Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Su teiginiu pilnai sutinku.

    Nagi ir čia tikra tiesa.
    Tik kad šie du teiginiai kažkaip nesiderina tarpusavyje. "Parpasčiau ir pigiau" nesikoreliuoja su "geriau po truputį". Aš irgi už sankryžų pertvarkymą, tačiau ne už "paprastesnį" variantą.
    Savaime suprantama, kad pirmiausiai daroma tai, kas reikalauja mažiau lėšų. Absoliučioje daugumoje eilinių sankryžų lentelių nuėmimas pralaidumui neturės esminės įtakos. Rimtose sankryžose reikalingi kiti sprendimai. Tad lentelių nuėmimas yra paprastas, bet kartu ir gan pigus būdas.

    Jei akcentuotume didesnę problemą nei lentelės, be abejo tai - nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, kuriose įvyksta daugiausiai eismo įvykių. Pirmieji žingsniai jau daromi, vykdytas pėsčiųjų perėjų auditas, įrengti naujas pėsčiųjų perėjas leidžiama tik gatvėse, kuriose ne daugiau nei po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi ir t.t. Tad, kad nieko nedaroma, nesutinku, tiesiog nereguliuojamų perėjų nuo sovietinių laikų prištabeliuota kur reikia, kur nereikia, ir jų atsisakymas yra gan ilgas procesas, visų pirma dėl finansavimo.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Absoliučioje daugumoje eilinių sankryžų lentelių nuėmimas pralaidumui neturės esminės įtakos.
      Visiskai nepritariu tokiam teiginiui. Nuimk lenteme Justiniskiu - Sesuoliu sankrizoje sukantiem I aplinkeli ir ryte visas Justiniskiu kartu su Pasilaiciu rajonu stoves viename dideliame kamstyje. Nuimk lentele sankrizoje prie Mados sukantiems nuo Laisves pr link akropolio ir troleibusai su autobusais gales sekmingai savo A juostuoj stovet kamstyje.

      Comment


        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
        Visiskai nepritariu tokiam teiginiui. Nuimk lenteme Justiniskiu - Sesuoliu sankrizoje sukantiem I aplinkeli ir ryte visas Justiniskiu kartu su Pasilaiciu rajonu stoves viename dideliame kamstyje. Nuimk lentele sankrizoje prie Mados sukantiems nuo Laisves pr link akropolio ir troleibusai su autobusais gales sekmingai savo A juostuoj stovet kamstyje.
        1. Išvažiavimas iš Justiniškių g.: tai nėra sankryža, skirta išvažiavimui į vakarinį aplinkelį – tokia situacija ten tik todėl, kad aplinkelis yra nebaigtas. Kai jis bus baigtas, dauguma iš Fabijoniškių, Pašilaičių ir Justiniškės į aplinkelį išvažiuos visai kitais nuvažiavimais daug anksčiau. Šiuo atveju lentelė tarnauja tik kaip laikina priemonė, kol “vyksta statybos”. Jei savivaldybė būtų aplinkelį planavusi tik tokį, koks yra dabar, ši sankryža būtų buvusi perstatyta, t.y. butų buvusi papildoma juosta su nuvažiavimu. Anksčiau, kai sankryža buvo “eilinė”, lentelės visai nereikėjo, nes tik retas ryte suko į Pilaitę.

        2. Pavyzdys visiškai neteisingas, nes A juosta ten yra ne pirma, o antra. Pirmoji juosta yra skirta tik sukantiems į dešinę (į Akropolį nusuka tik keli autobusai), ir jie gautų labai daug žalio laiko, jei būtų panaikinta lentelė, ir įrengtas atskiras šviesoforas į dešinę (vakare iki 30 s., t.y. 12-15 automobilių papildomai ir 100% saugiai!). Lentelė ten yra be galo pavojinga ir neteisingai įrengta. Stovint pirmoje eismo juostoje, kai antroje (A juostoje) stovi autobusas, matomumo iš kairės visiškai nėra, todėl vairuotojai užvažiuoja ant pėsčiųjų perėjos ir kelia pavojų pėstiesiems.
        Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.31, 13:29.

