Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

    Dėl Sėlių gatvės.
    Bet kokie kasinėjimai sukuria aibę problemų, reikia projekto ir derinimo ilgo. Jei paveldas - tai išvis problemos vien, prisiminkite Totorių g. remontą kai bortus čiučiut patraukė
    Dėl pločių - 5,50 m. yra per mažai, pagalvokite, koks yra autobuso gabaritas. Minimalus plotis autobusų prasilenkimui (gabaritas), (kai eismas abiem kryptimis) - 6,50 m. pagal STR.
    Apskritai, su gatvių kategorijomis yra prasti reikalai, realus eismo intensyvumas neatinka priskirtos gatvės kategorijos ir čia tik vienas iš pavyzdžių. Sėlių g. nuo Kęstučio link Narbuto yra D1, taip pat ir šita rekonstruojama atkarpa. Reali gatvės kategorija (Sėlių nuo Kęstučio link Narbuto) yra C.
    Rekonstruojamoje gatvėje yra problemų su parkavimu, tai papildomą plotį panaudos parkavimo vietoms, kaip ir buvo ligšiol.
    Dėl pločių - taip nusprendė specialistai ne aš. Ankstesnėje redakcijoje (2017-07-12) D kategorijos gatvės plotis galėjo būti 2,50-3,25m, ir pilnai tam pritarčiau (buvo D1, D2, D3). Tai pagal ankstesnę būtų 6,50 m - viskas ok. C kateogrija buvo 3,00-3,50m.


    Naujoje redakcijoje (2019-04-26) - yra D ir Ds kategorijos, plotis 2,50-2,75m. C kategorijos - 3,00m.


    Bet kuriuo atveju, 7,0-7,5 m gatvė yra per plati. toks plotis tinkama B ar A kategorijoms. Taip, problema su parkavimo vietomis. Tai tegul jas ir įrengia (pagal STR - 2,0 m pločio). Tai ne, gatvė per plati, o parkavimo vietas įrengia per siauras (1,5 m), šaligatvį - per siaurą (1,125 m, kai minimalus siaurose vietose 1,2 m).


    Taip gaunasi - darom per plačią gatvę, per siaurus šaligatvius (taip atkarpa ten gal 30 m.) ir per siauras parkavimo vietas. Kodėl negalima padaryti normaliai?

    Comment


      Apie tai juk jau diskutuota šimtą milijonų kartų. Paskutines naujienas irgi jau girdėjom visi.

      Comment


        Abu dokumentai yra galiojantys. T.y. galima remtis arba viena redakcija arba kita. Jūs vėl pamirštate, kad šia gatve važiuoja viešasis transportas, dėl ko gatvės plotis min 6,50 dėl eismo saugumo, t.y. normalaus prasilenkimo.
        Ir ta gatvė jei neklystu yra paveldas, dėl ko nieko keisti negalima.

        Comment


          Kaip suprast, kad galioja abi redakcijos?

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Ten nors ir smegduobė atsivers - nieko jie nedarys, nes gi šalia yra suplanuotas projektas, tai dzin kiek metų praeis iki statybų pradžios ir kiek žmonių išsinarins kojas, VMS lauks kol VCUP tai sutvarkys...
            Kai pasižiūri į miesto biudžeto projektą ir matai, kad eilutėse, kur yra skiriamos lėšos šaligatvių remontui nurodytos reikšmės Poreikis ir Projektas sutampa, tampa įdomu: ir kas ir kaip tą poreikį nustatynėja, ar čia tiesiog kažkoks procentas "iš lempos" ?
            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Kaip suprast, kad galioja abi redakcijos?
              https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
              https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...facd978b6fd9bb

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                Ten nors ir smegduobė atsivers - nieko jie nedarys, nes gi šalia yra suplanuotas projektas, tai dzin kiek metų praeis iki statybų pradžios ir kiek žmonių išsinarins kojas, VMS lauks kol VCUP tai sutvarkys...
                Pabandysiu apginti tą vietą, kaip ir nenorėčiau to daryti. Prie VCUP planuojamas verslo centras, toliau Jaunimo mokslo (STEAM) centras ir galiausiai K18B. Šita vieta gali virsti labai smagia alėja (nuo pat Rapolo bažnyčios iki K18.b, su želdiniais per vidurį ir suoliukais. Tikiuosi taip ir bus padaryta, bet aišku viskas tėra planai ir nežinia kada įvyks, tačiau liūdina, kad ten taip. Elementarus neūkiškumas, bet vėlgi, galite paklausti, kas išmušė tas plyteles? Žinoma, automobiliai, kurie ten pravažiuoja, sunkiasvoriai prekių tiekėjai ir t.t.

