Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Mėlyna su žalia ir taip darysis, kai statys Lidl parduotuvę vietoje garažų. O dėl platinimo, tai smarkiai abejoju tokiu poreikiu. Visa problema susiliejimuose. Link centro taip pat nepakenktų patvarkyti kartu su posūkiu iš ligoninės.
    Platinimas reikalingas. Tik šiaurinėje pusėje turėtų atsirasti ne papildoma eismo juosta visiems, o tiesiog VT juosta. Ten judėjimas iš/į stotelių įvažas (ne tik VT, o ir kitas transportas išlaipinantis žmones), stabdo eismą ir sukelia avarines situacijas.
    Pietinėje pusėje reikia praplatinti iki nuvažiavimo į miškinių g., kad būtų normalaus ilgio persirikiavimo juosta. Tuo pačiu būtina panaikinti posūkį (nuovažą) iš Oslo g. link ligoninės. Nes lygiagrečiai einančia gatve galima lygiai taip pat patekti į ligoninę ir tas užims tiek pat laiko (bent jau piko metu). Tiesiog iš Oslo g. sukantys į šią nuovažą blokuoja atvažiuojančius nuo aplinkkelio ir stabdo jų įsiliejimą į Oslo g.
    Tik platinimas ten ne toks paprastas, nes reikia pailginti požeminę perėją ir perstatyti kažkokį kolektorių, kurio vėdinimo kaminėlis dabar išlindęs prie pat važiuojamosios dalies krašto.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Išplatinimas nuo Gariūnų link Lazdynų tilto nepadės - viskas kemšasi ant jo.
    Nuo Oslo g. link Vakarinio aplinkkelio reiktų kažką daryti - be to, kad ten kemšasi - labai pavojingas susikirtimas. Ten vien techninių avarijų turbūt keli šimtai per metus.
    Padės. Ant tilto kemšasi, bet daugiausiai kemšasi aplinkkelio ir Oslo g. susiliejime. Atvažiuojant nuo applinkelio, ten arba tenka iškart lįsti į antrą Oslo g. eismo juostą, arba važiuoti į nuovažą link ligoninės ir iškart rikiuotis. Srautų susiliejimo vieta labai prastai padaryta ir žiauriai neefektyvi. Nes kelis kartus didesnis srautas nuo applinkelio neturi jokios atskiros juostos įvažiavimui į Oslo g. ir turi praleisti visą sąlyginai nedidelį Oslo g. srautą.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Padės. Ant tilto kemšasi, bet daugiausiai kemšasi aplinkkelio ir Oslo g. susiliejime.
      Gerai, susiliesite sklandžiai, o po to sėkmingai stovėsime 3 juostose? Važiuoju ten kasdien. Būtent atkarpoje nuo ligoninės iki tilto galo tenka užtrukti 15-20 min. (o jeigu autoyvikis, tai ten iš karto kolapsas).
      Galite pastebėti, kad dažniausiai Oslo g. ir Laisvės pr. visiškai užsikimšę, o estakada beveik visada laisva, neretai net ir pats Savanorių žiedas. Tai kur tas "butelio kakliukas"?
      Paskutinis taisė Sula; 2020.04.08, 09:18.

      Comment


        Tai apsispręskit, ar norit sutvarkyti susiliejimus ar platinti. O tai sakot, kad blogi susiliejimai, bet sprendimą siūlot platinant. Dar viena juosta ir tikrai viskas važiuos? Niekur negirdėta?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Gerai, susiliesite sklandžiai, o po to sėkmingai stovėsime 3 juostose? Važiuoju ten kasdien. Būtent atkarpoje nuo ligoninės iki tilto galo tenka užtrukti 15-20 min. (o jeigu autoyvikis, tai ten iš karto kolapsas).
          Galite pastebėti, kad dažniausiai Oslo g. ir Laisvės pr. visiškai užsikimšę, o estakada beveik visada laisva, neretai net ir pats Savanorių žiedas. Tai kur tas "butelio kakliukas"?
          Kaip suprantu tamsta važiuoja Oslo g.?
          Anksčiau irgi pastoviai ten važiuodavau, tai ilgiausiai užtrukdavo važiuojant iš aplinkkelio pravažiuoti atkarpą nuo tunelio pabaigos iki stotelės Oslo g. ties požemine perėja. Jau įvažiavus į pačią Oslo g. transportas sunkiai bet judėdavo, praktiškai niekada (neskaitant eismo įvykių kai viskas apskritai stoja) nereikėdavo stovėti, o būdavo labai lėtas judėjimas. Kai tuo tarpu ant estakados virš Oslo g. ten pastoviai reikėdavo ilgai ir nuobodžiai stovėti. Kelis kartus net bandžiau važiuoti link Gariūnų Depo, apsisukti ir grįžti, tai buvo greičiau. Dėl tokio problematiško susiliejimo, kai atkarpoje pravažiuoja 2/3 srauto iš Oslo g. ir tik 1/3 iš aplinkkelio (kai srautas iš pastarojo yra didesnis), atsiranda kitų problemų. Dėl to ten pastoviai visi apvažinėja pro ex šiltnamius ir užkemša visas aplinkines gatveles.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Tai apsispręskit, ar norit sutvarkyti susiliejimus ar platinti. O tai sakot, kad blogi susiliejimai, bet sprendimą siūlot platinant. Dar viena juosta ir tikrai viskas važiuos? Niekur negirdėta?
            Platinti tam tikrą atkarpą įrengiant greitėjimo juostą (kaip ir rašiau, kuri pasibaigtų ties nusukimu į Miškinių g. Nes dabartiniame variante nėra jokios greitėjimo juostos atvažiuojant nuo aplinkelio
            https://www.google.lt/maps/@54.67064...7i13312!8i6656
            Ten ta atkarpėlė lėtėjimo juostos į nuovažą link ligoninės nesiskaito, nes ji nepakankama pagreitėjimui ir įsiliejimui į Oslo g. srautą. Todėl jeigu Oslo g. srautas juda, tai iš aplinkkelio įvažiuoti galima tik visus praleidus arba jeigu kažkas įleidžia, kitaip įsilieti nėra galimybės (pagreitėjant greitėjimo juostoje ir persirikiuojant).

