Parašė Xedos
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Na aš vakar mačiau kokį 1-3 proc. sustojančių, šiandien jau kokius 5-7 proc. Pažanga yra. Bet svarbiausia, kad yra rezultatas - sustojęs vairuotojas pajuda mažesniu greičiu, nei būtų atlėkęs. Jonavos - Šiaurės pr. g. sankryžoje seniau buvau užfiksavęs, kaip dideliu greičiu sukantis automobilis net nestabdydamas pralėkė pėsčiųjų perėją, nors pėsčiajam užsidegė žalias. Šiandien tokioje pat situacijoje, kai vairuotojas pilnai sustojo, jis be problemų sustojo staiga užsidegus žaliam signalui pėsčiajam ir jį praleido. Senoji situacija, kai stabdyti nereikėjo:
-
Man keisti tokie argumentai... Ar tikrai buvo analizuota statistika, kada daugiau pėsčiųjų partrenkiama - prieš pasukus ar jau už posūkio?Parašė dsanto Rodyti pranešimąToje pačioje diskusijoje radau tokį aprašymą apie sankryžą Vilniuje:
Štai šita sankryža Vilniuje ten yra žalia rodyklė važiuojant nuo ozo ir sukant į dešinę. Tai ta rodyklė yra tikra pėsčiųjų žudikė. Nes kai vairuotojams užsidega raudona, pėstiesiems užsidega žalia. Bet ji labai greitai užgesta. O tuo tarpu vairuotojai ten net ne pristabdo. Suka į dešinę ir dar pipsi ko eini per kelia tai tau žalia, o jam tik žalia rodyklė.
Tokiose sankryžose tikrai reiktu nuimti visas žalias rodykles. Jas galima dėti tik ten kur nėra pėsčiųjų perėjos arba eismas ne intensyvus.
http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563
Šiandien stebėjau, ar jau pradėjo vairuotojai laikytis naujų taisyklių, tai tarkim šioj sankryžoj (Mokslininkų g/ Geležinio vilko g. Vilnius) nei vieno iš 12 sukančių iš Mokslininkų g. į Gel. vilko nesustojo.
https://www.google.lt/maps/@54.75296...pVPaCYwQkQ!2e0
Man suprantama kodėl,nes kai iš Geležinio vilko g. dega žalios sekcijos sukti į kairę, tai tuo tarpu pėstieji neina, o su žaliom papildomom rodyklėm srautas juda pakankamai greitai. Pralaidumas po naujų taisyklių sumažės smarkiai... dėl saugumo labai abejoju. Įdomu kokia analizė buvo daryta ir kokie duomenys lyginti, kad toks sprendimas priimtas.
Comment
-
O aš neabejoju saugumu, nes šiandien, kad ir kokie 5 proc. sustojo, bet mačiau, kad sustoję jie atsargiai įvažiavo į sankryžą. Lietuviai nusiteikę prieš bet kokias naujoves ir paskutiniai Europoje ką nors pažangaus įsiveda. Tai labai nestebina, kad yra ir tiek daug neigiamų nuomonių.Parašė karak Rodyti pranešimąMan keisti tokie argumentai... Ar tikrai buvo analizuota statistika, kada daugiau pėsčiųjų partrenkiama - prieš pasukus ar jau už posūkio?
Šiandien stebėjau, ar jau pradėjo vairuotojai laikytis naujų taisyklių, tai tarkim šioj sankryžoj (Mokslininkų g/ Geležinio vilko g. Vilnius) nei vieno iš 12 sukančių iš Mokslininkų g. į Gel. vilko nesustojo.
https://www.google.lt/maps/@54.75296...pVPaCYwQkQ!2e0
Man suprantama kodėl,nes kai iš Geležinio vilko g. dega žalios sekcijos sukti į kairę, tai tuo tarpu pėstieji neina, o su žaliom papildomom rodyklėm srautas juda pakankamai greitai. Pralaidumas po naujų taisyklių sumažės smarkiai... dėl saugumo labai abejoju. Įdomu kokia analizė buvo daryta ir kokie duomenys lyginti, kad toks sprendimas priimtas.
Jei nematei, ką parašiau, pakartosiu: šalyse, kuriose leidžiama sukti per raudoną, PRIVALOMA SUSTOTI. Vokietijoje leidžiama sukti, jei yra lentelė, JAV leidžiama, jei nėra draudžiamo ženklo. Tai jei nukopijavom kažką, tai būkim malonūs nukopijuokim 100 proc.