                Comment


                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                  Kai pasižiūri į miesto biudžeto projektą ir matai, kad eilutėse, kur yra skiriamos lėšos šaligatvių remontui nurodytos reikšmės Poreikis ir Projektas sutampa, tampa įdomu: ir kas ir kaip tą poreikį nustatynėja, ar čia tiesiog kažkoks procentas "iš lempos" ?
                  Susiplanuoja darbus tiems metams pagal prašymus iš seniūnijų, remiantis į buvusį biudžetą ir būsimo prognozes. Galima poreikį dėt ir 1 mlrd. Eur, bet nuo to niekas nesikeis. Tiesiog tada neįgyvendinsi nusistatytų planų.

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                    Pabandysiu apginti tą vietą, kaip ir nenorėčiau to daryti. Prie VCUP planuojamas verslo centras, toliau Jaunimo mokslo (STEAM) centras ir galiausiai K18B. Šita vieta gali virsti labai smagia alėja (nuo pat Rapolo bažnyčios iki K18.b, su želdiniais per vidurį ir suoliukais. Tikiuosi taip ir bus padaryta, bet aišku viskas tėra planai ir nežinia kada įvyks, tačiau liūdina, kad ten taip. Elementarus neūkiškumas, bet vėlgi, galite paklausti, kas išmušė tas plyteles? Žinoma, automobiliai, kurie ten pravažiuoja, sunkiasvoriai prekių tiekėjai ir t.t.
                    Tai aš tą patį ir parašiau, dėl to, kad šalia yra suplanuoti projektai, čia ir dabar jie nedarys absoliučiai nieko (nors wow kiek darbo yra pakeist kelis kvadratus trinkelių), lauks kol padarys verslas, o iki tol jūs, miestiečiai ir miesto svečiai, laimingai laužykit kojas... Taip yra ir kitose vietose, pavyzdžiui Stoties rajone, ten yra atkarpų, kur tiesiog nėra trinkelių arba jos guli išmėtytos per šaligatvį (jau buvau įdėjęs nuotraukų), per Tvarkau Miestą problem solved, realybėje nieko nepasikeitė ir laukia kol sutvarkys verslas arba padarys kartu su Stoties rajono pertvarkymo projektu - tai bet kokiu atveju nieko nepasikeis dar bent porą metų.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Susiplanuoja darbus tiems metams pagal prašymus iš seniūnijų, remiantis į buvusį biudžetą ir būsimo prognozes. Galima poreikį dėt ir 1 mlrd. Eur, bet nuo to niekas nesikeis. Tiesiog tada neįgyvendinsi nusistatytų planų.
                      O buvęs biudžeto poreikis, sudarytas remiantis prieš tai buvusiu ir taip toliau...? Seniūnijos prašymai - gerai, o kai žmonės rašo apie tą patį šaligatvį 5 metus į tvarkaumiesta , kuriame čia prioritete tada atsiduria ir kas tuos prioritetus ir kriterijus aplamai sudėlioja? Ar tiems tvarkytojams kartais nevertėtų šiek tiek po miestą pasivaikščioti ? Nemanau ,kad mieste būtų poreikis remontuoti šaligatvius už 1 mlr. Eur, viskas daroma proto ribose , bet tas poreikis turi būti fiksuojamas, o darbai planuojami kažkokiu eiliškumu: nepadarė vienais metais, persikelia į kitus.
                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                      Comment


                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                        O buvęs biudžeto poreikis, sudarytas remiantis prieš tai buvusiu ir taip toliau...? Seniūnijos prašymai - gerai, o kai žmonės rašo apie tą patį šaligatvį 5 metus į tvarkaumiesta , kuriame čia prioritete tada atsiduria ir kas tuos prioritetus ir kriterijus aplamai sudėlioja? Ar tiems tvarkytojams kartais nevertėtų šiek tiek po miestą pasivaikščioti ? Nemanau ,kad mieste būtų poreikis remontuoti šaligatvius už 1 mlr. Eur, viskas daroma proto ribose , bet tas poreikis turi būti fiksuojamas, o darbai planuojami kažkokiu eiliškumu: nepadarė vienais metais, persikelia į kitus.
                        Nu aš nesiimsiu detalizuoti kaip ten kas planuojama, nes neturiu žinių. Manau gali klausti savo seniūno, jis tikrai žinos.

                        Aš neseniai turėjau reikalų su seniūnija dėl tvarkymo. Tai supratau, kad per tvarkaumiesta.lt reportuoti dalykai (priklausomai nuo kategorijos) eina ir į seniūnijas. Tada man sakė, kad greičiau ir paprasčiau bus siųsti tiesiogiai į seniūniją problemas. Tai jos po to pagal užklausas duoda sąrašus darbų. Jau rašiau anksčiau šitoje temoje, bet tarkim Viršuliškėse mano nusiųstas sąrašas šiemet gan stabiliai tvarkomas.

