Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Aš savivaldybę informavau, kad esant didesniam dešiniojo posūkio pralaidumo poreikiui, turi būti naudojamos kitos priemonės, pvz, atskira dešiniojo posūkio fazė. Ji galėtų sutapti su Pramonės gatvės kairiojo apsaugoto posūkio faze.
    Aš tikrai būsiu pritrenktas (gerąja prasme) jei dabar jau baigus sankryžos rekonstrukciją ten bus įrengta atskira fazė į dešinę. Bet greičiausiai Šiaulių savivaldybė kaip visada ignoruos miestiečių interesus ir tiesiog nuims lentelę (jei išvis ją nuims ), bei taip kels kamščius.

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kai jas bus uždrausta įrengti, tada turbūt pradės galvoti.
    Laukia karštas 2019-ųjų ruduo .

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Aš tikrai būsiu pritrenktas (gerąja prasme) jei dabar jau baigus sankryžos rekonstrukciją ten bus įrengta atskira fazė į dešinę. Bet greičiausiai Šiaulių savivaldybė kaip visada ignoruos miestiečių interesus ir tiesiog nuims lentelę (jei išvis ją nuims ), bei taip kels kamščius.
      Įdomu, kaip elgsis savivaldybė. Susisiekimo ministerija jau irgi žino šią situaciją. Ar apsaugoto kairiojo posūkio fazė ilga?

      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Laukia karštas 2019-ųjų ruduo .
      Logiška būtų naujas lenteles uždrausti įrengti jau dabar, kad jų nedaugėtų. O tuo metu esančios lentelės būtų palaipsniui nuimamos.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Įdomu, kaip elgsis savivaldybė. Susisiekimo ministerija jau irgi žino šią situaciją. Ar apsaugoto kairiojo posūkio fazė ilga?
        Pakankama.

        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        O tuo metu esančios lentelės būtų palaipsniui nuimamos.
        Tikiuosi, kad po rinkimų situacija Šiaulių savivaldybėje pasikeis. Kitu atveju, manau, kad daugumoje sankryžų lentelės būtų tiesiog panaikinamos neatlikus jokių pakeitimų sankryžose ir tiek žinių, nes dabartinės kadencijos Šiaulių savivaldybės aplaidumas visose srityse yra nesuvokimo lygio. Tikrai tikiuosi, kad lentelių naikinimas vyks palaipsniui, o ne per vieną naktį, bet žinant, kad jų naikinimą vykdys savivaldybės, tai kažkiek neramina.

        Comment


          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
          Pakankama.
          Tuomet dešiniajam apsaugotam posūkiui tai idealus variantas. O pėstieji, kertantys Pramonės g., turi žalio signalo iškvietimo mygtukus?

          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
          Tikiuosi, kad po rinkimų situacija Šiaulių savivaldybėje pasikeis. Kitu atveju, manau, kad daugumoje sankryžų lentelės būtų tiesiog panaikinamos neatlikus jokių pakeitimų sankryžose ir tiek žinių, nes dabartinės kadencijos Šiaulių savivaldybės aplaidumas visose srityse yra nesuvokimo lygio. Tikrai tikiuosi, kad lentelių naikinimas vyks palaipsniui, o ne per vieną naktį, bet žinant, kad jų naikinimą vykdys savivaldybės, tai kažkiek neramina.
          5 metai ilgas laiko tarpas. Turėtų viskas susitvarkyti.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Tuomet dešiniajam apsaugotam posūkiui tai idealus variantas. O pėstieji, kertantys Pramonės g., turi žalio signalo iškvietimo mygtukus?
            Iškvietimo mygtukai yra prie kiekvienos perėjos. Bet panašu, kad tuo metu, kai fotografavau sankryžą jie neveikė, nes jie visi visą laiką mirksėjo nepriklausomai nuo to ar mygtukas buvo paspaustas ar ne. Gal dar ne viskas buvo baigta iki galo.....

