Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai kas man aiškino, kad aš ne taip suprantu kai kuriuos vairuotojus. Bet kuo toliau, tuo aiškiau darosi, kad tikrai kai kurie vairuotojai nesupranta, kad sukdami per raudoną su lentele jie privalo praleisti pėsčiuosius. Yra vairuotojų, kurie nesupranta, kad kai jie suka, skersine kryptimi gali eiti pėstieji:

    Aš tai niekaip nesuprantu, kaip šitas įstatymas gali pagerinti pėsčiųjų saugumą. Paprastoje keturšalėje sankryžoje, jeigu vairuotojui dega raudona, tai ir ta pačia kryptimi einantiems pėstiesiems dega raudona. Tokiu atveju sustojimas prie šviesoforo su žalia rodykle teoriškai apsaugo tik kita gatve važiuojančias mašinas. O jeigu pėstiesiems dega žalia, tai ir tam vairuotojui dega žalia, reiškia nėra jokio skirtumo yra ten žalia rodyklė ar ne. Reikia policijai išmokinti sukančius vairuotojus, kad jie turi praleisti pėsčiuosius, o ne šitą nesąmoningą KET pataisą įvedinėti.
    http://www.delfi.lt/pilietis/naujien...reg=0&no=0&s=2
    Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.29, 22:24.

    Comment


      Ką tik važiavau Kaune Taikos prospketu, ties sankryža su Basanavičiaus alėja stovėjo policininkas ir žiūrėdamas į išvažiuojančius iš Basanavičiaus al. (nuo Topo centro pusės) į Taikos pr., kažką užsirašinėjo. Matomai, skačiuoja, kiek vairuotojų sustoja, kiek ne, sukdami per lentelę.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Kai kas man aiškino, kad aš ne taip suprantu kai kuriuos vairuotojus. Bet kuo toliau, tuo aiškiau darosi, kad tikrai kai kurie vairuotojai nesupranta,
        Tikrai kai kurie vairuotojai nesupranta, kad važiuodami tiesiu keliu, prieš perėją (be lentelės) jie privalo praleisti pėsčiuosius. Yra vairuotojų, kurie nesupranta, kad kai jie važiuoja, skersine kryptimi gali eiti pėstieji

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Tikrai kai kurie vairuotojai nesupranta, kad važiuodami tiesiu keliu, prieš perėją (be lentelės) jie privalo praleisti pėsčiuosius. Yra vairuotojų, kurie nesupranta, kad kai jie važiuoja, skersine kryptimi gali eiti pėstieji
          Tad lentelių naikinimas - vienas iš sprendimų. Nereguliuojamų perėjų naikinimas irgi nėra juokingas. Vokietijoje jos įrengtos neintensyviose gatvėse, kuriose yra ne daugiau nei po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi. Lenteles nuimti lengviau, ir tai bus daroma palaipsniui, o nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos irgi pamažu bus naikinamos, tik tai užtruks ilgiau.

          Comment


            O ne paprasčiau įvest perlaikymus kas kokius 5-is metus ir egzaminų klausimus sudaryt taip, kad būtų žinoma, kad ir lygiagrečiai žmonės vaikšto?

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Tad lentelių naikinimas - vienas iš sprendimų. Nereguliuojamų perėjų naikinimas irgi nėra juokingas. Vokietijoje jos įrengtos neintensyviose gatvėse, kuriose yra ne daugiau nei po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi. Lenteles nuimti lengviau, ir tai bus daroma palaipsniui, o nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos irgi pamažu bus naikinamos, tik tai užtruks ilgiau.
              Na vaikščios chebra ne per perėjas tuomet. Lengviau?
              Pvz.: automagistralėse greičio limitas buvo šiek tiek pakeltas, tačiau žuvusiųjų ir sužalotų magistralėse sumažėjo. O buvo gi galvočių siūliusių mažinti grečius (tik ar to būtų laikomasi?).
              Vienintelė (ir brangi) išeitis gerinti padėtį - kompleksinės saugumo ir drausminimo priemonės, o ne nieko nekainuojanti eilutė KET (kurios gal net niekas neskaitė).