Comment
-
Netiesa. Anglijoje iki šiol nesugebėjo transformuoti eismo į pažangų dešine kelio puse. O Lietuvoje taip važinėjama jau seniai.Parašė dsanto Rodyti pranešimąO aš neabejoju saugumu, nes šiandien, kad ir kokie 5 proc. sustojo, bet mačiau, kad sustoję jie atsargiai įvažiavo į sankryžą. Lietuviai nusiteikę prieš bet kokias naujoves ir paskutiniai Europoje ką nors pažangaus įsiveda.
Comment
-
Taip ir yra, važiuojant per raudoną nutrenkti pėsčiuosius tikimybė mažesnė nei per žalią, nes pirmu atveju jie gerai pastebimi, nes yra priešais automobilį, o važiuojant per žalią reikia galvą atsukti atgal į dešinę pusę, kad įsitikinti, jog iš nugaros kas nors neatbėga.Parašė dsanto Rodyti pranešimąPažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:
http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563
Tegu naikina greičiau tas lenteles.
Comment
-
Spėju nebus, todėl dabar tose sankryžose, kur per raudoną prasuka daugiau nei per žalią, susidarys didelės spūstys (o tai irgi reiškia problemas, daugiau avarinių situacijų kitose vietose, užsikišusios kitos sankryžos, vėluojantis VT ir t.t.), bet apie tai dsanto kažkodėl nerašo, tik apie žalios rodyklės minusus.Parašė Sula Rodyti pranešimąAr bus kaip nors kompensuojamas žaliųjų rodyklių lentelių panaikinimas? Gal atsiras atskiros šviesoforų sekcijos, panašiai kaip buvo seniau?Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.16, 09:59.
Comment
-
Ohoho. Jei antroje eismo juostoje stovi transporto priemonė, ypač aukšta, tu neturi absoliučiai galimybės matyti pėsčiąjį!Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip ir yra, važiuojant per raudoną nutrenkti pėsčiuosius tikimybė mažesnė nei per žalią, nes pirmu atveju jie gerai pastebimi, nes yra priešais automobilį...
Kai yra lentelė su žalia rodykle, tai sutinku, kad lengva nukirsti ir pėsčiąjį dešinėje, nes pasukęs per raudoną, tu nežinai, kada pėsčiajam užsidegs žalias. Situacija, kurią jau buvau įkėlęs:Parašė Lettered Rodyti pranešimąo važiuojant per žalią reikia galvą atsukti atgal į dešinę pusę, kad įsitikinti, jog iš nugaros kas nors neatbėga.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.20, 19:27.
Comment
-
Tokiose situacijose automobilis sustoja, panašiai kaip ir nereguliuojamose perėjose per kelias juostas (kai nesustoja būna kaip vakar Narbuto g.). Aš kalbu iš principo, kad priešais per priekinį stiką pėsčiuosius pamatyti lengviau nei per šoninį kažkur už nugaros ateinančius.Parašė dsanto Rodyti pranešimąOhoho. Jei antroje eismo juostoje stovi transporto priemonė, ypač aukšta, tu neturi absoliučiai galimybės matyti pėsčiąjį!
Comment
-
Kokios dar nugaros?Parašė Lettered Rodyti pranešimąTokiose situacijose automobilis sustoja, panašiai kaip ir nereguliuojamose perėjose per kelias juostas (kai nesustoja būna kaip vakar Narbuto g.). Aš kalbu iš principo, kad priešais per priekinį stiką pėsčiuosius pamatyti lengviau nei per šoninį kažkur už nugaros ateinančius.
Kai pravažiuoji perėją, tada tai tikrai lieka už nugaros.
Comment
-
Būtent. O kai į dešinę pradeda sukti visa virtinė mašinų, tai bandos jausmo vedami važiuoja iš paskos ir kiti net nebesidairydami. Daug kartų teko matyti, kaip stengiantis prasmukti pasinaudojus proga, kad iš kairės nėra mašinų, nepraleidžaimi pėstieji.Parašė dsanto Rodyti pranešimąOhoho. Jei antroje eismo juostoje stovi transporto priemonė, ypač aukšta, tu neturi absoliučiai galimybės matyti pėsčiąjį!Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:12.
Comment
-
Kažin, ar kas mokės, kaip ir niekas nemoka baudos už greičio viršijimą iki 10-20 km/h., nes beveik visi viršija. Čia irgi panašiai, nieko baisaus nesustoti pvz. ne piko metu, kai nei pėsčiųjų, nei automobilių nesimato.Parašė Eisinas Rodyti pranešimąBauda nesustojus nuo 100 iki 300 Lt. Tad pradedam nuo savęs, aš jau vakar stojau, o kas nenori naujos tvarkos, pirma susimokės, tada jau nenorėdami stos. Man keistos tiokios diskusijos, patinka nepatinka. Kas, kad nepatinka, teks vykdyti.
