Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šešėlis laukiant stotelėse tikrai būtų malonus dalykas, bet bijau kad čia baigsis eiliniu VMS stiliumi šluota kuri per 10 metų paaugs 10 CM ir šalia purvynas per kurį reikės vaikščioti nes autobusas syustos taip kad durys atsidarys į purvyną, mat stotelė eilinį kartą bus padaryta per trumpa.

    Comment


      Ozo g.
      Click image for larger version

Name:	P20831-163239.jpg
Views:	1066
Size:	1,63 MB
ID:	1989792 Click image for larger version

Name:	P20831-163249.jpg
Views:	1066
Size:	1,20 MB
ID:	1989788 Click image for larger version

Name:	P20831-163251.jpg
Views:	1090
Size:	1,45 MB
ID:	1989791 Click image for larger version

Name:	P20831-163307.jpg
Views:	1072
Size:	1,35 MB
ID:	1989789 Click image for larger version

Name:	P20831-163342.jpg
Views:	1071
Size:	1,54 MB
ID:	1989790

      Comment


        Įdomu kodėl čia taip stengėsi jei prie Akropolio nuovažos paliko aukštą bortą? Ar ir ten iškelt gatvę turi? Lyg ir šitam dobile visur kalneliai bus.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Manau turės kalniukai būti, kaip ir kitoje pusėje. Tik su jų apsukomis gali užtrukti iki kitų metų vidurio.

          Comment


            Parašė Globalus Rodyti pranešimą
            Ozo g.
            Click image for larger version  Name:	P20831-163251.jpg Views:	39 Size:	1,45 MB ID:	1989791
            Įdomiai čia su tais laiptais sužaidė. Ta prasme netilpo į norminį nuolydį, tai suformavo laiptus ir pandusus, tik kažkokį keistą variantą išgalvojo. Neišmanau, kam gali pasirodyti patogu tais laiptais lipti. O ir turėklai berods reikalingi.

            Comment


              Laiptai bus skirti žolei apaugti

              Comment


                Gal yra kokia taisyklė ar rekomendacija, nurodanti įrengti lygaus gradiento aikšteles kas kažkokį atstumą judumo negalią turinčių vežimėliams, jeigu bendras gradientas viršyja kažkokį dydį?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Gal yra kokia taisyklė ar rekomendacija, nurodanti įrengti lygaus gradiento aikšteles kas kažkokį atstumą judumo negalią turinčių vežimėliams, jeigu bendras gradientas viršyja kažkokį dydį?
                  Taip, STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“, kuris nukreipia į ISO.

                  Comment


                    Man kartais išviso nesuprantami laiptų tokie įrenginėjimai. Yra daugiau vietų kur šalia labai patogus apndusas eina. Niekam nebūna patogiau eiti laiptais, jei šalia eina geras pandusas. Jei neklystų ir pigiau pandusas dažnu atveju.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Įdomiai čia su tais laiptais sužaidė. Ta prasme netilpo į norminį nuolydį, tai suformavo laiptus ir pandusus, tik kažkokį keistą variantą išgalvojo. Neišmanau, kam gali pasirodyti patogu tais laiptais lipti. O ir turėklai berods reikalingi.
                      Kai žiema nuolydis taps ledo čiuožykla būsi dėkingas kad yra laiptai
                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                      Man kartais išviso nesuprantami laiptų tokie įrenginėjimai. Yra daugiau vietų kur šalia labai patogus apndusas eina. Niekam nebūna patogiau eiti laiptais, jei šalia eina geras pandusas. Jei neklystų ir pigiau pandusas dažnu atveju.
                      Na nežinau, kai turėjau problemų su nugara tai laiptais lipti žemyn buvo patogiau/mažiau skausminga nei nuolydžiu žemyn eiti. Tai patogumas visgi kiekvienam savo.

                      Comment


                        Praėjimas laiptais, tai per siauras. Min. plotis turi būti 1,5 m (4 plytelių plotis). VMS „pasitvirtinę“, kad dažniausiai užtenka 6 plytelių šaligatvio. Čia pandusas 7. Reikėjo nuvažiavimą lokaliai siaurint iki 6, o laiptus platint iki minimumo. Dviračiu kas važiuos, tai leisis vis tiek dešiniau, tai pasiaurėjimas nebūtų pavojingas, o kylantiems vienodai. Net jei pagal srautus ten reiktų nuvažiavimo 7 plytelių pločio, tai jau nuo tos 1 papildomai įrengiamos plytelių eilės ties laiptais nenubiednėtų. Pats principas, tai nieko naujo, Baltupiuose tas pats tik pakilimas be plokštumų neįgaliesiems ir sprendiniai skirtingose kelio pusėse:
                        https://www.google.com/maps/@54.7274...7i13312!8i6656
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	936
Size:	1,06 MB
ID:	1989924

                        Ten turėklų irgi nėra, kaip ir prie 2-ojo troleibusų ir autobusų parko, kur įrengta po 1 ir 2 laiptus:
                        https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...77,-0.5778&k=E
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	922
Size:	836,8 kB
ID:	1989925 Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	921
Size:	812,2 kB
ID:	1989926
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Kai žiema nuolydis taps ledo čiuožykla būsi dėkingas kad yra laiptai.
                          Šiaip tai ne. Tauro kalno įkalnėje, J. Basanavičiaus g., Naugarduko g. ir kitur nebūna jokios čiuožyklos.

