Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip dėl vinječių? Labai reiktų info. Kur geriausia pirkti, kokios kainos? Slovakija, Čekija, Vengrija. Ačiū.

    Comment


      Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
      Kaip dėl vinječių? Labai reiktų info. Kur geriausia pirkti, kokios kainos? Slovakija, Čekija, Vengrija. Ačiū.
      Čekijoje, Austrijoje internetu oficialiuose puslapiuose, viskas labai paprasta ir greita.
      Flickr

      Comment


        Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
        Kaip dėl vinječių? Labai reiktų info. Kur geriausia pirkti, kokios kainos? Slovakija, Čekija, Vengrija. Ačiū.
        Pirkti geriausia internetu iš oficialaus puslapio:

        Čekija: Electronic Vignette - eDalnice
        Slovakija: Electronic vignettes in the Slovak Republic
        Vengrija: E-vignette purchase | National Toll Payment Service PLC

        Comment


          Vertėmės per visą Čekiją nuo Šumperko Šiaurės Moravijoje iki Marianske Laznių vakarų Bohemijoje.
          Nors Čekijos plotas tik penktadaliu didesnis už Lietuvą, bet su neplanuotais aplinkeliais susidarė virš 500 kilometrų.


          Kelias Nr. 44 Šumperk - Mohelnice - (Olomouc)
          Sukome į pietus, nes norėjome aplankyti Bouzovo pilį (zamek Bouzov)
          Greitkelio pabaiga prieš Zabžehą (Zábřeh)






          Vėl keli kilometrai greitkelio. Tokiuose keliuose vinjetės dar nereikia




          Traktorius ir Čekijoje traktorius




          Čekai rašo ne "apylanka" kaip pas mus, o konkrečiai nurodo kur veda ta apylanka




          Kelias Nr.44 virsta autostrada D35 (ex greitkelis R35)


          Mūsų tikslas - Bouzovo pilis


          Sankryžos pavyzdys. Jos Čekijoje numeruojamos pagal kilometražą, o ne eiliškumą
          Kelias be avarinių juostų. Išankstinis įspėjimas apie sankryžą prieš kilometrą






          Comment


            Pasivažinėjimas vietiniais Čekijos keliukais iki Bouzovo pilies
            Loštice


            Puikios kokybės keliukas be numerio


            Prastos kokybės keliukas


            Jau matosi pilis


            Bouzovas ir jo pilis (Hrad Bouzov)
            Žinojome, kad pilis pirmadienį neveikia, tai bent pasivaikščiojome po parką ir kiemą. Vertėjo važiuoti specialiai

            Comment


              Galvojome kad toliau kelionė per visą Čekiją 1. eilės keliais ir autostradomis bus greita ir sklandi.
              Reikėjo nuvažiuoti pasimėgaujant vietiniais keliukais tik apie 30 km nuo Bouzovo iki Moravskos Tšebovos (Moravská Třebová), kuri yra prie 35 kelio Olomouc - Hradec Králové - Liberec.


              Vranová Lhota - toliau jau 2. eilės triženkliai keliai Nr. 644 ir 371


              Kadangi kažkur netoliese buvo uždarytas kelias Nr. 35 tai šoniniais keliukais važiavo visas eismas, įskaitant "fūras"
              Panašu į padidėjusį eismą mūsų senuoju Molėtų plentu, tik šio kelio danga nepalyginamai geresnė




              Per Moravską Tšebovą estakada eina pagrindinis kelias Nr. 35 Olomouc - Hradec Králové


              Pagrindinė miesto gatvė


              Į Moravską Tšebovą verta užsukti ne tik dėl miesto aikštės (jos Čekijoje visos gražios), bet ir dėl renesansinių rūmų (zámek Moravská Třebová)

              Comment


                Palyginiamas kaip važiuojant per Čekiją skyrėsi planas ir faktas
                1 dalies planas: (135 km. 2:00 h) Moravská Třebová - 35 - 34 - Svitavy - Polička - Hlinsko - Havlíčkův Brod - 34 - Humpolec.
                Toliau buvo du varianatai priklausomai nuo laiko, oro ir nuotaikos:
                Planas A. (greitas 267 km, 2:35 h) Humpolec - autostrada D1 - Prahos aplinkkelis - D5 - Plzeň D5 - Ostrov - 21 - Mariánské Lázně
                Planas B. (tiesus 245 km. 3:50 h). Nuo Humploco važiuoti keliais 34 - Pelhřimov - 19 - Tábor - Milevsko - Žďákovský most - Březnice - Plzeň D5 - Ostrov - 21 - Mariánské Lázně

                Iš viso planuotas atstumas buvo 380- 402 km. Turėjome užtrukti 4:35 - 5:50 val.
                Faktiškai atstumas gavosi panašus - 415 km , o laikas įskaitant stabtelėjimu pietums Motoreste ir kavai autostradoje buvo 7½ val.
                Strigome dėl dviejų priežasčių:
                - 34 kelias buvo uždarytas rekonstrukcijai o padarius apylanką šiaurinė autostradas D35 - D11 Pardubice - Hradec Kralove - Praha tapo arčiau nei D1 Bratislava - Brno - Praha, tai teko vietoje perplanuoti maršrutą
                - Prahos aplinkkelis D0 yra visiškai neadekvatus srautams - ten užtrukome visą valandą

                www.mapy.cz

                Comment


                  Moravská Třebová - Svitavy - Pardubice - (Praha)
                  34-as kelias tarp Borová ir Hlinsko buvo uždarytas, apylanka 357 keliu per Proseč. kai nuotolome per daug į šiaurę, liko tik autostradą iš D1 Brno - Praha į D35-D11 Pardubice - Praha

                  www.mapy.cz

                  Comment


                    Čekijos kelias Nr. 35 Moravská Třebová - Svitavy
                    Foto 2025.05


                    Panašu, kad juostas rodo kintamos informacijos ženklas
                    Toks labai praverstų Molėtų plente, bet mūsiškiams kelininkams geriau įrengti 40 km atitvarų nei bandyti pradėti ką nors gudresnio suglavoti




                    Išties kintamos informacijos ženklas








                    Įspėjamieji ženklai ryškiai geltoname fone


                    35 ir 34 kelių žisdinė sankryža Koclířove, netoli Svitavy miesto

                    Comment


                      Gal žinote oficialaus čekijos vinječių interneto puslapį? Ačiū.

                      Comment


                        Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
                        Gal žinote oficialaus čekijos vinječių interneto puslapį? Ačiū.
                        https://edalnice.cz/en/index.html#/validation
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment

                        Working...
                        X