            Comment


              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
              Iškvietimo mygtukai yra prie kiekvienos perėjos. Bet panašu, kad tuo metu, kai fotografavau sankryžą jie neveikė, nes jie visi visą laiką mirksėjo nepriklausomai nuo to ar mygtukas buvo paspaustas ar ne. Gal dar ne viskas buvo baigta iki galo.....
              Padėliosiu fazes Šiaulių savivaldybei. Yra ir kitų būdų dešiniajam posūkiui reguliuoti nei lentelės.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                5 metai ilgas laiko tarpas. Turėtų viskas susitvarkyti.
                Rimtai tiki tuo, ką rašai? Pirmuosius 4 metus greičiausiai bus tik "ruošiamos poistatyminės bazės", o paskutiniaisiais metais bus daug sujudimo ir kaltinimų, kodėl per 4 metus nieko nepadaryta. Galiausiai priims sprendimą paprasčiausiai nukabinti lenteles.
                Jei jau būtų paruošti visų šalies sankryžų rekonstravimo projektai ir jau patvirtintas konkretus finansavimas būtent šitam reikalui, tuomet gal būtų galima tikėtis rezultatų.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Rimtai tiki tuo, ką rašai? Pirmuosius 4 metus greičiausiai bus tik "ruošiamos poistatyminės bazės", o paskutiniaisiais metais bus daug sujudimo ir kaltinimų, kodėl per 4 metus nieko nepadaryta. Galiausiai priims sprendimą paprasčiausiai nukabinti lenteles.
                  Jei jau būtų paruošti visų šalies sankryžų rekonstravimo projektai ir jau patvirtintas konkretus finansavimas būtent šitam reikalui, tuomet gal būtų galima tikėtis rezultatų.
                  Kiekvienas tiki kuo, kuo nori tikėti. Iš prigimties esu optimistas ir esu įsitikinęs, kad viskas anksčiau ar vėliau atsistoja į savo vietas.

                  Mano nuomone, 90 proc. lentelių, kurios įrengtos, visiškai nereikalingos ir esminės įtakos eismui neturės. Kitose 10 proc. vietų reikalingos ne lentelės, o kiti sprendimai - apsaugotas, iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis, dešinysis posūkis su trikampe salele ir kelio ženklu "Duoti kelią". Dar reikia tobulinti Kelių šviesoforų įrengimo taisykles ir numatyti optimalų papildomos sekcijos naudojimą.

                  Grįžtant prie savivaldybių, įžūlumui ribų nėra. 2012 m. gegužės 1 d. įsigaliojo Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės.

                  Vilniaus savivaldybė 2012 m. gruodžio mėnesį rekonstravus J.Tiškevičiaus - Galvės g. sankryžą, įrengia lentelę su žalia rodykle, nors ji pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.1, 77.3, 77.6 (3 punktus!):



                  Apie pažeidimą Vilniaus savivaldybę informavau 2013 m. gruodį. 2014 m. vasarį gaunu absurdišką atsakymą:



                  2014 m. liepą, gavusi signalą iš Susissiekimo ministerijos, Vilniaus savivaldybė priima sprendimą panaikinti lentelę, tiesa, valdininkams atsiranda minčių naikinti šviesoforų taisyklėse numatytus draudžiamuosius kriterijus (!):

                  Papildomos lentelės nyksta dėl prieš porą metų įsigaliojusių Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių. Vadovaudamasi jomis, Vilniaus miesto savivaldybė papildomas lenteles panaikino jau ne vienoje sankryžoje.

                  Viena tokių – Galvės ir J. Tiškevičiaus sankryža Vilniuje. Papildoma lentelė, atvažiavus iš miesto pusės, leido pasukti į Trakų Vokę. Dabar kiekvieną dieną stovi automobilių eilė ir laukia posūkio į dešinę, nors galėtų laisvai važiuoti.

