Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Tai su tais alia tvirtinimais turbūt visose srityse panašiai. Braižo vienas, kitas tik parašus sudeda, trečias patvirtina, pasitikėdamas antrojo garbės žodžiu. O jei koks specialistas pamato klaidą, tai pirmieji trys būna labai nepatenkitni tokiu išsišokėliu stabdžiu, katras trukdo čia reikalus virinti. Tai iš kur ten pagal partines linijas dalinamose darbo vietose savivaldybėje dar atsiras tokių stabdž..., oi atsiprašau - specialistų.
-
Visus vairuotojus trolina saugaus eismo specialistų sugalvotas feikinis rodyklių blogis. Sumetė kažkokių skaičių, lentelių, planelių ir mol eismas taps saugesnis? Nejuokinkit specialistai. Tokios pat eismo situacijos kartojasi prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo. Kartojau ir kartosiu, darbas dėl pliusiuko arba pralobuotas.Parašė GediminasJaO aleksio toliau galės trolinti šioje temoje.
Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Panevėžyje vairuotoja perėjoje automobiliu partrenkė paspirtuku važiavusį vaiką
Kaip praneša Panevėžio apskrities vyriausiasis policijos komisariatas, blaivi 1978 m. gimusi moteris, važiuodama automobiliu „Mercedes Benz“ suko į dešinę iš Nemuno gatvės į Parko gatvę, degant raudonam šviesoforo signalui (šviesoforas su papildoma žalia rodykle).
Moteris nepraleido jai iš dešinės važiuojančio paspirtuku per reguliuojamą pėsčiųjų perėją berniuko.
Respublikinėje Panevėžio ligoninėje vaikui nustatytas dešinės pėdos pirmojo piršto atviras lūžis, dešinės pėdos sumušimas.
Comment
-
A tai nori pasakyti prieš įžengdamas į gatvę berniukas įvykdė?Bet kokių atvejų kalti vaiko tėvai (ne vaikas). O dėl pėsčiųjų ir automobilių santykių tai visada liks konfliktas, kurį reikia spręsti kuo labiau atskiriant važiuojamąsias dalis nuo likusio pasaulio ir jas paliekant tik automobiliams. Miestai pas mus vystomi tik tenkinant automobilių poreikį, o ne žmonių. Tikiu, kad ateity kažkas keisis šitoje srityje.44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu ir nebus trukdoma transporto priemonėms.
P.S. O tamstos požiūris irgi net labai tipinis - viskas uždraudžiam ir nebus eismo įvykių
Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Manau, kad šiuo atveju, kalti abu. Apie draudimus nieko neminėjau. Pabrėžčiau tik tai, kad kai kurie vairuotojai vis dar nestoja arba jau nebesustoja prieš "Stop" linijas, nes dauguma vis dar nesuvokia, kad tai svarbu. Gali 100 kartų sustoti ir nereikės nieko praleisti, o 101-ąjį nesustosi ir sukelsi eismo įvykį. Iš diskusijų internete susidaro įspūdis, kad kai kurie vairuotojai išvis nesupranta, kad degant raudonam signalui, perėją gali kirsti pėstieji.Parašė geriantis Rodyti pranešimąA tai nori pasakyti prieš įžengdamas į gatvę berniukas įvykdė? Bet kokių atvejų kalti vaiko tėvai (ne vaikas). O dėl pėsčiųjų ir automobilių santykių tai visada liks konfliktas, kurį reikia spręsti kuo labiau atskiriant važiuojamąsias dalis nuo likusio pasaulio ir jas paliekant tik automobiliams. Miestai pas mus vystomi tik tenkinant automobilių poreikį, o ne žmonių. Tikiu, kad ateity kažkas keisis šitoje srityje.
P.S. O tamstos požiūris irgi net labai tipinis - viskas uždraudžiam ir nebus eismo įvykių
Comment
-
O aš pabrėžčiau, kad nemažai vairuotojų sugebėdavo ir be sustojimo įvertinti visus faktorius ir arba pravažiuoti nesustojant (jeigu nėra pėsčiųjų ir skersai važiuojančių automobilių), arba sustoti (sumažinti greitį) ir praleisti pirmumą turinčius.Parašė dsanto Rodyti pranešimąPabrėžčiau tik tai, kad kai kurie vairuotojai vis dar nestoja arba jau nebesustoja prieš "Stop" linijas, nes dauguma vis dar nesuvokia, kad tai svarbu.
