Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Kai bus kokių 2-3 sankryžų kelių metų statistikos rezultatai, tada ir galima būtų ministerijai užsiimti lentelių naikinimų ar sustojimu prieš ją. O kolkas tegul užsiima naudingesne veikla - greičio kontrole keliuose. Tai yra daug svarbiau už lenteles.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTyrimų rezultatų palaukim.
Comment
-
Aš dabar Latvijoje, Ventspilyje. Čia lentelų irgi nėra. Keliose sankryžose yra papildomos sekcijos, kurios leidžia sukti į dešinę per raudoną.Parašė bakenonas Rodyti pranešimąGryzau is atostogu Graikijoje, zinot ka, nemaciau nie vienos lenteles
Comment
-
Užtat Vokietijoje lentelės yra. Ir tai yra gerai.Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš dabar Latvijoje, Ventspilyje. Čia lentelų irgi nėra. Keliose sankryžose yra papildomos sekcijos, kurios leidžia sukti į dešinę per raudoną.
Comment
-
Panašiai mąstė VDR vokiečiai, kai susijungė su VFR. Vakariečiai pakraupo nuo tų lentelių, o rytų vokiečiai sužinojo, kad yra toks eismo saugumas. Ir ką? Šiandien vokiečiai sėkmingai gyvena be jų. Mažai kur jų sutiksi Vokietijoje. O štai Ventspilyje, kaip ir visoj Europoj, įskaitant Vokietiją, yra atskira eismo juosta į dešinę ir papildoma sekcija, leidžianti papildomai sukti į dešinę degant raudonai. Kai yra atskira eismo juosta į dešinę, išvengiama situacijos, kai tiesiai norintis važiuoti vairuotojas stovi pirmas, o iš galo jam daro spaudimą praleisti sukti į dešinę. Jei lentelės būtų gėris, šiais globalizacijos laikais jos būtų perimtos ir kitose Europos šalyse. Reikia suprasti, kad lentelės išliko Vokietijoje tik dėl to, kad Rytų vokiečiai tam priešinosi. Tačiau šiandien norint įrengti lenteles Vokietijoje, reikia gauti daug leidimų ir užtikrinti, kad eismas būtų saugus.Parašė Horn Rodyti pranešimąAišku aš ne transporto srities specialistas, bet labai keistai skamba mintys naikinti šias lenteles. Niekad dėl jų nekilo problemų. Ir nenoriu pagalvoti kas būtų, jeigu staiga jų neliktų.
Ventspilis:
Paskutinis taisė dsanto; 2014.07.10, 17:45.
Comment
-
O Vilniuje yra sankryžos, kur yra atskira juosta sukti į dešinę ir pakabinta lentelė. Ir viskas yra OK - nereikia importinės elektros, automobiliai juda be sustojimų, taupomas importuojamas kuras.Parašė dsanto Rodyti pranešimąO štai Ventspilyje, kaip ir visoj Europoj, įskaitant Vokietiją, yra atskira eismo juosta į dešinę ir papildoma sekcija, leidžianti papildomai sukti į dešinę degant raudonai. Kai yra atskira eismo juosta į dešinę, išvengiama situacijos, kai tiesiai norintis važiuoti vairuotojas stovi pirmas, o iš galo jam daro spaudimą praleisti sukti į dešinę.
Comment
-
Automobilio važiuojančio per raudoną signalą trajektorija kertasi ir su kitų automobilių ir dar su pėsčiųjų, todėl važiavimas be sustojimo ir yra viena iš priežasčių kodėl lentelės reikia atsisakyti (ant "STOP" ženklo visiems nusispjaut.....).Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO Vilniuje yra sankryžos, kur yra atskira juosta sukti į dešinę ir pakabinta lentelė. Ir viskas yra OK - nereikia importinės elektros, automobiliai juda be sustojimų, taupomas importuojamas kuras.
Comment
-
Kas čia per demagogija ? Gal pritrūko argumentų ?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą/\ Būna, kad degant žaliam irgi kertasi kelios trajektorijos. Atsisakom sankryžų?