                  Vis dėlto, miesto savivaldybės teigimu, Susisiekimo ministerijai yra pateikta siūlymų, kad Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės būtų patikslintos.
                  Vairuotojų siaubas: žalių rodyklių Lietuvoje nebeliks

                  2013 m. vasario mėnesį Klaipėdos miesto savivaldybė Minijos g. - Statybininkų pr. sankryžoje įrengia lentelę su žalia rodykle, nors ji nebuvo numatyta projekte ir įrengimo metu pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.1, 77.3 punktus:



                  2013 m. gruodžio mėn. kreipiuosi į Klaipėdos m. savivaldybę, informuodamas apie neatitikimą teisės aktui, siūlydamas alternatyvius dešiniojo posūkio reguliavimo būdus. Rezultatas - į pasiūlymus neatsižvelgta, tačiau lentelė buvo pašalinta.

                  2014 m. vasario mėn. įrengiama lentelė su žalia rodykle, pažeidžiant šviesoforų taisyklių 77.3 punktą, naujai rekonstruotoje Klaipėdos Minijos g. - Naikupės g. sankryžoje:



                  2014 m. kovo mėn. apie tai informuojama Klaipėdos m. savivaldybė ir Susisiekimo ministerija. Lentelė tebekaba iki šiol ir gaunamas absurdiškas atsakymas iš savivaldybės:

                  Comment


                    2013 m. gruodžio mėn. Kauno savivaldybė įrengia lentelę su žalia rodykle Savanorių pr. - K.Petrausko g. - Utenos g. sankryžoje iš K.Petrausko g., nors ji pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.3 punktą. Lentelė, nors Susisiekimo ministerija ją nurodė pašalinti, tebekaba iki šiol:



                    2014 m. sausio mėn. Kauno savivaldybė įrengia lentelę su žalia rodykle Savanorių pr. - K.Petrausko g. - Utenos g. sankryžoje iš Utenos g., nors ji pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.3 punktą. Lentelė, nors Susisiekimo ministerija ją nurodė pašalinti, tebekaba iki šiol:



                    2014 m. spalio 1 d. įjungiami rekonstruotos Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. šviesoforai. Iš Išradėjų g. įrengti šviesoforai su lentelėmis su žaliomis rodyklėmis, nors jos pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.3 punktą. Savivaldybė ir Susisiekimo ministerija informuota, pateikti pasiūlymai dėl legalaus dešiniojo posūkio reguliavimo. Atsakymas yra laukiamas:

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Grįžtant prie savivaldybių, įžūlumui ribų nėra. 2012 m. gegužės 1 d. įsigaliojo Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės.

                      Vilniaus savivaldybė 2012 m. gruodžio mėnesį rekonstravus J.Tiškevičiaus - Galvės g. sankryžą, įrengia lentelę su žalia rodykle, nors ji pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.1, 77.3, 77.6 (3 punktus!):
                      ...
                      2013 m. vasario mėnesį Klaipėdos miesto savivaldybė Minijos g. - Statybininkų pr. sankryžoje įrengia lentelę su žalia rodykle, nors ji nebuvo numatyta projekte ir įrengimo metu pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.1, 77.3 punktus...
                      Savivaldybės geriau nei ministerija žino, kas yra tinkama miestui. Kelius miestuose tvarko savivaldybės už savo pinigus, todėl savivaldybės turi teisę kabinti lentele ten, kur jos yra reikalingos. Ministerija tegul atsako už užmiesčio kelius.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Savivaldybės geriau nei ministerija žino, kas yra tinkama miestui. Kelius miestuose tvarko savivaldybės už savo pinigus, todėl savivaldybės turi teisę kabinti lentele ten, kur jos yra reikalingos. Ministerija tegul atsako už užmiesčio kelius.
                        Taip tikrai. Šiaulių atveju savivaldybė tikrai puikiai žino ką daro. Bando apeiti galiojančius teisės aktus pačiu pigiausiu keliu ir tikisi, kad niekas nepastebės.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          2013 m. gruodžio mėn. Kauno savivaldybė įrengia lentelę su žalia rodykle Savanorių pr. - K.Petrausko g. - Utenos g. sankryžoje iš K.Petrausko g., nors ji pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.3 punktą. Lentelė, nors Susisiekimo ministerija ją nurodė pašalinti, tebekaba iki šiol:


