Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2007-02-13, 21:12:04
    Atnaujintas puslapis www.vilniausmetro.lt
    Naujienos:

    Planuojamos Vilniaus miesto Metro linijos:
    (Spauskite ant nuorodos, kad pamatytumėte paveiksliuką. Dydis ~1.5MB)
    Linija Nr. 1, Viršuliškes - Katedros aikštė
    Dešiniajame Neries krante, viršutinėje šio kranto terasoje, išsidėstę Karoliniškių, Viršuliškių, Justiniškių gyvenamieji rajonai, toliau plečiasi Pilaitės mikrorajonas. Todėl Justiniškių gatvės ir Laisvės prospekto sankryžoje susirenka didžiausi keleivių srautai. Kadangi darbo vietos pagrinde bazuojasi Neries žemutinėje terasoje, upės dešiniajame krante, todėl metropoliteną siūloma pradėti statyti nuo šios linijos, įrengiant ir pradedant eksploatuoti trasą nuo Viršuliškių iki Mindaugo tilto. Prie jo kartu būtų įrengta pėsčiųjų perėja po Nerimi į Katedros aikštę.
    Šios linijos perspektyvinis vystymas galimas tiek į vakarus – Pilaitės link, tiek į rytus – Žirmūnų, Antakalnio link.
    Linija aptarnautų dabar esamus keleivių srautus bei netolimoje ateityje numatytų pastatyti šiuose mikrorajonuose daugiaaukščių pastatų gyventojus, vykstančius į centrą ar grįžtančius iš jo namo. Be to, prie Viršuliškių troleibuso parko būtina pastatyti automobilių parkavimo aikštelę, kad iš toliau bei iš Vilniaus rajono ir aplinkinių individualių namų atvažiavę žmonės galėtų palikti čia savo lengvuosius automobilius ir persėsti į metro.
    Išplėtus troleibuso parko gamybinę bazę, ją būtų galima naudoti ir metro riedmenų parkavimui, profilaktikai bei remontui.
    Dėl didelių keleivių srautų šios linijos eksploatacija būtų labai efektyvi.
    Linija Nr. 2, Šeškinė - Geležinkelio stotis
    Pirmasis šios linijos statybos etapas būtų atkarpos nuo būsimos Šiaurinės gatvės iki Gedimino prospekto įrengimas. Ši linija susikirstų su linija Nr. 3, einančia Šiaurine gatve ir jungiančia vakarinį apvažiavimą su Saulėtekio kompleksu Antakalnyje, bei su linija Nr. 1 ties Kernavės tiltu. Šioje vietoje, niekam netrukdant, galima įrengti požeminį transporto mazgą.
    Kadangi Vilnius yra pietrytinėje Lietuvos dalyje, todėl šiaurinis įvažiavimas į Vilnių yra labai apkrautas. Bendrame Vilniaus gatvių tinkle Ukmergės gatvė tapo aktyviausiai besivystančiu rajonu. Abipus šios gatvės susiformavo Pašilaičių, Fabijoniškių, Šeškinės miegamieji rajonai ir juos bei miestą aptarnaujantys infrastruktūros objektai. Be to, miesto vystymasis Širvintų – Ukmergės link intensyviai tęsiasi ir urbanistinė koncentracija šiame ruože akivaizdi.
    Į šios linijos pirmojo etapo aptarnavimo zoną pakliūna tiek stambūs objektai ( prekybos centrai „ Akropolis “, „ Senukai “, būsimas stadionas ir t. t. ), tiek būsimas daugiaaukščių kvartalas Šnipiškėse, tiek miesto centras.
    Kol vyktų šios linijos antro etapo Gedimino prospektas – Geležinkelio stotis trasos archeologiniai tyrinėjimai būsimų metro stočių vietose bei geležinkelio stoties transporto mazgo statybvietėje, linijos Nr. 2 atkarpa Šeškinė – Gedimino prospektas turėtų pakankamą apkrovimą. Šią liniją pratęsus iki geležinkelio stoties, ji taptų pagrindine metro sistemos magistrale. Todėl šiauriniame trasos gale reikėtų pastatyti talpų parkingą atvykstančių iš toliau mašinoms, o geležinkelio stoties depo, jį išplėtus, įrengti metro riedmenų aptarnavimo ir remonto barą.
    Tačiau šios linijos trasa tiek horizontalioje, tiek vertikalioje plokštumose sulauks didelių debatų, svarstymų bei aptarimų. Čia svarų žodį turės tarti archeologai ir paminklosaugininkai. Reikės apsispręsti: archeologams – ką atskleisti šiame šimtmetyje ir ką palikti tyrinėti ateinančioms kartoms; kur statyti stotis, tame tarpe ir senamiestyje ( kad turistams būtų patogų jį lankyti, taip pat kad būtų sumažintas jame visuomeninio ir asmeninio transporto judėjimas ) ir kokiame gylyje kloti trasą. Apsispręsti ir priimti geriausią sprendimą reikės per laiką, kol bus įrengiamos linija Nr. 1 ir linijos Nr. 2 atkarpa tarp Šeškinės ir Gedimino prospekto.
    Linija Nr. 3, Justiniškės - Antakalnis
    Ši linija eis iš vakarų į rytus ir jungs būsimąjį Vakarinį apvažiavimą su Saulėtekio kompleksu Antakalnyje. Ši trasa turi būti įrengta po būsimąja Šiaurine gatve dabartinėje orinės aukštos įtampos elektros linijos apsauginėje zonoje bei esančios griovos šlaituose. Taip būtų sukurta gera infrastruktūra ir šie dabar nenaudingi plotai taptų labai vertingais urbanistiniu bei ekonominiu atžvilgiu.
    Linija, susikirsdama su pirma ir antra linijomis, sudarytų galimybę pasiekti bet kurį miesto rajoną per trumpiausią laiką.
    Savalaikiai skyrus žemę metro tunelio ir Šiaurinės gatvės statybai, šios linijos kaina būtų pati mažiausia.
    Nutiesus liniją, atsirastų galimybė įvairiems linijų žiediniams variantams įrengti. Tuo pačiu būtų galima plėsti metropoliteno susisiekimo sistemą. Vienas iš jų – nutiesti liniją pro Lazdynus, „ Litexpo “ kompleksą, po Gerosios Vilties ir Panerių gatvėmis iki geležinkelio stoties, kur ji susijungtų su linija Nr. 2.

