Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra kažkokia tradicija pramoniniuose rajone nenuleisti bortų ties šaligatviais.

    Į nenuleistus bortus žiūri labai jautriai, nepateisinu beveik jokių atvejų, išskyrus tuos atvejus, jei riboto mobilumo žmonėms numatytos kokios nors alternatyvos.

    Comment


      Aplink Operą su Baletu.
















      Comment


        Totorių g.





        Comment


          ÍslandsstrÆti








          Comment


            O jeigu jie platina saligavi Totoriu g. ka jie darys su tuo susijungimu prie Gedimino Prospekto?

            Comment


              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
              O jeigu jie platina saligavi Totoriu g. ka jie darys su tuo susijungimu prie Gedimino Prospekto?
              Kažin ar prireiks ką daryti. Prie prospekto šaligatvis ir taip buvo platesnis, net 10 plytelių, kai prie sekančio namo jau susiaurėdavo iki 6 plytelių. Dabar tiesiog prilygins prie to 10 plytelių pločio. Gal kiek bordiūras ir bus pakreiptas

              Comment


                Bijau suklysti ar apskritai nei vienas ar tik dauguma lietaus nuvedimo vamzdziu Totoriu g. iseina tiesiog ant saligatviu. Taip negalima palikt 21 amziuje. Vandens srove isplauna pagrinda po plytelemis, jos issivaiksto, viskas tampa kreiva sleiva anksciau nei galetu. Kur kas svarbesnis dalykas pesciuju saugumas - kai temperatura arti 0 nubegantis ant saligatvio vanduo uzsala ir susidaro ciuozyklos. Tose vietose labai slidu, o dar ir saligatviai siauri ir su nuolydziu. Nezinau kiek zmoniu sau susilauze rankas ar ka nors susitrenke, pats prie darbo ana ziema vos kelis kartus nenugriuvau tokioje vietoje. Tai yra tiesiog nepagarba zmonems. Kaip minimum ties vamzdziu turi buti griovelis uzdengtas grotelemis kuriuo vanduo nuteketu toliau kad ir ant kelio. O normaliai reiketu ne asfaltuot ant virsaus o normaliai isardyt visa gatve ir padaryt lietaus nuvedimo sistema.

                Comment


                  Gerb. SoulMulticast, tai kad Vilniuje beveik visam senamiestyje taip yra. Pamenu iš to ir Varmalovas tyčiojosi. Man tai juokinga, kad net Universiteto g. to nepadarė (o darė gatvės rekonstrukcija - šaligatvius keitė, gatvės grindinį perklojo), nors vienoje pusėje prezidentūra, jos kanceliarija, restoranas, knygynas, o kitoje VU biblioteka ir, be to, ten dar nuolydis. Net belarusai išmoko savo miestuose tokius dalykus daryti, o pas mus kažkas dar nepasiekiama.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Ukmerges g. leidziantis nuo slaito eiti prie pat gatves galima tik is reikalo neturint iseities. Kaip ir naudotis musu VT - tik is bedos, kaip paskutinis variantas kazkur nusigaut. Eiti salia judrios gatves 3x3 juostu kur lekia auto nera jauku. Tai visai ne tas pats kaip pesciomis ropoti per vakaru europos gyvenamuosius kvartalus, kai eini palei namu fasadus. To negalima priskirti prie pestiesiems pritaikytos infrastrukturos, todel ir pesciuju ten nedaug. Keli km atrodo toli, nes praeidamas juos pro masinoms pritaikyta infrastruktura, kaip greitkeliu atkrpos be jokio gyvenimo, be arti esanciu namu, kai nesupa zeldiniai, kai salia auto vaziuoja 70-80 kmh, pesciasis jauciasi ne savo erdveje, ne savo vietoje, pasamoningai jis kita karta pasirinks masina kad ta atkarpa iveikt greiciau.

