotų? Nes kol kas, man asmeniškai, nereikia tokių "didžiausių istorijoje" tvarkymo darbų, po kurių šaligatvis susmenga ir kas antra plytelė iškilusi po centimetrą. Kas už tokios "eskursijos" idėją?
                                    Reikia kviesti ne VMSA Infrastruktūros skyriaus atstovą, o žiniasklaidą. Pats susirašinėjau su Infrastruktūros skyriumi turėdamas vilties kažkaip išspręsti problemą, bet atsimušiau į sieną. Iš atsakymų netiesiogiai supratau keletą dalykų: miesto politinė valdžia viešai deklaruoja grandiozinius planus, kuriuos administracija turi įgyvendinti bet kokiais būdais ir tai susiję su politiniu pažadu "n kilometrų perasfaltuotų gatvių ir n kilometrų atnaujintų šaligatvių". Tokiomis aplinkybėmis gatvių ir šaligatvių remontas vyksta pagreitinta tvarka, todėl ne tik, kad nesprendžiamos senos problemos, bet dažnai po tokių skubotų remontų situacija dar pablogėja. Ir tai nėra susiję tik su darbų kokybe, bet ir su sprendiniais. Buvo į šią temą jau įkelta keletas pavyzdžių iš Žvėryno (Mickevičiaus g.), Antakalnio (Mildos g.) ir kt.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Būtų faina. Tik kokia tikimybė, kad toks didelis ponas kelių forumiečių prašymu ateitu?

                                      Didesnė tikimybė būtų prikalbint ką nors iš opozicijos su kokiais žiniasklaidos atstovais. Nemunaitis gal neatsisakytų padrožt B&B dar vienu kampu.
                                      Nemanau, kad reikėtų suteikti galimybę politikams, įskaitant ir opozicijos, užsidirbti politinių dividendų, nes iš pilietinės iniciatyvos tai gali labai greitai pavirsti į cirką.

                                      Comment


                                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                        Nemanau, kad reikėtų suteikti galimybę politikams, įskaitant ir opozicijos, užsidirbti politinių dividendų, nes iš pilietinės iniciatyvos tai gali labai greitai pavirsti į cirką.
                                        Jei yra galinčių prikalbint kokį rimtesnį žurnalistą užsiimt šita tema tai taip. Kad ir tas pats Janonis.

                                        Comment


                                          Manyčiau, kad galima būtų bandyti surinkti visus šiuos brokus į sąrašą ir tada šio sąrašo pagrindu parengti raštą-kreipimąsi į žiniasklaidą ir išsiuntinėti žurnalistams. Galima bandyti įjungti ir Lietuvos pėsčiųjų asociaciją (LPA) ir kartu išsiuntinėti tokį raštą. Sąrašui reikėtų kokių 5-10 pozicijų. Tokios informacijos pagrindu žiniasklaida galėtų parengti reportažus. Raštą galėčiau surašyti pats ir pasistengčiau suderinti su LPA. Jeigu prisijungtų LPA kreipimasis turėtų daugiau svorio ir potencialiai galėtų pritraukti daugiau dėmesio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X