                          2014 m. sausio mėn. Kauno savivaldybė įrengia lentelę su žalia rodykle Savanorių pr. - K.Petrausko g. - Utenos g. sankryžoje iš Utenos g., nors ji pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.3 punktą. Lentelė, nors Susisiekimo ministerija ją nurodė pašalinti, tebekaba iki šiol:
                          Labai džiugu, kad lentelės tebekaba, nes dėl idiotiškai suprojektuotų šviesoforų ir perėjų posūkis į dešinę iš Utenos g. yra ypač sudėtingas, kadangi tuo pat metu dega žalia pėstiesiems ir tam tikrom valandom būna, kad degant žaliam signalui per ciklą sugeba pravažiuoti tik keli automobiliai.

                          Dešinys posūkis iš K. Petrausko išvis yra apgaulingas, nes dėl ten įrengtų tvorelių ir jokio pėsčiųjų perėjos ženklinimo nebuvimo susidaro apgaulinga mintis, kad užsidegus žaliai galima drąsiai sukti dešinėn. Deja, pėstieji ten laksto - niekaip nesuprantu, kodėl ten nepažymėta perėja ir neįrengti šviesoforai - tai tikrai gerokai padėtų atkreipt vairuotojų dėmesį, nes pėsčiuosius visvien tenka praleidinėt beveik kasdien.

                          Jei būtų pėsčiųjų šviesoforai sureguliuoti taip, kad netrugdytų atlikti dešiniojo posūkio kuomet vairuotojui dega žalia, tuomet tų lentelių ten tikrai nereikėtų. Iki tol - labai patogu, kad jos yra.

                          Comment


                            77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
                            77.1. priešpriešiniam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
                            77.2. priešpriešiniam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
                            Paaiškinkite ką reiškia iš dalies apsaugotas? Jei teisingai suprantu, tai kai priešpriešiniam dega žalias signalas visomis kryptimis? O visi kiti įvažiavimai į sankryžą draudžiami?
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Galėtų valdžia pamąstyti ir apie išmaniąją rodyklę į dešinę, kurią galėtų įrengti, kur yra šviesoforo techniniai trūkumai dėl pralaidumo (kur pvz. šviesoforai nuo Utenos g. ties Savanorių pr.)
                              Paskutinis taisė PoDV; 2014.10.04, 08:52.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Savivaldybės geriau nei ministerija žino, kas yra tinkama miestui. Kelius miestuose tvarko savivaldybės už savo pinigus, todėl savivaldybės turi teisę kabinti lentele ten, kur jos yra reikalingos. Ministerija tegul atsako už užmiesčio kelius.
                                Taip, savivaldybės žino geriau, bet lentelės gali būti kabinamos ten, kur nedraudžia teisės aktai, kitaip jos laikomos nelegaliomis ir atsitikus eismo įvykiui, kaltininkas bus savivaldybė. Ministerija - atsakinga už visos Lietuvos kelius ir gatves, Kelių direkcija - už užmiesčio kelius.

                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Taip tikrai. Šiaulių atveju savivaldybė tikrai puikiai žino ką daro. Bando apeiti galiojančius teisės aktus pačiu pigiausiu keliu ir tikisi, kad niekas nepastebės.
                                Stručio sindromas - nieko nematau, nieko negirdžiu. Tačiau kiti mato ir girdi. Savivaldybių požiūris toks - uždėsime lentelę, kai kas pravažiuos per raudoną, kai kas prastovės užvažiavęs ant pėsčiųjų perėjos, kažkas užkiš važiuojančiam per žalią, bet iš principo - vis kažkas pravažiuos, o eismo saugumas.... kas čia išvis per klausimas...