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Na vaikščios chebra ne per perėjas tuomet. Lengviau?
                Pvz.: automagistralėse greičio limitas buvo šiek tiek pakeltas, tačiau žuvusiųjų ir sužalotų magistralėse sumažėjo. O buvo gi galvočių siūliusių mažinti grečius (tik ar to būtų laikomasi?).
                Vienintelė (ir brangi) išeitis gerinti padėtį - kompleksinės saugumo ir drausminimo priemonės, o ne nieko nekainuojanti eilutė KET (kurios gal net niekas neskaitė).
                Ai, ką čia su juo ginčysies, gi aiškiai suinteresuotas asmuo. Gali kokius nori argumentus pateikinėti, jis visvien pritemps, kaip jam naudingiau. Maždaug taip: Maidanas yra Ukrainoje. Ukraina yra Lenkijos kaimynė, kaip ir Lietuva. O Lietuvoje lenkai labai skriaudžiami. Todėl reikia naikinti žalias lenteles.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Ai, ką čia su juo ginčysies, gi aiškiai suinteresuotas asmuo. Gali kokius nori argumentus pateikinėti, jis visvien pritemps, kaip jam naudingiau. Maždaug taip: Maidanas yra Ukrainoje. Ukraina yra Lenkijos kaimynė, kaip ir Lietuva. O Lietuvoje lenkai labai skriaudžiami. Todėl reikia naikinti žalias lenteles.
                  Prašyčiau atsargiau svaidytis kaltinimais suinteresuotumu.

                  Tą patį principą galiu pritaikyti ir Jums bei Jūsų bendraminčiams. "Nenaikinkim lentelių reguliuojamose sankryžose, nes dar yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, kuriose žūsta žmonės". Manau, kad geriau po truputį mažinti avaringumą, nei išvis nieko nedaryti.

                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Na vaikščios chebra ne per perėjas tuomet. Lengviau?
                  Nesupratai. Intensyvaus eismo gatvėse nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos tampa reguliuojamomis, o ne visiškai visos panaikinamos. Tik tai sunkiau įgyvendinti, nes tai kainuoja nemažas lėšas ir bus daroma palaipsniui. Lentelių nuėmimas paprastesnis ir ne tiek daug kainuoja.

                  Comment


                    Pasiketus KET, šią savaitę vėl susisiekiau su pirmųjų lietuviškų KET autoriumi. Įdomumo dėlei pacituosiu jį, kokia buvo lentelių su žaliomis rodyklėmis idėja:

                    Aš tada nesitikėjau, kad tos lentelės taip plačiai paplis ir bus tokios svarbios. Buvo manoma, kad jų pagalba bus galima padidinti pralaidumą tik tam tikrose vietose, kur pavyzdžiui nėra pėsčiųjų, kur eismui ta kryptimi yra tik viena eismo juosta, vadinasi, yra ir geras pėsčiųjų matomumas ir pan. Žodžiu, kaip visada bet kokią idėją specialiai ar netyčia galima diskredituoti.

                    Comment


                      Kokioj čia planetoj nėra sankryžoje pėsčiųjų, ypač toje, kur yra daugiau nei viena juosta viena kryptim?

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Kokioj čia planetoj nėra sankryžoje pėsčiųjų, ypač toje, kur yra daugiau nei viena juosta viena kryptim?
                        Gal planetoje Lietuva 1993 m.?

                        Comment


                          Nu, gal tada niekas perėjomis ir nevaikščiojo, neprisiminsiu

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Nu, gal tada niekas perėjomis ir nevaikščiojo, neprisiminsiu
                            Na tai ir noriu pasakyti, kad autorius, prisminęs, kad sovietų laikais VDR matė lenteles su žaliomis rodyklėmis, po Lietuvos Nepriklausomybės atgavimo nusprendė įteisinti jas ir pas mus. Bet tuomet buvo kiti eismo srautai, o ir pats autorius nesitikėjo, kad lenteles dės bet kur ir tai taps problema. Be to, niekas nesistengė suprasti, kad prieš sukant privaloma sustoti, kaip buvo sumanęs KET autorius. Taigi geri norai virto...