Sukimas sankryžoje į kairę degant žaliam signalui, kai reikia praleisti priešais atvažiuojančius automobilius, yra viena. Bet kai sankryžoje važiuojama tiesiai ir nereikia nieko praleisti ir kažkas dėl to, kad yra taupoma importinė elektra ir taupomas kitas importuojamas kuras, staiga išnyra iš dešinės ir tenka staigiai stabdyti, yra visai kas kita.
Comment
-
Jo, pritrūkau, tai imu panašaus lygio argumentus kaip ir priešiškai nusistačiusiųjų.Parašė Xedos Rodyti pranešimąKas čia per demagogija ? Gal pritrūko argumentų ?
Sukimas sankryžoje į kairę degant žaliam signalui, kai reikia praleisti priešais atvažiuojančius automobilius, yra viena. Bet kai sankryžoje važiuojama tiesiai ir nereikia nieko praleisti ir kažkas dėl to, kad yra taupoma importinė elektra ir taupomas kitas importuojamas kuras, staiga išnyra iš dešinės ir tenka staigiai stabdyti, yra visai kas kita.
Asmeniškai aš dažniau staigiai stabdau dėl gana sunkiai nuspėjamų pėsčiųjų, negu dėl kažko iššokančio per lentelę. Tfu tfu tfu, bet dar neturėjau nei vienos avarijos.
Kad ant kojų dažniau taikosi užvažiuot - faktas. Ypač piko metu, kai pro lentelę prasukt neina, o per žalią irgi reikia praleist pėsčiuosius. Tai čia kas kaltas: lentelė ar visa likusi idiotiška sistema be lentelės?
Comment
-
Dar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę, nes įsilieti į srautą tampa gerokai sudėtingiau, bandymai "išlįsti" per raudoną gali sukelti ir avarines situacijas, nekalbant apie tai, kad padideję pėsčiųjų srautai tik dar labiau trukdys išnaudoti lentelės "privalumus". Papildoma sekcija panaikina visas šias problemas.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKad ant kojų dažniau taikosi užvažiuot - faktas. Ypač piko metu, kai pro lentelę prasukt neina, o per žalią irgi reikia praleist pėsčiuosius.
Kuo lentelė susijusi su tuo, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius ? Problema, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius tikrai egzistuoja, bet ji nesusijusi su lentele, problema ta, kad kertasi srautai.
Norint išpręsti šią problemą reikėtų arba skirti atskirą ciklą pėstiesiems (didelė kaina....) arba leisti pėstiesiems pajudėti į sankryžą šiek tiek anksčiau, kas manau padėtų spręsti šią problemą (kas, jei neklystų, naujai rekonstruojant sankryžas ir yra daroma), bet nenukrypkime nuo temos.
Idiotiška sistema ? Tokių žodžių griebiamasi tik tada, kai pritrūkstama argumentų, kurių Jūs taip ir nepateikėteTai čia kas kaltas: lentelė ar visa likusi idiotiška sistema be lentelės?
.
Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.10, 23:56.
Comment
-
Kai kuriose sankryžose didžioji dalis srauto pasuka pasinaudoję lentele per raudoną, nes žalio šviesaforo ciklas trumpas, plius dar ta kryptimi per žalią eina daug pėsčiųjų. Arba yra tokių sankryžų, kur važiuoti per raudoną su lentele yra saugiau, nes tuo metu dega raudonas visiems pėstiesiems, o automobilių srautai irgi nesikerta, nes jie daro posūkį į kairę iš kitos pusės.Parašė Xedos Rodyti pranešimąDar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę, nes įsilieti į srautą tampa gerokai sudėtingiau, bandymai "išlįsti" per raudoną gali sukelti ir avarines situacijas, nekalbant apie tai, kad padideję pėsčiųjų srautai tik dar labiau trukdys išnaudoti lentelės "privalumus". Papildoma sekcija panaikina visas šias problemas.
Kuo lentelė susijusi su tuo, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius ? Problema, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius tikrai egzistuoja, bet ji nesusijusi su lentele, problema ta, kad kertasi srautai.
