Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia, beje, bus bendras takas. O užkilimas iki Asanavičiūtės g. bus?
    Yra netoli fotografuotų laiptų nuožulnus takelis sudėtas (arčiau VA). Nemyniau dar, bet įtariu, kad parke daugiau laiptų nebūtų link lazdynų.

    Click image for larger version

Name:	20200924_143233.jpg
Views:	1491
Size:	336,2 kB
ID:	1827520
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Dėl Architektų g. ir „Litexpo”: aišku, kosmosas ir ne Šveicarija, bet norėtųsi, kad be reikalo nebūtų leidžiamasi į daubą ir po to vėl kylama. Net neabejoju, jog pagal dabartinius STR dvirtakui per status kampas, tad labai džiugu būtų, jei supiltų žemių ir padarytų mini viaduką virš esamo šaligatvio. Gal net tada nebūtų išlaikytos statumo normos, tad gal dar būtų variantas panduso vingius įrengti ne agresyvaus kampo, prakertant esamus medžius, kur prasideda akmeninė sienutė ten aukščiau. Juosta pažymėjau, kur labai faina būtų įrengti mini viaduką virš šaligatvio. Šiaip gal net nekainuotų beproto daug ten tas žemes supilt, viaduko konstrukcija super trumpa ir siaura būtų. Aplinka tuo pačiu galėtų sutvarkyti labai gerai:

      https://www.google.com/maps/@54.6765...7i13312!8i6656
      Click image for larger version  Name:	fff.png Views:	0 Size:	854,7 kB ID:	1827560
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Bet patekimas iš požeminės perėjos vistiek turės būti kažkoks. Tai laaabai didelis klausimas kiek realiai verta tą daryt.

        Comment


          Nedarys tikrai, įtariu jog planas visus takus kuo toliau nuo Laisvės pr. laikyti, bent jau ne arčiau negu dabar kaip eina šaligatvis.

          Comment


            Tai nuo esamo požeminio praėjimo galėtų įrengti pandusus iki naujo dviračių viaduko užkylimo. Daug pavyzdžių yra užsienyje. Skirtumas toks, kad geriau stačiau, bet labai trumpame ruože, negu labai ilgai ir nuobodžiai ilgame atstume neatitikimas STR nuolydžiui.

            Viaduką siūlau ne tarp šaligatvio ir gatvės, o tarp šaligatvio ir medžių, tiesia linija (ar lanku) nuo perėjos link akmeninės sienutės. Kiek tenka matyti, tai niekas be manes nevažiuoja esamu šaligatviu į viršų, vedasi, kas nesportuoja. Net sename gatvės vaizde vedasi: https://www.google.com/maps/@54.6778...7i13312!8i6656
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
              Tikrai nėra vienintelis būdas iš Lazdynų nuvažiuoti į Vingio parką. Galima prasukti pro Narbuto gatvę. Gaunasi truputį aplinkui, bet visą laiką nedvejodamas renkuosi tą maršrutą vietoj siaubingo Tūkstantmečio g. tilto, šaligatvio palei Geležinio Vilko gatvę ir šitų subyrėjusių plytelių.
              Ši atkarpa labai svarbi nebent nuvažiuoti iš Lazdynų iki Litexpo ir pliažo šalia. Na, dar naujo verslo centro. Viskas aišku pasikeis kai/jeigu nuties tiltą į Vingio parką.
              Beje, nežinau kaip ten tilps normalaus pločio dviračių takas ir šaligatvis. Vietos ne per daugiausiai.
              ko gero iš tikro tą vietą rimčiau pradės tvarkyti tik kai bus tiesiamas tiltas į vingio parką, nes bus labai svarbi magistralė...
              beje pritariu, kad per Tūkstantmečio g (lazdynų tiltą) itin nemalonu važiuoti.

              Comment


                https://www.miestai.net/forumas/foru...18#post1814818

                Pavasario gatvės remonto naujienos. TIk viena. Įdėjau tiek darbo tai pagalvojau bent čia pasidalinsiu, nes tai gan gerai mąstymą/požiūrį iliustruojantis susirašinėjimas. Kolkas tik vieną pateikiu. Jų yra ne vienas. Tiesiog neturiu laiko. TIkiuosi kažkada pateiksiu kuo daugiau istorijų, o jų vis atsiranda įdomių.

                Taigi, parašė Pavasario g. gyventojai dėl susikosčiusios situacijos prie garažų tiesiant šaligatvį, kuris iki remonto neegzistavo, o žmonėms nėra kur dėtis atvažiavus automobiliui toje (ir kitose) vietoje.

                Garažo vieta:

                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1046
Size:	150,0 kB
ID:	1829384

                https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...88,-0.5780&k=E

                Mano laiškas:


                Labas vakaras,

                Rašo toks ir toks, Pavasario g. ilgametis gyventojas. Padedu spręsti Pavasario g. remonto klausimus.

