Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Taip , suklydau, kalbėdamas apie ryškiaspalvius skydus būtent perėjose, jei jie yra nesukomponuoti su kitais , tai turi du dydžius su užrašu ir be užrašo :
    https://e-seimas.lrs.lt/rs/lasupplem...a8f8c9980906b/ ( 351 puslapis) . Manau, įrengiant ne kvadrato formos skydą (kaip tai daug kur yra) be jokio užrašo, yra formaliai šių taisyklių pažeidimas.
    ...arba galima traktuoti, kad užrašas yra jokio užrašo

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Tai ko pykti, kad sutvarkys visus šaligatvius Panerių g.?
      Tai nepykstu. Čia tik išsirutuliojo tokia diskusija. Jei imasi iškart pilnai suremontuoti, vadinasi po to ilgai neplanuojama ten grįžti. Gal ir geriau nei pvz netoli mano namų atkasė užslinkusią žolę nuo šaligatvio, tai vienoj vietoj visvien liko viena eilė plytelių neatkasta. Tai net ir be plytelių remonto nedadarė.

      Comment


        O aš pykstu, net labai pykstu dėl neūkiškumo. Šaligatviai baisūs, bet blogiausia, kad net sutvarkius jie nėra saugomi. Paaiškinsiu kodėl. Net išklojus šaligatvius Vilniuje jie greit subyra, nes:
        1) Didžiulė tolerancija automobilistų važinėjimui šaligatviais (vieno rato užvažiuotojams ir kt.), nors šaligatviai nėra pritaikyti tokiai masei ir labai greitai sumalami arba įlenkiami ir kaupiasi balos;
        2) Negebama įrengti vandens nutekėjimo lovelių (jų būna visokių gylių) ar įleisti į kanalizaciją, kas greitai suardo šaligatvius;
        3) Stambių gabaritų statybiniai konteineriai ir juos išvežantys sunkvežimiai beveik kas kartą sumala šaligatvius. Nesuprantu, kodėl iki šiol nėra tai griežtai reglamentuota ir konroliuojama;
        4) Idiotiškas šaligatvių planavimas nepagalvojant apie įvairius akivazdžius aspektus, kurie ateityje sugadins jį (pvz., mano postas #471).
        ------- Nesuprantu šito Sizifo darbo. Galėčiau parodyti, kur visai neseniai iškloti šaligatviai, bet jau matau, kad ilgai jie netarnaus dėl to, kas mano pasakyta aukščiau. Creatium, atvirai nesuprantu, kodėl pas mus taip yra ir nematau priežasties džiaugtis dėl naujų šaligatvių.
        Paskutinis taisė R.D.; 2019.03.24, 14:25.

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          2) negebama įrengti vandens nutekėjimo lovelių ir įleisti į kanalizaciją, kas greitai suardo šaligatvius;
          Ai va priminei. Dėl šio punkto siūlau susirasti visus įmanomus reglamentuojančius dokumentus ir čia bendrai visiems suformuluoti tekstą, kaip priverst sutvarkyti ir juos, nes tai yra tiesioginė grėsmė remonto ilgaamžiškumui bei žmonių sveikatai. Galėtumėm visi stebėti remontų eigą ir įkyrėti iki kol pasiduos kuri nors pusė.

          Comment


            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

            Taip , suklydau, kalbėdamas apie ryškiaspalvius skydus būtent perėjose, jei jie yra nesukomponuoti su kitais , tai turi du dydžius su užrašu ir be užrašo :
            https://e-seimas.lrs.lt/rs/lasupplem...a8f8c9980906b/ ( 331 puslapis) . Manau, įrengiant ne kvadrato formos skydą (kaip tai daug kur yra) be jokio užrašo, yra formaliai šių taisyklių pažeidimas.
            aciu uz atkastas taisykles. Tai galima drasiai rasyt i tvarkaumiesta, kad zenklai ju neatitinka? Kazkada pabandysiu prie progos.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

              aciu uz atkastas taisykles. Tai galima drasiai rasyt i tvarkaumiesta, kad zenklai ju neatitinka? Kazkada pabandysiu prie progos.
              Pirma reik pasitikslint ar miestas neturi pasitvirtines kažkokių savo kitų taisyklių. Nes ką patvirtina kelių direkcija, tai dar nebūtinai galioja ir savivaldybėse. Kaip sakiau, neatgaminu, kokiuose dokumentuose buvo pakeitimai daromi, bet tikrai pamenu, kad buvo keičiamas ženklų centravimas. Pamėginsiu atrasti kurią dieną, kai laiko bus.
              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.24, 21:02.