                                Parašė evil Rodyti pranešimą
                                Labai džiugu, kad lentelės tebekaba, nes dėl idiotiškai suprojektuotų šviesoforų ir perėjų posūkis į dešinę iš Utenos g. yra ypač sudėtingas, kadangi tuo pat metu dega žalia pėstiesiems ir tam tikrom valandom būna, kad degant žaliam signalui per ciklą sugeba pravažiuoti tik keli automobiliai.

                                Dešinys posūkis iš K. Petrausko išvis yra apgaulingas, nes dėl ten įrengtų tvorelių ir jokio pėsčiųjų perėjos ženklinimo nebuvimo susidaro apgaulinga mintis, kad užsidegus žaliai galima drąsiai sukti dešinėn. Deja, pėstieji ten laksto - niekaip nesuprantu, kodėl ten nepažymėta perėja ir neįrengti šviesoforai - tai tikrai gerokai padėtų atkreipt vairuotojų dėmesį, nes pėsčiuosius visvien tenka praleidinėt beveik kasdien.

                                Jei būtų pėsčiųjų šviesoforai sureguliuoti taip, kad netrugdytų atlikti dešiniojo posūkio kuomet vairuotojui dega žalia, tuomet tų lentelių ten tikrai nereikėtų. Iki tol - labai patogu, kad jos yra.
                                Savivaldybei siūliau trumpinti pėsčiųjų žalio signalo laiką, nes fazė, kai važiuojama iš Utenos g. ir dešinėje per gatvę eina pėstieji, yra gan ilga. Sutrumpinus pėsčiųjų žalio signalo laiką iki tiek, kad pėstieji spėtų pereiti gatvę, daug laiko liktų pasukti į dešinę netrukdomai. Kaip įprasta, savivaldybė į pasiūlymą neatsižvelgė, o nelegalią lentelę paliko kabėti.

                                Dėl posūkio iš K. Petrausko g., pėstiesiems reikia įrengti atitvarus, kad neitų per Savanorių pr. Galvojau, kad kai nebus šviesoforų už sankryžos, pėstieji nežinos, kada eiti, bet tie rupūžės ne tokie kvaili - seka, kada pradės važiuoti automobiliai iš Utenos ir K. Petrausko gatvių, ir pradeda eiti kartu su važiuojančiais

                                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                Paaiškinkite ką reiškia iš dalies apsaugotas? Jei teisingai suprantu, tai kai priešpriešiniam dega žalias signalas visomis kryptimis? O visi kiti įvažiavimai į sankryžą draudžiami?
                                Iš dalies apsaugotas kairysis posūkis yra toks, kai iš pradžių sukdamas į kairę turi praleisti važiuojančius iš priekio ir pėsčiuosius. Vėliau priešpriešiniam eismui ir pėstisiems uždegamas raudonas signalas, o tau kurį laiką lieka degti žalias, kad baigtum manevrą į kairę.

                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Galėtų valdžia pamąstyti ir apie išmaniąją rodyklę į dešinę, kurią galėtų įrengti, kur yra šviesoforo techniniai trūkumai dėl pralaidumo (kur pvz. šviesoforai nuo Utenos g. ties Savanorių pr.)
                                Planuojama, kad bus įvesti atitinkami šviesoforinio reguliavimo elementai Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse. Tačiau konkrečiu Utenos g. atveju čia jau turi šviesoforų projektuotojai numatyti atinkamus srautų paskirstymus. Tikrai neatsiras išmanioji rodyklė, kuri ištaisys projektutojų klaidas. Jau dabar savivaldybės lentelę su žalia rodykle laiko panacėja nuo visų bėdų.
                                Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.04, 11:42.