Norint išpręsti šią problemą reikėtų arba skirti atskirą ciklą pėstiesiems (didelė kaina....) arba leisti pėstiesiems pajudėti į sankryžą šiek tiek anksčiau, kas manau padėtų spręsti šią problemą (kas, jei neklystų, naujai rekonstruojant sankryžas ir yra daroma), bet nenukrypkime nuo temos.
Idiotiška sistema ? Tokių žodžių griebiamasi tik tada, kai pritrūkstama argumentų, kurių Jūs taip ir nepateikėte
.
Comment
-
Aleksio, lentelę pakeitus papildoma sekcija ir ją uždegant tik tada, kai nesikerta trajektorijos, eliminuojami trūkumai, kurie kyla reguliuojant eismą su lentele. Eismo saugumas prieš kelis vatus imančią diodų matricą?...
Nežinantis žmogus, paskaitęs šį postą, jam gal ir pritartų. Bet pažvelkime, kaip kertasi trajektorijos degant žaliam signalui ir raudonam su lentele. Degant žaliam reikia praleisti lygiagrečiai einančius pėsčiuosius, o sukant į kairę, priešpriešinį eismą. Pastarasis veiksmas kartais būna sudėtingas, ir priešingai nei siūlo Egiuxz, tokiu atveju neatsisakoma sankryžų, o skiriama atskira fazė į kairę.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą/\ Būna, kad degant žaliam irgi kertasi kelios trajektorijos. Atsisakom sankryžų?
Degant raudonam signalui su lentele, dažnai tenka praleisti skersine kryptimi einančius pėsčiuosius. Gan pavojinga situacija, esant kelioms eismo juostoms, nes antroje juostoje stovintis automobilis gaėi užstoti pėsčiąjį, o sukantysis į dešinę jo nepastebėti iš karto. Pavydys: jei uz taksi būtų ėjęs vaikas, ar nestabdęs ir pasukęs į dešinę būtų spėjęs sustoti?
Jei degant žaliam signalui lygiagrečiai eina daug pėsčiųjų, o į dešinę pasukti didelis srautas, akivaizdu, kad reikalinga atskira fazė posūkiui į dešinę.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai kuriose sankryžose didžioji dalis srauto pasuka pasinaudoję lentele per raudoną, nes žalio šviesaforo ciklas trumpas, plius dar ta kryptimi per žalią eina daug pėsčiųjų. Arba yra tokių sankryžų, kur važiuoti per raudoną su lentele yra saugiau, nes tuo metu dega raudonas visiems pėstiesiems, o automobilių srautai irgi nesikerta, nes jie daro posūkį į kairę iš kitos pusės.
Dėl antro atvejo, tas pats išsprendžiama su papildoma sekcija į dešinę. Tai populiauriasias būdas visame pasaulyje degant raudonam signaluo leisti sukti į dešinę, tuo pat metu, kai iš dešinės sankryžos pusės transportas suka į kairę. Ir apsieinama be lentelės.
Comment
-
Visą parą piko metas tęsiasi? Oho, nežinojauParašė Xedos Rodyti pranešimąDar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę, nes įsilieti į srautą tampa gerokai sudėtingiau, bandymai "išlįsti" per raudoną gali sukelti ir avarines situacijas, nekalbant apie tai, kad padideję pėsčiųjų srautai tik dar labiau trukdys išnaudoti lentelės "privalumus". Papildoma sekcija panaikina visas šias problemas.
Didelė kaina kieno? Programuotojo, kad kelias papildomas eilutes pakeistų? Geriausia, kai išvis nesimala jie po tą kelią. Važiuoja mašinos - nei vieno pėsčiojo, eina pėstieji - nevažiuoja mašinos.Kuo lentelė susijusi su tuo, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius ? Problema, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius tikrai egzistuoja, bet ji nesusijusi su lentele, problema ta, kad kertasi srautai.