            Comment


              Giedraičių ir S. Fino g. Atrodo gerai. Prie ko tikrai galima prikibt, tai prie prastai išlietų dviračių takų ir auto kelio. Kraštai daug kur yra nepilnai baigti. Matosi keliose foto. O tvoros atrodo tikrai gražiai.









              https://citify.eu/giedraiciu-ir-s-fino-g/

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Giedraičių ir S. Fino g. Atrodo gerai. Prie ko tikrai galima prikibt, tai prie prastai išlietų dviračių takų ir auto kelio. Kraštai daug kur yra nepilnai baigti. Matosi keliose foto. O tvoros atrodo tikrai gražiai.



                https://citify.eu/giedraiciu-ir-s-fino-g/
                Ėjau pro šalį, tai gaila buvo žiūrėti kaip dviračių takas yra naudojamas auto parkavimui. Aišku, baudomis gal išsispręs... Kitas didelis trūkumas - išvažiavimai į gatvę padaryti per tą gražųjį šaligatvį, manau, kad nuo ratų laužiamo kampo tos trinkelės išsiplaukios. Ir, aišku, nepavydžiu gyventojams, kur jie dabar turės dėti tas savo mašinkas...

                Comment


                  Nematau priežasčių kodėl turėtų išsiplaukiot, jeigu viskas gerai padaryta. Daug kur įvažiavimai irgi iškloti trinkelėmis, bent dalis.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Platinti tam tikrą atkarpą įrengiant greitėjimo juostą (kaip ir rašiau, kuri pasibaigtų ties nusukimu į Miškinių g. Nes dabartiniame variante nėra jokios greitėjimo juostos atvažiuojant nuo aplinkelio
                    https://www.google.lt/maps/@54.67064...7i13312!8i6656
                    Ten ta atkarpėlė lėtėjimo juostos į nuovažą link ligoninės nesiskaito, nes ji nepakankama pagreitėjimui ir įsiliejimui į Oslo g. srautą. Todėl jeigu Oslo g. srautas juda, tai iš aplinkkelio įvažiuoti galima tik visus praleidus arba jeigu kažkas įleidžia, kitaip įsilieti nėra galimybės (pagreitėjant greitėjimo juostoje ir persirikiuojant).
                    Kilometro ilgio greitėjimo juosta? Pats nurodai aiškias priežastis, o sprendimą siūlai kažkokį kosmosą. Tai gal sutvarkom susiliejimą, panaikinam nuovažą ties ligonine ir nesvaigstam apie Maskvos lygio sprendimus?

                    Comment


                      Jeigu problema įsilieti iš aplinkkelio į Oslo g. yra didelis greitis pagrindiniame kelyje, tai gal paprasčiau būtų tą radarą atnaujinti ir realiai Oslo g. ties susiliejimu palaikyti 60km/h? Analogiškai praverstų ir kitoje pusėje ties išvažiavimu į aplinkkelį griežtai reguliuoti greitį. Būtų daug paprasčiau atlikti manevrus baikštesniems/lėtesniems ir tikėtinai eismas judėtų sklandžiau.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Arba nemažint greičių ir normaliai įrenginėt infrastruktūrą.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Kilometro ilgio greitėjimo juosta? Pats nurodai aiškias priežastis, o sprendimą siūlai kažkokį kosmosą. Tai gal sutvarkom susiliejimą, panaikinam nuovažą ties ligonine ir nesvaigstam apie Maskvos lygio sprendimus?
                          Na nebuvau matavęs kiek konkrečiai gaunasi, bet tai visiška analogija priešingoje pusėje (link Gariūnų) papildomai patobulintai infrastruktūrai - susiliejimui ir greitėjimo juostoms. Ten papildoma juosta iki įvažiavimo į DEPO tęsiasi kaip matau irgi 1 km. Kuom skiriasi viena kryptis nuo kitos? Jeigu link Gariūnų akivaizdžiai matosi, kad tai padėjo sutvarkyti srautų susiliejimo klausimą ir puikiai veikia, kodėl kitoje pusėje analogiškas sprendimas yra "kosmosas" ir "Maskvos lygio sprendimas"?
                          Aš gal pasakyčiau gal tai labiau Nyderlandų lygio sprendimas, nes pas juos greitėjimo/persirikiavimo juostos būna ir kelių km ilgio, kad persirikiavimo procesas vyktų kuo sklandžiau.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Giedraičių ir S. Fino g. Atrodo gerai. Prie ko tikrai galima prikibt, tai prie prastai išlietų dviračių takų ir auto kelio. Kraštai daug kur yra nepilnai baigti. Matosi keliose foto. O tvoros atrodo tikrai gražiai.









