Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Yra dalis Kairėnų gatvės (berods baigta prieš 2 metus, pravažioujant su mašina atrodo labai gerai, bet nesu važiavęs su dviračių, gal ir yra kokių trūkumų), kuri paskui pereina į Centrinę gatvę, kuri yra senesnė, neatikinka STR ir dabartiniais standartais jau prasta, bet tais laikais bent jau pabandė...
    Deja, pagal brėžinius bus labai panašiai, kaip ir Centrinėje gatvėje, tačiau nebus atskirų trinkelių dviratininkams, tik šaligatvis.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Vilniaus savivaldybė imasi nelegalių metalinių garažų https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...taliniu-garazu
      Vilniaus miesto savivaldybė teigia, kad vietoje savavališkai sukurtų metalinių garažų masyvų bėgant laikui turėtų būti sukurtos viešosios erdvės.Iki rugsėjo pabaigos nelegalių metalinių garažų savininkai „raginami geruoju atlaisvinti kelis dešimtmečius metaliniais garažais užstatytą valstybinę žemę“, teigia savivaldybė. Šiuo metu Vilniuje stovi apie 10.700 metalinių garažų, o jų masyvai užima 51 ha valstybinės žemės. Nuo kitos savaitės seniūnijos iškabins savo teritorijoje esančiuose garažų masyvuose skelbimus, kuriuose bus pateikta informacija, kaip vyks garažų iškėlimo procedūra. Savininkai turės informuoti atitinkamą seniūniją apie iškeltą garažą ar pradėtą iškėlimo procesą nurodydami savo duomenis bei informaciją apie garažą. „Labai tikimės, kad garažų savininkai bus geranoriški ir atlaisvins valstybinę žemę, kuria jie be rimtesnių sankcijų naudojosi labai ilgą laikotarpį. Tuo atveju, jeigu savininkai savo garažų neiškels, savivaldybė bus priversta inicijuoti teisminius procesus, o savininkams grės piniginės baudos ir iš Nacionalinės žemės tarnybos pusės“, – teigia Vytautas Mitalas, Vilniaus miesto vicemeras. Pasak jo, iškėlęs metalinį garažą, jo valdytojas privalo išvežti ir daiktus, atliekas, sutvarkyti garažu užstatytą ir jo eksploatavimui naudotą teritoriją. Iki rugsėjo 30 d. savivaldybės administracija siūlo pagalbą – tiems savininkams, kurie metalinius garažus išsikels patys, padės sutvarkyti teritoriją nemokamai.

      p.s. senai laikas tuos savartynus išnaikinti.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

      Comment


        Smalinės g. tęsinio projektas vėl lenda. Pataisytas.

        Buvo:




        Naujas:

        Comment


          Labai smagu, kad tuo pačiu sutvarkys tą absurdišką lankstą (jei čia prie to pat atsirado žymėjimas)

          Click image for larger version

Name:	Smalines 1.jpg
Views:	950
Size:	141,6 kB
ID:	1820695

          Iš žiedo formos Naujojoje Pilaitėje (NP) peršasi išvada, kad gatvės tęsinys dar labai toli. Bandau suprasti šios atkarpos funkciją automobiliams - sugalvoju tik porą
          variantų pagal esamą leidimą:

          1. Išvažiavimas iš NP be šviesoforų (kairiojo posūkio) per Senąjį Pilaitės kelią arba Taurupės g.
          2. Grįžimas per Taurupės g., nuimant srautą Įsruties g.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Kažkas rodos buvo minėta, kad taip bus naikinamas kairysis reguliuojamas posūkis iš Pilaitės pr. per Papilėnų g. Tada ten visai neliks šviesoforo.

            Comment


              Kazka M.L. asfaltuos??

              Daugiau nei 1,1 mln. eurų skirta Arimų, Mančiagirės, Mykolo Lietuvio, Mokslininkų, Versmių, Kiemeliškių, Mickūnų, Verbų, Bičių, Uosių sodų, Grigiškių seniūnijos Spyglių, Tilvikų, Nasturtų gatvėms asfaltuoti, Prašiškių bei Jočionių gatvių ruožų kapitaliniam remontui.
              Info is Delfi.lt

              Comment


                Gerai būtų įdėti ir tiesioginę nuorodą į šaltinį

                Comment


                  Radau įsakymą
                  Stepono Batoro gatvės (Nr. 24259) ruožui taisyti (remontuoti) 2 000,0
                  Eišiškių plentui nuo Užusienio gatvės iki Mechanikų gatvės taisyti (remontuoti) 500,0
                  Jaunystės gatvei nuo Medkirčių gatvės iki J.Tiškevičiaus gatvės taisyti (remontuoti) 220,0
                  Žaliųjų Ežerų gatvei nuo Popieriaus gatvės iki Ragučio gatvės taisyti (remontuoti) 250,0
                  *Remontas dauboje esančio kelio (Verkių Riešė)

