Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija

    https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/

    Taip išeina kad šviesoforai pagal naujas taisykles atnaujinami tik iš dviejų sankryžos pusių, o iš kitų paliekami seni?

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

      Janonio g. žadėta asfaltuoti 2018 - niekas nepadaryta. Dabar 2019 metu sąraše atsirado jau su prierašu, kad bus tvarkoma tik po Rusecko g. darbu. 100 proc. kad nieko nepadarys ir šiemet.

      2018 m. žadėjo dalį lentvario g. apšviest - nepadaryta. Šiemet žada dar ir perasfaltuot tą pačią atkarpą
      Parko g. Naujojoje Vilnioje irgi turėjo būti asfaltuota (1.2 km), bet taip ir nieko nepadarė 2018 m. ,perkėlė tiesiog į šių metų sąrašą, beje, kartu su šaligatvių keitimu. Keičiant šaligatvį kaip ir logišką būtų dviračio taką ten įrengti, bet matyt per daug sudėtingas sprendimas dabartiniai valdžiai, nes dviračio takas kaip ir nenumatytas. Naujoji Vilnia taip ir liks kol kas su vieninteliu 100m. Dviračių taku prie Norfos parduotuvės.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Jop, man irgi nepatinka, kad platina. Kita vertus vis tiek nusiunčiau savo komentarus, kurių vienas yra, kad reikėtų vieną juostą duoti A, nuo pat Jasinskio tilto vos ne iki Pylimo g.
        Nusiunčiau ir aš porą pasiūlymų:
        Laba diena. Noriu išsakyti porą siūlymų dėl J. Jasinskio gatvės atkarpos tarp V. Kudirkos g. ir Pakalnės g. bei J. Jasinskio, Dainavos, Pakalnės gatvių sankryžos ir J. Jasinskio, V. Kudirkos, Pamėnkalnio gatvių sankryžos rekonstravimo projekto sprendinių.
        1. Kadangi Dainavos ir Pakalnės gatvėse naikinami kairieji posūkiai, tai rodo, kad šios gatvės nėra labai svarbios logistikos prasme, todėl siūlau žengti dar vieną žingsnį ir įvažiavimus į šias gatves iškelti į pėsčiųjų šaligatvio lygį. Toks sprendimas turėtų sekančius teigiamus efektus:
        1) pėsčiuosius, norinčius kirsti Jasinskio gatvę tai labiau skatins rinktis maršrutą šaligatviais be kliūčių iki artimiausios reguliuojamos perėjos, vietoje to, kad nužengus nuo bordiūro priimti skubotą sprendimą kirsti gatvę neleistinoje vietoje;
        2) automobilių vairuotojai, norintys pasukti dešinėn, bus fiziškai priversti mažinti greitį ir būti atidesniais pėsčiųjų atžvilgiu.
        Atkreipiu dėmesį, kad šioje zonoje yra padidėjęs avaringumas dėl pėsčiųjų, o po numatomų pertvarkymų dar padidės automobilių greitis ir sumažės atidumas.
        2. Atsižvelgiant į savivaldybės deklaruojamą alternatyvių susisiekimo priemonių skatinimą, išskirti viešojo transporto juostas abiejomis kryptimis.

        Comment


          Aš dar vakar nusiunčiau tokius savo pasiūlymus, tik čia nepažymėta A juosta:

          Click image for larger version

Name:	pasiulymai.jpg
Views:	92
Size:	406,3 kB
ID:	1703596

          Esmė: papildomas apželdinimas saugumo salelėje ir šaligatviuose, susikirtimai su D kategorijos gatvėmis (pėsčiųjų lygyje, pagal rekomendacijas) ir neįgaliųjų dangų žymėjimas turi būti ne lenktas, o tiesus.
          Paskutinis taisė Creatium; 2019.03.01, 09:24.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Aš dar vakar nusiunčiau tokius savo pasiūlymus, tik čia nepažymėta A juosta:
            Dabar bandysiu pavaizduoti savivaldybes darbuotoją:
            - E, žėk, kas ten žalio.. tvorą tipo reik dėt?
            - Tiksliai gera ideja, dedam tvorą.