                Išnagrinėjau Jūsų išsamų situacijos aprašymą. Situacija iš tiesų kebli - jaučiu jūsų bėdą, empatizuoju, atsakyti tikrai nėra lengva. Taigi, apie viską iš eilės.

                Kaip ir rašote, valstybinė žemė yra užimta tvora, kas iš esmės ir lemia tokią jūsų situaciją. Viena iš sudedamųjų mano atsakymo dalių būtų buvęs siūlymas kreiptis būtent į šias institucijas, nes jos turi spręsti tokius klausimus. Labai keistas, bet pakankamai gerai man žinomas, NŽT ir VTSPI elgesys. Jų disfunkcija yra pribloškianti. Kyla klausimas ar jie ką nors sprendžia. Kaip pavyzdys, Pavasario g. 2 namas teisėsi su VTSPI dėl rangovo (bankrutavo 2019 - Magirnis) palikto broko. Du iš dviejų teismus laimėjo, o trečiasis iki šiol jau virš pusę metų ,,kabo ore'', nes teismas VTSPI įpareigojo (teko įpareigoti, nes išsisukinėjo atlikti savo funkcijas) tirti situaciją name. Bet terminas tirti tai nenurodytas : ) ... Manau suprantate ką tai reiškia... Žinoma, ši jūsų minima situacija kitokia, pavyzdį pateikiau tik kaip atvaizdavimą neveiksnumo. Šia tema atsakymą dar pratęsiu.

                Toliau - iš eilės atsiliepiu į jūsų laišką.

                Rašote:
                ,,Prie esamos gatvės specifinės padėties dar pridėjus naujai suplanuotą šaligatvį, kuris pagal normatyvą būtų aukštas (kaip ir jau įrengtas likusioje gatvės dalyje) mes kaip gyventojai patirtume papildomų nepatogumų, nes neracionaliais ir neproporcingai apribotas naudojimasis šia gatvės atkarpa apsunkintų namo aptarnavimą.''

                Atsakau:
                Šaligatvis bus ne aukštesnis (matuojant nuo naujai išlieto asfalto paviršiaus) nei 10 cm.
                Šiuo metu, kai pėstiesiems nėra kur dėtis kai šalia jų važiuoja transportas, sukelia ne tik nepatogumus, bet ir pavojų, ne tik visos gatvės gyventojams, bet ir kitiems miestiečiams keliaujantiems šia gatve, todėl, šaligatvis, kuris bus iškilęs virš asfalto dangos, ir yra įrengiamas būtent, kad pėstiesiems sudaryti bent 1,2 metro pločio saugaus judėjimo ruoželį. Šaligatvio iškelto reikia ir dėl to, kad gatvės reljefas labai kalvotas ir ypač žiemos metu transportas paslydęs gali užlėkti ant pėsčiųjų, o iškeltas šaligatvis padidina pėsčiųjų apsaugą. Jei situacija būtų kitokia, aš pats būčiau ne tik už šaligatvio paviršiaus suvienodinimą, bet ir jo atskiro kaip tokio neįrengimą - būtų visa gatvelė bendro judėjimo, kuris vyktų viename lygyje.
                Gatvė iš tiesų yra neracionaliai apribota tvoromis (ir kitais statiniais) užmant valstybinę žemę. Tai reikia spręsti.
                Jei ir bus apsunkintas namo aptarnavimas atlikus gatvės remontą, to priežastis bus ne šaligatvio įrengimas, o valstybinės žemės užėmimas. Nors jūsų mintį suprantu. Kaip pavyzdį, galiu pateikti situaciją su Saulės g. 6 namu. Ten veikėjai užsiėmę apie 2 metrų pločio valstybinės žemės ruožą ir kai buvo tiesiamas Saulės g. šaligatvis (kuris atsirado mano dėka po 3 mėnesių savivaldybės įtikinėjimo, kad ten šaligatvis būtinas), Saulės g. 6 savininkai sugalvojo reikšti pretenzijas, kad jiems, matai, įrenginėjamas šaligatvis trukdys išsukti/įsukti į kiemą. Jūs, kaip suprantu, tokios situacijos prie savo garažo nesudarėte tad aš,, be abejo,, ir nebandau palyginti. Tik pateikiu kaip iliustraciją situacijos, kuri parodo kur yra problemos ištakos.

                Saulės 6:

                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	303,0 kB ID:	1829250



                Rašote:
                ,,Situacija žiemos metu. Mašinos nuolatos klimpsta ir slysta. Reikalingas atstumas atlikti manevrą, įsukti. Aukštas šaligatvis dar labiau apsunkins situaciją, ir tai nėra vairavimo įgūdžių klausimas, kaip Jūs minėjote telefonu.

