Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Čia maždaug 30 m. senumo didesnės plytelės nesiskiriančios nuo šaligatvio (statyta apie 1985 m., foto 2012 m.):
https://www.google.com/maps/@54.7176...7i13312!8i6656
Čia truputį mažesnės, bet irgi nesiskiria nuo šaligatvio (didesnės šaligatvio tik kiemo ribose). Statyta dar kokiais 10 m. anksčiau, foto 2012 m.:
https://www.google.com/maps/@54.6968...7i13312!8i6656
Jei reikia, tai gali dar ir mišinį sustiprint, kokiais granitiniais trupiniais. Aišku, dabartinių laikų Šimašines plyteles galima pamiršt.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
Comment
-
Teko matyti Lenkijoje (gal ir Klaipėdoje yra) 100+ metų senumo vokiškų betoninių plytelių, kurios visiškai sveikos. Dabartinės šimašinės suskilinėja praėjus porai savaičių po paklojimo. Kauno Laisvės alėjoje, beje, irgi belenkiek tų rombinių granito plytelių suskilinėjo dar net neužbaigus visų kloti. Gedimino pr. tas pats. Nors kitose vietose 60+ metų senumo plytelės sveikutėlės. Tas pats, beje, galiojo ir Gedimino pr. iki rekonstrukcijų. Ne plytelių dydyje esmė, bet jų kokybėje ir medžiagose, iš kurių jos pagamintos. Jeigu perkamas pats pigiausias mėšlas, kuris šiuo metu naudojamas Vilniuje, tai neverta kažkur kitur ieškoti paaiškinimų, kodėl viskas lūžta.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai vat panašu, jog stipresnės būdavo klojamos. Kiek teko matyti senuose įvažiavimuose, tai net vizualiai gan stambūs akmenys matomi. Kažin ar kas begamina tokias
- 5 patinka
Comment
-
Gedimino prospekte reikėtu uždrausti eismą, palikti ten nebent galimybę VT ir tada nereikės šviesaforų. Ketančios gatvės turės praleisti pėsčiuosius kaip per perėją.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąGedimino prospektas turėtų būti be šviesoforų apskritai - jeigu Vilniaus-Jogailos sankryža gali būti nešviesoforinė, laisvai gali ir kitos. Vasario 16-osios ir Jakšto/Stulginskio gatves ties Gedimino prospektu būtų galima siaurinti iki vienos juostos su iškilumu kertant prospektą, O Vasario 16-osios sankryžus, palikčiau šviesoforus kirsti Vasario 16-osios gatvę pėstiesiems judantiems prospektu, bet uždaryčiau įvažiavimus tiek į, tiek iš Gedimino prospekto į abi puses (būtų panašiai kaip Šventaragio gatvė ties Katedros perėja).
Ne tik važiuoja bet tiesiai ant jų ir parkuoja. Ypač visokie kurjeriai po to visą purvą išvežantys į gatvę.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Šiaip įdomu pastebėjimas dėl tų paaukštėjančių klombų. Jos potencialiai spręstų ir tą problemą, kad kai kurie vairuotojai nesugeba įtilpti į norminčius įvažiavimų pločius ir važiuoja per bortus ir vejas. Vienas toks pavyzdžių žemiau:
Comment
-
Dviratinių bortų irgi negamino, kol nepradėjo gaminti. Šiaip akmenukus senuose šaligatviuose irgi aiškiai matau, tai gali būti, jog įvažiavimuose nieko papildomo nebūrė nieks. Neišmanau, bet dar jei prabetonuoti vidinį pagrindų sluoksnį, tai tos plytelės nesibanguodamos ir 100 m. atlaikytų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai vat panašu, jog stipresnės būdavo klojamos. Kiek teko matyti senuose įvažiavimuose, tai net vizualiai gan stambūs akmenys matomi. Kažin ar kas begamina tokias
Va kokį pavyzdį siųsdavo Justas Lietuvos dviračių bendrijos vardu, nuo Karoliniškių iki Konstitucijos pr. projektų. Bent vieną taip įrengtą pavyzdį matėt? Siūntė labai daug kartų, labai daug metų tą patį per tą patį. Prie nuotraukos rašo tokį siūlymą:„Siūlome ties visais įvažiavimais remtis gerąja užsienio šalių patirtimi bei STR 2.03.01:2001 „Statiniai ir teritorijos. Reikalavimai žmonių su negalia reikmėms“ 36 punktu ir projektuoti visiškai nenutrūkstančią dviračių tako ir pėsčiųjų šaligatvio dangą. Be jokių bortelių skersai dviračių tako ir šaligatvio.