                        Detaliau nieko nežinau, tad tikrai negaliu komentuot.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Apie tai juk jau diskutuota šimtą milijonų kartų. Paskutines naujienas irgi jau girdėjom visi.
                          Taip, girdėjome nujienas, žiūrėsime kas keisis. Matyt reikia suprasti, kad esamus pradėtus darbu, taip pat esamus nepradėtus bet suplanuotus 2019 m. (pvz. I. Šimulionio) visgi darys. Pokyčių reiktų laukti matyt nuo 2020 m.

                          Tikrai įdomu pasidarė dėl STR. Kaip gali galioti abudu dokumentai? Ar nėra tiesiog taip, kad E-tar neatnaujino? Nes e-tar pavadinime nurodyta STR 2.06.04:2011, bet žemiau pridedami įsakymai su STR 2.06.04:2014 (atitinka e-seimas teisės akto pavadinimą).

                          Comment


                            Tikriausiai greičiausiai atsakymas iš savivaldybės. Ženklai jau perkelti (viskas pakako vos 1 sav.).


                            Šiuo metu bent 3 ženklai mačiau patraukti:


                            Na ką, dar reikia problemą dėl perėjos ženklų raportuoti, kol VMSA gera nuotaika

                            Comment


                              VMS: "mes rūpinames aklaisiais ir silpnaregiais, bet jeigu tai neliečia automobilistų interesų" (Aguonų g. - aklųjų trinkelių klojimo niuansai):

                              Click image for larger version

Name:	aguon---g-.jpg
Views:	85
Size:	420,1 kB
ID:	1738872

                              Comment


                                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                Tikriausiai greičiausiai atsakymas iš savivaldybės. Ženklai jau perkelti (viskas pakako vos 1 sav.).


                                Šiuo metu bent 3 ženklai mačiau patraukti:


                                Na ką, dar reikia problemą dėl perėjos ženklų raportuoti, kol VMSA gera nuotaika
                                Poderskis nuspaudė perkrovos mygtuką, tai bent komunikacijoje jau jaučiasi skirtumas. Tad skubėkit su siūlymais. Pažiūrėsim kas iš to išsirutulios.

                                Comment


                                  Seimo Aplinkos apsaugos komitetas nepritaria Lietuvos savivaldybių asociacijos norui, kad visi sodų bendrijų keliai ir gatvės būtų 4,5 metro pločio. Komitetas mano, kad tokio pločio turėtų būti tik nauji keliai.
                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/agro/agroverslo....d?id=81849689

                                  Taip ir nesupratau, kas anot jų į kelią įeina: ar tai juosta(os) su šaligatviu(iais) ar kas... Nes jei kalbama apie 3,5 m juostos plotį su 1 m pločio šaligatviu, tai mano galva tikrai reikia įvesti tokį reikalavimą. Iš kitos pusės, jau STRe tai numatyta, tai kam dar papildomas reikalavimas? Gal kad tarp sklypų kur turi eiti gatvė būtų išlaikytas bent toks minimalus atstumas?.. Hmm, reikia pažiūrėti STR. Bet vėlgi - pagalvojęs net kvailai pasijaučiau - juk prie sklypų turi būti privažiavimai, o tai reiškia, kad gatvės turi būti, o gatvėms yra STR, tai automatiškai turėtų susidėlioti atstumai ir tokiu atveju nežinau apie kokius papildomus atstumus jie svarsto. Gal čia eilinį kartą bandoma išsisukti nuo įstatymų vykdymo kai dėl veikėjų užimtų valstybinių žemės plotų negalima net nutiesti šaligatvio vienoje vienpusės gatvės pusėje r tie veikėjai užuot nušlavę tas visas tvoras aikčioja maždaug ''uoj, taigi žmonės užpyks jei jų tvoras (nelegalias) priliesime''...

                                  Comment


                                    Šiame mieste nėra vietos pėstiesiems, net centre ir senamiestyje.







                                    https://www.facebook.com/vilnius.wtf...260663?__xts__
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.30, 09:49.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Ženkluose gyvenamoji zona Click image for larger version

Name:	552.jpg?1483781912.jpg
Views:	63
Size:	10,1 kB
ID:	1739047 ir automobilių greitkelis Click image for larger version

Name:	555.jpg?1483781918.jpg
Views:	65
Size:	4,8 kB
ID:	1739048 pavaizduotas tas pats automobilis.

                                      Darome išvadą:

                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Šiame mieste nėra vietos pėstiesiems, net centre ir senamiestyje.
                                        Padaryta dėl varnelės... Iš viso geriau būtų nieko ten nedarė, nes realiai reikia perprojektuoti gatvės plotį ir šaligatvius, o jeigu galiausiai taip kada ir padarys, tai vėl reiks viską lupti iš naujo...

                                        Comment


                                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                          Padaryta dėl varnelės... Iš viso geriau būtų nieko ten nedarė, nes realiai reikia perprojektuoti gatvės plotį ir šaligatvius, o jeigu galiausiai taip kada ir padarys, tai vėl reiks viską lupti iš naujo...
                                          Pala pala.. kiti sako, kad blogiau nieko nedaryt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X