                    Zmogaus greitis yra mazas, jam iveikiant 1 km kelione neatrodys neidomi, jei per ta km jis praeis salia namu fasadu ziuredamas i parduotuviu vitrinas, skirtingus namus ir architektura, kirs parka, pora gatviu ir per ta atstuma aplinka pasikeis kelis kartus ir bus ivairi. Dabar isivaizduokit ta 1 km jis eis tiesiog palei 2x2 kelia kur aplink bus is vienos puses tik kelias is kitos visi objektai nutole.
                    Nejaukumas čia mažiausia blogybė. Esmė, kad teks kvepuoti lietuvių dyzeliais ir daugeliu atveju senų kledarų. Triukšmas irgi yra, ypatingai sunkvežimių.

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Ukmergės gatvėje (leidžiantis nuo kalno) juk yra geri šaligatviai abiejose pusėse. Kiek ten tų pėsčiųjų per valandą praeina? 3-5?
                      Pro tą dujų tunelį?

                      Comment


                        Parašė Milwaukee

                        Vakare parasysiu.
                        Šiaip smalsu, ką pagalvojai pamatęs tokį bortą? Neatrodė, kad kažkas su juo negerai?

                        Comment


                          Parašė John
                          Puikus sovietinio požiūrio į pėsčiųjų infrastruktūrą ir walkability pavyzdys. Dar reiktų pridėti anksčiau išsakytas gana ciniškas mintis apie neįgaliuosius.
                          Tokius kliedesius gali rašyti tik individas, nebuvęs užsienyje toliau į Vakarus nuo Baltarusijos ir viską bazuojantis ant Sovietinio suvokimo apie viešąją infrastruktūrą ir accessibility. Nors šiais laikais net Baltarusijoje tokio požiūrio jau turbūt nelabai yra.
                          Laikas būtų išmokti reaguoti į konkretų pranešimą, o ne į jį parašiusįjį . Norėjai pasakyti, kad tuo Ukmergės gatvės šaligatviu vaikšto pėstieji į centrą? Nevaikšto nei Ukmergės, nei Narbuto g. šaligatviais, net Laisvės pr. menkai vaikštoma ten, kur palei gatvę nėra parduotuvių ar pan. objektų. Tokia realybė. Tu rodos ir rašei, kad negali nueiti iš Šeškinės į centrą. Kuri vieta tau nepraeinama?

                          Comment


                            Įdomu ar prie Ukmergės/Šiaurinės mazgo padarius viską baisiai patogiai pėstiesiems.. Pradės vaikščioti ar toliau nelabai nevaikščios? Jei nevaikščios, sakys blogai sovietiškai padaryta nes nu gi šalia eismas ir t.t.?

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Laikas būtų išmokti reaguoti į konkretų pranešimą, o ne į jį parašiusįjį . Norėjai pasakyti, kad tuo Ukmergės gatvės šaligatviu vaikšto pėstieji į centrą? Nevaikšto nei Ukmergės, nei Narbuto g. šaligatviais, net Laisvės pr. menkai vaikštoma ten, kur palei gatvę nėra parduotuvių ar pan. objektų. Tokia realybė. Tu rodos ir rašei, kad negali nueiti iš Šeškinės į centrą. Kuri vieta tau nepraeinama?
                              Tik jau nereikia. Ukmergės g. man dažnai pasitarnaudavo paauglystėje su BMX'u nusigaut iki Baltojo tilto. Nors toks dviratis absoliučiai neskirtas keliavimui. Jau vien būdavo įdomu paįvairint maršrutą, o nusileidžiant buvo galima nušokt nuo laiptų, nors šalia ir buvo taip pat naudojamas takas miške. Narbuto g. taip pat neretai sueidavo paauglystėj, naktį grįžtant pėsčiom su draugeliais iš centro, kai nebevažiuodavo VVT, nes ne visi paauglystėj ant takso leidžia pinigus. Kas į Koralus, Pilus (kur nebuvo šaligatvių ), kas į Justus. Vieną aukštosios mokyklos laborantą pažįstu, kuris uždirbamas minimumą, negali sau leist VVT bilieto įpirkt, tai jau daug metų per trečdalį miesto eina kasdien pėsčiom iki darbo (tik jau nepamenu tiksliai iš kur eina į Antakalnį).