Norint išpręsti šią problemą reikėtų arba skirti atskirą ciklą pėstiesiems (didelė kaina....) arba leisti pėstiesiems pajudėti į sankryžą šiek tiek anksčiau, kas manau padėtų spręsti šią problemą (kas, jei neklystų, naujai rekonstruojant sankryžas ir yra daroma), bet nenukrypkime nuo temos.
Ane? O gal kažkas skaityt nemoka? Ką aš ir sakiau - idiotiška, nes pasukt praktiškai neina. Priežastys parašytos. Ne visi akli skaityt mokaIdiotiška sistema ? Tokių žodžių griebiamasi tik tada, kai pritrūkstama argumentų, kurių Jūs taip ir nepateikėte
.

Čia tebuvo ironija, kad atsisakyt sankryžų reikiaParašė dsanto Rodyti pranešimąNežinantis žmogus, paskaitęs šį postą, jam gal ir pritartų. Bet pažvelkime, kaip kertasi trajektorijos degant žaliam signalui ir raudonam su lentele. Degant žaliam reikia praleisti lygiagrečiai einančius pėsčiuosius, o sukant į kairę, priešpriešinį eismą. Pastarasis veiksmas kartais būna sudėtingas, ir priešingai nei siūlo Egiuxz, tokiu atveju neatsisakoma sankryžų, o skiriama atskira fazė į kairę.
Jei degant žaliam signalui lygiagrečiai eina daug pėsčiųjų, o į dešinę pasukti didelis srautas, akivaizdu, kad reikalinga atskira fazė posūkiui į dešinę.
Dėl antro atvejo, tas pats išsprendžiama su papildoma sekcija į dešinę. Tai populiauriasias būdas visame pasaulyje degant raudonam signaluo leisti sukti į dešinę, tuo pat metu, kai iš dešinės sankryžos pusės transportas suka į kairę. Ir apsieinama be lentelės.
Nebūtina sekcija. Pavyzdį iš Panevėžio rodžiau - Molainių ir Nemuno gatvių sankryža. Lentelė taip puikiai su eismu sutaria, kad tik kurmis ten avariją galėtų padaryt.
Comment
-
Ech, dar reikia spėt atsidžiaugt tokiu gėriu...Parašė dsanto Rodyti pranešimąNemuno - Molainių sankryžoje papildoma sekcija ar atskiras šviesoforas bus būtini, kai neliks lentelių. Ir posukis į dešinę bus pralaidus ir saugus.
Posūkiai visada būna saugūs ir per lentelę, jei ne runkelis prie vairo
Comment
-
Taip, taip, labai nustebčiau jei vairuotojai nepradėtų keikti tokios sistemos, nes ir dabar "dėl visko kalti" pėstieji.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąDidelė kaina kieno? Programuotojo, kad kelias papildomas eilutes pakeistų? Geriausia, kai išvis nesimala jie po tą kelią. Važiuoja mašinos - nei vieno pėsčiojo, eina pėstieji - nevažiuoja mašinos.
Čia Tamsta, matyt, kalbate apie save, nes akivaizdu, kad turite problemų su teksto suvokimuParašė Egiuxz Rodyti pranešimąAne? O gal kažkas skaityt nemoka? Ką aš ir sakiau - idiotiška, nes pasukt praktiškai neina. Priežastys parašytos. Ne visi akli skaityt moka
:
Parašė Xedos Rodyti pranešimąDar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę.......Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąVisą parą piko metas tęsiasi? Oho, nežinojau
Comment
-
Abudu nemokamParašė Xedos Rodyti pranešimąTaip, taip, labai nustebčiau jei vairuotojai nepradėtų keikti tokios sistemos, nes ir dabar "dėl visko kalti" pėstieji.
Čia Tamsta, matyt, kalbate apie save, nes akivaizdu, kad turite problemų su teksto suvokimu
:
Pėstieji nekalti, kalti tik idiotai, kamikadzės, teisuoliai ir visi kiti asilai, kurių keliuose pilna, nepriklausomai nuo užimamo vadeliotojo/šliaužiko statuso.
Comment
Comment