Siūlo visiškai nenutrūkstančią, t. y. lieka tos pačios plytelės, kaip sovietmečio keliuose įvažiavimuose, kaip Klaipėdoj, kaip Olandijoj. Panašu, kad takas nužemėtų, kaip Lietuvoj daro „nenužeminamus vieno lygio takus”? Olandija, kur nei kiek nenužemėja:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
Comment
-
Pažiūrėjau oficialias VMS rekomendacijas, tai jos yra visiškas šūdas, nes taip įrengiant peraukštėjimą jis visiškai nejuntamas važiuojant 20 km/h leistinu greičiu kieme. Siūloma neįrengti skersinių vejos bortų šaligavtyje, bet schemoje jie pavaizduoti. Trinkelės pakeičia plyteles, kad įspėti pėsčiajį apie pavojingą mašiną, o žioplesnis vairuotojas gali suprasti, jog trinkelės įspėja pėsčiajį dėl to, jog pėsčiasis ir praranda pirmumą, tad mašinos nelėtina. Mano nuorodose įvažiavimai su 45° bortais, bet rekomendacijose jau įleisti bortai (tik su užapvalinimu, kuris beveik nieko nelemia). Reiktų išmest tas rekomendacijas, nes jos tik klaidina dar kokį protingesnį projektuotoją-nesugadintą studentą.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 4 patinka
Comment
-
Tada maišydavo žvyro "kad pigiau būtų" ir dėl to ten pasitaikydavo akmenų. O jeigu cemento neišvogdavo darbininkai tai ir laikydavo tvirtai. Dabar matyt gamina kažkokį prastą mišinį ir tiek. Šiaip įvažiavimuose manau svarbiuasia būtų pagrindas - t.y. dėti gatvini pagrindą kad taip lengvai neišstumdytu pirmas pasitaikęs kurjeris.Parašė dondc Rodyti pranešimąDviratinių bortų irgi negamino, kol nepradėjo gaminti. Šiaip akmenukus senuose šaligatviuose irgi aiškiai matau, tai gali būti, jog įvažiavimuose nieko papildomo nebūrė nieks. Neišmanau, bet dar jei prabetonuoti vidinį pagrindų sluoksnį, tai tos plytelės nesibanguodamos ir 100 m. atlaikytų.
<...>
Olandija, kur nei kiek nenužemėja:
<...>
Tokį pamatęs galvočiai kad aklagatvis (gatvė baigiasi) ir išvis negalima važiuoti.
Comment
-
Nesusilaikiau ir šiandien nufotografavau kaliasdešimties metų senumo standartines 375 mm plyteles. Būklė, panašu geresnė nei suskilusio asfaltuoto dvirtakio tiesto 2018 m. Matos VMS net nebuvo mėginusi žymėti pervažos, nors visur kitur žymėjo. Dabartinis miesto vyr. inžinierius čia kuravo. Dažai ten nuo Zuoko laikų išsukiojus plyteles. Įtariu asfaltas pačių blogiausių parametrų kokie tik įmanomi, panašiai, kaip dabartinės plytelės. Tiesiog to niekas garsiai nesako.Parašė alga Rodyti pranešimą
Kiek žinau, trinkelės egzistuoja todėl, kad šaligatvio plytelės neišlaiko sunkaus transporto.
Laisvės pr.:
Esami ženklai įneša daugiau aiškumo, o Jonui ir kitiems naudotis dvirtakiu saugiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą<...>
Tokį pamatęs galvočiai kad aklagatvis (gatvė baigiasi) ir išvis negalima važiuoti.
Tai Jonas skundžiasi, jog vairuotojams iš ties atrodo, jog jų pirmumas. Aš ir sakau, jog tie marozai taip ir galvoja, kad šaligatvio plytelės kitokios būtent tam, kad pėstysis būtų pasiruošęs praleisti mašinas „važiuojamojoje dalyje”.Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiaip jau pati tako danga ar jos raštas neturi tiek daug įtakos, kaip gali pasirodyti. Kur kas svarbiau yra pristabdymas, o tam reikia arba gerai išdėliot pandusą arba įkalbėti gamintojus pradėt gaminti tuos įvažiavimo bortus kaip matosi. Rygoje, beje, tokius jau deda.