            Saugumo saleleje nereikia apzeldinimo. Zeme saleleje tik nesa purva ir dulkes aplink. Geriau tegu uzkloja akmenimis, trinkelemes, bet kuo, kad tik nebutu atviros zemes. Ne mano ismislas, atkreipk demesi pvz perziurint BicycleDutch kanala youtube kaip NL yra padarytos smulkios saleles.

            Taip pat esu ir neigiamai nusiteikes del tokiu puses metro apzeldinimu saligatviuose prie pat gatves del tos pacios priezasties. Kol musu kelininkai neismoko daryti zemes lygi zemiau bordiuru (nes dabar padaro atvirksciai), tol is tu zemes gabalu, po ziemos isdegintu tonomis druskos ir sniego ir sunkiuju metali misiniu, absoliuciai jokios prasmes. Nei tai grazu nei ka, vien tik purvas aplink. Reikia arba palikt normalu gabala, kokiu 2-3m, o jei netelpa tai geriau nezaist.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Perėja panaikinta šiek tiek anksčiau, matyt kad mažiau iššaukti neigiamų reakcijų. Tik nereikia čia kaišioti tų pačių šabloninių pralaidumų, saugumų bei brangumų. Labai norint buvo galima padaryti žymiai geriau, ne automobilistams sekundes taupant, o kad į gretimą prabangų viešbutį atvykę turistai nepasijaustų, kaip Čeliabinske. Gal dar pritarčiau Creatium variantui išskirti A juostą, tai dėl tokio dalyko sutikčiau su barteriu į papildomą juostą dešinėn.
              Labiau Čeliabinską primena perėja kas 50m. Buvo gera fotkė kur n perėjų kas keliasdešimt metrų ir kiekviena su didelėm blėkom su geltonais apvadais. Visgi čia ne siaura jauki gatvelė, o viena rimtesnių arterijų šioje miesto dalyje. Nors tada joje irgi nereiktų perėjų - būtų galima statyt ženklą "gyvenamoji zona" ir tiek.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Dabar bandysiu pavaizduoti savivaldybes darbuotoją:
                - E, žėk, kas ten žalio.. tvorą tipo reik dėt?
                - Tiksliai gera ideja, dedam tvorą.

                Saugumo saleleje nereikia apzeldinimo. Zeme saleleje tik nesa purva ir dulkes aplink. Geriau tegu uzkloja akmenimis, trinkelemes, bet kuo, kad tik nebutu atviros zemes. Ne mano ismislas, atkreipk demesi pvz perziurint BicycleDutch kanala youtube kaip NL yra padarytos smulkios saleles.

                Taip pat esu ir neigiamai nusiteikes del tokiu puses metro apzeldinimu saligatviuose prie pat gatves del tos pacios priezasties. Kol musu kelininkai neismoko daryti zemes lygi zemiau bordiuru (nes dabar padaro atvirksciai), tol is tu zemes gabalu, po ziemos isdegintu tonomis druskos ir sniego ir sunkiuju metali misiniu, absoliuciai jokios prasmes. Nei tai grazu nei ka, vien tik purvas aplink. Reikia arba palikt normalu gabala, kokiu 2-3m, o jei netelpa tai geriau nezaist.
                Aš laiške tiksliai aprašiau kas pavaizduota. Brėžinys ten buvo tik pagalbinė priemonė vizualizuoti komentarams. Tad tikimybės prigalvot nesąmonių nėra.

                Miestas turi planus dėl kietųjų dangų mažinimo, taip mažinant apkrovimą tinklams ir gerinant oro kokybę. Apželdinimas šaligatvyje mano pavaizduotas apie metro pločio. Šaligatvis ten projektuojamas beveik 4 metrų pločio. Galima želdynams skirti ir du metrus arba per du metrus atitraukti nuo gatvės. Variantų yra visokių, nes pločiai leidžia varijuoti.