        Comment


          Pažiūrėkit, tų avinų, kurie nesuvokia, kad jiems sukant į dešinę per raudoną su lentele eina pėstieji, yra begalė. KET pakeitimas, įteisinęs privalomą sustojimą, atskleidė, jog kai kurie vairuotojai visiškai neįvertina pėsčiųjų:

          Didysis aritmetikos Mokytojas

          2014-10-31 13:12 IP: 92.62.136.111

          Tačiau negaliu suvokti, kaip padidėja pėsčiųjų saugumas, jei prie raudonai degančio šviesoforo posūkyje į dešinę ant žalios rodėklės aš stabteliu - juk pėstiesiems raudonas draudžia eiti - tai yra, tuo metu joks pėstysis per gatvę neina, taigi aš tik galiu įsitikinti ar iš kairės neatvažiuoja ar neatsuka kita transporto priemonė. Taigi saugumas yra blefas, nors visi tikina, kad "įsitikinti, kad saugu".
          http://www.delfi.lt/auto/patarimai/e...g=0&s=1&no=160

          Ir šiek tiek optimistiškesnis komentaras iš emigravusios į Vokietiją pilietės:

          KET Vokietijoje

          2014-10-31 13:33 IP: 91.32.49.102

          Pries kelis metus apsigyvenau Vokietijoje ir net nepajutau, kaip mane perauklejo.. Grizusi i LT tiesiog NEBEGALIU virsyti greicio, nes pora kartu uzmokejau bauda uz virsijima 2-iem km/h. Nieks nestabdo, neaiskina. Nufotkina, atsiuncia ir tiek ziniu! Tu papildomu sekciju rodykliu praktiskai IS VISO NERA! Jei tokia rodykle reikalinga-uzsidega papildoma sviesoforo rodykle. Ir aplamai-sviesoforas labai cia megstamas ir nereikia nieko fantazuoti ar galvoti:"zalia"-vaziuoji, "raudona"-stovi! Is pradziu man atrode, kad tu sviesoforu Vok. perdaug, bet dabar tikrai zinau-gerai! KET turi buti tokios, kad neliktu vietos improvizacijai prie sankryzos!
          http://www.delfi.lt/auto/patarimai/e...g=0&s=1&no=180

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Išvažiavimas iš Justiniškių g.: tai nėra sankryža, skirta išvažiavimui į vakarinį aplinkelį – tokia situacija ten tik todėl, kad aplinkelis yra nebaigtas. Kai jis bus baigtas, dauguma iš Fabijoniškių, Pašilaičių ir Justiniškės į aplinkelį išvažiuos visai kitais nuvažiavimais daug anksčiau. Šiuo atveju lentelė tarnauja tik kaip laikina priemonė, kol “vyksta statybos”.
            Nesvarbu kad daug mašinų ten yra laikinai - vistiek jų ten yra, todėl lentelė gelbėja nuo kamščių.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              1. Išvažiavimas iš Justiniškių g.: tai nėra sankryža, skirta išvažiavimui į vakarinį aplinkelį – tokia situacija ten tik todėl, kad aplinkelis yra nebaigtas. Kai jis bus baigtas, dauguma iš Fabijoniškių, Pašilaičių ir Justiniškės į aplinkelį išvažiuos visai kitais nuvažiavimais daug anksčiau. Šiuo atveju lentelė tarnauja tik kaip laikina priemonė, kol “vyksta statybos”. Jei savivaldybė būtų aplinkelį planavusi tik tokį, koks yra dabar, ši sankryža būtų buvusi perstatyta, t.y. butų buvusi papildoma juosta su nuvažiavimu. Anksčiau, kai sankryža buvo “eilinė”, lentelės visai nereikėjo, nes tik retas ryte suko į Pilaitę.

              "Nieko nera ant tiek pastovesnio kas buvo padaryta laikinai". Tikiosi gerai isverciau rusu patarle.

              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              2. Pavyzdys visiškai neteisingas, nes A juosta ten yra ne pirma, o antra. Pirmoji juosta yra skirta tik sukantiems į dešinę (į Akropolį nusuka tik keli autobusai), ir jie gautų labai daug žalio laiko, jei būtų panaikinta lentelė, ir įrengtas atskiras šviesoforas į dešinę (vakare iki 30 s., t.y. 12-15 automobilių papildomai ir 100% saugiai!). Lentelė ten yra be galo pavojinga ir neteisingai įrengta. Stovint pirmoje eismo juostoje, kai antroje (A juostoje) stovi autobusas, matomumo iš kairės visiškai nėra, todėl vairuotojai užvažiuoja ant pėsčiųjų perėjos ir kelia pavojų pėstiesiems.
              Nebutu ten lenteles masinoms neuztektu tos juostos sukimui I desine.