                                Comment


                                  Grįžtant prie savivaldybių savivalės, verta paminėti dar porą sankryžų. 2013 m. spalio mėn. pradeda veikti nauji šviesoforai Kaune, Šiaurės pr. - Ukmergės g. sankirtoje. 2014 m. kovo mėn. savivaldybė įrengia lentelę su žalia rodykle Ukmergės g., nors ji pažeidžia šviesoforų taisyklių 77.3 punktą. Lentelė, nors Susisiekimo ministerija ją nurodė pašalinti, tebekaba iki šiol:



                                  2013 m. lapkričio mėn. atidaroma nauja šviesoforais reguliuojama sankryža Kaune, T.Masiulio g. ties Maxima. Šviesoforai įjungti nesuderinus valdymo, pasipila vairuotojų skundai. Savivaldybė randa išeitį - įrengti lentelę su žalia rodykle išvažiavime iš Maximos, nors ji pažeidė šviesoforų taisyklių 77.3, 77.6 punktus. Lentelė, kilus skandalui, buvo staigiai pašalinta:

                                  Comment


                                    Pavyzdingiausias miestas Lietuvoje yra Panevėžys. Šiame mieste rekonstruotos 4 sankryžos: Pramonės - Janonio g. (rekonstruota 2012m. rugsėjį), Nemuno - Pilėnų g. (rekonstruota 2013 m. rugsėjį), J.Basanavičiaus - Aukštaičių g. (rekonstruota 2013m. gruodį), Tulpių - Parko - Vasario 16-osios g. (rekonstruota 2014 m birželį). Nė vienoje neįrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis. UAB "Eismo valdymo sistemos", rekonstruojanti Panevėžio sankryžas, verta pagarbos.

                                    Comment


                                      Nemuno - Pilėnų sankryža išvis idiotiška. Kai Pilėnams dega žalia - galėtų bent posūkį į dešinę iš Nemuno į Pilėnus leist, nes vis tiek nei pėstieji eina, nei mašinos susidurt negalės. Pagailėta pinigų geresniems šviesoforams, tai paliko šiap nesąmonę.
                                      J.Basanavičiaus - Aukštaičių sankryža - nėra tik lentelės ir dubliuojančio šviesoforo. Visa kita - po senovei. Jokio adaptyvaus pėsčiųjų signalų valdymo. Tai negana to, kad sukant į kairę nematai šviesoforo signalo, tai dar turi pastoviai žiūrėt ir į pėsčiųjų spalvas, kad žinotum kaip prasukt. Tulpių - Parko - Vasario 16-osios - tas pats.
                                      3/4 "rekonstukcijų" - jokio pavyzdingumo. Bet čia, ko gero, labiau tiktų prie šviesoforų įrengimo tvarkos, o ne čia.
                                      Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.10.04, 20:57.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Taip, savivaldybės žino geriau, bet lentelės gali būti kabinamos ten, kur nedraudžia teisės aktai, kitaip jos laikomos nelegaliomis ir atsitikus eismo įvykiui, kaltininkas bus savivaldybė. Ministerija - atsakinga už visos Lietuvos kelius ir gatves, Kelių direkcija - už užmiesčio kelius.
                                        Kas moka už kelių išlaikymą, tas ir nustato taisykles. Taip kad: "Lenelės turi būti naudojamos kuo plačiau, nes tai taupo importuojamus degalus".
                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Jau dabar savivaldybės lentelę su žalia rodykle laiko panacėja nuo visų bėdų.
                                        Ir teisingai daro.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Kas moka už kelių išlaikymą, tas ir nustato taisykles. Taip kad: "Lenelės turi būti naudojamos kuo plačiau, nes tai taupo importuojamus degalus".
                                          Ir teisingai daro.
                                          O kai 2020 m. sausio 1 d. baigsis lentelių galiojimo laikas, tai jas ir toliau nelegaliai bus galima įrengti? Matai, tada jau policija imsis reikalo, nes per raudoną su lentele pasukęs į dešinę vairuotojas gaus baudą, juk KET nebus punkto, leidžiančio tai daryti.

                                          O kitą savaitę reikia sekti lrs.lt puslapį, kada įsigalios nauja KET redakcija, nes nuo to laiko sukant per raudoną bus privaloma sustoti. Pratintis reikia jau dabar.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X