Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Dar kkartą patikslinu
Tas posūkis dešinėn į Žukausko gatvę yra aktualus popiet, kai baigiasi darbai.
Kai intensyvus eismas , tai žalia rodyklė turi prasmę, kai Ulonų gatvėje yra sekcija kairėn į Žukausko gatvę. Tuo metu skersinio pėsčiųjų srauto Žukausko gatvėje nėra. O kai nėra eismo Ulonų gatvėje, tuomet beveik nėra ir skersai einančių pėsčiųjų
Bet jei exTKTI (dab. TK agentūros) žaliųjų rodyklių NEgrąžinimo metodika numato, kad tokiose vietose nebus grąžinamos rodyklės, tai čia nieko nepadarysi, bent kol bus tas ne itin autoritetingas ministras.
Svarbiausia, kad toje konkrečioje sankryžoje neliko absurdiškso situacijos, kai iš priešingos buvo sukama į kairę, o čia nebuvo galima pasukti į dešinę.Paskutinis taisė Romas; 2020.02.09, 23:47.
- 2 patinka
Comment
-
Tik norėjau atkreipti dėmesį, kad dažnai vairuotojai nekalba apie skersai einančią pėsčiųjų perėją, o akcentuoja kažkodėl tik perėją už posūkio.Parašė Romas Rodyti pranešimąDar kkartą patikslinu
Tas posūkis dešinėn į Žukausko gatvę yra aktualus popiet, kai baigiasi darbai.
Kai intensyvus eismas , tai žalia rodyklė turi prasmę, kai Ulonų gatvėje yra sekcija kairėn į Žukausko gatvę. Tuo metu skersinio pėsčiųjų srauto Žukausko gatvėje nėra. O kai nėra eismo Ulonų gatvėje, tuomet beveik nėra ir skersai einančių pėsčiųjų
Bet jei exTKTI (dab. TK agentūros) žaliųjų rodyklių NEgrąžinimo metodika numato, kad tokiose vietose nebus grąžinamos rodyklės, tai čia nieko nepadarysi, bent kol bus tas ne itin autoritetingas ministras.
Svarbiausia, kad toje konkrečioje sankryžoje neliko absurdiškso situacijos, kai iš priešingos buvo sukama į kairę, o čia nebuvo galima pasukti į dešinę.
- 1 patinka
Comment
-
Mes jau užsicikliname su saugomais pėsčiaisias tose vietose, kur jų nėra ar kur skirtingi srautai nesukelia konfliktinių situacijų.
Tuo konkrečiu Žukausko-Ulonų g. atveju kai yra intensyvus eismas:
1. Degant raudonai šviesai nėra fizinės galimybės pasukti į dešinę. Net prie blogiausių norų nėra galimybės nuskinti pėsčiųjų.
2. Iš priešingos pusės uzsidega sekcija kairėn. Anksčiau viską išpręsdavo žalia rodyklė. Dabar visą mėnesį teko stovėti neudant. Pagaliau pritaikytas žymiai brangesnis variantas su sekcija.
3. Kai nėra jokio eismo, nėra ir jokių pėsčiųjų. Ankstesnėje situacijoje sukant į dešinę viską išspręsdavo žalia rodyklė, Dabar teks palaukti, kol suveiks ar nesuveiks jutikliai.
Ir tokių T formos sankryžų Vilniuje yra ne viena.
- 2 patinka
Comment
-
Pykstam, kad visą mėnesį teko laukti, kol savivaldybė ištaisys savo neveiklumo pasekmę? Ta sekcija ten turėjo atsirasti jau prieš 5 metus, kai buvo suplanuotas rodyklių naikinimas. Bet kažkodėl ne į tinginius nukreipiam pyktį, o vėl į "neteisingai" vaikštančius (per mažą eismą generuoja) pėsčiuosius?Parašė Romas Rodyti pranešimąMes jau užsicikliname su saugomais pėsčiaisias tose vietose, kur jų nėra ar kur skirtingi srautai nesukelia konfliktinių situacijų.
Tuo konkrečiu Žukausko-Ulonų g. atveju kai yra intensyvus eismas:
1. Degant raudonai šviesai nėra fizinės galimybės pasukti į dešinę. Net prie blogiausių norų nėra galimybės nuskinti pėsčiųjų.
2. Iš priešingos pusės uzsidega sekcija kairėn. Anksčiau viską išpręsdavo žalia rodyklė. Dabar visą mėnesį teko stovėti neudant. Pagaliau pritaikytas žymiai brangesnis variantas su sekcija.