                Atsakau:
                Kaip ir aš, jūs gerai žinote situaciją žiemą šioje gatvėje ir konkrečiai šioje vietoje. Pateikėte papildomų priežasčių dėl ko virš asfalto iškilęs šaligatvis yra labai reikalingas, o gal net būtinas. Šaligatvis taip pat nėra infrastruktūros dalis spręsti padidėjusius transporto manevravimo poreikius žiemos metu. Atvirkščiai, kaip minėjau, šaligatvis yra tiesiamas, kad sukurti nors šiokį tokį saugų ruožą pėstiesiems saugiai (ar bent jau saugiau) keliauti. Noriu atkreipti dėmesį, kad pėstieji tai nėra tik pilno sveikatos žmonės. Tai ir vaikai, ir tėvai su vaikų vežimėliais, ir senyvi žmonės, ir senyvo amžiaus žmonės, ir neįgalūs.

                Rašote:
                ,,Suprantu, kad gatvės sniego valymo ir barstymo klausimas yra ne jūsų kompetencija, tačiau pagalvokite, kad kuriate sąlygas, kuriomis mes turėsime gyventi kasdien, o specialusis transportas dirbti šioje gatvės atkarpoje.''
                '' Kur parkuosis specialusis transportas, avarinės tarnybos, kai atsitiks nelaimė, o abi vietos prie garažų bus užimtos? Blokuos važiuojamąją dalį ar senyvo amžiaus žmones darbuotojai neš kalnu žemyn iki artimiausios vietos sustoti, kuri bus už 500 m? Ar mums reikės palikti namie karščiuojančius vaikus ir bėgti ieškoti kur palikti mašiną, kad prie garažo sustotų greitoji?''

                Atsakau:
                Specialusis transportas, avarinės tarnybos, savo funkcijoms atlikti ir turi raudonos-mėlynos spalvos signalinius žibintus, kuriuos naudojant jie įgauna išskirtines teises važiuoti ten ir tokiu būdu, kur standartinės KET neleistų. Tad tai tarnyboms ne problema. Beje, tai dar viena situacija, dėl kurios galima ,,padėkoti'' užimantiems valstybinę žemę, o toliau jau institucijoms nevykdančioms savo funkcijų.
                Jei ir kai atsitiks nelaimė ir nebus vietos spec. tarnyboms parkuotis, jos parkuosis gatvėje, nes joms tai daryti leidžia išskirtinis jų statusas ir toks parkavimas tokioje situacijoje bus visiškai racionalus ir tinkamas. Taip pat šaligatvis tokiu atveju kaip tik bus naudingas, nes tai bus ruožas, kuriuo galės būti nešami tie patys neštuvai. Dar vienas dalykas - šaligatvis neleis kaip dabar statyti transporto priemonių prie pat pvz namo sienos, taip dar susiaurinant pravažiavimą - vat tokiose situacijose gali net fiziškai nepravažiuoti spec. tarnybos.
                Noriu atkreipti dėmesį ir dėl minimo parkavimosi prie garažo. Prie garažo vartų privačios nuosavybės ploto net neužtenka parkuoti automobiliui ir dalis jo išsikiša į valstybinę žemę. Automobilio turėjimas nesuteikia išskirtinių teisių ar įpareigojimų prie privataus sklypo dar organizuoti parkavimą to paties sklypo savininkams ir ar gyventojams. Pvz. Pavasario 2 dvidešimties butų daugiabutis net neturi nei vienos parkavimo vietos savo sklype...

                Rašote:
                ,,Taip pat namas šildomas kietu kuru, padarius neužvažiuojamą šaligatvį malkos būtų iškraunamos tiesiai ant važiuojamosios dalies. Eismas tokiu atveju sustotų bent pusdieniui. Įvedus vienpusį eismą (dėl ko neprieštaraujame), krovininis automobilis gabenantis malkas (ar bet koks kitas didesnis transportas) turės padaryti 90 laipsnių posūkį atbulomis į statų kalną, žiemos sąlygomis, tam, kad galėtų išsikrauti prie garažo. O dar nepamirškime ten stovinčio stulpo. PS. parkavimas garaže neįmanomas, nes automobilis ten tiesiog netelpa.

                Atsakau:
                Pastato šildymo pobūdis neužduoda pėsčiųjų infrastruktūros tiesimo gairių. ,,Užvažiuojamas šaligatvis'' būtų jau kaip ir oksimoronas. Už malkų išsikrovimo valstybinėje žemėje, gatvėje, pasėkmes jūs ir būsite atsakingas. Malkas nebūtina vežti tuo metu kai sniegas ar aplediję. Taip pat, negi nėra transporto, kuris pvz malkas pro šoną išverstų? Yra ir transportas su mažu kranu ar keltuvu, kuris gali iškelti malkas į šoną. Dėl garažo, kuriame netelpa automobilis net nesu tikras ką atsakyti. Automatiškai kyla klausimas kam toks garažas? Suprantu, kad jis gali atlikti kaip ir sandėlio funkciją. bet viso to paminėjimas, sakau pagarbiai, kaip ir neturi prasmės, nes šaligatvio tiesimas nėra derinamas prie to kaip kažkas naudoja garažą, krauna malkas ir panašiai. Jūsų problemą suprantu, bet kaip jau minėjau anksčiau, ne čia yra priežastis.