                            Comment


                              Jooo, eismo srautai kiti, kaip ir pėsčiųjų. Pagal idėją, tuo metu pėsčiųjų turėjo būt nepalyginamai daugiau už šiandien, tad ta lentelė, jeigu būtų kabinama tik taip, kaip parašyta, išvis būtų betikslė.

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Jooo, eismo srautai kiti, kaip ir pėsčiųjų. Pagal idėją, tuo metu pėsčiųjų turėjo būt nepalyginamai daugiau už šiandien, tad ta lentelė, jeigu būtų kabinama tik taip, kaip parašyta, išvis būtų betikslė.
                                Pacitavau autoriaus žodžius. Belieka patiems padaryti išvadas.

                                Comment


                                  Aš prisimenu tuos laikus ir pritariu, kad pradžioje buvo planuojama žalia rodyklė tik išskirtiniais atvejais.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Pacitavau autoriaus žodžius. Belieka patiems padaryti išvadas.
                                    O išvados gali būti tik tokios - net jeigu lentelių ideja buvo nekokia, tai lentelių naikinimo tvarka yra dar neapgalvotesnė. T.y. 6 metų laikotarpyje teks naudotis net trimis taisyklių variantais - be sustojimo iki š.m spalio, su sustojimu nuo dabar, be lentelių nuo 2020. Kodėl negalima buvo lenteles palikti iki datos "X", iki to laiko pertvarkant šviesoforus? Arba duoti komandą jau iki š.m. spalio pertvarkyti sankryžas (nes sprendimas panaikinti lenteles buvo priimtas seniai).
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Aš prisimenu tuos laikus ir pritariu, kad pradžioje buvo planuojama žalia rodyklė tik išskirtiniais atvejais.
                                      Aš pasakysiu atvirai - nebūčiau prieš lenteles, jei jos būtų išimtis, kaip Vokietijoje, o ne taisyklė. Jei, tarkim, Kaune jų būtų kokios 5 žalios nupieštos rodyklės kažkokiose atokiose sankryžose, kuriose nebūtų didelių pavojų sukant, nieko neturėčiau prieš. Tačiau kai paminama pati pirminė idėja ir jos įrengiamos intensyviose sankryžose, aš sakau Stop. Taip toliau tęstis negali.
                                      Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.30, 21:06.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        O išvados gali būti tik tokios - net jeigu lentelių ideja buvo nekokia, tai lentelių naikinimo tvarka yra dar neapgalvotesnė. T.y. 6 metų laikotarpyje teks naudotis net trimis taisyklių variantais - be sustojimo iki š.m spalio, su sustojimu nuo dabar, be lentelių nuo 2020. Kodėl negalima buvo lenteles palikti iki datos "X", iki to laiko pertvarkant šviesoforus? Arba duoti komandą jau iki š.m. spalio pertvarkyti sankryžas (nes sprendimas panaikinti lenteles buvo priimtas seniai).
                                        Sutinku su tavim, kad variantų, atsisakyti lentelėms yra X. Bet priimtas toks sprendimas. Ir aš su datom neturiu nieko bendro. Jei turi idėjų, rašyk man, galim rašyti Susisiekimo ministerijai. Iki 2020 m. yra laiko.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Manau, kad geriau po truputį mažinti avaringumą, nei išvis nieko nedaryti.
                                          Su teiginiu pilnai sutinku.

                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Lentelių nuėmimas paprastesnis ir ne tiek daug kainuoja.
                                          Nagi ir čia tikra tiesa.
                                          Tik kad šie du teiginiai kažkaip nesiderina tarpusavyje. "Parpasčiau ir pigiau" nesikoreliuoja su "geriau po truputį". Aš irgi už sankryžų pertvarkymą, tačiau ne už "paprastesnį" variantą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X