Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tas pat uz Rygos sankryzos tarp sirdies centro i buvusio SBA baldu pastato - jau apie menesi stovi juodos dezes ant stulpu ir niekas nevyksta. Beje, nu niekaip nesuprantu KAM ten tas sviesoforas? Turbut per mazi kamsciai

    Comment


      Tai cia savivaldybes nutarimmas taip ipareigoja statytojus. Ty. prie didesniu statiniu turi buti sutvarkyta transporto infrastruktura statytojo lesomis. O tie matyt galvoja, kad sviesoforai sutvarkys eisma.
      Minimas sveisoforas yra prie daugiabucio komplekso ivaziavimo.
      Panasus atvejai:
      Prie spaudos rumu. Ivaziavimas i Virsuliskiu porele. Mano manymu - nereikalingas.
      Nemencines plente. prie zirgo gatves. Paveike 1-2 savates ir buvo isjungtas. Susiprotejo


      Parašė jarik Rodyti pranešimą
      tas pat uz Rygos sankryzos tarp sirdies centro i buvusio SBA baldu pastato - jau apie menesi stovi juodos dezes ant stulpu ir niekas nevyksta. Beje, nu niekaip nesuprantu KAM ten tas sviesoforas? Turbut per mazi kamsciai

      Comment


        Parašė AnD Rodyti pranešimą
        Nemencines plente. prie zirgo gatves. Paveike 1-2 savates ir buvo isjungtas. Susiprotejo
        Siaip ji galetu demontuot ir sumontuot kitur vietoj kokio nors seno (kuriame svieciant saulei nieko nesimato), nes kazi ar artimiausius pora-keleta metu jo toje vietoje gali prireikt

        Comment


          Papildytas vilniausmetro.lt
          http://www.vilniausmetro.lt/galimybiu_studija/gs6.htm

          http://www.vilniausmetro.lt/informac...?action=9&id=1

          Nezinau kas ta "Kūrybinė grupė „ Vilniaus metro “ " bet sunku su jais nesutikti...
          jeigu tik nedings jie niekur po rinkimu
          Paskutinis taisė evvt; 2007.02.13, 19:06.

          Comment


            Kovoje dėl Vilniaus mero kėdės – A.Zuoko kritikos korta

            Eglė Digrytė, www.DELFI.lt
            2007 vasario mėn. 12 d. 13:46
            http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=12120064

            DELFI paprašė:
            Liberalų sąjūdžio (LRLS) pirmininko Petro Auštrevičiaus,
            Tėvynės sąjungos nario Kęstučio Masiulio,
            Naujosios sąjungos nario Algirdo Monkevičiaus,
            partijos „Tvarka ir teisingumas“ (liberalai demokratai) pirmininko Rolando Pakso,
            Socialdemokratų partijos nario Algirdo Paleckio,
            Valstiečių liaudininkų sąjungos atstovo Artūro Skardžiaus,
            Liberalų ir centro sąjungos pirmininko A. Zuoko
            bei
            Pilietinės demokratijos partijos nario Henriko Žukausko,
            kurie neslepia ambicijų tapti sostinės vadovais, išdėstyti, kaip jie spręstų įvairias miesto problemas
            Viena opiausių problemų Vilniuje – transportas. Vairuotojai skundžiasi žiemą prastai valomomis ir duobėtomis gatvėmis, didžiuliais kamščiais, parkavimo vietų ir dviračių takų trūkumu, gyventojų netenkina viešojo transporto sistema, kritikuojami planai įrengti tramvajų.

