Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Ar tikrai jau ten tokie neapsakomi kamščiai vien dėl tos lentelės pasukti iš Laisvės pr. į Narbuto g. centro kryptimi? Aš tuo netikiu, kaip netikiu ir tuo, kad kažkam kelionė pailgės visa valanda.
Nuotrauka straipsnyje išvis ne į temą - popietinio piko metu tikrai nėra tiek daug norinčių iš centro per Lazdynus, Karoliniškes vėl grįžti į centrą.Paskutinis taisė Mettal; 2014.11.04, 12:49.
Comment
-
Nuotrauka paimta iš tų laikų, kai dar nebuvo atidarytas aplinkkelis ir vienintelis kelias buvo Laisvės pr.Parašė Mettal Rodyti pranešimąAr tikrai jau ten tokie neapsakomi kamščiai vien dėl tos lentelės pasukti iš Laisvės pr. į Narbuto g. centro kryptimi? Aš tuo netikiu, kaip netikiu ir tuo, kad kažkam kelionė pailgės visa valanda.
Nuotrauka straipsnyje išvis ne į temą - popietinio piko metu tikrai nėra tiek daug norinčių iš centro per Lazdynus, Karoliniškes vėl grįžti į centrą.
O dėl pačios lentelės - 100 proc. sutinku su jos panaikinimu. Pats pro ten važiuoju beveik kiekvieną dieną ir matau, kokia pavojinga ji yra. Tikriausiai nemačiau nė vieno sustojančio prie stop linijos. Dažniausiai visi važiuoja ~60 km/h greičiu. Pirma juosta skirta visuomeniniam transportui, tad ir matomumas gali būti stipriai apribotas ir ten jei dar nenutiko, tai tikrai pastoviai gresia nutikti nelaimė.
Kitas dalykas, kad būtina sureguliuoti šviesoforo ciklus, kad ilgiau veiktų. Tikiuosi, kad tai ir bus padaryta ištyrus, kokie srautai kuriuo metu ten suka.
Comment
-
Nesuprantu, kas tie visi. Aš asmeniškai mieste stodavau prieš žalias rodykles ir iki pakeitimų. Reikalavimas, esant judėjimui, toks buvo KET visada. Nebent priemesčio sankryžose, kur eismo nėra ir matomumas geras.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąTikriausiai nemačiau nė vieno sustojančio prie stop linijos. Dažniausiai visi važiuoja ~60 km/h greičiu...
Dar kartą kartoju, kad kol mieste nebus gaudomi pažeidėjai, nelaimingi atsitikimai kartosis nepaisant jokių stebuklingų pakeitimų.
P.S. Vakar vėl debilas su Passatu Tūkstantmečio-Oslo g. laviruodamas lėkė apie 100-110 km/h greičiu (ir tai esant intensyviam eismui ~18 val.)
P.S.S.mieste dauguma greičio matuoklių neveikia, o fariziejams - dzin.
Comment
-
Tikrai taip - kamščiai dideli. Čia taip šiandien sutapo, kad ne tik lentelė išmetė, bet ir aplinkkelyje įvyko avarija, visas srautas nuvažiavo į Laisvės prospektą ir įvyko tas, kas įvyko.Parašė Mettal Rodyti pranešimąAr tikrai jau ten tokie neapsakomi kamščiai vien dėl tos lentelės pasukti iš Laisvės pr. į Narbuto g. centro kryptimi? Aš tuo netikiu, kaip netikiu ir tuo, kad kažkam kelionė pailgės visa valanda.
O prieš įvedant naują tvarką to negalima buvo padaryti?Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąKitas dalykas, kad būtina sureguliuoti šviesoforo ciklus, kad ilgiau veiktų. Tikiuosi, kad tai ir bus padaryta ištyrus, kokie srautai kuriuo metu ten suka.
Comment
-
Laisvės pr./T. Narbuto sankryžoje lengvai galima suderinti fazes, kad nekiltų problemų, nes sankryža taip ir buvo projektuota, kad srautai nesikirstų.
Kol buvo lentelė, dešinys posūkis centro link, nors ir turi atskirą šviesoforą, veikė sinchroniškai su šviesoforu važiuojantiems tiesiai Laisvės pr. Iš Pilaitės pr. pusės įrengta sekcija sukantiems kairėn, kad srautas nesikirstų su sukančiais centro link, tačiau irgi faktiškai buvo nenaudojama (kaip nuotraukoje). Šiek tiek pakoregavus fazes, kamščių problema kaipmat dingtų.
Comment
-
Ir gautusi dar didesnis bardakas. Vietoj vienos uzsikimsusios gatves, stovetu visos kriptis.Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąLaisvės pr./T. Narbuto sankryžoje lengvai galima suderinti fazes, kad nekiltų problemų, nes sankryža taip ir buvo projektuota, kad srautai nesikirstų.
Kol buvo lentelė, dešinys posūkis centro link, nors ir turi atskirą šviesoforą, veikė sinchroniškai su šviesoforu važiuojantiems tiesiai Laisvės pr. Iš Pilaitės pr. pusės įrengta sekcija sukantiems kairėn, kad srautas nesikirstų su sukančiais centro link, tačiau irgi faktiškai buvo nenaudojama (kaip nuotraukoje). Šiek tiek pakoregavus fazes, kamščių problema kaipmat dingtų.