    ***
    Šiuo metu galima numatyti tik pirmuosius metropoliteno statybos etapus artimiausiems dešimčiai metų. Vėliau, po diskusijų visuomenėje, bus apsispręsta dėl tolimesnių metropoliteno plėtros krypčių. Tačiau, siekiant taupyti lėšas ir išsaugoti galimybę įrengti trasas paprastesniais būdais, jau dabar būtina numatyti, kur jos bus įrengiamos, praėjus keliems dešimtmečiams ir vėliau.

    Bendras žemėlapis:
    (Spauskite ant paveiksliuko, kad pamatytumėte geresnės kokybės vaizdą (~2,9MB))
    Planuojamos Vilniaus miesto Metro linijos iki 2025 metų.Planuojamos Vilniaus miesto Metro linijos iki 2035 metų.
    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

    Comment


      Kernavės tilto ir prie jo esančio transporto mazgo sprendimai

      Kompleksiškai sprendžiant automobilinio eismo ir metropoliteno vystymosi klausimus svarbus uždavinys suprojektuoti ir įrengti tiltą jungiantį būsimą Kernavės gatvę su Tumo Vaižganto gatve, kuriuo būtų galima praleisti ir metropoliteno traukinius. Dešinysis Neries krantas taptu svarbiu transporto mazgu, kur susikirstu Kernavės ir Upės gatvės, bei Kernavės gatvė ir Konstitucijos prospektas. Taip pat pirma ir antra metropoliteno linijos su persėdimo ryšiais iš vienos Linijos į kitą. Šiam daugiaaukščiui ir nemažo ploto reikalaujančiam mazgui tai pati tinkamiausia vieta. Šis mazgas būtų patalpintas miesto centre iš kurio galima keliauti įvairiom kryptim ir įvairiom transporto rūšim, o taip pat pėsčiomis.