            P. Auštrevičius: Susisiekimo problemas žinau itin gerai, kadangi su jomis betarpiškai susiduriu ir vairuodamas automobilį, ir važinėdamas dviračiu – abu su žmona Gintare esame prisiekę dviračių mėgėjai. Problemų sprendimas priklauso nuo to, kokį dėmesį joms skiriame ir kokią vietą jos užima prioritetų sąraše. Ligšiolinei miesto valdžiai patogaus susisiekimo užtikrinimas akivaizdžiai nebuvo svarbiausias darbas. Tuo tarpu LRLS sąjūdžio Vilniaus miesto programoje numatyti siekiai per kadenciją nutiesti pietinį ir vakarinį aplinkkelius, sukurti šiuolaikišką eismo reguliavimo sistemą, kuri paskirstys transporto srautus, o labiausiai apkrautose magistralėse įvesti reversinio eismo juostas. Mes netikime pompastiškais tramvajų projektais, kurie nėra pagrįsti nei ekonomiškai, nei inžineriškai, ypač atsižvelgiant į Vilniaus miesto išplanavimą, todėl remsime kitur išbandytus ir patikimus viešojo transporto geresnio organizavimo sprendimus. Taip pat ketiname rekonstruoti gatves ir privažiavimus, įrengdami automobilių stovėjimo aikšteles, tobulinti viešojo transporto sistemą nesiimdami kontraversiškų bei itin brangiai kainuojančių projektų, bet tobulindami ir efektyviau išnaudodami turimus išteklius.
            Ir ką čia šnekėti apie Pietinę gatvę, jei finansavimas yra gautas ir ji jau pradėta statyti ...
            Jei pastebėjote, ten nekalbama apie Šiaurinę gatvę.

            Ne pro šalį prisiminti, kaip šios partijos sąrašo viršuje esantis veikėjas L. Kuzavas prieš porą mėnesių protestavo prieš Šiaurinės gatvės tiesimą per detaliojo plano viešąjį svarstymą, rinkdamas Baltupių nelegalių namų savininkų ir Fabijoniškių šunų vedžiotojų balsus ir po to panašiai šnekėdamas spadoje ir TV:
            http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=179
            http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=180


            K. Masiulis: Transporto spūstys yra didžiausia miestiečių kasdien patiriama problema, jiems ir miesto ūkiui atnešanti milijoninius nuostolius. Jos mastas tik didėja. Žmonės nervinasi, nes spūstyse dingsta gyvenimo valandos, o per metus – dienos. Tai negrįžtamai prarastas gyvenimas. Ši problema gali būti sprendžiama tik taikant kompleksines priemones. Reikia įdiegti automatizuoto transporto srautų valdymo sistemas, reversines transporto linijas labiausiai apkrautose gatvėse. Vilnius yra blogiausią kelių tinklą turintis Lietuvos didmiestis. Vadinasi, reikia išplėtoti reikiamas naujas gatves ir tiltus, aplinkkelius. Reikia rimtai, nešališkai ir visapusiškai apsvarstyti visas galimas viešojo transporto plėtros alternatyvas: greituminių talpiųjų autobusų („ratinių tramvajų“), tramvajaus, metro. Būtina apskaičiuoti jų kaštus, „pliusus“ bei „minusus“ ir tik tada spręsti dėl vienos kurios alternatyvos palaikymo. Manome, kad politinį sprendimą geriausia būtų atiduoti padaryti patiems miestiečiams referendume, nes būtent jie ir jų vaikai bus ir šio projekto vartotojai, ir jo finansuotojai.
            Labai gražu ir nekonkretu


            A. Monkevičius: Pagrindinė problemų priežastis – savivaldybės vadovų nenoras arba nesugebėjimas atstovauti viešajam interesui. Vilniečių nuostoliai transporto spūstyse per metus viršija milijardą litų, tačiau savivaldybė neturi visapusiškai pagrįsto perspektyvinio viešojo transporto vystymo plano. Kodėl angažuojamasi tramvajaus projektui, neįvertinus jo kompleksiškai greta kitų alternatyvų? Greičiausiai ne vien dėl trumparegiškumo. Daug kas pastebi kyšančias privačių interesų ausis. Mano planas: neatidėliojant parengti vientisą perspektyvinį viešojo transporto plėtros planą; įgyvendinti žiedinių ir radialinių kelių, sankryžų bei gatvių infrastruktūros plėtros projektus; vietoj brangaus tramvajaus įrengti bebėgį autotramvajų, o sutaupytas lėšas panaudoti viešojo transporto paslaugų kokybei sparčiau pagerinti ir dviračių takams įrengti. Vienas skubesnių darbų būtų patogių ir estetiškų stoginių įrengimas viešojo transporto sustojimo aikštelėse.
            Irgi šneka gražiai ir nelabai konkrečiai.


