Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Tais laikais kai Mindaugo tiltą statė viskas buvo daroma greičiau.
    Manau nieko nevyksta ir nevyks artimiausiu metu.
    Nieko nuostabaus jei prieš kitus mero rinkimus Šimašius vėl Šiaurinės gatvės projektą pristatinės.
    O kokie tada buvo atlyginimai ir nedarbo lygis?

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Trečiadienį taryba svarstys dėl finansavimo Kernavės g. statybai. Prašoma skirti 15% reikalingų lėšų projektui greta gaunamų ES pinigų. Jei pritars, tai labai tikėtina, kad šiemet bus konkursai, o kitąmet - darbai.

      https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/po...imas/?id=76877
      Pritarta teikimui, skubai ir projektui. Tai ar gerai suprantu, kad praėjo ir daugiau nebenagrinės?

      Comment


        Jeigu pavyks pradėt tai bus #smagu ir 1km gatvytę gamins 1metus:

        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ir-modernesne/

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          Pridek dar 2-3. Iseina kazkur 2024
          Kiti rinkimai 2023, gal kaip nors spės

          Comment


            Paskelbti Viršuliškių g. tęsinio PP:

            https://citify.eu/virsuliskiu-g-tesinys-iki-ozo-g/



            Comment


              Oho, rimta gatvė nusimato. Netgi apačioje lyg ir matos užuomina į platinimą nuo Ąžuolyno iki Laisvės prospekto. Veikiausiai galutinai atsisakyta Ozo - Laisvės pr. jungties, dėl ko labai gaila.

              O čia aš nesuprantu tų VT stotelių. Juk čia pat yra stotelė "Vaikų kaimas". Užtektų vienos iškart už Ozo - Buivydiškių - Viršuliškių g. sankryžos.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Oho, rimta gatvė nusimato. Netgi apačioje lyg ir matos užuomina į platinimą nuo Ąžuolyno iki Laisvės prospekto. Veikiausiai galutinai atsisakyta Ozo - Laisvės pr. jungties, dėl ko labai gaila.

                O čia aš nesuprantu tų VT stotelių. Juk čia pat yra stotelė "Vaikų kaimas". Užtektų vienos iškart už Ozo - Buivydiškių - Viršuliškių g. sankryžos.
                Jungties neatsisakyta, ji numatyta naujuose planuose. Nu tai nebent tame tarpe kažkas įvyko, bet greičiausiai ne.

                Stotelės numatytos turbūt labiau perspektyvai, jeigu atsirastų koks maršrutas, kuris važiuotų iš Viršuliškių g. tiesiai į Buivydiškių g.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Jungties neatsisakyta, ji numatyta naujuose planuose. Nu tai nebent tame tarpe kažkas įvyko, bet greičiausiai ne.

                  Stotelės numatytos turbūt labiau perspektyvai, jeigu atsirastų koks maršrutas, kuris važiuotų iš Viršuliškių g. tiesiai į Buivydiškių g.
                  Jei ta jungtis vis dar numatyta, aš nematau logikos čia tiesti 4 juostų gatvę. Juk su ta jungtimi čia važinės tik vietiniai gyventojai arba norintys patekti į Ąžuolyno g. arenas ar viešbutį.

                  O dėl stotelių - Buivydiškių g. iš karto už sankryžos yra stotelė Justiniškių kryptimi. Todėl VT stotelė Viršuliškių gatvėje link Buivydiškių g. tik dubliuos ją, nes atstumas nėra labai didelis. Na, ir aiškiai dubliuos stotelę Ozo g.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                    Jei ta jungtis vis dar numatyta, aš nematau logikos čia tiesti 4 juostų gatvę. Juk su ta jungtimi čia važinės tik vietiniai gyventojai arba norintys patekti į Ąžuolyno g. arenas ar viešbutį.

                    O dėl stotelių - Buivydiškių g. iš karto už sankryžos yra stotelė Justiniškių kryptimi. Todėl VT stotelė Viršuliškių gatvėje link Buivydiškių g. tik dubliuos ją, nes atstumas nėra labai didelis. Na, ir aiškiai dubliuos stotelę Ozo g.
                    Geros pastabos. Stotelę visai buvau pamiršęs. Dėl pločio irgi teisinga pastaba. Teoriškai gatvę projektuoja 3 juostų, su išplatėjimais iki 4. Bet realiai - nu matot.

                    Siūlau siųsti savo komentarus ir dėl pločio ir dėl stotelių projektuotojai ir į savivaldybę. Aš jau nusiunčiau. Viršuliškių g. max reikia 2 juostų su 3 juostomis ties sankryžomis.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Jungties neatsisakyta, ji numatyta naujuose planuose. Nu tai nebent tame tarpe kažkas įvyko, bet greičiausiai ne.

                      Stotelės numatytos turbūt labiau perspektyvai, jeigu atsirastų koks maršrutas, kuris važiuotų iš Viršuliškių g. tiesiai į Buivydiškių g.
                      o jungtis eis iki Laisves ar iki Sesuoliu? nes tarp Laisves ir Virsuliskiu yra pieva tiesiog

                      Comment


                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                        o jungtis eis iki Laisves ar iki Sesuoliu? nes tarp Laisves ir Virsuliskiu yra pieva tiesiog
                        Iš Darnaus judumo plano priemonių sąrašo:

                        Sumodeliuoti ir įvertinti Ozo gatvės pratęsimo iki Pilaitės prospekto variantus (su tuneliu ir be jo) --- parengta galimybių studija su projektiniais siūlymais, vnt. --- 2 --- 2019-2020

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Geros pastabos. Stotelę visai buvau pamiršęs. Dėl pločio irgi teisinga pastaba. Teoriškai gatvę projektuoja 3 juostų, su išplatėjimais iki 4. Bet realiai - nu matot.

