Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Automobilis sustojo, pastovėjo, pajudėjo. Tam degalų buvo sudeginta daugiau, nei ramai važiuojant. Tiesiog fizika.Parašė dsanto Rodyti pranešimąJeigu žmogus, nesilaikantis KET, yra protingas, tai nėra apie ką su tavim kalbėt.
Comment
-
Pažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:
http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563Jei man sankryžoje dega raudona, tai dažniausiai (ne visada, bet dažniausiai) eismas vyksta man iš kairės ir dešinės, kas reiškia, kad pėstiesiems dega raudona. Tai kai suku į dešinę degant raudonam signalui, bet esant žaliai rodyklei, pėstukams, kurie galėtų kirsti mano važiavimo trajektoriją, dega raudona. Analogiškai, jei suku į dešinę degant žaliam signalui, pėstukams irgi užsidega žalia. Va šitoj situacijoj ir būna jie kartais patraiškomi, nes visi važiuoja narsiau dėl to, kad dega žalia. O kas bus kai dėl šitų pakeitimų susidarys kamščiai ir visi stengsis per žalią pravažiuoti kuo greičiau? Daugiau partrėkštų pėstukų, kai abiems degs žalia.
Tegu naikina greičiau tas lenteles.
Comment
-
Tikiuosi, kad sakydami "tegu naikina greičiau tas lenteles" į naikinimo sąvoka įtraukiate ir sankryžų rekonstrukciją, nes paprasčiausias lentelių panaikinimas tikrai pablogintų sankryžų pralaidumą. Švelniai tariant.....Parašė dsanto Rodyti pranešimąPažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:
http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563
Tegu naikina greičiau tas lenteles.
Comment
-
Kiek leidžia galimybės ir sugebėjimai, aš UŽ papildomas ir saugias dešiniojo posūkio galimybes. Jei gatvėmis važinėja besmegeniai, kurie įsivaizduoja, kad jiems sukant per raudoną nėra pėsčiųjų, tai aš nenoriu rizikuoti savo ir artimųjų sveikata ir gerove. Reiškia, lentelės yra nesaugus eismo reguliavimo būdas, o šviesoforai ir papildomos sekcijos yra saugiausia.Parašė Xedos Rodyti pranešimąTikiuosi, kad sakydami "tegu naikina greičiau tas lenteles" į naikinimo sąvoka įtraukiate ir sankryžų rekonstrukciją, nes paprasčiausias lentelių panaikinimas tikrai pablogintų sankryžų pralaidumą. Švelniai tariant.....
Beje, Europos Kelio ženklų ir signalų konvencija nenumato lentelių su žaliomis rodyklėmis kaip eismo organizavimo priemonės.Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.14, 20:42.
Comment
-
Argumentas pribloškiantis.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutomobilis sustojo, pastovėjo, pajudėjo. Tam degalų buvo sudeginta daugiau, nei ramai važiuojant. Tiesiog fizika.
Turbūt ne paslaptis, kad priklausomai nuo automobilio variklio, bet mažiausios kuro sąnaudos būna važiuojant 90-70 km/h pastoviu greičiu. Jeigu esminiu dalyku laikysime degalų taupymą, tuomet visose gatvėse reikia kuo skubiau išmontuoti iškilias greičio mažinimo priemones ir leistina greitį padidinti minimum iki 80 km/h.
Comment
-
Informavimas turėjo būti išsamesnis. Dėl to sukūriau video ir paskelbiau didžiausiuose Lietuvos interneto portaluose. Bet turėtų būti ir reklama per tv. Ne visi skaito internete.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąIš tiesų, ne visi skaito spaudą ir seka visas naujienas internete. Todėl nieko nuostabaus, kad nežino apie visus pasikeitimus. Policija turėtų įsijungti, bet tik ne baudžiant, o įspėjant vairuotojus tam tikrą laiką.
Įdomu, ar legendinės Vilniaus informacinės lentos bent informuoja apie tai, vietoje kokio nors renginio reklamos?
Reziumuojant šiandien, dalis vairuotojų jau sustoja prie sukdami.
Comment
-
Kažin ką tada jie galvoja sukdami degant žaliam signalui, kai jų trajektorijos kertasi su pėsčiųjų....Retorinis klausimasParašė dsanto Rodyti pranešimąJei gatvėmis važinėja besmegeniai, kurie įsivaizduoja, kad jiems sukant per raudoną nėra pėsčiųjų, tai aš nenoriu rizikuoti savo ir artimųjų sveikata ir gerove.
.
Comment
-
Xedos, yra skirtumas, kai toks besmegenis (gal net nestabdydamas) suka degant raudonam signalui su lentele ir galvoja, kad nėra pėsčiųjų, o pėstysis eina skersai kelio. Ir kai suki degant žaliam ir pėstysis eina lygiagrečiai kelio.Parašė Xedos Rodyti pranešimąKažin ką tada jie galvoja sukdami degant žaliam signalui, kai jų trajektorijos kertasi su pėsčiųjų....Retorinis klausimas
.