                            https://citify.eu/giedraiciu-ir-s-fino-g/
                            Kam investuoti i tai kas turi buti sulyginta su zeme ASAP?

                            Comment


                              Parašė Muzungus Rodyti pranešimą

                              Kam investuoti i tai kas turi buti sulyginta su zeme ASAP?
                              Nebūkit toks savikritiškas. O gal kaip tik, būkit?

                              Comment


                                Skiriasi tuo, kad juosta buvo įrengta dar iki DEPO pastatymo ir srautas nuo aplinkkelio yra didesnis ir greitesnis, nei nuo ligoninės.

                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Na nebuvau matavęs kiek konkrečiai gaunasi, bet tai visiška analogija priešingoje pusėje (link Gariūnų) papildomai patobulintai infrastruktūrai - susiliejimui ir greitėjimo juostoms. Ten papildoma juosta iki įvažiavimo į DEPO tęsiasi kaip matau irgi 1 km. Kuom skiriasi viena kryptis nuo kitos?

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Aš gal pasakyčiau gal tai labiau Nyderlandų lygio sprendimas, nes pas juos greitėjimo/persirikiavimo juostos būna ir kelių km ilgio, kad persirikiavimo procesas vyktų kuo sklandžiau.
                                  Šito nepaneigsiu. Juostos posūkiams pas juos tikrai gan ilgos. Kita vertus miestuose nu nėra to greitkelio pojūčio, kad norėtusi spausti tapkę iki dugno.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Išplatinimas nuo Gariūnų link Lazdynų tilto nepadės - viskas kemšasi ant jo.
                                    Nuo Oslo g. link Vakarinio aplinkkelio reiktų kažką daryti - be to, kad ten kemšasi - labai pavojingas susikirtimas. Ten vien techninių avarijų turbūt keli šimtai per metus.
                                    Tiksliau net ne ant pačio tilto, o nuo žiedo stovi kamštis.
                                    Dėl įvažiavimo į aplinkkelį, ten reiktų padaryti kažką pan. kaip ir nuo Gariūnų padaryti įvažiavimai/išvažiavimai, seniau kamštis būdavo dar A1 kelyje, bet užteko kelių šimtų metrų atkarpą praplatinti ir dingo kamštis.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Dalyje Giedraičių (ar Fino) gatvės vis tiek paliko naujus apšvietimo stulpus dubliuojančius g/b stulpus.

                                      Comment


                                        Manau įdomu padėtų toks variantas:
                                        - Šiaurinėje dalyje prailginti nusukimą link Lazdynų/ nuo Lazdynų. Šiuo metu 100 metrų atkarpoje yra tiek išvažiavimas iš Lazdynų, tiek nusukimas link VA. Šią atkarpą laisvai galima pratęsti bent iki 300 metrų atskiriant išvažiavimą/ nusukimą.
                                        - Pietinėje dalyje pats ne kartą galvojau, kad reiktų platinti iki Miškinių g., nes daug žmonių važiuodami Oslo g. nusuka link žiedo. Atitinkamai, panaikinti galimybę važiuojantiems Lazdynų tiltu nusukti link žiedo (spręstų kamščių problemą ir iš Lazdynų link Tūkstantmečio g.). Kaklelis būtų ties Miškinių g., reiktų tobilinti sankryžą.
                                        Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2020.04.08, 16:35.

                                        Comment


                                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                          Man įdomu padėtų toks variantas:
                                          - Šiaurinėje dalyje prailginti nusukimą link Lazdynų/ nuo Lazdynų (raudona spalva). Šiuo metu 100 metrų atkarpoje yra tiek išvažiavimas iš Lazdynų, tiek nusukimas link VA. Šią atkarpą laisvai galima pratęsti bent iki 300 metrų atskiriant išvažiavimą/ nusukimą.
                                          ]
                                          Kaip supratau, diskusijos pradžios neperskaitei.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X