Konkrečiai Utenos/Savanorių sankryžoje raudona rodyklė yra būtina, nes degant žaliai pasukti iš Utenos į Savanorius yra itin sudėtinga, nes tuo pat metu žalia dega pėstiesiems kertantiems Savanorius ir kol jie ten pražingsniuoja tol baigia ir žalia degti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Tipinis mąstymas "lentelė viską išsprendžia". Kodėl nepagalvojate, kad pralaidumą galima padidinti pakoregavus valdymo programą, pvz., pėstiesiems skirti trumpesnį žalio signalo laiką - tiek, kad užtektų pereiti gatvę. Jiems nebūtinas ilgas žalio signalo laikas, kaip dabar.Parašė evil Rodyti pranešimąKonkrečiai Utenos/Savanorių sankryžoje raudona rodyklė yra būtina, nes degant žaliai pasukti iš Utenos į Savanorius yra itin sudėtinga, nes tuo pat metu žalia dega pėstiesiems kertantiems Savanorius ir kol jie ten pražingsniuoja tol baigia ir žalia degti.
Comment
-
Pėstiesiems jau raudona, o mašinoms dar 5 sek. žalia - po kiek laiko žmonės pradės rašyti skundus, kad "mus skriaudžia, grąžinkite mums žalią šviesą"?Parašė dsanto Rodyti pranešimąTipinis mąstymas "lentelė viską išsprendžia". Kodėl nepagalvojate, kad pralaidumą galima padidinti pakoregavus valdymo programą, pvz., pėstiesiems skirti trumpesnį žalio signalo laiką - tiek, kad užtektų pereiti gatvę. Jiems nebūtinas ilgas žalio signalo laikas, kaip dabar.
Comment
-
Trolinate. Kokius dar skundus? Pėstiesiems turi būti užtikrinta, kad jie pereitų gatvę. Koks jiems skirtumas, kad dar 10-15 s važiuos automobiliai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPėstiesiems jau raudona, o mašinoms dar 5 sek. žalia - po kiek laiko žmonės pradės rašyti skundus, kad "mus skriaudžia, grąžinkite mums žalią šviesą"?
Comment
-
Trolini čia tu su savo propagandinemis teorijkomis, kad lentelės yra negerai. Geros tos lentelės, jos padėda taupyti laiką ir degalus.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTrolinate. Kokius dar skundus? Pėstiesiems turi būti užtikrinta, kad jie pereitų gatvę. Koks jiems skirtumas, kad dar 10-15 s važiuos automobiliai.
Comment
-
Gerai ar negerai, parodys laikas. Atsakingiems asmenims atlikus tyrimus, bus padarytos atitinkamos išvados.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTrolini čia tu su savo propagandinemis teorijkomis, kad lentelės yra negerai. Geros tos lentelės, jos padėda taupyti laiką ir degalus.
Tada ir paaiškės, kuris iš mudviejų trolina.Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.13, 14:02.
Comment
-
pėstieji irgi ne šventieji, sėkmingai vaikšto ir jau užgesus žaliam signalui, ar net draudžiamam degant... Keliom sekundėm ilgiau deganti žalia padės gal vienam dviem automobiliui pravažiuot, bet iš esmės problemos nesprendžia
Šiaip tikrai nematau jokios problemos su žalia lentele jei visi laikosi tvarkos ir taisyklių.
Comment
-
Panašu, kad ne visi laikosi, ką rodo mano per pusvalandį užfiksuoti pažeidimai video. Nepraleidžiami pėstieji, blokuojamos pėsčiųjų perėjos. Tad lentelės idealūs privalumai yra tik teorija. Dėl lentelės aukojamas eismo saugumas. Kaip minėjo agnette, pėstiesiems ten galbūt reikėtų atskiros fazės. Ir tai turėjo numatyti projektuotojai projekte.Parašė evil Rodyti pranešimąpėstieji irgi ne šventieji, sėkmingai vaikšto ir jau užgesus žaliam signalui, ar net draudžiamam degant... Keliom sekundėm ilgiau deganti žalia padės gal vienam dviem automobiliui pravažiuot, bet iš esmės problemos nesprendžia
Šiaip tikrai nematau jokios problemos su žalia lentele jei visi laikosi tvarkos ir taisyklių.
P.S. Lentelė Utenos g. įrengta neteisėtai. Susisiekimo ministerija tai jau irgi užfiksavo.
Comment
-
Projekte jos nebuvo, nes ji pagal šviesoforų taisykles šioje vietoje negalima. Savivaldybė vėliau ją įrengė savavališkai.Parašė agnette Rodyti pranešimąO kas ja ten irenge, pradzioje gi jos nebuvo?
Comment
-
Prašom pakantumo kitai nuomonei. Jei yra pakantumo trūkumas, siūlau eiti paūgėti ir grįžti po kelerių metų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTrolini čia tu su savo propagandinemis teorijkomis, kad lentelės yra negerai. Geros tos lentelės, jos padėda taupyti laiką ir degalus.
Kalbant apie lenteles, mano manymu, geriausias variantas yra šviesoforo sekcija. Ne ką mažiau vertas dėmesio ir kitoks variantas - geltonas mirksintis šviesoforo sekcijos signalas, leidžiantis sukti į dešinę tik tam tikrų fazių metu, tačiau vis tiek praleidžiant srautą. Fazė būna sureguliuota taip, kad sukantieji netrukdytų pėstiesiems.