Comment
-
Čia gaunasi toks paradoksas, kad pėsčiasis negali įžengti į važ. dalį kai bus trukdama transporto priemonėms (pagal p. 44), nors tos transporto priemonės turi jį praleisti.Parašė geriantis Rodyti pranešimąA tai nori pasakyti prieš įžengdamas į gatvę berniukas įvykdė? Bet kokių atvejų kalti vaiko tėvai (ne vaikas). O dėl pėsčiųjų ir automobilių santykių tai visada liks konfliktas, kurį reikia spręsti kuo labiau atskiriant važiuojamąsias dalis nuo likusio pasaulio ir jas paliekant tik automobiliams. Miestai pas mus vystomi tik tenkinant automobilių poreikį, o ne žmonių. Tikiu, kad ateity kažkas keisis šitoje srityje.
P.S. O tamstos požiūris irgi net labai tipinis - viskas uždraudžiam ir nebus eismo įvykių
Ir šiaip praktikoje ar dažnai patys apsižvalgote ar iš už nugaroje esančios gatvės neatlekia pažeidėjas, kuris nevykdo savo pareigų pėstiesiems?
Comment
-
Visada apsižvalgau. Ir paradoksas čia kame? Pėsčiasis negali be reikalo bėgt per gatvę, t.y. netrukdyt eismui. Vairuotojas privalo praleist pėsčiąjį, jeigu jis, įsitikinęs saugumu, eina ar baigia pereit per gatvę.Parašė sleader Rodyti pranešimąČia gaunasi toks paradoksas, kad pėsčiasis negali įžengti į važ. dalį kai bus trukdama transporto priemonėms (pagal p. 44), nors tos transporto priemonės turi jį praleisti.
Ir šiaip praktikoje ar dažnai patys apsižvalgote ar iš už nugaroje esančios gatvės neatlekia pažeidėjas, kuris nevykdo savo pareigų pėstiesiems?
Comment
-
O jeigu pėsčiasis, "neįsitikinęs", tai jau nereikia praleisti?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąVairuotojas privalo praleist pėsčiąjį, jeigu jis, įsitikinęs saugumu, eina ar baigia pereit per gatvę.
Comment
-
Tokie neįsitikinę dažniausiai kriminaluose būna su antrašte "netikėtai išėjo į važiuojamąją dalį".Parašė dsanto Rodyti pranešimąO jeigu pėsčiasis, "neįsitikinęs", tai jau nereikia praleisti?
Comment
-
Bet tokių atvejų būtų mažiau, jei, kaip Vakaruose, vos pamatęs žmogų šalia važiuojamosios dalies, numestum greitį, o ne jį didintum, idant "pralėksiu", kol neišėjo į perėją.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTokie neįsitikinę dažniausiai kriminaluose būna su antrašte "netikėtai išėjo į važiuojamąją dalį".
Comment
-
Panevėžyje nemokėjimas vairuot yra masinis reiškinys. Pats tuo įsitikinau.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr kas? Vienas vairuotojas nesilaiko KET, bet tai nereiškia, kad kiti vairuotojai nemoka vairuoti.
Comment
-
Neteisėtai uždėjus lenteles Savanorių pr. - Birželio 23-iosios - Žukausko g., rezultatai dvejopi. Birželio 23-iosios lentelė nedavė jokios naudos, nes pirma juosta galima važiuoti ir tiesiai. Kamštis šiandien buvo rekordinis, kiek esu matęs - dviem eilėm nuo žiedo. Žukausko g. eilių nebėra, bet čia legaliai galima įrengti šviesoforą į dešinę, nes yra atskira juosta į dešinę. Bendrai paėmus, spūstys susidarė ne dėl lentelių, o dėl silpno rekonstrukcijos projekto.
Comment
-
Gal tiesiog vairuotoju abipusies supratimo stoka? Imam kaip pvz Justiniškiu ir Šešuoliu gatviu sankriža. Atvažiuojant nuo Justiniškiu puses pirma juosta galima važiuot tiesiai ir i dešine. Bet visi (bent jau didžiausia dalis) kas važiuoja tiesiai stoja i antra juosta ir nesudaro bereikalingu kliučiu sukantiems i dešine.
Comment
-
Na žinai, kai kamštis pusę kilometro, tai jei dar tiesiai važiuotų tik antra juosta, tai kamštis būtų kilometras.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąGal tiesiog vairuotoju abipusies supratimo stoka? Imam kaip pvz Justiniškiu ir Šešuoliu gatviu sankriža. Atvažiuojant nuo Justiniškiu puses pirma juosta galima važiuot tiesiai ir i dešine. Bet visi (bent jau didžiausia dalis) kas važiuoja tiesiai stoja i antra juosta ir nesudaro bereikalingu kliučiu sukantiems i dešine.
Comment
-
Gal neteko Kaune vairuot?Parašė spirit Rodyti pranešimąPanevėžyje nemokėjimas vairuot yra masinis reiškinys. Pats tuo įsitikinau.
Comment
Comment