                          Siūlau siųsti savo komentarus ir dėl pločio ir dėl stotelių projektuotojai ir į savivaldybę. Aš jau nusiunčiau. Viršuliškių g. max reikia 2 juostų su 3 juostomis ties sankryžomis.
                          Žiūrint į brėžinius, susidaro įspūdis, kad jau buvo suprojektuota 4 eismo juostų, bet išdavė sąlygas daryti 9m pločio, tai teko viduryje pakoreguoti ir susiaurinti. Kitaip nematau priežasčių tokiems keistiems vingiams.

                          Comment


                            Kokio velnio čia reikia 4 juostų? VMS reikia koncentruotis į Ozo g. sujungimą bent jau su Laisvės prospektu (sujungus, šioje gatvėje eismas kris smarkiai), o ne švaistytis su berekalinga infra..

                            Comment


                              Aš tai įtariu, kad 4 juostos čia buvo suplanuotos labai seniai. Tai sprendžiu pagal labai plačią gatvės atkarpą ties laidojimo namais, kuri buvo nutiesta, nežinau, gal prieš daugiau nei 15 metų? Joje telpa 4 juostos ir parkingas. Veikiausiai čia buvo ištrauktas prieštvaninis brėžinys ir šiek tiek pakoreguotas atkarpoje prie Vaikų kaimo.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                2019 09 18
                                Ąžuolyno g. (šalia "Sportima")


                                Comment


                                  Kiek suprantu šis šaltinis nėra nei projekto, nei Vilniaus miesto savivaldybės tinklalapis.

                                  Comment


                                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                    Kiek suprantu šis šaltinis nėra nei projekto, nei Vilniaus miesto savivaldybės tinklalapis.
                                    Buvau susidaręs įspūdį, kad tas puslapis administruojamas savivaldybės, bet galbūt ir ne. Tačiau identiškas tekstas yra patalpintas ir savivaldybės puslapyje.
                                    Plius susiradau viešųjų pirkimų dokumentus, ten tikrai yra išskirtas dviračių takas: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-618893
                                    Pirkimo aprašymas

                                    Ąžuolyno g. nuo Viršuliškių g. iki Ozo g. rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal parengto techninio projekto sprendinius. Bus įrengtas lietaus nuotekų tinklas, pėsčiųjų takas, dviračių takas, praplatinta bei atnaujinta a/b danga. Ąžuolyno g. nuo Viršuliškių g. iki Ozo g. gatvės atkarpoje bus rekonstruota apie 6990 kv. m. asfaltbetonio dangos. Pagal techninio projekto sprendinius bus įrengtas lietaus nuotakynas iš PV beslėgių vamzdžių: DN500 mm - 275 m, DN315 mm - 132 m, DN250 mm - 108 m, DN200 mm - 96 m. ; pėsčiųjų takas - 2050 kv. m .; dviračių takas - 1825 kv. m.

                                    Comment


                                      Aš manau, kad pasikeitė planai (peržvelgus atnaujintą Bendrąjį), nes dviračių takas yra naujai suplanuotoje Viršuliškių g (kam dubliuot, gi statant Ozo g. tęsinį jį atkirs), Ąžuolyno g. bus tiesiog gatvė į sportimą ir kapines lankantiems parkuotis automobilius (dabar ten bilekur stato, jei galėtų , tai ir kapinėse pasistatytų, o kas per vėlines būna,,,). Dėl stotelių - 5 autobusas važiuos naująja Viršuliškių g, atkarpa (nevingiuos kaip gyvatė) - šalia stato daugiabutį, sporto klubas, vaikų kaimas, nutrūkusi styga ir t.t.. Stotelė "vaikų kaimas" Ozo g. prie Impuls (iškart už sankryžos) man yra klaidininti (spėju dėl to į naują gatvę ir perkeliama) ir nesuprantama. kodel ji taip iškart ten, nors už kelių žingsnių Ozo g. dar viena "Siesikų" (nežinočiau į kurią eiti iš Ozo gimnazijos, ypač būnant Aspengeriu -tai sudėtinga), apie eismo makalynę prie sankryžos net nekomentuosiu (spėju dabartinė "vaikų kaimas" stotėlė prie Impuls bus naikinama. Dėl naujosios Viršuliškių g. pločio nebūčiau kategoriškas (ypač pažvelgus į bendrąjį planą), nes važiuos gal mažiau tik dėl kairio posūkio, bet kam reikės į Laisvės pr. (ties MADA), greičiausiai, naujoji atkarpa bus vienintelė alternatyva, nes Ąžuolyno nebus, o su Ozo gatvės užbaigimu ten įdomiai... Plane parodyta, kad nuo Laisvės g. iki Šešuolių g. (ir vakarinio aplinkelio/ planuojamos jungties link Pilaitės pr.) bus tunelis (gyventojai nori parko)... Tai tiesiog Ozo g palys po Laisves...
                                      Paskutinis taisė auris88; 2019.09.24, 22:08.

                                      Comment


                                        Ąžuolyno gatvės rekonstrukcija:

                                        Comment


                                          Bendrai paėmus negali skustis, kad platina Pilaitės prospektą centro kryptimi tarp Green hotel ir Laisvės prospekto. Bet kodėl proto bokštai to nepadarė iškart darant 2 juostas???
                                          Pernai prakniso 1 juostą toje pačioje vietoje, dabar knisa dar vieną. Kažkoks briedas.
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                          Comment

                                          Working...
                                          X