Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tai kodėl būtent bortai ir šaligatviai turi būti iš medžiagų, kurias kasam pas save, o kiti objektai nebūtinai?
    Kaip čia paprasčiau suformulavus... kiek kilometrų turime bordiūrų bei šaligatvių ir kiek pvz .metalinių tiltų?

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ir kodėl duaguma šalių nesivadovauja tokiu principu, o tik Lietuva?
    čia vis dar apie lenkus ir italus? Žemėlapį atversti? Ten dažniausia būna žaliai dirvožemis, geltonai smėliukas, o tamsiai blin akmuomle
    Paskutinis taisė Ginthus; 2022.05.24, 19:25.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Kaip čia paprasčiau suformulavus... kiek kilometrų turime bordiūrų bei šaligatvių ir kiek pvz .metalinių tiltų?
      Pagal svorį ir kainą, tai geras klausimas. Tiltų, spėčiau.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Pagal svorį ir kainą, tai geras klausimas. Tiltų, spėčiau.
        Net jeigu priskaičiuosim ir gelžbetoninių tiltų armatūrą, visvien dar bus toli toli.
        Tik nepagalvok, kad aš čia ginu prastą kokybę. Ji tikrai suprastėjusi ir reikia kažką taisyti. Ypač suprastėjo, kai rinką uždempingavo latviai.

        Comment


          Parašė RamasN Rodyti pranešimą

          Klausimas, ar mes iki to daaugę. Variantas nebent būtų kokybę matuoti kiekybiniais parametrais, bet vėlgi, pusėje kriterijų tarkim pas vieną geresnė kokybę, pusėje - pas kitą. Kaip rinktis ?
          Kaip čia pasakius. Jei rimtai, tai nelabai pateisinu to fakto jei mes rimtai nedaaugę Lietuvos kelių direkcijos ar didžiųjų miestų tokių kaip Vilnius, Kaunas projektų situacijoje. Dėl provincijos projektų galima ir su pigiausiomis kainomis žaist, ten aplamai džiaugamasi kad tvarko, tik prižiūrėt kad nepersistengtų su tom trinkelėm, kai didžiuosiuose miestuose ne linksma situacija.

          Comment


            Parašė RamasN Rodyti pranešimą

            Klausimas, ar mes iki to daaugę. Variantas nebent būtų kokybę matuoti kiekybiniais parametrais, bet vėlgi, pusėje kriterijų tarkim pas vieną geresnė kokybę, pusėje - pas kitą. Kaip rinktis ?
            O tai arch konkursams taškus kažkaip sudaliname, ne? Tokią pat sistemą padaryti ir čia. Nebūtinai visų sričių viešiem pirkimams to reikia, bet infrastruktūrai, viešiem pastatams tikrai galėtu būti.
            Parašė Knope Rodyti pranešimą
            Idėja suprantama, bet atrodo kolūkietiškai. Tarsi koks prielipas, kaip antkapiai.
            Kapinėse vietos pritrūko. Bet kaip Kristiz minjo, su krūmais visai geria atrodytu.
            Parašė rmss Rodyti pranešimą

            Bet būtų galima sąlygas nurodyti ir viešosiuose pirkimuose, kokios medžiagos turi būti naudojamos ir pan.
            Tada prasideda "pertekliniai reikalavimai", "auksiniai šaukštai" ir kitokios dezinformacijos.

            Comment


              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

              Su medžiais, krūmais ir kita žaluma neatrodys kaip antkapiai, keista komentuoti kai dar nepabaigta.
              Gal ir keista. Įsipareigoju nufotkinti, kai bus pabaigta. Atrodys geriau, aišku, bet kadangi tai toks dirbtinis inkliuzas, atrodys prastai. Na, bet pamatysim.

              Comment


                O kas čia dirbtinio?

                Comment


                  Blogai atrodo todėl, kad labai iškelta, palyginus su šaligatvio lygiu. Jei būtų viename lygyje, atrodytų kur kas geriau. Spėju, kad gal yra planų remontuoti šaligatvį.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    O kas čia dirbtinio?
                    Žr. abruo komentarą žemiau.

                    Comment


                      Spėju, kad iškelta dėl nuolydžio, t.y. kad kompensuot šaligatvio nelygumą. Tiek žemyn gatve, tiek į šonus. Atkreipkit dėmesį, kad arti gatvės iškilimų beveik nėra.