            R. Paksas: Automobilių kamščių problema sumažės pabaigus pietinio, o po to ir vakarinio aplinkkelių statybą. Tačiau tam prireiks visos tarybos kadencijos, t. y. 4 metų. Padėtis šiek tiek pagerės, šiais metais užbaigus Geležinio Vilko – Ukmergės gatvės viaduko statybą. Man dirbant meru buvo patvirtintas miesto bendrasis planas, kuriame buvo numatytas ir aplinkkelių, ir magistralinių kelių, apvažiavimo kelių tiesimas. Įgyvendinus tuos projektus, situacija kardinaliai pasikeistų. Tiesiog reikia dirbti. Reklaminiai stendai ir plakatai, kokie įspūdingi jie bebūtų, dar niekada nė vienos realios problemos neišsprendė.
            Kaip sakoma, "bæk tuðe fjūčia"
            Dar galima prisiminti, kad jam būnant meru pagaliau buvo užtaisytos duobės ir ten, kur buvo duobės, atsirado kalneliai


            A. Paleckis: Per mėnesį vairuotojas Vilniuje kamščiuose tuščiai išleidžia 400 litų į orą... Prastai valomos gatvės yra nerūpestingos politikos rezultatas. Įmonei „Grinda" reikia skirti didesnį finansavimą, tada reikalai pajudės. Kamščius sumažins aplinkkeliai. Taip pat žiedinė magistralinių gatvių sistema ir modernus viešasis transportas. Bet ne tramvajus, o bebėgis autotramvajus – ilgas mobilus autobusas, kuris jau kursuoja Endhovene (Olandijoje). Parkavimo prie namų trūkumas irgi yra nerūpestingos politikos pavyzdys. Mums tai bus prioritetas.
            Labai lakoniškai. Bet eismo problemos egzistuoja ir žiemai pasibaigus.


            A. Skardžius: Parengsime ir su visuomene aptarę įgyvendinsime viešojo transporto reformą (pasirinksime ekonomiškai naudingiausią ir funkcionaliausią miestui transporto priemonę, išanalizavę metro, tramvajaus įrengimo kitų transporto priemonių studijas). Išplėsime viešojo transporto linijų tinklą, įdiegsime efektyvią kompiuterizuotą transporto srautų koordinavimo sistemą, atgaivinsime greitumines miesto viešojo transporto trasas, aprūpinsime jas automatizuota šviesoforų valdymo įranga. Bus sukurti patogūs centro, pietinis ir vakarinis aplinkkeliai, įrengti nauji funkcionalūs transporto mazgai. Prie daugiabučių gyvenamųjų namų įrengsime daugiaaukštes stovėjimo aikšteles vietoj dabar esančių. Įrengsime naujus dviračių takus, sujungdami jau esamus į bendrą tinklą.
            Nežinia ar užteks 4 m. kadencijos tiems dideliems darbams įgyvendinti.


            A. Zuokas: Tai, ką kiti tik žada, yra mūsų kasdieninis darbas. Šiandien didžioji dalis savivaldybės ir Europos Sąjungos pinigų skiriama transporto problemoms spręsti. Tiesiamas pietinis aplinkkelis, žiedas prie Vilniaus pedagoginio universiteto, Geležinio Vilko gatvės atšaka Molėtų kryptimi, Ateities gatvė jungiama su Laisvės prospektu, eina į pabaigą Gedimino prospekto rekonstrukcija. Tai – tik nedidelė dalis darbų, kurie pagerins susisiekimą Vilniuje. Bus sukurta automatizuota transporto valdymo sistema (apimsianti vadinamąją „žaliąją bangą“ bei „protingus“ šviesoforus), kuri leis per dvejus metus padidinti transporto pralaidumą iki 30 proc. Tiesiame atskiras visuomeninio transporto juostas, norime kuo labiau išplėtoti visuomeninio transporto maršrutų tinklą. Vienas iš jų būdų minėtoms problemoms spręsti – tramvajus, reikalingiausias žmonėms, kuriems automobilis nėra darbo priemonė. Jau šių metų pabaigoje Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje turėtų būti įdiegta vieninga elektroninių bilietų sistema, pagal kurią valandą bus galima keliauti visuomeniniu transportu iš naujo nemokant už važiavimą..
            Labai gražu ir beveik konkretu, bet su tuo tramvajumi kiek perlenkta. Juo labiau žinant, koks bus investicijų ir naudos (teisingiau, žalos) santykis