                          Comment


                            Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                            Šiaip tai ne. Tauro kalno įkalnėje, J. Basanavičiaus g., Naugarduko g. ir kitur nebūna jokios čiuožyklos.
                            Kai labai statu - viskas nubėga ir nebūna. Kai visiškai lygu - ne taip trukdo. Blogiausia kai ne tiek statu, kad viskas nubėgtų, bet pakankamai statu, kad pats čiuožtum.

                            Ir Basanavičiaus, ir Naugarduko būna. Ne visada, bet būna. Kalinausko arčiau pakankamo statumo. Nors ir ten esu pataikęs, kad norėjosi turėklų...

                            Comment


                              Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                              Šiaip tai ne. Tauro kalno įkalnėje, J. Basanavičiaus g., Naugarduko g. ir kitur nebūna jokios čiuožyklos.
                              Centre šaligatvius kartais ir nuvalo.

                              Comment


                                Nu va, įrengė kalniuką ir pastatė perėjos ženklus nuovažoje nuo Ozo g. į Geležinį link Žalgirio. Foto nepadariau, bet kalniukas toks visai nemenkas ir iki 20-30km/h sulėtinti būtina, norint nelaužyti važiuoklės ar neapsibraižyti bamperio. Visi draugiškai sulėtina ir net praleidžia pėsčiuosius. Smulkus, bet visgi pokytis, kuris padarė šitą baisų mazgą šiek tiek saugesnį.

                                Comment


                                  Šaligatviai prie CUP Grinda FB foto

                                  Įdomu, kas liks po žiemos ir paruošto dirvožemio

                                  Click image for larger version

Name:	306288480_448590357289353_7901468325403491640_n.jpg
Views:	389
Size:	85,0 kB
ID:	1991272

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                    Šaligatviai prie CUP Grinda FB foto

                                    Įdomu, kas liks po žiemos ir paruošto dirvožemio
                                    Tai gal iki šalnų pradės želti žolė?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Nu va, įrengė kalniuką ir pastatė perėjos ženklus nuovažoje nuo Ozo g. į Geležinį link Žalgirio. Foto nepadariau, bet kalniukas toks visai nemenkas ir iki 20-30km/h sulėtinti būtina, norint nelaužyti važiuoklės ar neapsibraižyti bamperio. Visi draugiškai sulėtina ir net praleidžia pėsčiuosius. Smulkus, bet visgi pokytis, kuris padarė šitą baisų mazgą šiek tiek saugesnį.

                                      Kas pakomentuos? Ar čia iš principo gali būti pėsčiųjų perėja?
                                      Geležinio vilko yra A kategorija, Ozo B kategorija.

                                      23. Atnaujinamos esamos arba įrengiamos naujos pėsčiųjų perėjos įrengimo vieta kartu su eismo intensyvumo kriterijais (žr. Taisyklių III skyrių) turi atitikti šiuos eismo saugos kriterijus:
                                      23.1. vieta yra gyvenvietėje;
                                      23.2. vietos matomumas yra pakankamas pagal Taisyklių IX skyriaus pirmojo skirsnio nuostatas;
                                      23.3. leistinas arba faktinis važiavimo greitis yra nuo 30 iki 50 km/h įskaitytinai (rekomenduojama remtis nustatytu faktiniu važiavimo greičiu pagal 85-ojo procentilio reikšmę – tai greičio riba, kurios neviršija 85 proc. transporto priemonių);
                                      23.4. vieta yra B (išskyrus gatves, kuriose yra organizuojamas nepertraukiamas eismas (skirtingų lygių sankryžos), C arba D kategorijos gatvėje;
                                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...16c98db9b69006


                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Kas pakomentuos? Ar čia iš principo gali būti pėsčiųjų perėja?
                                        Geležinio vilko yra A kategorija, Ozo B kategorija.



                                        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...16c98db9b69006

                                        Čia tas atvejis, kai reiktų vadovautis sveiku protu, o ne mojuoti STR. Vienintelis kitas galimas variantas būtų šviesoforo įrengimas ant viršuje esančių nuovažų (minimum 8 poros šviesoforų), kas, sutikim, kur kas labiau trukdytų automašinų eismui ir būtų belenkiek kartų brangesnis. Daryti brangiau ir blogiau būtų neprotinga.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Čia tas atvejis, kai reiktų vadovautis sveiku protu, o ne mojuoti STR. Vienintelis kitas galimas variantas būtų šviesoforo įrengimas ant viršuje esančių nuovažų (minimum 8 poros šviesoforų), kas, sutikim, kur kas labiau trukdytų automašinų eismui ir būtų belenkiek kartų brangesnis. Daryti brangiau ir blogiau būtų neprotinga.
                                          Vienintelis geras variantas - nežymetoji perėja.
                                          Nėra ko pėstiesiems vaikščioti šalia A/B gatvių.

                                          PS
                                          Užkilus nuo GV (Santariškės) link Kareivių neatitinka matomumo kriterijaus. Man sveikas protas sako: "taip perėjos nedaromos".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X