3. Kai nėra jokio eismo, nėra ir jokių pėsčiųjų. Ankstesnėje situacijoje sukant į dešinę viską išspręsdavo žalia rodyklė, Dabar teks palaukti, kol suveiks ar nesuveiks jutikliai.
Ir tokių T formos sankryžų Vilniuje yra ne viena.
- 5 patinka
Comment
-
Gal reiktų įrengti šviesoforą su sekcija į dešinę, o ne lenteles grąžinti? Tada ir pėstieji būtų saugūs ir automobiliai galėtų sukti į dešinę, kai iš Ulonų g. sukama į kairę. Beje, kamštis šioje sankryžoje susidaro tik dėl sukančių į kairę. Į dešinę į Ulonų g. galima patekti ir per kitas šiaurės miestelio gatves (Žygio ir Galvydžio).Parašė Romas Rodyti pranešimąMes jau užsicikliname su saugomais pėsčiaisias tose vietose, kur jų nėra ar kur skirtingi srautai nesukelia konfliktinių situacijų.
Tuo konkrečiu Žukausko-Ulonų g. atveju kai yra intensyvus eismas:
1. Degant raudonai šviesai nėra fizinės galimybės pasukti į dešinę. Net prie blogiausių norų nėra galimybės nuskinti pėsčiųjų.
2. Iš priešingos pusės uzsidega sekcija kairėn. Anksčiau viską išpręsdavo žalia rodyklė. Dabar visą mėnesį teko stovėti neudant. Pagaliau pritaikytas žymiai brangesnis variantas su sekcija.
3. Kai nėra jokio eismo, nėra ir jokių pėsčiųjų. Ankstesnėje situacijoje sukant į dešinę viską išspręsdavo žalia rodyklė, Dabar teks palaukti, kol suveiks ar nesuveiks jutikliai.
Ir tokių T formos sankryžų Vilniuje yra ne viena.Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.10, 09:00.
- 2 patinka
Comment
-
Esmė ne tame, pyktis nukreiptas į lenteles. Kurios šiaip jau nėra niekuo kaltos. Tai tiesiog tik daiktas. Tokia šiek tiek archaiška priemonė. Gal būt iš bėdos tinkama nedidelio intensyvumo gatvėse (pvz.: Metalo ar pan.)Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pykstam, kad visą mėnesį teko laukti, kol savivaldybė ištaisys savo neveiklumo pasekmę? Ta sekcija ten turėjo atsirasti jau prieš 5 metus, kai buvo suplanuotas rodyklių naikinimas. Bet kažkodėl ne į tinginius nukreipiam pyktį, o vėl į "neteisingai" vaikštančius (per mažą eismą generuoja) pėsčiuosius?
Žmonės, kurie tvarko eismą ir šviesoforus mums 5 metus žadėjo, kad bus pertvarkytos sankryžos, įdiegtos pažangesnės reguliavimo priemonės. Bet nebuvo padaryta beveik nieko. Nebent ten, kur ir taip buvo planuotos naujos ar rekonstruojamos sankryžos. Vienas iš motyvu - pertvarkymas yra labai brangus. Galbūt, nors kažkiek tuo abejoju, Tačiau per tokį laikotarpi mums atstovaujantys geriausi šalyje vadybos profesionalai ir organizatoriai galėjo suformuoti planą, parengti projektus, skirti lėšas, ir įgyvendinti jei ne 100%, tai bent 50-70%. Tuomet, gal, būtų racijos kreiptis į LRV, kad štai vykdomas projektas vėluoja dėl finansavimo ir kitų kliūčių, duokim dar laiko...
- 2 patinka
Comment
-
BLT, lyg Vilniuje per tą ПЯТИЛЕТКА lešos nebuvo panaudotos naudingiau - pvz. dviračių takams, šaligatviams ar apšvietimui?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pykstam, kad visą mėnesį teko laukti, kol savivaldybė ištaisys savo neveiklumo pasekmę? Ta sekcija ten turėjo atsirasti jau prieš 5 metus, kai buvo suplanuotas rodyklių naikinimas. Bet kažkodėl ne į tinginius nukreipiam pyktį, o vėl į "neteisingai" vaikštančius (per mažą eismą generuoja) pėsčiuosius?