            H. Žukauskas: Problemos tikrai opios, o diskutuojami klausimai tarpusavyje glaudžiai susiję. Ar galime tikėtis, kad išlaidos tramvajaus statybai „nesuris” lėšų, skiriamų gatvių priežiūrai ir aplinkkeliams? Tai panašu į paklodės tampymą: pradėjus vieną – stygius kitur. Apibendrindamas viešąją informaciją, deja, turiu rimtų abejonių dėl tramvajaus statybos. Toks audringas šio klausimas aptarimas jau seniai paverstas viešaisiais ryšiais, o konstruktyvi diskusija – antrame plane. Šiuo metu kalbėti apie tokias dideles investicijas ir dramatišką transporto struktūros pakeitimą yra ankstoka. Ne vien dėl sunkiai prognozuojamų pasekmių, tarkime, senamiestyje, bet ir tolesnės perspektyvos. „Pilietininkų“ nuomone, numatomas lėšas efektyviau būtų nukreipti gatvėms, kiemų aikštelėms tvarkyti bei transporto srautams mieste tobulinti ir optimizuoti. Taigi šiandien į prioritetinius projektus tramvajaus neįtraukčiau.
            Kad tramvajus nereikalingas, tai aišku; bet mainais nieko nesiūloma. Irgi šneka gražiai ir nelabai konkrečiai.


            Apibendrinant galima spėti, kad, laukia dar 4 metai sėdėjimo kamščiuose, nepriklausomai nuo rinkimų rezultato.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Kovoje dėl Vilniaus mero kėdės – A.Zuoko kritikos korta

              Kaip čia suprasti?
              Kodėl viską dėjai, o krikščionių demokratą neįdėjai?
              Jie tai aiškiai pasisako už metro?
              Ar tau nepriimtina ši partija ar metro idėja?
              Parašas :)

              Comment


                /\ Per menka partija ir "Delfis" jos net neminėjo (beje, neminėjo ir darbiečių bei daugelio smulkesnių sambūrių).
                Jei kažką praleidau apie jų nuomonę dėl Vilniaus transporto, įdėk pats.

                O apie tramvajaus viziją galima diskutuoti atskiroje temoje.

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                  Papildytas vilniausmetro.lt
                  http://www.vilniausmetro.lt/galimybiu_studija/gs6.htm

                  http://www.vilniausmetro.lt/informac...?action=9&id=1

                  Nezinau kas ta "Kūrybinė grupė „ Vilniaus metro “ " bet sunku su jais nesutikti...
                  jeigu tik nedings jie niekur po rinkimu
                  jo. sunku nesutikti, kai MS Paint papaišo ant žemėlapio trasas, parašinėja kažką apie įsivaizduojamą metro stotį įdėdami remontuojamo namo rūsį.

                  nejuokinkit žmonių. toms linijoms pusės Lietuvos biudžeto reikėtų.
                  music on my mind.
                  FC Žaibai

                  Comment


                    >...toms linijoms pusės Lietuvos biudžeto reikėtų...
                    cia statybai... antra puse biudzeto - jo islaikymui.