                Rašote:
                ,,Ar bus tvarkoma įvažiavimo į garažą dalis esanti valstybinėje žemėje?''

                Atsakau:
                Mano galva, įvažiavimą iki sklypo ribos, kuriame yra jūsų garažas, turėtų sutvarkyti savivaldybė, o tą valstybinės žemės dalį tarp kito garažo sklypo ribos ir gatvės savialdybės vietoje tvarkyčiau tada, kai valstybinės žemės užežemėjai atlaisvintų žemę ir nebeapsunkintų kitų žmonių patekimo į savo nuosavybę.

                Rašote:
                ,,Remdamiesi tuo, kas išdėstyta aukščiau, prašome šaligatvį ties Pavasario g. 32 namo garažais įrengti neaukštą su galimybe ant jo užvažiuoti. Tai išspręstų sekančias problemas:
                1. Būtų užtikrintas pėsčiųjų saugumas ir normalus transporto eismas bei gyvenamųjų namų aptarnavimas.
                2. Neapsunkintas įsukimas į parkavimo vietas.
                3. Esant reikalui būtų galimybė prasilenkti dviems automobiliams.

                Atsakau:
                Kaip ir minėjau, ,,Užvažiuojamas šaligatvis'' būtų jau kaip ir oksimoronas.
                1. transporto priemonei užvažiavus ant šaligatvio pėsčiųjų saugumas ne užtikrinamas, o pabloginamas. Normalus eismas visų pirma turi būti organizuojamas ne transporto priemonių, o pėsčiųjų. Mes visi visų pirmiausia esame pėstieji, o transporto priemonės tai ir tik kaip papildinys, savotiška privilegija. Transporto priemonė nesukuria išskirtinių teisių prieš kitus eismo dalyvius (pėsčiuosius). Be to, ši gatvė yra gyvenamoji zona. Gyvenamojoje zonoje pėstieji turi pirmenybę prieš transporto priemones.
                2. Kaip ir minėjau, ne šaligatvis yra apsunkinimo priežastis, o valstybinės žemės užėmimas, ir ne šaligatvio sąskaita turi būti sprendžiamos, kas be kito, transporto problemos. gatvė remontuojama pagal Statybos reikalavimus - eismo juostos plotis 3 m, o šaligatvis 1,2m. Beje, jei jau apie tai kalbėti, tai šaligatvis turėtų būti 1,5 m - minimalus plotis pagal reikalavimus. Čia jau ir taip iš pėsčiųjų atimama 30 cm dėl ypatingų infrastruktūros remonto sąlygų šioje gatvėje.


                Noriu pabrėžti, kad jaučiu jūsų problemą. Visgi labiausiai kenčiantys yra pėstieji ir tokia jų dalia tęsiasi ne vieną dešimtmetį. Tai turi baigtis kaip galima greičiau. Būtent šis remontas, ypač šaligatvio tiesimas, ir yra šios sąlygos ir siekio įgyvendinimo dalis. Manau Jūs suprantate. Dėkoju už Jūsų kantrybę.

                PS.
                Atsiprašau jei yra klaidų ar minties šuolių. Rašiau vakare - baigiau 22,00.

                Pagarbiai,

                PPS.
                Pamiršau paminėti, kad jų vietoje svarstyčiau paduoti į teismą kažką iš trijų: arba užėmusius žemę, arba NŽT, arba VTSPI.
                Paskutinis taisė spekas; 2020.10.02, 14:15.

                Comment


                  Iš Lazdynų jau galima nuvažiuot į Pasakų parką.












                  Comment


                    Miškas dar buvo asfaltuojamas.












                    Comment


                      Įrenginėjamas šaligatvis Ukmergės g. Pašilaičių pusėje.

                      Click image for larger version

Name:	20201005_095229 (1).jpg
Views:	1100
Size:	397,3 kB
ID:	1829934
                      Attached Files

                      Comment


                      • Blaze
                        Blaze commented
                        Editing a comment
                        Parašė Knope Rodyti pranešimą
                        Įrenginėjamas šaligatvis Ukmergės g. Pašilaičių pusėje.

                        Click image for larger version

Name:	20201005_095229 (1).jpg
Views:	1100
Size:	397,3 kB
ID:	1829934
                        Oho. Pagaliau, po 3 dešimtmečių bus šaligatvis. Tik turiu vieną klausimą, ar palikta pakankamai vietos ateities dviračių takui šalia kelio?