Comment
-
Įdomu, kokia bus ekspertų nuomonė :
Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83503665
Comment
-
Negaliu patikėti, kad tokie dalykai svarstomi. Turiu svajonę, kad kažkada Lietuvoje vairuotojai sukdami į dešinę (dagant žaliam signalui) pristabdys ir pasižiūrės, ar kartais neatlekia dviratis ir sulėtins geitį tik pamatę perėją, o ne pėsčiąjį joje.Parašė Shernas Rodyti pranešimąĮdomu, kokia bus ekspertų nuomonė :
Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83503665
- 4 patinka
Comment
-
Jaučiu liks tik svajonėse šita puiki sistemaParašė Shernas Rodyti pranešimąĮdomu, kokia bus ekspertų nuomonė :
Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83503665
- 1 patinka
Comment
-
Dar galėtų apsvarstyti ar neverta kelnių mautis per galvą.Parašė Shernas Rodyti pranešimąNarkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę
O kaip kitaip, jei pamatė arkliuką ant kurio užsilipęs gali bent porą populiarumo balų surinkti. Dabar iki rinkimų svarstys ir sakys, kad maždaug jei rinksite mus galbūt įvesime per sekančią kadenciją.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtų keista, jei bebrai nesvarstytų tokių dalykų.
- 2 patinka
Comment
-
Į Vilniaus gatves patyliukais grįžta lentelės su žaliomis rodyklėmis
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1274364Dar neseniai buvo skelbta, kad lentelių su žalia rodykle Vilniuje gali tekti laukti net apie tris mėnesius, tačiau jau antradienį vilniečiai pastebėjo, kad Vilniuje, Liepkalnio gatvėje, kabinama pirmoji lentelė.
Paskutinis taisė Ignalina; 2020.02.11, 15:11.
Comment
-
Visai šauniai parinktos pradinės vietos lentelėms Vilniuje atsižvelgiant į pėsčiuosius. Arba perėjų nėra arba tikėtinai labai mažas srautas.
Tik išlieka abejonė dėl:
Sėlių g. pervažos po Narbuto dvirtakio tiesimo.
Gynėjų g. pralaidumo link Geležinio Vilko g. Neliko lentelės ties sankryža su Lukiškių g., tai nereguliuojamas šalutinio kelio išvažiavimas nebereikalauja pilnai sustoti. Tačiau klausimas ar piko metu daug automobilių sugebės įsukti kairiuoju posūkiu į Gynėjų g. Anksčiau buvo bėda vakarinio piko metu.
Pastarosios sankryžos įstrižinė foto iki nukabinant lenteles.
Comment
-
Posūkis į dešinę per raudoną: ministras siūlo svarstyti, viceministras nepritaria
Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius teigia, kad ministerijoje svarstoma galimybė leisti automobiliams sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui.
Tuo metu susisiekimo viceministras Vladislavas Kondratovičius tikina, kad to padaryti neleidžia galiojantys tarptautiniai įsipareigojimai.
„Mes nagrinėjame situaciją, ar būtų saugu ir pagerintų eismo sąlygas iš viso leidimas prie raudonos degančios šviesos leisti atlikti posūkį į dešinę. Tai gana sudėtingas vertinimas, ekspertai turi įvairių nuomonių, bet mes ties tuo dirbame“, – LRT radijui antradienį sakė J. Narkevičius.
Susisiekimo viceministras V. Kondratovičius BNS atsiųstame komentare teigia, kad tokia galimybė negalima dėl galiojančių tarptautinių įsipareigojimų.
„Posūkis į dešinę degant raudonam šviesoforui neatitinka Kelio ženklų ir signalų konvencijos nuostatų, keltų grėsmę eismo saugai ir dėl to nėra priimtinas eismo saugos požiūriu“, – teigė V. Kondratovičius.
„1991 metų lapkričio 20-ąją Lietuva prisijungė prie Kelių eismo konvencijos ir prie Kelio ženklų ir signalų konvencijos bei įsipareigojo užtikrinti, kad nacionalinių teisės aktų nuostatos privalo atitikti abiejų konvencijų nuostatas“, – pridūrė jis.
Anot Susisiekimo ministerijos, Kelio ženklų ir signalų konvencijoje įtvirtinta, jog raudonas signalas reiškia, kad eismas yra draudžiamas, transporto priemonės negali pervažiuoti sustojimo linijos, o jei sustojimo linijos nėra, važiuoti už signalo linijos. Taip pat, kai šviesoforas pastatytas viduryje sankryžos ar kitoje jos pusėje, transporto priemonės negali įvažiuoti į sankryžą ar užvažiuoti ant pėsčiųjų perėjos ties sankryža.
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Automobilių transporto katedros docentas Saugirdas Pukalskas galimybę leisti sukti į dešinę, degant raudonam šviesoforo signalui, vadina „nesąmone“.
„Visad reikia žiūrėti geruosius pavyzdžius. Man tai yra Skandinavijos šalys. Tai pasižiūrėkim į ten, ar ten yra tokių nesąmonių. Jei ne, tai nereikėtų ir mums“, – BNS sakė S. Pukalskas.