                    Comment


                      Parašė Lashelis Rodyti pranešimą
                      jo. sunku nesutikti, kai MS Paint papaišo ant žemėlapio trasas, parašinėja kažką apie įsivaizduojamą metro stotį įdėdami remontuojamo namo rūsį.

                      nejuokinkit žmonių. toms linijoms pusės Lietuvos biudžeto reikėtų.
                      puse Lietuvos biudzeto - apie 10 milijardu lt ?

                      taigi iki 2025 metu tos 3 linijos numatytos t.y. per 18 metu
                      vadinasi kasmet ~550 milijonu is kuriu kazkiek galbut ES padengtu pvz kokius 50% a?
                      nu ir pvz 25% is valstybes o likusieji 25 is savaldybes biudzeto
                      tai yra po 137,5 mln lt.

                      kitas klausimas ar tos linijos kainuotu 10 milijardu?
                      "Based on construction costs alone, and excluding planning and land acquisition costs, the cost of the metro in Madrid (in 2002 figures) was €50 million per kilometre, compared to the Dublin cost of €100 million to €150 million, according to the RPA." is http://archives.tcm.ie/businesspost/...tory480259.asp
                      Nu jeigu pas mus statybos brangesnes nei ispanijoj ar airijoj tai taip.

                      ir trecias klausimas ar LT biudzetas iki 2025metu ir liks tik apie 20 milijardu?

                      o del to rusio tai jie norejo pasakyt kad jeigu gali yrengti toki rusi po senu namu nenugriaunant to namo tai ir metro stoti tokiu pat budu butu galima irengti. Na bent as tai taip supratau
                      Paskutinis taisė evvt; 2007.02.19, 20:01.

                      Comment


                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                        >...toms linijoms pusės Lietuvos biudžeto reikėtų...
                        cia statybai... antra puse biudzeto - jo islaikymui.
                        jo reiktu kazkur dotuoti apie 10 milijardu ... kasmet ... ISLAIKYMUI jo

                        Comment


                          >...jo reiktu kazkur dotuoti apie 10 milijardu...
                          ar gales sostine is savo biudzeto skirti kasmet 10M Lt metropoliteno islaikymui?

                          Comment


                            Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                            Skirtumas tik tas, kad Vilniaus metro dar reikia pastatyti.
                            tramvaju irgi reikia pastatyti - tik gaila kad norima ji statyti toki koks visai netinka musu miestui

                            beje metro statyba Vilniuje salyginai nebutu labai brangi, nes nedaug kur reiktu statyti "uzdaruoju" budu
                            Paskutinis taisė evvt; 2007.02.21, 17:12.

                            Comment


                              Parašė evvt Rodyti pranešimą
                              nu tai tada 40mln/2 =20mln /per metus
                              O tai jau prilygsta dotacijoms auto/troley parkams, plius bendrų kelių nereikia tvarkyti.

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                tramvaju irgi reikia pastatyti - tik gaila kad norima ji statyti toki koks visai netinka musu miestui
                                o tu papasakok kokį norima statyti - pateikt brėžinius, kuriuose matytusi konstrukciniai sprendimai. ir nereikia čia nuorodų į www puslapius, kur tėra kažkokie pasamprotavimai, nubrėžta keletą linijų ir t.t. nes tai tėra kryptis į kurią einamą ir visiškai nenusako kelio, kuriuo einama, netgi nenusako kokiais rūbais keliautojas apsirengęs. man reikia konstrukcinių sprendimų t.y. tų, kurie tiesiogiai parodys kaip tai atsilieps miesto transportui, susisiekimo sistemai, aplinkiniams gyventojams ir t.t.

                                P.S. principe užtektų ir tekstinės projekto dalies (be brėžinių)

                                Comment


                                  Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                  o tu papasakok kokį norima statyti - pateikt brėžinius, kuriuose matytusi konstrukciniai sprendimai. ir nereikia čia nuorodų į www puslapius, kur tėra kažkokie pasamprotavimai, nubrėžta keletą linijų ir t.t. nes tai tėra kryptis į kurią einamą ir visiškai nenusako kelio, kuriuo einama, netgi nenusako kokiais rūbais keliautojas apsirengęs. man reikia konstrukcinių sprendimų t.y. tų, kurie tiesiogiai parodys kaip tai atsilieps miesto transportui, susisiekimo sistemai, aplinkiniams gyventojams ir t.t.