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                O aš pykstu, net labai pykstu dėl neūkiškumo. Šaligatviai baisūs, bet blogiausia, kad net sutvarkius jie nėra saugomi. Paaiškinsiu kodėl. Net išklojus šaligatvius Vilniuje jie greit subyra, nes:
                1) Didžiulė tolerancija automobilistų važinėjimui šaligatviais (vieno rato užvažiuotojams ir kt.), nors šaligatviai nėra pritaikyti tokiai masei ir labai greitai sumalami arba įlenkiami ir kaupiasi balos;
                Didžiausia problema, kad pas mus šaligatvių dangos konstrukcija įrengiama ją pritaikant tik pėsčiųjų eismui ir maksimum, kad atlaikytų lengvąjį automobilį. Nors net sniegą žiemą sunkiais traktoriais valo. Su tokia konstrukcija šaligatvius galima įrenginėti kur nors mikrorajonuose kai kertamos pievos, t.y. paprastiems takeliams. Šaligatviai tarp pastatų ir gatvės turėtų atlaikyti žymiai didesnes apkrovas, nes ten užvažiuoja ne tik piktybiški pažeidėjai, bet ir visokios spec. tarnybos, kartais kokie statybiniai bokšteliai ir pan. Kiek pamenu, tai dideliuose Vakarų Europos miestuose nesu matęs tokių "nuvažinėtų" ir išsibangavusių šaligatvių. O kai juos remontuodavo, tai tekdavo matyti ir betono pasluoksnius ar kaip minimum skaldos pasluoksnį. Ne taip kaip pas mus - paberia smėlio ir užmeta plyteles.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Didžiausia problema, kad pas mus šaligatvių dangos konstrukcija įrengiama ją pritaikant tik pėsčiųjų eismui ir maksimum, kad atlaikytų lengvąjį automobilį. Nors net sniegą žiemą sunkiais traktoriais valo. Su tokia konstrukcija šaligatvius galima įrenginėti kur nors mikrorajonuose kai kertamos pievos, t.y. paprastiems takeliams. Šaligatviai tarp pastatų ir gatvės turėtų atlaikyti žymiai didesnes apkrovas, nes ten užvažiuoja ne tik piktybiški pažeidėjai, bet ir visokios spec. tarnybos, kartais kokie statybiniai bokšteliai ir pan. Kiek pamenu, tai dideliuose Vakarų Europos miestuose nesu matęs tokių "nuvažinėtų" ir išsibangavusių šaligatvių. O kai juos remontuodavo, tai tekdavo matyti ir betono pasluoksnius ar kaip minimum skaldos pasluoksnį. Ne taip kaip pas mus - paberia smėlio ir užmeta plyteles.
                  Kad kiek mačiau tiesiamų šaligatvių, visur dedamas skaldos sluoksnis ir ant viršaus lyg tai smėlio.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Kad kiek mačiau tiesiamų šaligatvių, visur dedamas skaldos sluoksnis ir ant viršaus lyg tai smėlio.
                    Kad ir kas ten dedama, nauji šaligatviai pradeda banguotis ir deformuotis, nepraėjus net pusmečiui kai kuriais atvejais. Aš priimu argumentą, kad čia tik gaisro gesinimas ir geriau toks šaligatvis, negu jokio, bet turiu nelabai gerą nuojautą, kad artimiausioje ateityje nėra numatyta keisti standartus ir STR'us, reglamentuojančius šaligatvių kokybę. Vis tos pačios baisios sovietmečio stiliaus betono trinkelės, netinkamas rišimas, velnias žino, koks pagrindas (matyt nelabai geras, jeigu plytelės atsiduria skirtinguose lygiuose po pirmos žiemos) ir t.t.

                    Čia vaizdas iš vieno naujai (maždaug prieš 4 mėnesius foto darymo metu) perkloto šaligatvio. Panašus vaizdas ir su kitais naujais arba perklotais šaligatviais.

                    Akivaizdu, kad reikia keisti standartus ar kokybės kontrolę, nes nėra normalu, kad kelių mėnesių senumo šaligatvis pradeda deformuotis ir byrėti visame ilgyje. Taip kreivarankiškai padaryto darbo nebūdavo net visuotinio vogimo laikais sovietmečiu, kai būdavo išvagiamos medžiagos.