„Tai gal iš viso tada nereikia šviesoforo? Arba įteisinkim, kad galimą važiuoti per raudoną šviesą, tai bus pats geriausias sprendimas. Man labai įdomu, kaip jis (ministras – BNS) tą sugalvojo: ar yra specialistų parengtas sprendimas, ar šovė į galvą mintis ir pareiškė“, – pridūrė jis.
Pasak VGTU docento, Lietuvoje eismo saugumas nėra „labai pažengęs“, todėl toks siūlymas gali tik pabloginti situaciją.
„Jei mes pradėsim kažką patys išradinėti, nieko labai per daug neanalizuodami, tai galim prisisvaigti labai blogų dalykų“, – kalbėjo S. Pukalskas.
Pastaruoju metu Susisiekimo ministerija ir didžiųjų miestų, ypač Vilniaus, savivaldybės nesutaria dėl žaliųjų rodyklių grąžinimo.
Ministerija tvirtina, kad, laukiant galutinio Transporto kompetencijų agentūros sprendimo, jas savivaldybės atgal pakabinti jau gali. Tačiau patys miestai tą daryti delsia, nes gali kilti teisinių problemų, įvykus eismo įvykiams.
Rodyklės panaikintos nuo sausio, tačiau savivaldybėms pasipiktinus dėl išaugusių transporto spūsčių, Vyriausybė sprendimą atšaukė.
Žaliosios rodyklės leidžia automobiliams sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui, prieš tai sustojus prie sankryžos ir įsitikinus, kad tai netrukdo pėsčiųjų, kitų transporto priemonių eismui ir saugumui.
https://jp.lt/posukis-i-desine-per-r...as-nepritaria/
Comment
-
Vilniaus savivaldybė į sankryžas grąžina žaliąsias rodykles
Vilniaus savivaldybė nuo antradienio sankryžose pradeda grąžinti apie 20 žaliųjų rodyklių, BNS informavo sostinės vicemeras Vytautas Mitalas.
Pasak jo, savivaldybės bei Transporto kompetencijų agentūros atstovai antradienį sutarė, kad dešinįjį posūkį degant raudonam signalui leidžiančios rodyklės visam laikui bus grąžintos šešiose miesto sankryžose.
„Mes taip pat informavome juos, kad dar maždaug keliolikoje sankryžų taip pat grąžinsime žaliąsias rodykles, paraleliai vertindami eismo saugumo, pralaidumo, ateityje galimų infrastruktūros pakeitimų galimybes“, – BNS sakė V. Mitalas.
Jis patvirtino, kad antradienį jau grąžinta rodyklė Liepkalnių–Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžoje, o per kelias ateinančias dienas bus užkabintos ir kitose probleminėse sostinės vietose.
Rodyklės panaikintos nuo sausio, tačiau savivaldybėms pasipiktinus dėl išaugusių transporto spūsčių, Vyriausybė sprendimą atšaukė. Transporto kompetencijų agentūra nustatytė naujus reikalavimus, kada galima grąžinti rodykles. Tai sukėlė savivaldybių pasipiktinimą, nes, jų teigimu, derinimai gali užtrukti iki trijų mėnesių.
Žaliosios rodyklės leidžia automobiliams sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui, prieš tai sustojus prie sankryžos ir įsitikinus, kad tai netrukdo pėsčiųjų, kitų transporto priemonių eismui ir saugumui.
https://jp.lt/vilniaus-savivaldybe-i...sias-rodykles/
Comment
-
Delfi.lt 2020.02.11
Šešios sankryžos, kur Vilnius žalias rodykles sugrąžins pirmiausia
- Liepkalnio g. – Žirnių g. – Minsko pl.;
- Saltoniškių – Sėlių g.;
- A. Goštauto – Gynėjų g.;
- G. Vilko – Baltupio – Didlaukio g.;
- T. Narbuto – Saltoniškių g.;
- Nemenčinės pl. – Saulėtekio al.
- 1 patinka
Comment
-
3.,5. Sankryžoje padarys, kad sukantys su papildoma sekcija į kairę neturės vietos įsukti. Ypač tai didelė problema 3. sankryžoje vakarinio piko metu. Aišku sunku buvo kažko protingo tikėtis ir, deja, net agentūra , kaip suprantu, neužsiėmė srautų analize.Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2020.02.11
Šešios sankryžos, kur Vilnius žalias rodykles sugrąžins pirmiausia
Paskutinis taisė AudriusV; 2020.02.11, 21:36.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 3 patinka
Comment

Comment