                  Papildau: Kitame įsakyme
                  Arimų gatvės (Nr. 21889) ruožui kapitališkai remontuoti 150,0
                  Mančiagirės gatvės (Nr. 52032) ruožui kapitališkai remontuoti 150,0
                  Mykolo Lietuvio gatvės (Nr. 51040) ruožui nuo Mokslininkų gatvės iki B. Krivicko gatvės kapitališkai remontuoti 60,0
                  Versmių gatvės (Nr. 22444) ruožui nuo Džiaugsmo gatvės iki Paeglinės gatvės kapitališkai remontuoti 52,0
                  Kiemeliškių gatvei (Nr. 48718) kapitališkai remontuoti 106,0
                  Mickūnų gatvei (Nr. 22187) kapitališkai remontuoti 150,0
                  Verbų gatvei (Nr. 22440) kapitališkai remontuoti 105,0
                  Bičių gatvei (Nr. 21922) kapitališkai remontuoti 63,0
                  Uosių sodų gatvei (Nr. 59910) kapitališkai remontuoti 56,0
                  Grigiškių seniūnijos Spyglių gatvės (Nr. 61886) ruožui iki Tilvikų gatvės kapitališkai remontuoti 116,0
                  Nasturtų gatvei (Nr. 22208) kapitališkai remontuoti 70,0
                  *Ką galima nuveikti už 60 tūkstančių toje atkarpoje, negi asfaltui gana ~400m?

                  Papildau: Kitame įsakyme
                  Rinktinės gatvės (Nr. 22297) ruožui nuo Šeimyniškių iki Žalgirio gatvės rekonstruoti 953,0
                  S. Stanevičiaus gatvės (Nr. 22333) ruožui iki Ateities gatvės taisyti (remontuoti) 800,0
                  Fabijonių gatvės dviračių takui su šaligatviu taisyti (remontuoti) 450,0
                  Žalgirio gatvės (Nr. 22510) ruožui nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės rekonstruoti 500,0
                  Paskutinis taisė Riedis; 2020.08.12, 10:16.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Vilniuje už 24 mln. eurų bus remontuojamos gatvės
                    Vilniuje už 24 mln. eurų bus remontuojamos gatvės bei gyvenamųjų namų kiemai. Darbus atliks bendrovės „Kamitra ir ko“, „Grinda“ bei „Kerista“ – su jomis savivaldybė pasirašė dvi tokios vertės sutartis.

                    „Kamitra ir ko“ kartu su „Grinda“ už 12 mln. eurų remontuos gatves ir kiemus šiaurinėje Vilniaus dalyje – Žirmūnų, Verkių, Antakalnio seniūnijose, o „Kerista“ už 12 mln. eurų – vakarinėje dalyje – Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės, Viršuliškių, Justiniškių, Pašilaičių, Fabijoniškių, Šeškinės seniūnijose.

                    Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius iš 150 mln. eurų keliams atnaujinti Vyriausybės skirto paketo Vilniaus miestui šią vasarą paskirstė daugiau nei 6,8 mln. eurų.

                    2 mln. eurų skirta Stepono Batoro gatvės ruožui, 0,5 mln. eurų – daliai Eišiškių plento, 0,22 mln. eurų – Jaunystės gatvei, 0,25 mln. eurų – daliai Žaliųjų Ežerų gatvės, 0,95 mln. eurų – Rinktinės gatvės ruožui, 0,8 mln. eurų – S.Stanevičiaus gatvės ruožui, 0,45 mln. eurų – Fabijoniškių gatvės dviračių takui su šaligatviu, 0,5 mln. eurų – daliai Žalgirio gatvės rekonstruoti.

                    Daugiau nei 1,1 mln. eurų skirta Arimų, Mančiagirės, Mykolo Lietuvio, Mokslininkų, Versmių, Kiemeliškių, Mickūnų, Verbų, Bičių, Uosių sodų, Grigiškių seniūnijos Spyglių, Tilvikų, Nasturtų gatvėms asfaltuoti, Prašiškių bei Jočionių gatvių ruožų kapitaliniam remontui.
                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...es-221-1360180
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                      Vilniuje už 24 mln. eurų bus remontuojamos gatvės


                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...es-221-1360180
                      Ar yra sarašas kokias gatves tvarkys Antakalnyje ir ką būtent ruošiasi daryti (šaligatviai ypač domina)? Mane neramina, ypač šiuo panašiu į greitą pinigų papilimą metu, kad bus belekas ir belekaip padaryta - kažkas panašaus kas buvo 2018-2019 padaryta su keliomis Antakalnio gatvėmis kai ištisiniu būdu asfaltuota gatvės paliekant jas vietomis per plačias, šaligatvius paliekant antižmogiškus sovietinius-nenaudojamus ir taip toliau.

