Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

    Sukurta atskira tema Konstitutijos prospekto, Naujojo miesto centro ir Šnipiškių (tarp Lvovo, Žalgirio ir Kalvarijų g.) gatvių infrastruktūrai bei specifinėms esimo problemoms.
    Į šią temą nepatenka šalia esantys stambūs objektai (Geležinio Vilko - Ukmergės g. mazgas, Pedagoginio universiteto žiedas), kurie turi atskiras temas.


    Šnipiškės 2001 m.Jāņa sēta išleisitame Vilniaus miesto plane


    Atskira tema sukurta 2020.08.08
    Paskutinis taisė Romas; 2020.08.09, 13:55. Priežastis: Sukurta atskira tema

    #2
    [VLN] Šnipiškės

    Sveiki,

    nusprendžiau pažėt, kas šiuo metu stūkso būsimosios Kernavės gatvės žemėje.

    gatvė kirs Šnipiškes


    Taigi pradedam nuo Konstitucijos prospekto, kur baigsis būsimasis Kernavės tiltas


    Pirma kliūtis, kurią greičiausiai griaus


    Sankryža su rekonstruota Lvovo gatve. Galima pastebėti, kad sankryža paruošta naujai gatvei tiesti








    Žiūrint į kitą pusę


    Deja šią žemę taip pat reiks nuart






    Čia šiuometinė Kernavės gatvė, kaip matoma, aplinka pamažu naujinama














    Sankryža su Žalgirio gatve, ta siaurutė gatvė - vis dar Kernavės






    Vaizdas gerėja


    Žvelgiant į Akropolį




    Įprastos būklės namas Šnipikėse


    Kernavės gatvės vignis










    Jau visai šalia Ozo gatvės, čia gatvė ir baigsis
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #3
      Teritorijos tarp Geležinio Vilko, Žalgirio, Kalvarijų gatvių ir Neries upės raidos programa
      (Paspaudus-pilnas vaizdas)


      PATVIRTINTA Vilniaus miesto tarybos 2005 m. sausio 19 d. sprendimu Nr. 1-661


      Paskutinis taisė Romas; 2020.08.09, 14:02. Priežastis: Sukurtas pranešimas naujai temai

      Comment


        #4
        Europos bokštas nuo Konstitucijos prospekto
        2001 12


        2002 07


        2003 05


        2003 06


        2003 09
        Platinamas Konstitucijos prospektas


        2003 12


        2004 04
        Paskutinis taisė Romas; 2020.08.09, 14:09. Priežastis: Kopija iš temos "Europos bokšto statybos istorija"

        Comment


          #5
          2002 12


          2003 02
          Europos aikštė

          Paskutinis taisė Romas; 2020.08.09, 14:09. Priežastis: Kopija iš temos "Europos bokšto statybos istorija"

          Comment


            #6
            2003 03



            2003 04
            Pavyko apsilankyti statomame savivaldybės pastate.


            Tuo metu buvo galima užlipti iki 15 aukšto.


            Paskutinis taisė Romas; 2020.08.09, 14:10. Priežastis: Kopija iš temos "Europos bokšto statybos istorija"

            Comment


              #7
              Lvovo g.
              2003 05


              2005 04

              Comment


                #8
                2003 05



                2003 07


                2003 08


                Paskutinis taisė Romas; 2020.08.09, 14:11. Priežastis: Kopija iš temos "Europos bokšto statybos istorija"

                Comment


                  #9
                  2003 12
                  Statybos (bent išorėje) beveik baigtos




                  2004.04


                  Paskutinis taisė Romas; 2020.08.09, 14:13. Priežastis: Kopija iš temos "Europos bokšto statybos istorija"

                  Comment


                    #10
                    Kažkaip apie Kernavės (Kreivąjį) tiltą jau net nebešnekama