                      Bet šiaip želdynų iškėlimas aukščiau tako arba kaip tik įleidimas žemiau tako - irgi taikomi sprendimai. Vilniuje rečiau, bet Kaune gan plačiai.

                      Tarkim Vilniuje dar prie sovietų: https://www.google.com/maps/@54.6874...7i13312!8i6656

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                        Specialiai įdedu nuotrauką iš Frankfurto, Europaviertel. Bortelių keisti čia nereikės niekada.

                        Click image for larger version

Name:	20191117_125926.jpg
Views:	1332
Size:	1020,5 kB
ID:	1969823
                        Matosi ta pati problema kaip Vilniuje, kur stulpai viduryje šaligatvių.
                        Flickr

                        Comment


                          Pratęsiant įvažiavimų temą: pasirodo viename naujausių sovietinių mikrorajonų Pašilaičiuose išvažiavimai iš kiemų buvo dar patobulinti montuojant guldytus gatvių bortus, priverčiant bent kažkiek mažinti greitį. Nežinau, kaip su įprastomis mašinomis, bet su sportine tikrai tektų stipriai pristabdyt net važiuojant mažu gyvenamosios zonos leistinu greičiu:

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	499
Size:	2,25 MB
ID:	1970412
                          https://www.google.com/maps/@54.7248...7i13312!8i6656

                          Vilniaus rajono ribose tokia sistema naudojama greitį mažinantiems kalniukams 3 km ruože, taip pat yra viena iškili sankryža įrėminta taip guldytais bortais:

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	492
Size:	2,58 MB
ID:	1970413
                          https://www.google.com/maps/@54.8268...7i13312!8i6656

                          Pašilaičiuose rekonstuojant įvažiavimus šiuos bortus naikino. Taip pat remontuojant būdavo užasfaltuoti, kad palengvinti mašinoms gyvenimą:

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	494
Size:	2,31 MB
ID:	1970414
                          https://www.google.com/maps/@54.7298...7i13312!8i6656

                          Tegu VMS ir toliau apsimetinėja, jog kažką daro gerai.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Tie skersai paguldyti bortai pašilaičiuose yra tikrai nemalonus dalykas važiuojant tiek automobiliu tiek dviračiu ir priverčia smarkiai prilėtinti. Juokinga, bet net pėsčias eidamas esu kartą taip ant to kampo koją pastatęs kad po to dvi dienas skaudėjo

                            Comment


                              Kaunuosi dėl vieno kampo. Neseniai nutiesė naują šaligatvį, patraukė bortą, kad galėtų įvažiuot sunkiosios, bet vis tiek neišeina. Problema kyla dėl kaklelyje sustatytų automobilių.

                              Click image for larger version

Name:	20220526_132716.jpg
Views:	357
Size:	2,98 MB
ID:	1970553
                              Click image for larger version

Name:	20220526_132701.jpg
Views:	347
Size:	2,60 MB
ID:	1970554
                              Paskutinis taisė Knope; 2022.05.26, 14:51.

                              Comment


                                O ten galima statyti?

                                Comment


                                  2022 m. Savičiaus gatvė

                                  Comment


                                    Karantinas baigėsi, darnus ratuoto transporto (t.y. dviračių ir vežimėlių) eismas senamiestyje tęsiasi...

                                    Comment


                                      Norėčiau parašyti kelias įžvalgas apie Algirdo g. pėsčiųjų ir dviračių taką. Kaip žinote visoje Algirdo g. (Naujamiestis) vyko dviračių tako tiesimo darbai, kurie beveik jau baigėsi ir tuo pačiu iš vienos pusės kelio (šalia dviračio tako) buvo keičiami šaligatviai. Tas, žinoma, gerai, kadangi dangos ten vietomis buvo siaubingos. Tiesa, dangos atnaujintos tik iš vienos pusės, iš kitos pusės yra baisių atkarpų, kur po lietaus neįmanoma praeiti, kiek tenka eiti. Tiesa, tvarkant šaligatvius buvo kai kur iš naujo įrengtos parkavimo kišenės ir passodinta augalija. Pokyčiai į naudą, tačiau visgi keli Vilniaus simptominiai gatvių tvarkymo bruožai tiesiog bado akis:

                                      Tarkime šioje vietoje (Algirdo-Basanavičiaus sankryžoje) kažkodėl nebuvo patraukta dėžė 1,2 m į šoną, o palikta tiesiai ant pėsčiųjų tako. Kodėl? Nežinau:

                                      Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	1,90 MB ID:	1970630 Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	1,74 MB ID:	1970633
                                      Vietomis jaučiamas skirtingas brigadų darbas, antai, pavyzdžiui tie, kurie klojo dangas Kalinausko g. ir dalyje Basanavičiaus g. žymiai kokybiškiau sudėjo ir išpjaustė viską, o štai Algirdo g. viskas daug paprasčiau ir prasčiau, keistenybių galima sutikti dažnai, pvz.:

                                      Click image for larger version  Name:	13.jpg Views:	0 Size:	1,85 MB ID:	1970631 Click image for larger version  Name:	17.jpg Views:	0 Size:	1,39 MB ID:	1970628
                                      Daug kur dirbta labai netvarkingai ir dangos jau purvinos:

                                      Click image for larger version  Name:	12.jpg Views:	0 Size:	1,71 MB ID:	1970629

                                      Žinoma, didžiausia bėda, kad kažkodėl vėlgi eilinį kartą pas mus katastrofa nuo lietvamzdžiais. Šį kartą VMS ne tik nenorėjo jungtis prie lauko kanalizacijos (nors buvo pakeltos visos dangos, dviračių tako vietoje iškastas ištisinis griovys), bet projektuotojas nusprendė, kad XXI a. ES šalies sostinėje apseisime be nuotekų lovelių, kurie anksčiau ten daug kur buvo, o šį kartą viskas bėgs tiesiog ant plytelių (patys galite pagalvoti, kiek reikės laiko, kad dangos konkrečiuose vietuose susilpnės. Blogiausia, kad ties vienu namu jaučiamas nuolydis, tad galiu tik įsivazduoti, kad bus žiemą ir ankstyvą pavasarį:

                                      Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	0 Size:	899,2 kB ID:	1970622 Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1970623 Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	1,22 MB ID:	1970624 Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1970625 Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	0 Size:	1,28 MB ID:	1970626
                                      Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	0 Size:	1,52 MB ID:	1970627

                                      Šioje vietoje gyventojams reikės gerokai pagalvoti apie nuogrindų sutvarkymą:

                                      Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	0 Size:	2,63 MB ID:	1970636 Click image for larger version  Name:	11.jpg Views:	0 Size:	2,26 MB ID:	1970638
                                      Kadangi vanduo bėga ant tako, o toliau per skiriamąją vejos zoną ant dviračio tako, todėl viskas plaunama ant dviračio tako dangos, kuris, beje, kažkodėl visoje atkarpoje turi tik kelias vandens nutekėjimo vietas į kanalizaciją, nors pasikartosiu, viskas buvo iškasta kapitaliai ir galima buvo tuo nesunkiai pasirūpinti, tačiau dabar vanduo ardys kraštus, nes neturės daug kur nubėgti. Takas galutinai paklotas šią savaitę, o jau susidaro balos:

                                      Click image for larger version  Name:	14.jpg Views:	0 Size:	1,98 MB ID:	1970634 Click image for larger version  Name:	16.jpg Views:	0 Size:	1,91 MB ID:	1970635 Click image for larger version  Name:	15.jpg Views:	0 Size:	1,92 MB ID:	1970637

                                      Apžvelgiau atkarpą tarp Basanavičiaus ir Naugarduko g. ir į akis krito aibė nelogiškų sprendimų, kai viskas buvo tvarkoma kapitaliai. Ar taip tyčia daroma, kad vėliau būtų skiriamos lėšos tvarkymui, ar tiesiog tai kvailumas? Atsakymo reikės paieškoti, jeigu tik toks kada nors bus gautas. Paspaudus foto - ji padidės. Pabaigai:
                                      Attached Files
                                      Paskutinis taisė R.D.; 2022.05.26, 22:25. Priežastis: klaidos

                                      Comment


                                        "Atnaujintoje" Geležinkelio gatvėje tokių nesąmonių yra dar daugiau.

                                        Comment


                                          Geležinkelio g. buvau išfotografavęs dviračių temoje. Ten tik vienas lietmazdis tinkamai nenuvestas. Standartiškai apsaugos zonų nėra nuo stulpų, trikampiai „duoti kelią” nupaišyti ne mašinoms žiede, bet dviračiams. Kas dar ten negerai?
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X