                      Comment


                        Sukurta atskira tema Šnipiškių infrastruktūrai tarp teritorijoje tarp Neries upės, Konstitucijos prospekto ir Žalgirio gatvių:
                        [VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

                        Comment


                          prasiėjau Širvintų g. ir joje beveik nėra jokio progreso, apart to šaligatvio ir dviračių tako šalia Compensa.
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200822_190755.jpg
Views:	2349
Size:	846,5 kB
ID:	1822932 Click image for larger version

Name:	IMG_20200822_190758.jpg
Views:	2351
Size:	826,4 kB
ID:	1822933

                          Comment


                            mr_miegas rugsėjį turėtų vykti gatvės kreivinimas.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              https://www.miestai.net/forumas/foru...12#post1777612

                              Sankryžos Drujos ir Manufaktūrų gatvių sankryžoje ties Zarasų tiltu panaikinimo Istorijos tęsinys.

                              Istorijos santrauka

                              Labai vertėtų panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Apie 7 metus stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4-6, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo (taršos žemėlapis būtent toje vietoje rodo padidėjusią taršą) etc..

                              Jegermeister:

                              Ši dabar esanti šviesoforinė sankryža buvo įrengta tik dėl pėsčiūjų, kad galėtų į stoteles per gatvę patekti. Sovietmečiu čia nebuvo numatyta sankryža, nes kam ji reikalinga, kai nuo jos į abi puses 200-300 m atstumu yra dviejų lygių sankryžos. Tačiau kadangi nebuvo iki galo įrengtas normalus-civilizuotas pėsčiųjų praėjimas po tiltu per Vilnelę, tai ir "įkalė" šviesoforus. Kažkada prieš kelis metus per "Tvarkau Vilnių" esu kėlęs klausimą panaikinti šią šviesoforinę sankryžą, tai atsakymas buvo, kad panaikins tada, kai bus įrengtas pėsčiųjų praėjimas po tiltu. Dabar toks pėsčiųjų praėjimas po tiltu jau yra ir po Aukštaičių g. įvažiavimo į Drujos g. įrengimo, gal ir dėl sankryžos panaikinimo galės būti keliamas klausimas?


                              Naujas pranešimas

                              Kodėl pas mus taip daroma (įrenginėjamas gargaras virš sankryžos apdabinant šviesoforais...) (susilaikiau nuo riebesnių žodžių)?:

                              (Antroji foto daryta apie 2020 08 20 piko metu, praėjus maždaug 10 sekundžių po raudono signalo užsidegimo. Iš abiejų pusių jau stovi po maždaug 20 auto priemonių... Į kairę nesuka nei vienas (dar, aišku, praėjo tik apie 10 sekundžių, tad kaip minėjau įprasta, kad suktu apie 3-6 auto viso ciklo metu). Pėsčiųjų arba iš vis nebūna, arba eina kokie 1-3.

                              Click image for larger version  Name:	rsz_p_20200820_162806_vhdr_auto.jpg Views:	0 Size:	40,6 kB ID:	1823132

                              Click image for larger version  Name:	rsz_p_20200820_162838_vhdr_auto.jpg Views:	0 Size:	442,1 kB ID:	1823123

                              Transporto potencialaus eismo schemos po sankryžos panaikinimo:

                              vilnius.lt

                              vilnius.obliview.com

                              Click image for larger version  Name:	Drujos aplinkines gatves projektuojaamos.JPG Views:	0 Size:	300,3 kB ID:	1823124

                              Click image for larger version  Name:	Drujos ir aplinkiniu gatviu susisiekimo schema.JPG Views:	0 Size:	295,8 kB ID:	1823125

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	437,8 kB ID:	1823128
                              Paskutinis taisė spekas; 2020.08.26, 08:45.

                              Comment


                                Šitoje sankryžoje kelininkai nuėjo paprasčiausiu keliu rekonstrukcijos metu. Užtvėrė kairiąją juostą atvažiuojant nuo Belmonto žiedo, kad fiziškai nebūtų norinčių sukti į Manufaktūrų gatvę ir uždėjo celofaną ant kairės rodyklės šviesoforo Rezultatas kaip aprašyta - eismas nuo centro stovi prie raudonos ir laukia kol užsidegs žalia, nes eismui nuo žiedo "dega" žalia rodyklė į kairę, į Manufaktūrų g.