                                  P.S. principe užtektų ir tekstinės projekto dalies (be brėžinių)
                                  o tu nurodyk puslapi kur parasyta apie vilniaus tramvaju(apie techninius reikalus) daugiau negu rasoma apie metro "vilniausmetro.lt"

                                  P.S. projekto nera yra tik studija.

                                  Comment


                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    o tu nurodyk puslapi kur parasyta apie vilniaus tramvaju(apie techninius reikalus) daugiau negu rasoma apie metro "vilniausmetro.lt"

                                    P.S. projekto nera yra tik studija.
                                    ištrauka iš lentelės rastos vilniausmetro.lt

                                    4 / Charkeroi / 1983 / 1976 / 23 / 206/

                                    eil. nr. / miestas /statybos pradžia / gyventoju skaičiavimo metai / gyventojų skaičius mieste/gyv.sk. apylinkėse /

                                    nė už ką nepatikėsiu kad 23tūkst.dydžio miestelyje yra metro. beje net googlas apie tą miestelį? nieko gero nepasiūlė.

                                    Comment


                                      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                      ištrauka iš lentelės rastos vilniausmetro.lt

                                      4 / Charkeroi / 1983 / 1976 / 23 / 206/

                                      eil. nr. / miestas /statybos pradžia / gyventoju skaičiavimo metai / gyventojų skaičius mieste/gyv.sk. apylinkėse /

                                      nė už ką nepatikėsiu kad 23tūkst.dydžio miestelyje yra metro. beje net googlas apie tą miestelį? nieko gero nepasiūlė.
                                      http://nl.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9...r_de_Charleroi

                                      Comment


                                        Parašė Paulius Rodyti pranešimą
                                        Šarlerua tai didelis miestas Belgijoje. O Charkeroi visai negirdėtas
                                        kazkokiam forume maciau kad vieni raso Charkeroi, kiti Charleroi
                                        tiek supratau kad kalba eina apie ta pati daikta

                                        Comment


                                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                          kazkokiam forume maciau kad vieni raso Charkeroi, kiti Charleroi
                                          tiek supratau kad kalba eina apie ta pati daikta
                                          tai va, vienur vienai kitur kitaip. Niukastlas parašytas lietutviškai, Charkeroi - kokia kalba? kodėl kaip pats minėjai ne Šarlerua? ir kodėl 10kartų skiriasi gyventojų skaičius?

                                          ir apskritai, ten yra vadovėlinė teorija , o ne projektuotojų darbas. ypač tai gerai matosi iš paveiksliukų iliustruojančių darbų technologiją.
                                          kitas klausimas, negi tu manai, kad Lietuvoje kurioje, vos vienas ilgesnis nei kilometras tunelis, o ir tas statytas 18 amžiuje, atsiras projektuotojai, kurie lyg niekur nieko per keletą mėnesiukų parengs normalų metro projektą? žinai kodėl kalbu apie projektą. o gi todėl kad pateikti keli sprendiniai (stotys) sudaro įspūdį, kad projektas jau yra.

                                          kažkada teko matyti projektą, kurį parengė į pensiją įšėjęs projektuotojas. Žmogus tikrai norėjo gero ir parengė gana aktualaus statinio projektą (pilną su visom priklausančiom dalim). kaip jis projektą lydinčiame rašte rašė, suprojektavo jis tikrai daug ir nei vienas mūsų mačiusių ir besijuokusių iš projekto žmonių nesuabejojo, kad jis yra geras specialistas ir projektuotojas, tačiau visiškai kitos srities.
                                          kas įdomiausia tas projektas atitiko visus reikalavimus, išlaikytos visos normos, tačiau - yra daugybė niuansų, kurių niekada to nedarė žmogus nežino. ir tie niuansai bei atitinkama specifiką, projektą pavertė karikatūra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X