      http://www.vilniausmetro.lt/informac...a/image301.jpg
      Paskutinis taisė Maxas; 2007.02.15, 22:13.
      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

      Comment


        Maxaaaaaai!!!! Gal nedek tu paveiksliuku cia, paziurek kaip atrodo puslapis!! Dek nuoroda, viska gi galima rasti metro.lt puslapyje.
        gera gyventi gerai

        Comment


          Saunu maxai, beje norejau paklausti kas tie taskai, gal atity tokias linijas darys. Man tai nzn kai pagalvoju kad vilniuje bus metro, net netikiu. bet gerai dabar sumaste Melynaja linija padaryt nes nereikes daug ko griaut. Senamiesti tai bus sunku daryt

          Comment


            Parašė Dom@s Rodyti pranešimą
            Saunu maxai, beje norejau paklausti kas tie taskai, gal atity tokias linijas darys. Man tai nzn kai pagalvoju kad vilniuje bus metro, net netikiu. bet gerai dabar sumaste Melynaja linija padaryt nes nereikes daug ko griaut. Senamiesti tai bus sunku daryt
            Planuojamos Vilniaus miesto Metro linijos iki 2035 metų.
            Kas dar neaišku?
            Norėčiau, kad būtų Vilniuj metro. Prancūzijoj Nantas (ar kaip ten?) turi tik 220.000 gyventojų ir jau įsirengė metro.

            Comment


              Parašė Dom@s Rodyti pranešimą
              Sa...Man tai nzn kai pagalvoju kad vilniuje bus metro, net netikiu...
              Is kur istraukei kad bus? Cia tik studija ir daugiau nieko.
              Dar net neaisku 100% ar artimiausiu metu bus tramvajus kas yra kur kas realiau nei metro.

              Comment


                Si savaitgali pabuvojus Paryziuje ir pasivazinejus ju vietiniu transportu (metro ir RER'u), dar karta isitikinau (praeitais metais teko pasivazineti Londone), jog Vilniuj tai tik drambliuko svajones arba nesvarios priesrinkimines kovos .

                Comment


                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                  >...jo reiktu kazkur dotuoti apie 10 milijardu...
                  ar gales sostine is savo biudzeto skirti kasmet 10M Lt metropoliteno islaikymui?
                  gal gali paieskot internete kiek mazdaug kastuoja metro islaikymas?

                  Comment


                    beje malonu kad tas "vilniausmetro" taip daznai atnaujinamas:
                    http://www.vilniausmetro.lt/galimybiu_studija/gs10.htm

                    Comment


                      As kai paziuriu, kiek laiko pas mus vyksta 1000x paprastesniu projektu igyvendinimas, pvz: pesciuju tilto ties Vaivorykstes stotele statybos (dar vis projektuojamas!!!!), Laisves pr./Ukmerges gatves viadukas (~2 metai darbu, kur reikia gal tik 50m. prasikasti), o ka jau kalbeti apie didesnius darbus, kaip aplinkeliu tiesimus, kurie tesiasi jau ~ 30metu, tai man plaukai siausiasi pagalvojus apie metro statybas. Cia ir mano vaikai nesulauks to metro, o ka jau kalbeti apie 4 metams isrinktus savivaldybes atstovus, kurie duoda "garbes zodi"?. Zodziu, cia ant sito galima bus joti dar pries n+1 rinkimus.
                      gera gyventi gerai

                      Comment


                        Paprasciausia truksta jegu kazkam prisipazinti, kad esam silpnoki tokiuose dideliuose projektuose. Todel duodami pazadai rinkejams, kurie mazai suvokia, kas yra metro. O rinkeju zinios apsiriboja nupiestais marsrutais ir jiems susidaro ispudis, kad toks projektas ranka pasiekiamas.