                Reikia reikalauti, kad būtų įrengta normaliai, t.y. žemiau nei trinkelės ir bėdų didelių nebus. Galų gale galima įrengti kažką panašaus kaip Goštauto g., kur vietoje žolės priberta skaldos. Želdynai nebūtinai tik veja (to labiausiai nenoriu), bet krūmai, medžiai ar kiti daugiamečiai augalai. Visą tai parašiau savo laiške.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  1. Kadangi Dainavos ir Pakalnės gatvėse naikinami kairieji posūkiai, tai rodo, kad šios gatvės nėra labai svarbios logistikos prasme <...>
                  Kairieji posūkiai iš šių gatvių uždrausti jau seniau, panaikinus nereguliuojamą perėją.

                  Comment


                    Man tik iškilo klausimas, kaip, atsiradus saugumo salelei, čia išsiteks dvi juostos tiesiai į Pamėnkalnio gatvę, nes ji yra labai siaura, todėl sankryžoj važiuojant tiesiai teks daryti nemažą vingį į kairę. Sakyčiau, užprogramuota vieta avarinėms situacijoms. Reiktų tada ir Pamėnkalnio gatvėje įrengti saugumo salelę ir atitinkamai paslinkti gatvę.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Mokyklos g. (Grigiškės) neišasfaltavo, išdarkė ir paliko, jau 7 mėnuo eina.
                      Na jau nereikia, nuo pat pradžių Mokyklos gatvę žadėjo rekonstruoti per metus, o ne per porą mėnesių. Prieš porą savaičių prasukau su dviračiu, dangos būklė ten ne blogesnė, nei buvo iki remonto pradžios.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Na jau nereikia, nuo pat pradžių Mokyklos gatvę žadėjo rekonstruoti per metus, o ne per porą mėnesių. Prieš porą savaičių prasukau su dviračiu, dangos būklė ten ne blogesnė, nei buvo iki remonto pradžios.
                        "Iš pat pradžių" buvo planuota pradėti darbus 2018 m. birželio mėn. Dangos būklė? Ten jos nėra
                        Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          "Iš pat pradžių" buvo planuota pradėti darbus 2018 m. birželio mėn. Dangos būklė? Ten jos nėra
                          Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?
                          Iš tikro kur ten danga? Ten kolkas Marso kanjonai ten keitė visas požeminias komunikacijas gal dėl to taip užsitempė bet tokiai mažai atkarpai darbų tempas turėtų būti didesnis.

                          Comment


                            Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                            Iš tikro kur ten danga? Ten kolkas Marso kanjonai ten keitė visas požeminias komunikacijas gal dėl to taip užsitempė bet tokiai mažai atkarpai darbų tempas turėtų būti didesnis.
                            Užsitempė ne darbai, o biurokratinės procedūros dar konkurso stadijoje. Visad žada pradėti pavasarį ir per kokius 9 mėnesius pabaigti, o realybėje pradeda rudenį, visą žiemą stovi ir baigia tik kitų metų antroje pusėje. Jei ten kas seniūnijoje ir leptelėjo, kad suremontuos asfaltą šiemet, tai matomai net nesuprato apie kokį objektą kalbama.

                            Comment


                              Kaip nekeista kažkas staiga prisiminė pažadus dėl Ąžuolyno gatvės. Pasirodo projektas jau buvo paruoštas dar 2008 metais:
                              TS_projektas_Ąžuolyno g. nuo Viršuliškių g. iki Ozo g. rekonstravimas
                              Pirkimo vykdytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
                              Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
                              Pirkimo numeris: 424133
                              Skelbimo kodas: 2019-684202
                              Pasiūlymų pateikimo terminas: 2019-03-12
                              Paskelbimo data: 2019-03-04
                              https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-684202
                              Keista, kad kažkaip šio objekto nesimatė jokiuose sąrašuose. Na bet nesunku paskelbti apie planus ir palaikyti skelbimą iki antro turo...
                              Deja projekte numatytas šaligatvis tik išilgai gatvės ir nei vieno nusukimo link pačių arenų...
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.05, 11:43.