O kuom blogi esami 45° bortai pusėje miesto nuo seno bei naujai įrengti Gedimino pr.? Anksčiau problemų daug nebūdavo. Rekonstravus įvažiavimą prie namų pilnai pagal tas rekomendacijas („pakilimas” iš kiemo pusės, trinkelės ir įleistas bortas pakeitė buvusį sovietinį 45°) – sukonfliktavau su vairuotoju. Nepraleido, sustojo užbokuoti šaligatvį matydamas, kad per agresyviai ėjau, tada apėjęs iš priekio grasinau jam ant stiklo užmest mašinos akumą, kurį vos pajėgiau nešti iš parduotuvės per pusę rajono bei išvkiesti policiją, pasiskųsti, jog mane partrenkė. Rekonstravo pagal rekomendacijas.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 5 patinka
Comment
-
Ar tikrai kaliasdešimties?Parašė dondc Rodyti pranešimąNesusilaikiau ir šiandien nufotografavau kaliasdešimties metų senumo standartines 375 mm plyteles.
Comment
-
Teko girdėt apie "survivorship bias"? Tik kokybiškiausios 100+ metų senumo plytelės išgyveno, šūdinos, kurios suskilinėjo pora savaičių po paklojimo jau keletą kartų pakeistos. Iš mūsų eros irgi kažkas išgyvens ir mūsų palikuonys radę tuos 3% sakys "va tada tai dėjo plyteles, ne tai kad dabar".Parašė John Rodyti pranešimąTeko matyti Lenkijoje (gal ir Klaipėdoje yra) 100+ metų senumo vokiškų betoninių plytelių, kurios visiškai sveikos. Dabartinės šimašinės suskilinėja praėjus porai savaičių po paklojimo.Paskutinis taisė alga; 2022.05.19, 03:56.
- 4 patinka
Comment
-
O negali būti, kad čia iš plytelių likusių išardžius seną šaligatvį išrinko gyviausias ir jomis išklojo įvažiavimą? Kažkaip nuo 2012 metų jos atjaunėjo: https://goo.gl/maps/CuQfT4r3xd6x84JPAParašė dondc Rodyti pranešimąNesusilaikiau ir šiandien nufotografavau kaliasdešimties metų senumo standartines 375 mm plyteles. Būklė, panašu geresnė nei suskilusio asfaltuoto dvirtakio tiesto 2018 m.
- 4 patinka
Comment
-
Vargu ar iš mūsų eros kažkas išgyvens, turint omeny, kad trupa ne individualios plytelės, o ištisi naujo šaligatvio ruožai. Pavyzdžiui, Linkmenų g. atkarpoje nuo Utenos g. link Kompensos nuo 2018 jau 2 kartus keitė šaligatvį, nes viskas tiesiog sutrupėjo į gabalus. Pagal vaizdą jau reiktų vėl keisti.Parašė alga Rodyti pranešimą
Teko girdėt apie "survivorship bias"? Tik kokybiškiausios 100+ metų senumo plytelės išgyveno, šūdinos, kurios suskilinėjo pora savaičių po paklojimo jau keletą kartų pakeistos. Iš mūsų eros irgi kažkas išgyvens ir mūsų palikuonys radę tuos 3% sakys "va tada tai dėjo plyteles, ne tai kad dabar".
- 1 patinka
Comment
-
Čia tai tikrai:Parašė digital Rodyti pranešimąAr tikrai kaliasdešimties?