                      • MedinisStrazdas
                        MedinisStrazdas commented
                        Editing a comment
                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                        Oho. Pagaliau, po 3 dešimtmečių bus šaligatvis. Tik turiu vieną klausimą, ar palikta pakankamai vietos ateities dviračių takui šalia kelio?
                        Šaligatvis bus iki autobuso stotelės, bet toliau už jos (nuotraukos operatoriui už nugaros) ir toliau nebus šaligatvio. Bent jau darbai ten nepradėti šyrit buvo. Vietos dvirtakiui ten užtenka.

                      • Knope
                        Knope commented
                        Editing a comment
                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Šaligatvis bus iki autobuso stotelės, bet toliau už jos (nuotraukos operatoriui už nugaros) ir toliau nebus šaligatvio. Bent jau darbai ten nepradėti šyrit buvo. Vietos dvirtakiui ten užtenka.
                        Sutvarkys turbūt kai KIA autocentrą pastatys: https://citify.eu/kia-autocentras/

                      Pamenate mano nuotykį Pavasario gatvėje ties garažu, kurio šeimininkai prašė arba daryti užvažiuojąmą šaligatvį, arba platintį važiuojamąją dalį?

                      https://www.miestai.net/forumas/foru...49#post1829249

                      Taigi, vms atstovo prašymu, kuris atsakingas už gatvės remontą, sedėjau iki 22,00 ir atsakinėjau į garažo savininkų raštą. Kitą dieną nueinu į vietą, ogi žiūriu, - eismo juosta (kur bus vienpusis eismas) Ds kategorijos gatvelėje ties garažu praplatinta iki 4,2 m, o šaligatvis ne tik nuleistas, bet ir nukreiptas ir užsibaigia tiesiai į stulpą. Nors prieš prasidedant darbams buvau nubraižęs visos gatvės schemą ir detaliai sužymėjau kur kas ir schemą nusiunčiau savivaldybės atstovui ir jis ją matė, be to, aš, jis ir rangovas dar prie šito stulpo buvome suderinę, kad bus 1,2 m pločio šaligatvis ir 3,00 m pločio eismo juosta).

                      Pradėjau aiškintis kas čia vyksta, skambinau kelis kartus vms atstovui, jo prašymu siunčiau foto situacijos, tada prakalbėjęs apie 30 minučių telefonu ir bandydamas visais būdais įkalbėti, kad taip daryti jokiu būdu negalima, pasiekiau, kad ryt susitinkame vietoje diskutuoti. Taigi, palinkėkite man sėkmės.

                      VMS Eksploatacjos skyriaus atstovas telefonu sakė ,,negi pėstiesiems sunku apeiti stulpą?'' (jau ne pirmą kartą).

                      Click image for larger version  Name:	P_20201005_141102_vHDR_Auto_copy_2328x1310_1 - Copy.jpg Views:	0 Size:	346,6 kB ID:	1830342

                      Click image for larger version  Name:	Webp.net-compress-image - Copy.jpg Views:	0 Size:	625,4 kB ID:	1830343

                      2012 street view
                      https://www.google.com/maps/@54.692,...7i13312!8i6656
                      Paskutinis taisė spekas; 2020.10.06, 21:40.

                      Comment


                        sėkmės!

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Pamenate mano nuotykį Pavasario gatvėje ties garažu, kurio šeimininkai prašė arba daryti užvažiuojąmą šaligatvį, arba platintį važiuojamąją dalį?

                          https://www.miestai.net/forumas/foru...49#post1829249

                          Taigi, vms atstovo prašymu, kuris atsakingas už gatvės remontą, sedėjau iki 22,00 ir atsakinėjau į garažo savininkų raštą. Kitą dieną nueinu į vietą, ogi žiūriu, - eismo juosta (kur bus vienpusis eismas) Ds kategorijos gatvelėje ties garažu praplatinta iki 4,2 m, o šaligatvis ne tik nuleistas, bet ir nukreiptas ir užsibaigia tiesiai į stulpą. Nors prieš prasidedant darbams buvau nubraižęs visos gatvės schemą ir detaliai sužymėjau kur kas ir schemą nusiunčiau savivaldybės atstovui ir jis ją matė, be to, aš, jis ir rangovas dar prie šito stulpo buvome suderinę, kad bus 1,2 m pločio šaligatvis ir 3,00 m pločio eismo juosta).

                          Pradėjau aiškintis kas čia vyksta, skambinau kelis kartus vms atstovui, jo prašymu siunčiau foto situacijos, tada prakalbėjęs apie 30 minučių telefonu ir bandydamas visais būdais įkalbėti, kad taip daryti jokiu būdu negalima, pasiekiau, kad ryt susitinkame vietoje diskutuoti. Taigi, palinkėkite man sėkmės.