                    Paskutinis taisė John; 2019.03.25, 01:20.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Kad ir kas ten dedama, nauji šaligatviai pradeda banguotis ir deformuotis, nepraėjus net pusmečiui kai kuriais atvejais. Aš priimu argumentą, kad čia tik gaisro gesinimas ir geriau toks šaligatvis, negu jokio, bet turiu nelabai gerą nuojautą, kad artimiausioje ateityje nėra numatyta keisti standartus ir STR'us, reglamentuojančius šaligatvių kokybę. Vis tos pačios baisios sovietmečio stiliaus betono trinkelės, netinkamas rišimas, velnias žino, koks pagrindas (matyt nelabai geras, jeigu plytelės atsiduria skirtinguose lygiuose po pirmos žiemos) ir t.t.

                      Čia vaizdas iš vieno naujai (maždaug prieš 4 mėnesius foto darymo metu) perkloto šaligatvio. Panašus vaizdas ir su kitais naujais arba perklotais šaligatviais.

                      Akivaizdu, kad reikia keisti standartus ar kokybės kontrolę, nes nėra normalu, kad kelių mėnesių senumo šaligatvis pradeda deformuotis ir byrėti visame ilgyje. Taip kreivarankiškai padaryto darbo nebūdavo net visuotinio vogimo laikais sovietmečiu, kai būdavo išvagiamos medžiagos.
                      ]
                      Na nereikia - kreivarankių buvo visais laikais.
                      Esmė ta, kad projektuojant taupumo sumetimais nurodo, jog priežiūros mašinoms užvažiuoti negalima, tad jokių apkrovų laikyti nereiks ir pagrindas nereikalingas. Tuomet užtenka 12cm smėliuko po plytelėmis. O vat būtent šioje vietoje ir reiktų keisti normatyvus, kad neapsimokėtų pernelyg taupyti, tai rektų reikalauti visvien įrengti pilno storio pagrindą, tegul ir tik iš smėlio.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        bet juk supranti, kad jie perklos saligatvius ir paliks toki gatves ploti koks buvo ir tai yra blogiausia ka galima su sia gatve padaryt? Nes jau tuomet ji tikrai amziams liks po pusantros juostos masinoms be normaliu dviraciu taku?
                        Taip, tai problema. Kad tvarkomi šaligatviai gerai, bet jie tesiog perklojami, nepagalvuojus, kad reikia perprojektuoti iš esmės gatves. Tokia pat situacija jau patvarkytuose Pelesos, Dzūkų gatvės. Vaižuojamoji dalis neaišku kam tokia plati, o dviračiams, piestiesiems mažai.
                        Paskutinis taisė Resutas; 2019.03.25, 07:17.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Na nereikia - kreivarankių buvo visais laikais.
                          Esmė ta, kad projektuojant taupumo sumetimais nurodo, jog priežiūros mašinoms užvažiuoti negalima, tad jokių apkrovų laikyti nereiks ir pagrindas nereikalingas. Tuomet užtenka 12cm smėliuko po plytelėmis. O vat būtent šioje vietoje ir reiktų keisti normatyvus, kad neapsimokėtų pernelyg taupyti, tai rektų reikalauti visvien įrengti pilno storio pagrindą, tegul ir tik iš smėlio.
                          Toje konkrečioje vietoje net nesu tikras, kad buvo kokie nors sunkiasvoriai valytuvai naudojami.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Toje konkrečioje vietoje net nesu tikras, kad buvo kokie nors sunkiasvoriai valytuvai naudojami.
                            Antroje foto tai tikrai važinėta