                              Comment


                                Na, link SEB eina šaligatvis, tai prisijungs prie to. O maniežo tai tikrai neina. Bet gali būt, kad gal kiek pakoreguos. Na, aš tikiuosi.

                                Ir man atrodo, kad tikrai buvo numatytas dviračių takas. Projekte jo nesimato, bet kažkaip įstrigę man.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  "Iš pat pradžių" buvo planuota pradėti darbus 2018 m. birželio mėn. Dangos būklė? Ten jos nėra
                                  Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?
                                  Važiavau plentiniu dviračiu. Vasario 18 d. Prasilenkiau su maršturiniu autobusu.

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2019-03-05 14-32-22.png
Views:	73
Size:	114,3 kB
ID:	1704529

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Pakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija

                                    https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/

                                    Visos šios rekonstrukcijos darnesniam judumui nauda tik ta, kad Liubarto tilto kryptimi bus pilnavertės 2 eismo juostos. Dabar ten yra 1,5, kur troleibusai tiesiog netelpa. Būtų gerai, jei dar panaikintų tvoras buvusios perėjos vietoje, nes šiuo metu stotelė talpina tik 1 standartinio ilgio troleibusą ar autobusą.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Sakyčiau, jog Jasinskio gatvėje abiem kryptimis pirma juosta turėtų būti A juosta.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Keista, kad kažkaip šio objekto nesimatė jokiuose sąrašuose. Na bet nesunku paskelbti apie planus ir palaikyti skelbimą iki antro turo...
                                        Deja projekte numatytas šaligatvis tik išilgai gatvės ir nei vieno nusukimo link pačių arenų...
                                        Čia kažkokia parodija skelbti pirkimą pagal tokio senumo projektą, kuris neatitinka nei dabartinių reglamentų, nei realios esamos situacijos bei poreikių. Topografinė nuotrauka tai išvis neaišku kada daryta, nes brėžiniuose matosi, kad jos data ranka pataisyta į 2008 m.
                                        Ties Ąžuolyno ir Viršuliškių g. sankryža suprojektuota perėja be jokių salelių kertanti keturias eismo juostas. Taip pat iš Ąžuolyno g. kažkodėl yra dvi atskiros eismo juostos į kairę ir tiesiai, nors ten važiuojančių tik kelios dešimtys per dieną, o posūkiui į dešinę kur ir važiuoja pagr. srautas - tik viena eismo juosta.
                                        Kadangi projektas parengimas buvo pavestas Teniso pasauliui, tai matomai jie nematė reikalo numatyti šaligatvių link Sportimos, o link jų pačių buvo suprojektuotas ir įrengtas šaligatvis statant jų pastatą

                                        Comment


                                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                          Akropole
                                          Galima susidaryti vaizdą kaip atrodys Velgos teritorija, viskas labai panašu į Vilniaus atvejį, sąlyginai netoli miesto centro, šalia vieno pagrindinių miesto transporto mazgų, matau statomas viadukas per pagrindinę gatvę, Vilniuje irgi spėju bus pan. pastatyta virš GV, biurai atitinkamai bus spėju irgi šalia GV. Tik įdomu, ar Vilniuje irgi bus tik prekybos centras plius biurai ar šalia Neries pastatys ir daugiabučių kvartalą.

                                          Flickr

                                          Comment


                                          • Obi-Wan Kenobi
                                            Obi-Wan Kenobi commented
                                            Editing a comment
                                            Jeigu tikrai bus, kaip pavaizduota paskutinėje nuotraukoje, Rygoje prie Akropole trijų lygių sankryža. Mums apie tai tik pasvajoti galima
                                        Working...
                                        X