                                Comment


                                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                  Šitoje sankryžoje kelininkai nuėjo paprasčiausiu keliu rekonstrukcijos metu. Užtvėrė kairiąją juostą atvažiuojant nuo Belmonto žiedo, kad fiziškai nebūtų norinčių sukti į Manufaktūrų gatvę ir uždėjo celofaną ant kairės rodyklės šviesoforo Rezultatas kaip aprašyta - eismas nuo centro stovi prie raudonos ir laukia kol užsidegs žalia, nes eismui nuo žiedo "dega" žalia rodyklė į kairę, į Manufaktūrų g.
                                  Aš ne apie kelio darbus ir ne apie eismo organizavimą remonto metu. Aš apie lėšų skandinimą įrenginėjant ir ,,turbinant'' šviesoforus ten, kur jie išvis turėtų būti panaikinti. Mano nuotraukoje atvaizduotos šviesoforinės sankryžos išvis neturėtų likti. Juk tuoj bus užbaigta visa aplinkinė infrastruktūra, kuri būtent ir leis panaikinti šviesoforinę sankryžą. Aš galimybės panaikinti šią šviesoforinę sankryžą laukiau kokia 10 metu ir man džiaugėsi širdis sužinojus, kad bus užbaiginėjama sovietmečiu neužbaigta infra, kurios trūko, kad būtų galima naikinti sankryžą.
                                  Dabar bus ne tik sviestas sviestuotas, bet dar ir nupirkta krūva sviesto, kuris bus sugedęs, o sugedusio sviesto atsikratyta jį išpilant viduryje šokių aikštelės.

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                    Aš ne apie kelio darbus ir ne apie eismo organizavimą remonto metu. Aš apie lėšų skandinimą įrenginėjant ir ,,turbinant'' šviesoforus ten, kur jie išvis turėtų būti panaikinti. Mano nuotraukoje atvaizduotos šviesoforinės sankryžos išvis neturėtų likti. Juk tuoj bus užbaigta visa aplinkinė infrastruktūra, kuri būtent ir leis panaikinti šviesoforinę sankryžą. Aš galimybės panaikinti šią šviesoforinę sankryžą laukiau kokia 10 metu ir man džiaugėsi širdis sužinojus, kad bus užbaiginėjama sovietmečiu neužbaigta infra, kurios trūko, kad būtų galima naikinti sankryžą.
                                    Dabar bus ne tik sviestas sviestuotas, bet dar ir nupirkta krūva sviesto, kuris bus sugedęs, o sugedusio sviesto atsikratyta jį išpilant viduryje šokių aikštelės.
                                    Kokią pabaigtą visą aplinkinę infrastruktūrą jūs turite galvoje? Gatvę po tiltu? Pusės gatvių, kuriomis siūlote organizuoti eismą, šiai dienai tiesiog nėra.

                                    Comment


                                      Iki sankryžos naikinimo dar tikrai trūksta jungčių. Kai jos bus - tada galima bus ir naikint. Ne veltui tos jungtys rengiamos.

                                      Comment


                                        Aš tai nemanau, kad sankryža bus naikinama net ir sutvarkius aplinkinę infrastruktūrą. Manufaktūrų gatvėje tiek daug daugiabučių suplanuota, kad sunku patikėti, kad be Manufaktūrų ir Drujos gatvių sankryžos ten bus įmanomas normalus eismo organizavimas.

                                        Bet ar reikia Drujos gatvėje didesnio pralaidumo? Gal geriau atvirkščiai - dviračių takas vietoj vienos iš juostų automobiliams? Aš pats iš Antakalnio, bet man tas greitkelis Senamiesčio pašonėje prašosi humanizavimo, o ne pralaidumo didinimo.

                                        Comment


                                          Ties įvažiavimu į Pilaitę atskyrė eismo juostą fiziškai (prieš tai buvo ištisinė - pažymėta raudonai). Didžiulis srautas nuo prekybcentrių (ir naujoji pilaitė) privalės važiuoti iki šviesoforo norint išvažiuoti į miesto pusę arba į/už senosios pilaitės. Spūstys ties šviesoforu neabejotinai padidės, nes abejoju, kad prailgins posūkio fazę - manau skubotas sprendimas iki Smalinės g. tęsinio.

                                          Click image for larger version

Name:	20200828_150326.jpg
Views:	1274
Size:	305,3 kB
ID:	1823913
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X