                        Comment


                          >..Todel duodami pazadai rinkejams...
                          man irgi taip atrodo, kad po rinkimu apie metro nustos kalbeti... gal ir apie tramvaju... iki sekancios priesrinkimines kompanijos...

                          Comment


                            Vel atnaujintas "vilniausmetro.lt":
                            http://www.vilniausmetro.lt/galimybi.../gs9.htm#tema2

                            Gal yra kur nors issamiau parasyta ir apie tramvajaus yrengimo technologija?

                            Comment


                              Parašė evvt Rodyti pranešimą
                              gal gali paieskot internete kiek mazdaug kastuoja metro islaikymas?
                              90-aisiais Londono metro (LUL) metinis biudžetas buvo apie 550 mln. GBP per metus, iš kurių apie 250 mln. dengia geležinkeliai (LRT) ir municipalitetas

                              Comment


                                /\ aciu

                                taigis...
                                550 mln. GBP = apie 2.75 milijardo lt

                                Nezn kaip apskaiciuoti kiek kartu pigesnis butu vilniaus (pagal "vilniausmetro.lt") , gal pagal liniju ilgi?(aisku kad baisia netikslu)
                                londone kazkur apie 350km(?) o vilniuj butu apie 15km
                                tai apie 23 kartus maziau - gaunu apie 120mln kasmet (londono kainomis zinoma) tai realiai galbut apie ... kokiu 40mln?

                                Comment


                                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                  /\ aciu

                                  taigis...
                                  550 mln. GBP = apie 2.75 milijardo lt

                                  Nezn kaip apskaiciuoti kiek kartu pigesnis butu vilniaus (pagal "vilniausmetro.lt") , gal pagal liniju ilgi?(aisku kad baisia netikslu)
                                  londone kazkur apie 350km(?) o vilniuj butu apie 15km
                                  tai apie 23 kartus maziau - gaunu apie 120mln kasmet (londono kainomis zinoma) tai realiai galbut apie ... kokiu 40mln?
                                  Skirtumas tik tas, kad Vilniaus metro dar reikia pastatyti.
                                  Mano galerija Flickr'yje

                                  Comment


                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    taigis...
                                    550 mln. GBP = apie 2.75 milijardo lt
                                    550 - jeigu nebūtų pajamų, t.y. nemokamas (gal ir nebloga mintis?) vis gi daugiau nei pusę dengia bilietai/reklama...

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      550 - jeigu nebūtų pajamų, t.y. nemokamas (gal ir nebloga mintis?) vis gi daugiau nei pusę dengia bilietai/reklama...
                                      nu tai tada 40mln/2 =20mln /per metus

                                      Comment


                                        As kai psiziuriu per "Discovery" apie metro statybas, tai man cia to puslapio pasapaliojimai apie metro igyvendinima juoka kelia. Sita puslapi ir ta partija pasisakancia uz metro, kas remia jau aiku - UAB "Rentinys". Jei pasisektu jiems prastumti sita reikala, tai cia darbelio visam gyvenimui uztektu ir dar neprastai apmokamo. Tik man idomu su kuo jie ruosiasi kasti tuos tunelius, su graztu ir kastuvu? Ten kai per laida pasiziuri, tai vien rausimo iranga kainuotu turbut puse viso metro kainos. O cia nei patirties nei irankiu, tik grazi teorija. Zodziu, as uz metro, bet UAB "Rentinys" ta itikrai ne pagal jegas, o tas metro.lt puslapis, tai grynas mulkinimas ir pagaliu kisimas tramvajui i ratus. Cia taip pat galima sukurti puslapi apie teleportacijos pranasumus ir pilstyt is tuscio i kiaura.
                                        gera gyventi gerai

                                        Comment


                                          is tikruju tai labai pizoniskai atrodo tokio puslapio egzistavimas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X