Parašė dondc Rodyti pranešimąČia maždaug 30 m. senumo didesnės plytelės nesiskiriančios nuo šaligatvio (statyta apie 1985 m., foto 2012 m.):
https://www.google.com/maps/@54.7176...7i13312!8i6656Juk pats parašiau, kad plytelės „išsukiotos”, nes atitinkamai matosi defragmentuoti Zuoko dažai. Visgi įtariu jas anksčiau ten perklojo nei tiesiant taką (kitaip takas nebūtų nutrūkęs), bet net jeigu ir 2018 m. perklojo tik sveikomis, tai kažkodėl įvažiavimas (kuriuo naudojasi automobiliai ir dar paliekami ten priparkuoti) su dvejomis aptrupėjusiomis plytelėmis atrodo mažiau sudrožtas, nei dviračių sudrožtas 2018 m. asfaltas su 3 skylimais. O dar žinant, kad anksčiau gi visi viską vogdavo, tai dabar nevagiant būtų dar geriau:Parašė alga Rodyti pranešimą
O negali būti, kad čia iš plytelių likusių išardžius seną šaligatvį išrinko gyviausias ir jomis išklojo įvažiavimą? Kažkaip nuo 2012 metų jos atjaunėjo: https://goo.gl/maps/CuQfT4r3xd6x84JPA
Nesuprantu, žmogus iškėlė rimtą ploblemą, kad kiemai yra labai pavojingi, tai jūs bandot aklai ginti trinkeles ir tuom džiaugtis? O kaip neskyla Katedros aikštėje žymiai didesnės plokštės, ant kurių prieš porą dienų eilinį kartą buvo priparkuoti gaistrininkų sunkvežimiai skirti renginiui? VVT ten iš savo triašių autobusų labirintą buvo darę ir t. t. ir labai daug kartų. Ką jum sako pateiktas pavyzdys iš Olandijos su panašiomis į mūsų dydžio plytelėmis? Vienintelė replika buvo, kad:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tada maišydavo žvyro "kad pigiau būtų" ir dėl to ten pasitaikydavo akmenų. O jeigu cemento neišvogdavo darbininkai tai ir laikydavo tvirtai.
Tai gal toks tikslas ir yra? Šalies, iš kurios ir bandoma perimti gerąją patirtį.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTokį pamatęs galvočiai kad aklagatvis (gatvė baigiasi) ir išvis negalima važiuoti.
Dar parašykit, kaip gerai trinkelės, o plytelės blogai, tai bent bus proga pasijuokt.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Tavo pateiktoje nuorodoje įvažiavimas atrodo tikrai ne blogiau nei vėlesniu laikotarpiu statytas trinkelių įvažiavimas Pašilaičiuose (vėliau vystytame rajone):Parašė alga Rodyti pranešimą
O negali būti, kad čia iš plytelių likusių išardžius seną šaligatvį išrinko gyviausias ir jomis išklojo įvažiavimą? Kažkaip nuo 2012 metų jos atjaunėjo: https://goo.gl/maps/CuQfT4r3xd6x84JPA
https://www.google.com/maps/@54.7281245,25.2307684,3a,24.9y,23.54h,72.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sELxRFH-A7tm6IuJyMUVNnQ!2e0!7i13312!8i6656Paskutinis taisė dondc; 2022.05.19, 10:19.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Tai čia matyt išimtis, nes Justiniškėse pilna tokių ištrupėjusių.Parašė dondc Rodyti pranešimąČia tai tikrai:
Comment
-
Norint tai spėti, ieškot reikia ne prastų pavyzdžių, o gerų. Jei tikrai 100% naujų šaligatvių yra prasti – tada tu teisus. Jei yra, pvz, 10 metų senumo, kurie atrodo kaip nauji, gal jie padoriai atrodys ir po amžiaus?Parašė John Rodyti pranešimą
Vargu ar iš mūsų eros kažkas išgyvens, turint omeny, kad trupa ne individualios plytelės, o ištisi naujo šaligatvio ruožai. Pavyzdžiui, Linkmenų g. atkarpoje nuo Utenos g. link Kompensos nuo 2018 jau 2 kartus keitė šaligatvį, nes viskas tiesiog sutrupėjo į gabalus. Pagal vaizdą jau reiktų vėl keisti.
- 1 patinka
Comment
-
Eurovelo dar senesnis ir neblogai laikosi Kaip ir panašaus laikmečio plytelės jo dalyje ties Petro/Povilo tiltu.Parašė alga Rodyti pranešimą
Norint tai spėti, ieškot reikia ne prastų pavyzdžių, o gerų. Jei tikrai 100% naujų šaligatvių yra prasti – tada tu teisus. Jei yra, pvz, 10 metų senumo, kurie atrodo kaip nauji, gal jie padoriai atrodys ir po amžiaus?
Comment
Comment