              Comment


                Vakar vazinejau po Varsuva. Nemaciau nei vienos zalios lenteles. Vietoj ju prie zalio signalo pridetos papildomos sekcijos. Kaip sudeliotos fazes aiskintis laiko nebuvo, bet manau, kad prie tokiu eismo srautu ten jau tas reikalas apgalvotas ir butu galima pasidominti ir gal sprendinius pritaikyti ir pas mus.
                Beja, dubliuojaciu sviesoforu uz sankryzos taip pat beveik nera. O matomumui pagerinti apacioje ant atramu irengti maziukai sviesoforiukai, cia tiems, kuriems nesimato sviesoforai ir panasiai.
                Attached Files

                Comment


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                  "Nieko nera ant tiek pastovesnio kas buvo padaryta laikinai". Tikiosi gerai isverciau rusu patarle.
                  Išvertei gerai Tik tas pastovumas turėtų baigtis vėliausiai 2020 m.

                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                  Nebutu ten lenteles masinoms neuztektu tos juostos sukimui I desine.
                  Jeigu būtų įteisinta papildoma sekcija prie raudono signalo, vairuotojai galėtų į dešinę sukti degant žaliam signalui praleidus pėsčiuosius, o degant raudonam signalui suktų į dešinę apsaugotai. 70 m eismo juostos tikrai pakaks.

                  Comment


                    Tiesą sakant, tokio fanatizmo viešoje erdvėje dar nemačiau. Suprantu, kad "rusai puola", nu bet kad "lentelė žudo"...

                    http://www.delfi.lt/auto/patarimai/z....d?id=66286302

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Tiesą sakant, tokio fanatizmo viešoje erdvėje dar nemačiau. Suprantu, kad "rusai puola", nu bet kad "lentelė žudo"...

                      http://www.delfi.lt/auto/patarimai/z....d?id=66286302
                      Turbūt kažką praleidau, bet nepastebėjau kad kur nors būtų parašyta "lentelė žudo" .

                      Toje Šiaulių sankryžoje eismas dabar vyksta visai normaliai, fazė prailginta, automobiliai spėja pravažiuoti, tik tenka ilgiau pastovėti. Čia jau iš kurios barikadų pusės pažiūrėsi, yra ir pliusų ir minusų. Bet sprendžiant iš komentarų daugumai ši naujovė nepatiko .

                      Įdomus komentaras :

                      Įdomu, kiek tūkstančių Lietuvoje yra šviesoforų?... Arba sankryžų su žaliom rodyklėm?... Galima tik įsivaizduot, kokio masto versliuką, pavadinimu "keisk žalias rodykles į "išmaniuosius" šviesoforus" kažkas susigalvojo ir bando prastumti.
                      http://www.delfi.lt/auto/patarimai/z....d?id=66286302

                      Comment


                        na dauguma sviesoforu tai tarybiniai dar, tai juos pakeist tikrai butu neprosal

                        Comment


                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Turbūt kažką praleidau, bet nepastebėjau kad kur nors būtų parašyta "lentelė žudo" .

                          Toje Šiaulių sankryžoje eismas dabar vyksta visai normaliai, fazė prailginta, automobiliai spėja pravažiuoti, tik tenka ilgiau pastovėti. Čia jau iš kurios barikadų pusės pažiūrėsi, yra ir pliusų ir minusų. Bet sprendžiant iš komentarų daugumai ši naujovė nepatiko .

                          Įdomus komentaras :


                          http://www.delfi.lt/auto/patarimai/z....d?id=66286302
                          Visko gali būt. Panašiai kaip ir su Sabatausko registracijų ir technikinės pakeitimais - kur verda pinigai, visada atsiras, kas norės juos pasiimt

                          Comment


                            Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                            na dauguma sviesoforu tai tarybiniai dar, tai juos pakeist tikrai butu neprosal
                            Tame taip pat yra tiesos, bet keitimas būtų labai plataus mąsto ir tai kainuotų tikrai nemažai.

                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Visko gali būt. Panašiai kaip ir su Sabatausko registracijų ir technikinės pakeitimais - kur verda pinigai, visada atsiras, kas norės juos pasiimt
                            Aš pats laikausi nuosaikios pozicijos ir visai palankiai žiūriu į lentelių panaikinimą ir sankryžų rekonstravimą, ypač jei jos tikrai pagerina situaciją (o ne priešingai, ją pablogina), tokiu atveju kurti sąmokslo teorijas nėra prasmės. Pvz., Šiauliuose neseniai rekonstruota sankryža jau veikia visai normaliai.

                            Bet kai sukuriamas toks įvaizdis, kad lentelė yra beveik visų problemų šaltinis, o naujieji šviesoforai pateikiami kaip panacėja, susidaro toks įspūdis, kad kažkas gali būti tiesiogiai suinteresuotas lentelių panaikinimu ir nepigiomis sankryžų rekonstrukcijomis.