                    Comment


                      #11
                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Kažkaip apie Kernavės (Kreivąjį) tiltą jau net nebešnekama
                      Tai,kad su pačia Kernavės gatve bus daug problemų, vien kiek žemių išpirkti reikia, ten vien nuosavi namai. Beje, čia tik alternatyvinis variantas
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #12
                        Vilnius spręs spūsčių problemą statydamas tiltus
                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18539403
                        Jūratė Žuolytė, "Vilniaus diena"
                        2008 rugsėjo mėn. 15 d. 09:06


                        Transporto spūsčių problemai spręsti miesto valdžia alternatyvų neieško. Vis dar manoma, kad padėtį ištaisyti gali tik nauji tiltai ir viadukai. Dėl to užsimota įgyvendinti jau seniai brandintą projektą – statyti Kreivąjį tiltą. Kada prasidėtų Kreivojo tilto statyba, tiksliai nežinoma.

                        "Pirmiausia realizuosime didžiuosius infrastruktūros projektus – nutiesime aplinkkelius, rekonstruosime Lazdynų tiltą, įrengsime dviejų lygio sankryžas. O tada skaičiuosime pinigus ir žiūrėsime, kokios galimybės įgyvendinti naujus projektus. Jau dabar esame prirengę techninių projektų daugiau nei už milijardą litų, reikia užtikrinti jų finansavimą. Kai tik užbaigsime tuos projektus, imsimės Kreivojo tilto projekto", – sakė Savivaldybės administracijos direktorius Gintautas Paluckas.

                        Kreivasis tiltas būtų statomas Baltojo tilto kaimynystėje. Jis prasidėtų ties sankryža prie Lukiškių aikštės, kirstų Neries upę, Konstitucijos prospektą ir įsilietų į Geležinio Vilko gatvę, taip išgelbėdamas šią vietą nuo nuolat susidarančių spūsčių.

                        Kreivuoju tiltas pavadintas dėl lenktos formos. "Kreivasis tiltas pagal projektą pritaikytas visokiam transportui: sunkiajam, lengvajam ir viešajam. Jei jį pavyktųpastatyti, būtų tikrai nuostabu. Tačiau kol kas viskas tėra vizijos ir samprotavimai. Išlaidos būtų tikrai didelės, reikėtų šimtų milijonų litų. Ir įgyvendinti būtų gana sunku. Kol kas nesugebame finansuoti visų parengtų projektų, todėl dar vieną naują dėti į lentyną būtų prabanga. Geriausiu atveju galime kalbėti apie penkmečio perspektyvą", – pripažino G.Paluckas.

                        Duos impulsą plėtrai

                        Vis dėlto savivaldybė jau patvirtino Kreivojo tilto projekto detalųjį planą. Tačiau jame dar gali būti daug pokyčių. Neatmetamas variantas, kad vietoj vieno ilgo tilto atsiras du trumpesni. "Nuo to, kuris variantas bus pasirinktas, priklausys investicijos. Mano manymu, J.Tumo-Vaižganto gatvės jungtis su Kernavės gatve būtų brangiausias variantas, todėl ir iškilo klausimas, kiek reikia tiltų – vieno ar dviejų", – sakė sostinės savivaldybės įmonės "Vilniaus planas" vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis.

                        Bendrajame miesto plane numatyta sujungti J.Tumo-Vaižganto gatvę su Kernavės arba Mečetės gatvėmis. "Kernavės gatvė turi tolesnę tąsą per Šnipiškes. Reikia padaryti dar vieną transporto arteriją į Šnipiškes, kuria galėtų kursuoti viešasis transportas. Taip atsikimštų kitos gatvės, rajone būtų laisvesnis judėjimas, pagerėtų jo ryšys su centru. Taip būtų duotas naujas impulsas Šnipiškių plėtrai. Tiesa, dar yra galimybė pastatyti nedidelį tiltą tarp Goštauto ir Upės gatvių", – svarstomus variantus vardijo M.Pakalnis.

                        Rekonstruoti neketina

                        Svarstant, kaip pagerinti transporto sistemą centrinėje miesto dalyje, viena siūlomų idėjų buvo automobilių eismui pritaikyti Baltąjį tiltą. Dabar jis skirtas tik pėstiesiems.