                          VMS Eksploatacjos skyriaus atstovas telefonu sakė ,,negi pėstiesiems sunku apeiti stulpą?'' (jau ne pirmą kartą).

                          Click image for larger version Name:	P_20201005_141102_vHDR_Auto_copy_2328x1310_1 - Copy.jpg Views:	0 Size:	346,6 kB ID:	1830342

                          Click image for larger version Name:	Webp.net-compress-image - Copy.jpg Views:	0 Size:	625,4 kB ID:	1830343

                          2012 street view
                          https://www.google.com/maps/@54.692,...7i13312!8i6656
                          Beje tos "bitutės" gal visai neblogas sprendimas kur vietos mažai.

                          Comment


                            Grįžau po susitikimo. Naujienos tokios:

                            Rezultatas - pavyko pasiekti tik tiek, kad skirtingų dangų ruožų susidūrimas ties stulpus tarpusavyje jungsis viename lygyje, tai yra, paviršiai bus perkritę ne daugiau 1 cm, o ties stulpu reikės daryti posūkį. Negerai, bet bent tiek.

                            Truputi plačiau:
                            Susitinkame, ateina ir to garažo savininkė su vaiku rankoje ir sako:
                            - Mum reikia įvažiuoti į garažą, šaligatvio netraukite (reiškia ties stulpu palikite 4,2 m pločio asfaltą).
                            Sakau:
                            -- Čia valstybinė žemė, viešoji infrastruktūra įrengiama visiems miestiečiams.
                            - Mes neįvažiuosime.
                            -- Ne šaligatvio sąskaita turi būti sprendžiama. Kiek garažas turi savininkų?
                            - 2.
                            -- Kiek mieste gyventojų?
                            - Negi visi naudosis?
                            -- Tikrai daugiau nei 2.
                            ***išsukinėja automobilis ties jų garažu***. Moteriškė sako man pasitraukti.
                            -- Nesitrauksiu, Čia gyvenamoji zona, turiu prioritetą prieš automobilius.
                            --- savivaldybės atstovas: jūs turite prioritetą?
                            - taip. Žvilgterėkite į KET Gyvenamosios zonos skyrių.
                            - Paklausykite manęs prašau (jau sakau visiems). Čia yra Ds kategorijos gatvė bei pėsčiųjų zona...
                            -- o jei aš įvažiavau iš Vasaros gatvės ir nėra ženklo??
                            - Tai kreipkitės į kas atsakingas už ženklus.
                            -- jūs ten kažką aną.
                            - prašau leisti man užbaigti.
                            - Taigi, tokioje gatvėje taip pat privaloma įvesti vienpusį eismą, nes važiuojamoji dalis liks 3 m pločio. Apskritai, šios kategorijos gatvelė neturėtų turėti net atskirų šaligatvių, o visas eismas - pėstieji, dviratininkai ir auto - judėti viename sraute kur pėstieji turi prioritetą. Šaligatvis ir taip turi būti 1,5 m pločio, o mes atimame 30 cm iš pėsčiųjų.
                            --- savivaldybės atstovas: šaligatvis neturi būti 1,5, užtenka 1,2.
                            - ne. Atsiverčiau STR prieš kelias dienas ir 2020 berods kovo str sako, kad šaligatvis 1,5 ir tik tose vietose kur yra kliuvinys ir negalima kitaip nutiesti šaligatvio, leidžiama toje vietoje siaurinti iki 1,2 ir vėl jis turi išplatėti. O mes per visą gatvę 400 m ilgio tiesiame 1,2.
                            -- Mums reikia įvažiuoti prie garažo, mes jau pasidarysime.
                            - Čia nieko neatsakiau, bet pagalvojau: tai kam jūs man dabar aiškinate egoistiškai bandydama pasidaryti sau patogų įvažiavimą šaligatvio sąskaita. Dar viena loginė klaida.

                            Pamatęs, kad nieko nebus, nes savivaldybės atstovas linkęs pritarti ponios pozicijai taip iškeldamas automobilį virš pėsčiųjų, pažeisdamas savo paties institucijos Darnaus Judumo gaires, o rangovas keikiasi (aš jį suprantu), sakau taip: aš daugiau savo laiko nemokamai nebegaišiu, darom taip. Šioje vietoje padarote, kad sirtingos dangos susieitų vienu lygiu, kad su vežimėliais galėtu be jokių kilnojimų tęsti kelionę ir uždarom šį klausimą.

                            Toliau dar pašnekėjome kitoje vietoje ir išsiskyrėme.

                            Taigi, matome kur savivaldybės prioritetai. Sovietinis dešimtmečiais besitęsiantis raugas tęsiasi, auto uber alles, o pėsčtieji... tiesą sakant jų galėtų apskritai nebūti, nes trukdo eismui. Beje, tos moteriškės egocentriškumas ir nusispjovimas ant kitų yra pribloškaintis. Ir taip kalba mama, laikanti vaiką ant rankų.