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                              Taip, tai problema. Kad tvarkomi šaligatviai gerai, bet jie tesiog perklojami, nepagalvuojus, kad reikia perprojektuoti iš esmės gatves. Tokia pat situacija jau patvarkytuose Pelesos, Dzūkų gatvės. Vaižuojamoji dalis neaišku kam tokia plati, o dviračiams, piestiesiems mažai.
                              Pas mus miesto gatvės naudojamos kaip parkingai.
                              https://goo.gl/maps/z9nNWagmCj12
                              Jei padaryti po 3 m juostas, tai parkavimą teks naikinti.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Pas mus miesto gatvės naudojamos kaip parkingai.
                                https://goo.gl/maps/z9nNWagmCj12
                                Jei padaryti po 3 m juostas, tai parkavimą teks naikinti.
                                Nieko nereikia naikinti. Štai Kapsų gatvėje nupaišė aiškiai parkavimui vietas, eina ruožas vienoje pusėje, po to ruožas kitoje pusėje - gaunasi natūralus greičio ribojimas su iškreivinimu. Tik nepatinka, kad vėl primontavo gulinčių policininkų ir guminių saugumo salelių - sugadino visą teigiamą įspūdį. Salelę galėjo prie to paties padaryti stacionarią iš bordiūrų. O vietoje gulinčio policininko - iškilią perėją ar iškilią sankryžą, jei jau ten toks pavojus. Apskritai glumina perėjų retumas miegamuosiuose rajonuose. Gal jei jos būtų įprastas dalykas, tai ir geltonų skydų nereiktų?
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.25, 09:59.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Pas mus miesto gatvės naudojamos kaip parkingai.
                                  https://goo.gl/maps/z9nNWagmCj12
                                  Jei padaryti po 3 m juostas, tai parkavimą teks naikinti.
                                  Taip, suprantama, kad nauduojama parkingui. Ir labai to nepakeisi kolkas. Bet, tokių atveju reikia tiksliai apibrėžti, kad tai parkingai šalikelėje, kaip buvo padaryta Kapsų g. plius dviračių takas ten visai tilptų, bent vienoje pusėje. Šaligatvio dar neliete, tai gal kažkas ir planuojama.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Pirma reik pasitikslint ar miestas neturi pasitvirtines kažkokių savo kitų taisyklių. Nes ką patvirtina kelių direkcija, tai dar nebūtinai galioja ir savivaldybėse. Kaip sakiau, neatgaminu, kokiuose dokumentuose buvo pakeitimai daromi, bet tikrai pamenu, kad buvo keičiamas ženklų centravimas. Pamėginsiu atrasti kurią dieną, kai laiko bus.
                                    Nemanau, kad savivaldybė gali patvirtinti , tai kas prieštarautų ar neatitinka ministerijos patvirtintų taisyklių.


                                    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...3-82d5bef62131

                                    Jų priede nurodyti gana konkretūs atstumai .
                                    Click image for larger version

Name:	zenklas.png
Views:	41
Size:	52,9 kB
ID:	1709895
                                    Nebent būtų surasta s kažkoks apėjimas šių taisyklių kaip individualiai projektuojami ženklai ar kažkas panašaus.
                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                      Nemanau, kad savivaldybė gali patvirtinti , tai kas prieštarautų ar neatitinka ministerijos patvirtintų taisyklių.


                                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...3-82d5bef62131

                                      Jų priede nurodyti gana konkretūs atstumai .
                                      Click image for larger version

Name:	zenklas.png
Views:	41
Size:	52,9 kB
ID:	1709895
                                      Nebent būtų surasta s kažkoks apėjimas šių taisyklių kaip individualiai projektuojami ženklai ar kažkas panašaus.
                                      Teorijoje neturėtų, o praktikoje, net KET sugeba padaryti pakeitimus, ignoruojant šias taisykles ir jau yra neatitikimai. Tai čia vienos ministerijos atdakomybės ribose. Įsivaizduok kas darosi tarp nesusijusių institutų.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Pas mus miesto gatvės naudojamos kaip parkingai.
                                        https://goo.gl/maps/z9nNWagmCj12
                                        Jei padaryti po 3 m juostas, tai parkavimą teks naikinti.
                                        Paneriu gatveje nera parkingu. Ten ties sankryza nupaisytos 3 juostos, o toliau 2 juostos tame paciame kelio plotyje. Blogiausia tame yra tai kad vodyteliai lenkia vieni kitus vaziuojant kazkur isvis per centra: puse masinos vienoje juostoje puse priespriesiniam eisme. Visiskas chaosas.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Paneriu gatveje nera parkingu. Ten ties sankryza nupaisytos 3 juostos, o toliau 2 juostos tame paciame kelio plotyje. Blogiausia tame yra tai kad vodyteliai lenkia vieni kitus vaziuojant kazkur isvis per centra: puse masinos vienoje juostoje puse priespriesiniam eisme. Visiskas chaosas.
                                          Gal VT juosta būtų naudinga čia ir išsprestų problemas čia?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X