Comment
-
Taip! Ir pėstieji laviruoja tarp to bandos jausmo vedamo karavano!Parašė Eisinas Rodyti pranešimąBūtent. O kai į dešinę pradeda sukti visa virtinė mašinų, tai bandos jausmo vedami važiuoja iš paskos net nebesidairydami.
Comment
-
Dar pamatysim.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKažin, ar kas mokės, kaip ir niekas nemoka baudos už greičio viršijimą iki 10-20 km/h., nes beveik visi viršija. Čia irgi panašiai, nieko baisaus nesustoti pvz. ne piko metu, kai nei pėsčiųjų, nei automobilių nesimato.
Comment
-
Kažkoks tuščias ginčas. Tiesiog reikia praleisti pėsčiuosius. Nematau tiesioginio ryšio su lentelėmis. Elementarus pavyzdys: man dega žalia, bet per perėją eina žmogus - sulėtinu arba visai sustoju ir praleidžiu - viskas.
Vakar dėl tokių nesąmoningų principų viena mergina žuvo, kita sės į kalėjimą
Comment
-
Labai abejoju, ar policija biurokratiškai gaudys visus, kurie nesustojo, o pvz. riedėjo 10 km/h greičiu. Bus baudžiami nebent tie, kurie tikrai pėstiesiems ir automobiliams kliudys ir sudarinės avarines situacijas.Parašė dsanto Rodyti pranešimąDar pamatysim.
Comment
-
Dar pasitaiko, kai koks atsargesnis stabteli apsidairyti, tai įžūlesni iš paskos ima signalizuoti, kad tas greičiau važiuotų. Dar vienas dalykas kuris užknisa, tai jeigu sankryžoje šviesoforas prie raudonos sekcijos turi tokią žalią rodyklę, tai sustojus dešinėje juostoje prie raudono ir tolaiu ketinant važiuoti tiesiai, atsiranda tokių šustriakų iš paskos, kurie ima signalizuoti, suprask, "traukis, ko čia stovi, man reikia suktis į dešinę".Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip! Ir pėstieji laviruoja tarp to bandos jausmo vedamo karavano!Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:59.
Comment
-
Dažnai vieną ar kitą naujovę mes priimame galvodami, kaip dabar vairuosiu aš. Jeigu aš jau virš dvidešimt metų kas dieną maluosi po Vilnių, tai imu triukšmauti, kad man to nereikia. Bet visada reikia pagalvoti, kad yra labai labai daug nepatyrusių, pradedančių vairuotojų, yra daug nepažįstančių miesto. Tada pagalvokim, kad mes ne tik vairuotojai, o išlipę iš mašinos ir pėstieji ir toks vos šiltas vairuotojas gali mus pertrenkti pėsčiųjų perėjoje, kai patenkinkti kiūtinsim per žalią.Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkoks tuščias ginčas. Tiesiog reikia praleisti pėsčiuosius. Nematau tiesioginio ryšio su lentelėmis. Elementarus pavyzdys: man dega žalia, bet per perėją eina žmogus - sulėtinu arba visai sustoju ir praleidžiu - viskas.
Vakar dėl tokių nesąmoningų principų viena mergina žuvo, kita sės į kalėjimą
Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:57.
Comment
-
Važiuojant per raudoną reikia žiūrėti į kairę, ar nieks neatvažiuoja, ir tuo pat metu žiūrėt į dešinę, ar nieks neina per perėją.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip ir yra, važiuojant per raudoną nutrenkti pėsčiuosius tikimybė mažesnė nei per žalią, nes pirmu atveju jie gerai pastebimi, nes yra priešais automobilį, o važiuojant per žalią reikia galvą atsukti atgal į dešinę pusę, kad įsitikinti, jog iš nugaros kas nors neatbėga.
Iš esmės lietuviai vairuotojai gerbia raudoną signalą (lygininat su kokiais turkais), bet žalia rodyklė šiek tiek pratrina ribas, kas galima, o kas ne. Sykį manęs vos nesuvažinėjo mikroautobusas, sukantis į dešinę, nes jam artėjant link sankryžos kaip tik užsidegė raudona, bet juk nebuvo absoliučiai jokios prasmės imti ir sustoti, nes Vilniuje kurį laiką visiems dega raudona, kitaip sakant, pro mašinas iš kairės jis laisvai ir saugiai prašoko. Pėstieji juk gali ir palaukti, nėr ko šokinėt po ratais, vos žalia užsidega. Čia norėčiau pabrėžti, kad jis ne tai, kad kažkaip lėtai prariedėjo, bet prašvilpė pro nosį stabdydamas tik tiek, kiek būtina, sukant į dešinę.Paskutinis taisė balietis; 2014.10.16, 10:44.
Comment
Comment