                            Ši patirtis man rodo priežastis kodėl pvz 2018-2020 Antakalnio remontuotos gatvės buvo sudirbtos - prioritetas auto, o pėstieji gali dingti. Panašu, kad savivaldybė tik išgirdusi prašymus, priekaištus, kad man matai nepatogu su auto bus, daro viską kad patenkinti auto poreikius aukodami pėsčiųjų infrą. Kaip gali taip besielgiantys žmonės dirbti Eksploatacijos skyriuje, kuris būtent ir atsakingas už šios infros įrengimą? Tai jie turėtų formuoti infros gaires, bent laikytis savo pačių deklaruojamo Darnaus Judumo, o ne su manimi ginčytis, kad dar klausimas ar pėstieji turi prioritetą ir infra pirmiausia jiems turi būti kuriama (taip man teko aiškinti ir tai). Juk visi mes pirmiausia pėstieji, o tik po to vairuotojai etc..
                            Paskutinis taisė spekas; 2020.10.07, 10:50.

                            Comment


                              Panašu kad pabaigė darbus miške nuo Sausio 13-osios gatvės iki Vaivorykštės stotelės. Vietoj šaligatvio bus miško takas. Manau kad visai geras sprendimas.

                              Comment


                                Neatrodo, kad tas miško takas labai tiktų dviračiams ar vaikų vėžimėliams po liūties. Manau, kad asfaltuotas takas būtų buvęs kur kas geresnis sprendimas. O dabar vienintelis pliusas tas, kad paviršių išlygino ir kurį laiką nebus gilesnių balų. Apšvietimo taip pat nėra.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Gerai, tai del VMS ir šito konkretaus atvejo kai viska suderinot, bet padare kaip kazkam atrode fainiau. Poderskiui galit siust, galit nesiust, man atrodo jam paraleliai.
                                  spekas kodel nepaviesini sito VMS darbuotojo pavardes? Kiekviena problema mieste turi pavarde, jei viešinti pavardes sugebesim tu problemu ateityje atsikratyti.

                                  Kokia prasme daryti 4.2 metro plocio juosta, jei joje vistiek dvi masinos neprasilenks, sito as nu niekaip nesuprantu. Toks saligatvis yra nedaugiau nei pasisaipymas is zmoniu, o kodek ta moteriske neivaziuos i savo garaza esant platesniam saligatviui as taip ir nesupratau.
                                  Tai buvo Povilas Stelmokas iš Eksploatacijos poskyrio. Kiek vengiau viešai rašyti jo pavardę, nes vis tiek, kad ir po visko, kažkaip nesinori viešai ,,ant žmogaus važiuoti''. Bet dabar pagalvojau: žmogus dirba viešą darbą viešoje institucijoje iš mokesčių mokėtojų pinigų, pokalbis vyko viešoje vietoje apie viešą infrastruktūrą, sudėjau galybę laiko ir energijos, o jis taip ciniškai elgiasi. Nematydamas kitos išeities kaip bent bandyti paveikti dešimtmečius vykdomą cinišką veiklą prieš pėsčiuosius, asmenį paviešinu.

                                  ,,Kokia prasme daryti 4.2 metro plocio juosta, jei joje vistiek dvi masinos neprasilenks''
                                  Būtent. Jei bandytų apvažiuoti vieną kitą, viena užvažiuotų ant šaligatvio. Dar daugiau - ten vienpusis eismas bus įvestas, tai reiškia viena iš auto arba bus stovinti ant šaligatvio, arba važiuos prieš eismą.

                                  ,,o kodek ta moteriske neivaziuos i savo garaza esant platesniam saligatviui as taip ir nesupratau.''
                                  Taip. Tuo labiau šaligatvį ties garažu daro kiek nuleistą ir su apvalintu bortu būtent, kad galėtų užvažiuoti. Ji dabar priekiu prie garažo privažiuoja, bet jai reikia IR atbuliniu galėti privažiuoti... Beje, kaip minėjau, jie tą garažą naudoja kaip sandėlį, o ne auto laikyti, nes sakė, kad auto netelpa.

                                  PS.
                                  Buvo ir daugiau atvejų Pavasario gatvėje kitose atkarpose kur susilaukiau priboškiančių Stelmoko posakių. Pvz. šioje vietoje, žiūrint nuo kairės. telpa viena eismo juosta 3 m, tada stulpas pločio apie 25 cm, tada1,2 m pločio šaligatvis (tilptų ir 1,5m pločio patraukus tvorą iš valstybinės žemės tolėliau nei ruošiamasi patraukti kiek supratau, nes ji dabar užėmusi apie 2 m valstybinės...).