Comment
-
Kai automobilis pasukęs, pvz. į dešinę, kerta pėsčiųjų perėją (esančią už posūkio) degant žaliam signalui, automobilis ją kerta taip pat skersai kaip ir sukant į dešinę per raudoną signalą. Matau vienintelį skirtumą: matomumas geresnis.Parašė dsanto Rodyti pranešimąXedos, yra skirtumas, kai toks besmegenis (gal net nestabdydamas) suka degant raudonam signalui su lentele ir galvoja, kad nėra pėsčiųjų, o pėstysis eina skersai kelio. Ir kai suki degant žaliam ir pėstysis eina lygiagrečiai kelio.
Comment
-
Na jau! Skersinę perėją tu gali kirsti ir važiuodamas 50 km/h. O pasukęs tokio greičio neturėsi. Be to, nepamiršk, transportui žalias signalas uždegamas 1-2 s vėliau nei pėsčiajam. O pėsčiųjų perėja nuo posūkio neturi būti atitraukta daugiau nei 5 m.Parašė Xedos Rodyti pranešimąKai automobilis pasukęs, pvz. į dešinę, kerta pėsčiųjų perėją (esančią už posūkio) degant žaliam signalui, automobilis ją kerta taip pat skersai kaip ir sukant į dešinę per raudoną signalą. Matau vienintelį skirtumą: matomumas geresnis.
Comment
-
Tokia sankryža, pvz. ketvirtame pagal dydį Lietuvos mieste, Šiauliuose, yra vos viena. Taigi, bent kol kas, didžiojoje dalyje Lietuvos sankryžų žalias signalas uždegamas tuo pačiu metu kaip automobiliams.Parašė dsanto Rodyti pranešimąBe to, nepamiršk, transportui žalias signalas uždegamas 1-2 s vėliau nei pėsčiajam.
Na, dar vienas pliusas. Bet tai, kad degant žaliam signalui kertasi pėsčiųjų ir automobilių srautai tikrai neįnauda. Mane kaip pėstįjį tas tikrai "dirgina". Nemažai nelaimių ir įvyksta būtent tada, kai žalia dega ir tiems ir tiems. Tiesa, reikėtų įrengti atskiras fazes......Parašė dsanto Rodyti pranešimąSkersinę perėją tu gali kirsti ir važiuodamas 50 km/h/ O pasukęs tokio greičio neturėsi
Bet tema ne apie tai......
Comment
-
Skaitom šiandienos kriminalų naujienas: "Pėsčiųjų perėjoje mirtinai sužalota mergina", "Girtas taksistas sudaužė tris automobilius, jo keleivis ligoninėje". Štai kas yra tikroji problema, o ne kažkokios tai lentelės.Parašė dsanto Rodyti pranešimąPažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:
http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563
Tegu naikina greičiau tas lenteles.
Comment
-
Viskas po truputį keisis į gerąją pusę. Neįmanoma viską pakeisti greitai.Parašė Xedos Rodyti pranešimąTokia sankryža, pvz. ketvirtame pagal dydį Lietuvos mieste, Šiauliuose, yra vos viena. Taigi, bent kol kas, didžiojoje dalyje Lietuvos sankryžų žalias signalas uždegamas tuo pačiu metu kaip automobiliams.
Comment
-
Labai, labai po truputį....Parašė dsanto Rodyti pranešimąViskas po truputį keisis į gerąją pusę. Neįmanoma viską pakeisti greitai.
Comment
-
Nu Kaune ir pagal seną standartą sugebėjo saugesnes sankryžas įrengti. Deja, kiti miestai turėjo sulaukti naujų taisyklių...Parašė Xedos Rodyti pranešimąLabai, labai po truputį....
Jei nebūtų (nebus) lentelių, netgi jei vairuotojams ir pėstiesiems žalias signalas bus uždegamas vienu metu, bus išvengta daug konfliktinių situacijų.Parašė Xedos Rodyti pranešimąTokia sankryža, pvz. ketvirtame pagal dydį Lietuvos mieste, Šiauliuose, yra vos viena. Taigi, bent kol kas, didžiojoje dalyje Lietuvos sankryžų žalias signalas uždegamas tuo pačiu metu kaip automobiliams.
Comment
-
Na pamatei tai ka norejai pamatyt, o žmogus kalbejo apie tuos pesčiosius kuriu traektorija yra kertama jau pasukus i dešine.. Tai kad nereikia čia pust burbulo..Parašė dsanto Rodyti pranešimąPažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:
http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563
Tegu naikina greičiau tas lenteles.
Comment
-
Toje pačioje diskusijoje radau tokį aprašymą apie sankryžą Vilniuje:
Štai šita sankryža Vilniuje ten yra žalia rodyklė važiuojant nuo ozo ir sukant į dešinę. Tai ta rodyklė yra tikra pėsčiųjų žudikė. Nes kai vairuotojams užsidega raudona, pėstiesiems užsidega žalia. Bet ji labai greitai užgesta. O tuo tarpu vairuotojai ten net ne pristabdo. Suka į dešinę ir dar pipsi ko eini per kelia tai tau žalia, o jam tik žalia rodyklė.
Tokiose sankryžose tikrai reiktu nuimti visas žalias rodykles. Jas galima dėti tik ten kur nėra pėsčiųjų perėjos arba eismas ne intensyvus.
http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563
Comment
Comment