                        "Dalyvavome konkurse dėl teritorijos prie Šv. Jokūbo bažnyčios užstatymo. Kaip vieną galimų versijų pasiūlėme leisti Baltuoju tiltu važiuoti automobiliams. Jei bus plėtojamas Guggenheimo muziejaus projektas, šį tiltą vis tiek reikės rekonstruoti. Tokiu atveju Baltąjį tiltą reikėtų rekonstruoti, praplėsti, o pėsčiųjų tiltą pastatyti šalia ir taip nukreipti žmonių srautą iš Gedimino prospekto", – aiškino architektas Audrius Ambrasas.

                        Tačiau savivaldybės tokia idėja neįtikino. "Pritaikyti Baltąjį tiltą transportui – sunkiai įmanomas variantas. Ten jau susiformavusi pėsčiųjų erdvė, vadinama Džiaugsmo sala. Būtų keblu į ją įsibrauti su transportui pritaikytu objektu. Ir techniškai Baltasis tiltas automobilių eismui nepritaikytas. Todėl geriau būtų statyti normalius naujus tiltus transportui", – savo nuomonę dėstė M.Pakalnis.

                        Šiuo metu Vilniuje yra 20 tiltų: Baltasis, Baltosios Vokės geležinkelio, Bernardinų, Bukčių, Dailės akademijos, Gariūnų, Geležinio Vilko, Komunikacijų, Lazdynų, Liubarto, Mindaugo, Paplaujos, Pilies, Užupio, Valakupių, Vingio parko, Šilo, Žaliasis, Žirmūnų, Žvėryno.

                        "Vilniaus diena"

                        Comment


                          #13
                          Nacionalinės žemės tarnybos prie ŽŪM direktoriaus įsakymas
                          2013.05.17 Nr. 1P-(1.3.)- 149
                          Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (Lvovo gatvei rekonstruoti Vilniaus mieste) procedūros pradžios

                          Teritorijos ribų (Lvovo-Giedraičių g.) planas

                          http://www.nzt.lt/go.php/lit/Del-zem...ios/308/20/409

                          Comment


                            #14
                            Lvovo gatvės dalies nuo Linkmenų gatvės iki Geležinio Vilko gatvės rekonstravimo projektas
                            http://www.vilnius.lt/index.php?2963322445

                            Comment


                              #15
                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Kokie stambesni infrastruktūriniai projektai numatyti Vilniuje išskyrus Vakarinio aplinkkelio III etapą?
                              Esu girdėjęs tik apie Lvovo g. rekonstrukciją (likusią dalį iki GV ir Ukmergės g.).

                              Bet šiaip šiemet infrastruktūros naujiems projektams skirta (bent jau biudžeto projekte) ~70 mln. Lt.
                              Paskutinis taisė Creatium; 2014.04.05, 11:22.

                              Comment


                                #16
                                Lvovo gatvėje kitą pirmadienį bus draudžiamas eismas, vairuotojų prašoma pasirinkti kitas gatves

                                Nors apie tai neužsimenama, tačiau turėtų būti rekonstruota visa gatvė (ta dalis nuo vaikų centro iki GV). Tai sunku pasakyt ar čia ta rekonstrukcija jau ar dar ne.

                                Comment


                                  #17
                                  asfaltas ties K29 jau nugramdytas

                                  Comment


                                    #18
                                    Beje, Lvovo g. dalies rekonstrukcijos projektas atrodo taip:


                                    Bus įrengta žiedinė sankryža.

                                    Comment


                                      #19
                                      Visiškai nesuprantu tos žiedinės sankryžos tikslingumo. Bus du srautai, tai "Y" tipo sankryža, tai kuo netinka dabartinis reguliavimas??
                                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                                      Comment


                                        #20
                                        Sprendžiant iš projekto, tai bus galimybė iš GV įsukti į Lvovo g,. T.y. jeigu dabar galima įvažiuoti tik į degalinę, tai galima bus pavažiuoti toliau iki žiedo ir tuomet į Lvovo g. patekti

                                        Comment

                                        Working...
                                        X