                                  Povilo prašiau daryti šaligatvį ,,švaraus'' bent 1,2 m pločio prie stulpo, o jis sako ,,nepradėsim laužyti bortų, kad apeiti šaligatvį''.
                                  Sakiau: aš neprašau laužyti bortų, prašau ,,apeiti'' stulpą su šaligatviu, nes stulpas atima apie 25 cm iš 1,2 m pločio šaligatvio.
                                  Sako: ,,nenumirs tie pėstieji''. (Taip, jis taip pasakė. Mane sunervavo, pradėjau net kiek balsą kelti, klausiu prie ko čia nenumirs?? Jis matomai pamatęs kokią nesąmonę pasakė, kaip mažas vaikas nusisuko ir pradėjo eiti šalin. Rangovas liko šalia, matomai galvojo ką daryti su šaligatviu.
                                  Sakau: žiūrėk, darykite tada taip. Ties stulpu darykite 145 m pločio šaligatvį, kad pėstieji turėtų bent 1,2 m pločio juostą.
                                  Ką atsakė tiksliai neprisimenu, bet kažkas maždaug, kad galvosime kai rasime ką su tvora daryti.

                                  https://www.google.com/maps/@54.6919...7i13312!8i6656

                                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	628,3 kB ID:	1831185
                                  Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	83,3 kB ID:	1831186
                                  Beje, suorganizavau jo kontaktą su tvoros valstybinėje žemėje savininkais ir po ne vienos valandos derybų, prieš kelias dienas pasiekė geros žinios, kad savininkai parašė, kad neprieštaraus tvoros nukėlimui. Tai leidžia rangovui vykdyti jos atkėlimo darbus. Kitaip rangovas atsisako kelti dėl suprantamos rizikos.

                                  Beje, Pavasario g. buvo remonto sarašuose dar 2019 metais, tik nusikėlė į šiuos matomai dėl mano veiklos Saulės gatvėje. Tai reiškia, kad Povilas matomai net nebuvo visą šitą laiką lankęsis gatvėje ir nebuvo įvertinęs ką reikės atlikti, nes kitu atveju jau būtų organizavęs tvoros atkėlimą. Sakė įprasta atkėlimo procedūra kai įsijungia NŽT trunka apie metus. Man patraukimą pavyko suorganizuoti maždaug per 10 dienų. Povilas net nepadėkojo. Padėkos aš ir neprašau. Man geriausias atlyginimas kai matau šeimas su vėžimėliais keliaujančiais šaligatviais kai anksčiau net jie net negalėjo to daryti, nes pavojinga dėl vietos trūkumo - nėra kur dėtis kai atvažiuoja auto.
                                  Paskutinis taisė spekas; 2020.10.10, 16:14.

                                  Comment


                                    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                    Panašu kad pabaigė darbus miške nuo Sausio 13-osios gatvės iki Vaivorykštės stotelės. Vietoj šaligatvio bus miško takas. Manau kad visai geras sprendimas.
                                    Jei nežinočiau kad čia taip turi būti tiesiog galvočiau kad nepabaigė statyti. Dabar kas ryta žmonės miesto centre eidami į autobuso stotelė turės juo vaikščioti? Liūdna....


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Beje, suorganizavau jo kontaktą su tvoros valstybinėje žemėje savininkais ir po ne vienos valandos derybų, prieš kelias dienas pasiekė geros žinios, kad savininkai parašė, kad neprieštaraus tvoros nukėlimui. Tai leidžia rangovui vykdyti jos atkėlimo darbus. Kitaip rangovas atsisako kelti dėl suprantamos rizikos.
                                    Man truputi galai nesueina. Yra pastatyta nelegali tvora valstybinėje žemėje trugdanti infrastruktūrai ir to pasekoje yra užgrobta dalis valstybinės žemės. Tvora turėtu būti griaunama (ne nukeliama) be jokių derybų ir statytojai tegu džiaugiasi kad dar jų už tą nelegalią tvorą nenubaudžia. Nors sprendžiant iš likusios žinutės dalies čia taiskyles nustatinėja visokie įstatymus [pažeidžiantys gyventojai o ne įstatymai ir savivaldybė.

                                    Comment


                                      Su tais miško takeliais yra problemų dėl NŽT. Dauguma šitų miškelių priklauso valstybei ir savivaldybė negali juose lengva ranka įrenginėti infros, o NŽT nenori perduoti žemės, nes neva savivaldybė užstatys daugiabučiais. Dar toliau, kad net jeigu gali, tai kai kurie miškeliai patenka į visokias saugomas teritorijas, o ten kietų dangų negalima įrenginėt ar apšvietimo... Nu žodžiu.

                                      Comment


                                        Na taip su tomis kietomis dangomis bus kaip narbuto gatvėje, kur dabar yra kietos dangos dvirtakis o po gatvės remonto jo būti negali nes ten tas miškelis saugoma teritorija.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X