Nematau nieko blogo, jei pėstysis eina per gatvę degant raudonam šviesoforo signalui, jei tuo metu gatvėje nėra automobilių. Bet veikiausiai paminėjai kitokį variantą - kai pėstieji trukdo eismui.Parašė evil Rodyti pranešimąpėstieji irgi ne šventieji, sėkmingai vaikšto ir jau užgesus žaliam signalui, ar net draudžiamam degant... Keliom sekundėm ilgiau deganti žalia padės gal vienam dviem automobiliui pravažiuot, bet iš esmės problemos nesprendžia
Šiaip tikrai nematau jokios problemos su žalia lentele jei visi laikosi tvarkos ir taisyklių.Jei Susisiekimo ministerija tikrai atsakingai dirbtų savo darbą, tuomet paduotų į teismą Kauno miesto savivaldybę už savivalę. Bet greičiausiai taip neįvyks...Parašė agnette Rodyti pranešimąTai dar viena priezastis jas naikinti, nes jos atsiranda belekur, neaisku kodel... ir niekas neatsako uz tai.Paskutinis taisė Ametistas; 2014.04.13, 15:15.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Įvykus eismo įvykiui draudimo kompanija gali žalą išieškoti iš savivaldybės.Parašė agnette Rodyti pranešimąTai dar viena priezastis jas naikinti, nes jos atsiranda belekur, neaisku kodel... ir niekas neatsako uz tai.
Comment
-
Jei nenuims lentelės gražiuoju, visko gali būti.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąJei Susisiekimo ministerija tikrai atsakingai dirbtų savo darbą, tuomet paduotų į teismą Kauno miesto savivaldybę už savivalę. Bet greičiausiai taip neįvyks...
Comment
-
Kol tyrimų nėra, abudu esame teisus savaip. Bet aš esu teisesnis, nes esu nešališkas asmuo.Parašė dsanto Rodyti pranešimąGerai ar negerai, parodys laikas. Atsakingiems asmenims atlikus tyrimus, bus padarytos atitinkamos išvados.
Tada ir paaiškės, kuris iš mudviejų trolina.
Žmogus nepamatė automobilio, pradėjo eiti, staiga iš posukio atvažiuoja mašina (jos vairuotojas mato žalią ir nemažina greičio) ir... Forume prasidėda eilinė diskusija, tik dabar jau apie raudona šviesą pėstiesiems.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNematau nieko blogo, jei pėstysis eina per gatvę degant raudonam šviesoforo signalui, jei tuo metu gatvėje nėra automobilių.
Comment
-
Vakarų Europoje vairuotojai atsakingesni ir jiems svarbiau ne žalias šviesoforo signalas, bet pėstysis. Nebent apkvaišęs nuo alkoholio ar narkotikų nesustotų, bet visi kiti sustoja ir praleidžia pėsčiąjį, nesvarbu, jis eina esant raudonam ar žaliam signalui. Tai vadinama abipuse pagarba. Atkreipiu dėmesį, kad šiuo atveju kalbu apie situaciją, kai pėstysis įžengė į gatvę jam nematant automobilių, o ne šokant priešais jį, kas jau būtų nepagarba vairuotojui, atsakomybės primetimas jam žaidžiant savo saugumu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŽmogus nepamatė automobilio, pradėjo eiti, staiga iš posukio atvažiuoja mašina (jos vairuotojas mato žalią ir nemažina greičio) ir... Forume prasidėda eilinė diskusija, tik dabar jau apie raudona šviesą pėstiesiems.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tyrimų palaukime. O dėl nešališkumo tai nusikalbėjai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKol tyrimų nėra, abudu esame teisus savaip. Bet aš esu teisesnis, nes esu nešališkas asmuo.
Comment
-
Aš girdėjau, kad Šiaurės Europoje taip priimta, bet pietinėje dalyje su pagarba pėsčiajam šiek tiek silpniau (pats mačiau Romoje ir Barselonoje tokius vairuotojus). Todėl norint įteisinti raudoną šviesą pėsčiajam reikia daug daug dirbti, kol visuomenė bus tam pasiruošusi. Tuo labiau ne visose sankryžose būtų galima tai įteisinti dėl prasto matomumo (kreivės, pastatai ir t.t.).Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVakarų Europoje vairuotojai atsakingesni ir jiems svarbiau ne žalias šviesoforo signalas, bet pėstysis. Nebent apkvaišęs nuo alkoholio ar narkotikų nesustotų, bet visi kiti sustoja ir praleidžia pėsčiąjį, nesvarbu, jis eina esant raudonam ar žaliam signalui. Tai vadinama abipuse pagarba.
Comment
-
Nenukrypkime nuo temos.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš girdėjau, kad Šiaurės Europoje taip priimta, bet pietinėje dalyje su pagarba pėsčiajam šiek tiek silpniau (pats mačiau Romoje ir Barselonoje tokius vairuotojus). Todėl norint įteisinti raudoną šviesą pėsčiajam reikia daug daug dirbti, kol visuomenė bus tam pasiruošusi. Tuo labiau ne visose sankryžose būtų galima tai įteisinti dėl prasto matomumo (kreivės, pastatai ir t.t.).
Comment
Comment