Atvaizdas
Bet ziurint i paskutinius priimtus istatymus tai tokia yra valdzios strategija.
Comment
-
Gal galima pavyzdžių kur pastaruoju metu išaugo kamščiai dėl panaikintų rodyklių ?Parašė trolyno Rodyti pranešimąPastebėjau, kad naikinamos žalios rodyklės, ko pasekoje tiesiog kamščiai tampa nervų bandimo palygonu. O tai kas bus, kai prasidės 3 etapas aplinkelio statyba.
Comment
-
saugumo sumetimais aš pritariu naikinimui žaliukų./ Bet tada reikia platin gatveles, keisti jų paskirtį. Autoparkas tik didėja, o gatvelės kaip ir sovietmečio palikimas gaunasi? Arba reikia galvot apie daugiaaukštes stovėjimo aikšteles dar. O ne tik šviesoforą imaut į sankryžą.Parašė ratTaigi gerai, kad naikina, ar ne? Taigi tūkstančiai šimtai žūva Vilniaus gatvėse. Ir viskas per tas žalias rodykles...
Comment
-
Arba dar yra išeitis, uždraust važinėt mašinomis - šiaurės korėjos įvaizdį sukurtParašė trolyno Rodyti pranešimąsaugumo sumetimais aš pritariu naikinimui žaliukų./ Bet tada reikia platin gatveles, keisti jų paskirtį. Autoparkas tik didėja, o gatvelės kaip ir sovietmečio palikimas gaunasi? Arba reikia galvot apie daugiaaukštes stovėjimo aikšteles dar. O ne tik šviesoforą imaut į sankryžą.
Nėra automobilio - nėra bėdų.
Comment
-
Rygos g. ir taip neišnaudojamas visas pralaidumas, nes 1 juosta visada užstatyta mašinomis. Tas pats ir Justiniškių g. tarp Rygos ir Taikos g. Nors ženklai pakabinti - absoliučiai visiems dzin.Parašė trolyno Rodyti pranešimąRygos gatvė link Justiniškių gatvės apie 5 vakaro, na tiesiog .....
O dar ir Rimi sankryža atsiras. Ar nevertėtu centrikams užmaut pareigą, praplėsti ir gatvelę Rygos, padidėtu pralaidumas. Nes priešingu atvejų užkimš Rgos/Taikos (pradžios) gatvės sankryžą.
Comment
-
taip, Taikos 162a maxima, yra ženklas draudžiantis statyt auto kelio krašte, deja, policija regis nelabai ka mato, ar kaip? nes tenka įvažiuoti į priešpriešinį eismo pusę.Kaip ir kaltas be kaltės esu?Parašė Mettal Rodyti pranešimąRygos g. ir taip neišnaudojamas visas pralaidumas, nes 1 juosta visada užstatyta mašinomis. Tas pats ir Justiniškių g. tarp Rygos ir Taikos g. Nors ženklai pakabinti - absoliučiai visiems dzin.
O kur tada parkuot savo geležinį žirgą, ar nemetas keisti tas sanitarines normas? Esant tokiems dalykams, reikia tada kurt požemines aikšteles, bet tam reikia komunikacijas keist. o Tai juk kainuoja. Arba duodam visiems po paspirtuką ir pirmyn


Nes viešasis transportas niekaip nepasiūlis Jūms alternatyvos, kol neišguls viso seno šlamšto, o vietoj jo atsiras 100 procentinis naujas viešasis tr. Bet tam reikia arba lėšų, ko ES tikrai neduos, arba įvest privalomą mokesti vilniečiui, po10 litų kas mėnesi, juk mes "pripratom" prie kylančių kainų,kaip galvojat bendraparapijiečiai?...
Pora metelių ir vilniečiai galės nors ir gondolomis skraidyt....Paskutinis taisė trolyno; 2014.11.17, 23:53.
Comment
-
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Šiandien įjungė tą nelaimingą šviesoforą prie Kalvarijų / Lukšio sankryžos Lidlio.
Katastrofa. Viskas užkimšta.
Nuo Kalvarijų gatvės ryte per vieną ciklą pravažiuoja 3-4 mašinos. 1 km srautas į miesto pusę iki tos sankryžos važiuoja apie 40 minučių.
Vietoj Lidl ten reikėjo daryti sankryžos platinimą. Bet...
Dabartinė Lukšio - Kalvarijų sankryža - kompleksinio absurdo pavyzdys.
Be visų įmanomų nesąmonių panaikinta žalia rodyklė sukant iš Lukšio į dešinę link Kalvarijų / Ozo g. sankryžos
Sėdi kamščiuose visas Šiaurės miestelis ir jo lankytojai...
Comment
-
Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. O kokie būtų pasiūlymai savivaldybei? Kokie sprendimo būdai be lentelės?Parašė Romas Rodyti pranešimąDabartinė Lukšio - Kalvarijų sankryža - kompleksinio absurdo pavyzdys.
Be visų įmanomų nesąmonių panaikinta žalia rodyklė sukant iš Lukšio į dešinę link Kalvarijų / Ozo g. sankryžos
Sėdi kamščiuose visas Šiaurės miestelis ir jo lankytojai...
Stebėtina, kad ten įsikūrusios įmonės nieko neadaro savivladybei už tokią kalėdinę dovanėlę.
Comment

Comment