                            Comment


                              Kažkas pasipelnys, jeigu reikės rekonstruoti sankryžas, kažkas pasipelnys, jeigu reikės pirkti naujus šviesoforus. Liūdniausia gal tai, kad juk pasipelnys tai ne Juozas iš Pumpiniškių. O jei rimtai, tai perkant tobulesnius įrenginius, perkant kažkieno sukurtas idėjas, gerinant situaciją, visada perki ir įgyvendini, tai nėra nemokama dovana (ne socializmas, ne komunizmas). Taigi aišku, kad reikės naujų sankryžų, šviesoforų, naujų sistemų miestuose, kad nauji šviesoforai "bendrautų" tarpusavyje ir su žmonėmis bei eismo dalyviais, kad juos galima būtų valdyti nuotoliniu būdu.

                              Žalia rodyklė atrodo tikrai nekaip palyginus ją su naujovėmis. Tarsi kažkoks senas apdulkėjęs prietaisas, kuris neskatina mąstyti. Jeigu sankryžoje yra davikliai, tai neapkrautai esant sankryžai gali ta žalia užsidegti ir nereikės stovėti, nereikės laukti, nereikės tuščioje sankryžoje laukti prie raudono šviesoforo. Apskritai jeigu sankryžas įrenginėti protingai, keisti žalių spalvų trukmes, reguliuoti pagal srautus, vertinant sankryžų tinklą, tai kur kas sudėtingesnis, bet daugiau naudos duodantis darbas nei paprasta žalia rodyklė prie šviesoforo.

                              Tos dviprasmybės apskritai stebina: dega draudžiamas signalas, bet tu gali važiuoti - tik apsidairyk. Reiškia, kad sankryža pusiau reguliuojama, nes vairuotojai ir patys pasireguliuoja kaip reikia. Jeigu bolidas sveria toną ir daugiau, tai aišku, kas eismo požiūriu svarbesnis reguliuotojas sankryžoje - pėstiesiems teks palaukti arba avarijos metu atsilaikyti. Tai esminė priežastis, kodėl naikinama dviprasmybė - arba žalia dega, arba raudona. Galima judėti arba negalima. Negali būti "truputį galima, truputį negalima". Socialistinė lentelė juk atgyveno savo ir metas kurti naujoves.

                              Comment


                                Parašė Mastytojas Rodyti pranešimą
                                Tos dviprasmybės apskritai stebina: dega draudžiamas signalas, bet tu gali važiuoti - tik apsidairyk. Reiškia, kad sankryža pusiau reguliuojama, nes vairuotojai ir patys pasireguliuoja kaip reikia. Jeigu bolidas sveria toną ir daugiau, tai aišku, kas eismo požiūriu svarbesnis reguliuotojas sankryžoje - pėstiesiems teks palaukti arba avarijos metu atsilaikyti. Tai esminė priežastis, kodėl naikinama dviprasmybė - arba žalia dega, arba raudona. Galima judėti arba negalima. Negali būti "truputį galima, truputį negalima".
                                Jokios dviprasmybės čia nėra - taisyklės aiškiai nurodo, kad važiuoti galima praleidus tuos automobilius ir pėsčiuosius, kuriems dega žalia.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Parašė Mastytojas Rodyti pranešimą
                                  Negali būti "truputį galima, truputį negalima".
                                  Būtent tuo man ir patinka Šiauliuose rekonstruotoje sankryžoje atskiru šviesoforu reguliuojamas dešinys posukis. Raudona stovi, žalias važiuoji. Plius su niekuo nesikerta srautai. Tiesa, šis variantas turi savų minusų, bet tema ne apie tai.

                                  Tiesiog manau, kad šią pertvarką galima padaryti ir tiesiog racionaliai matant naujos sistemos privalumus saugumo ir pralaidumo (šiuo klausimu šiek tiek sunkiau..) srityse be nereikalingo "socialistinių" lentelių juodinimo. Tiesiog kai taip inirtingai agituojama už naująją sistemą susidaro įspūdis, kad kažkas gali būti su ja susijęs .

                                  Comment


                                    http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...desktop_ikrauk
                                    Ką apie tai pasakytų lentelių priešininkai?
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      /\ Daugiau stovinčių - mažiau suvažinėtų

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...desktop_ikrauk
                                        Ką apie tai pasakytų lentelių priešininkai?
                                        Manau, kad geriau jau taip po truputį paeksperimentuodami, gal susipras palaipsniui pertvarkyti sankryžas, o ne lauks 2020 m., kad per vieną naktį sukelti visišką transporto paralyžių.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          /\ Daugiau stovinčių - mažiau suvažinėtų
                                          Niekas neskaičiuoja, pvz.: anksčiau numirusių dėl oro užterštumo, nes to nesimato

                                          Comment

                                          Working...
                                          X