                              Nereiškia, kad tiesiant šaligatvį reikia tikėtis pastovaus tranzito, bet nors tik kartą per metus kažkur netradiciškai toli nueiti – turi būti suteikta galimybė. Tam mieste ir gyvenam, o ne tundroj.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                /\ Manau jūs blogai visi supratot senonamo argumentą. Nemanau, kad jis bando pasakyt, kad nereikia tiesti šaligatvių. Faktas, kad reikia. Tik klausimas kokius numatomus srautus tas šaligatvis turi atlaikyti ir ar verta tiesti 5 metrų pločio taką ten, kur niekada niekas neina ir neis. Nors dabar, aišku, tokių takų nelabai kas ir tiesia. Čia turbūt refleksija labiau į praeitį buvo.

                                Mieste visos gatvės turi turėti šaligatvius ir dviračių takus (išskyrus D kategoriją, ten dviračiai viename eisme).

                                Comment


                                  Nereiškia, kad tiesiant šaligatvį reikia tikėtis pastovaus tranzito, bet nors tik kartą per metus kažkur netradiciškai toli nueiti – turi būti suteikta galimybė.
                                  Ten ta galimybė visada ir buvo, o dabar yra geresnė negu reikia. Čia ir prioritetų klausimas. Pilna vietų miesto centre, kur šaligatviai yra seni, nors labai reikalingi ir daug naudojami, o tuo metu klojami lygūs ir platūs ten, kur jų mažai kam prireikia. Pėstiesiems renkantis maršrutus šaligatvio kokybė yra paskutinėje vietoje ir nemanau, kad atnaujintas šaligatvis Ukmergės g. padidino pėsčiųjų srautą. Dviratininkų ko gero, kad padidino, nes lekiant dviračiu šaligatvio kokybės skirtumai jaučiasi daug labiau.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Bijau suklysti ar apskritai nei vienas ar tik dauguma lietaus nuvedimo vamzdziu Totoriu g. iseina tiesiog ant saligatviu.
                                    STR leidzia tokius dalykus?

                                    Comment


                                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                                      STR leidzia tokius dalykus?
                                      O kur ten statybos vyksta, kad STR reikia tikrint?

                                      Comment


                                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                        Atsakymas is savivaldybes del staciu bortu Motoru g. 6:

                                        Dėkojame Jums už Jūsų neabejingumą sprendžiant Vilniaus miesto problemas, kad pranešėte apie situaciją Motorų gatvėje ties prekybos paskirties pastatu Motorų g. 6.
                                        Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Susisiekimo komunikacijų skyriaus užsakymu buvo vykdomas tik Motorų gatvės paprastas asfaltbetonio dangos remontas, šaligatvio ar trinkelių dangos nekeitėme (projektas nebuvo užsakytas).
                                        Mūsų žiniomis UAB „Dogas“ ties jiems nuomojamu pastatu pakeitė tik naują trinkelių dangą tų pačių altitudžių ribose (o tai galima atlikti be projekto), todėl kelio bortai ir liko tokie, o ne nuožulnūs.
                                        Norime Jus informuoti, kad naujai projektuojamose ar rekonstruojamose gatvėse dabar visada atsižvelgiame į neįgaliųjų žmonių poreikius ir statomi nuožulnūs bortai.
                                        Jeigu kiekviena įmonė pasitvarkytų gerbūvį aplink savo pastatus, būtų labai gražu Vilniuje. Jie dirbo tų pačių apimčių ir altitudžių ribose (pasikeitė trinkeles ir kelio bortus į naujus). Kitas reikalas, kad jie neėmė mūsų leidimo kasti gatvės raudonųjų linijų ribose (šiuo klausimu su jais susisiekta)



                                        Click image for larger version Name:	88.JPG Views:	1 Size:	176,7 kB ID:	1656727Click image for larger version Name:	99.JPG Views:	1 Size:	172,8 kB ID:	1656728

                                        https://www.google.lt/maps/@54.63367...7i13312!8i6656

                                        Comment


                                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                          Kai išsivartė Žodžiu, kaip patogu, tai ir išsisukinėjam. Kokios dar blin altitudės bortų nuleidimams? Tokių smulkmenų net projektuose ne visuomet pažymi, užtenka parašymo tekstu, kad prie perėjų nuleisti bortus. Jeigu veikė tų pačių altitudžių ribose, tai kodėl blin bortai paaukštėjo bent porą cm?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X