Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Jop. Nenumatomi ir dviračių takai...
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Manau nebeturėtų išvis po rekonstrukcijų likt gatvių be dviračių takų.
    Šita vieta ir man mistika, nes šalia perėjos suprojektuota ir pervaža. Tačiau kam pervaža, kai nėra tako?

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Jop. Nenumatomi ir dviračių takai, prastas apželdinimas, nenumatomi sprendimai automobilių eismo mažėjimui. Siųskit savo pastabas projektuotojui.
      Dviračių takas ten eina ne palei gatvę, o šalia Neries.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Dviračių takas ten eina ne palei gatvę, o šalia Neries.
        Taip numatyta spec. dviračių plane. Bet jis nesudaro kliūčių jį nutiesti ir čia. Ir jis turi būti čia ir toliau Antakalnio g. Jau šimtą kartų apie tai diskutuota dviračių temoje.

        Comment


          Pries Antakalnio gatves rekonstrukcija, plane buvo pavaziduotas dviraciu takas bet po rekonctrukcijos jo neatsirado. Vietomis susiaurino saligatvius bet kas atsitiko su dviraciu taku tai neaisku. Man idomu kokie pasiteisinimai kad jo nenutiese.

          Comment


            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
            Pries Antakalnio gatves rekonstrukcija, plane buvo pavaziduotas dviraciu takas bet po rekonctrukcijos jo neatsirado. Vietomis susiaurino saligatvius bet kas atsitiko su dviraciu taku tai neaisku. Man idomu kokie pasiteisinimai kad jo nenutiese.
            Jei atmintis neapgauna, visą projektą užprotestavo aktyvieji antakalniečiai, todėl ir pasibaigė tik su perasfaltavimu ir plytelių perklojimu.

            Comment


              Parašė rmss Rodyti pranešimą

              Jei atmintis neapgauna, visą projektą užprotestavo aktyvieji antakalniečiai, todėl ir pasibaigė tik su perasfaltavimu ir plytelių perklojimu.
              Jeigu tikrai taip ir buvo, tai tik iššovė sau į koją, nes tokiu būdu tik toliau skatina automobilizaciją.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Jeigu tikrai taip ir buvo, tai tik iššovė sau į koją, nes tokiu būdu tik toliau skatina automobilizaciją.
                Ir taip ir ne. Rekonstrukcijoje buvo numatytas Antakalnio g. platinimas papildoma 1 juosta. Tai...

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Ir taip ir ne. Rekonstrukcijoje buvo numatytas Antakalnio g. platinimas papildoma 1 juosta. Tai...
                  Kiek girdėjau, yra idėja uždaryt Vileišio gatvę nuo Šilo tilto iki Sluškų rūmų, paliekant ją tik dviračiams ir pėstiesiems. Galvoju, šitą kontraversišką planą stumia naujų namų Vileišio gatvėje vystytojai/gyventojai. Jiems tai būtų labai naudinga, o likusiam Antakalniui zhopa. Aš pats važinėju dviračiu ir jei reikia tos krypties, važiuoju kita Neries puse

                  Comment


                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                    Kiek girdėjau, yra idėja uždaryt Vileišio gatvę nuo Šilo tilto iki Sluškų rūmų, paliekant ją tik dviračiams ir pėstiesiems. Galvoju, šitą kontraversišką planą stumia naujų namų Vileišio gatvėje vystytojai/gyventojai. Jiems tai būtų labai naudinga, o likusiam Antakalniui zhopa. Aš pats važinėju dviračiu ir jei reikia tos krypties, važiuoju kita Neries puse
                    Tai bus padaryta kartu su kairių Neries krantinių rekonstrukcija. Bus dviračių gatvė. Nežinau ar tranzitu važiuoti bus galima (įtariu taip), bet lėkti tikrai nepavyks.

                    Važiuoti kita Neries krantine tai išvis nėra variantas, jeigu kalbame apie vietinį susisiekimą, o ne tranzitą. Dėl to reikalingas takas ir Antakalnio g., nes net ir Vileišio g. vietiniam susisiekimui nėra 100% tinkama.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Ir taip ir ne. Rekonstrukcijoje buvo numatytas Antakalnio g. platinimas papildoma 1 juosta. Tai...
                      platinimas buvo numatytas, tam, kad butu padaryta A juosta nuo kliniku iki Šilo tilto (niekaip tokia rekonstrukcija neskatina automobilizmo, o tik palengvina salygas VT. Bendruomenė sugebėjo sustabdyti teisiniu keliu, nes po rekonstrukcijos gatvė turi atitikti triukšmo ir kitus reikalavimus, o ju ir dabar neatitinka (bet kai daromas paprastas remontas, į tai nėra atsižvelgiama), dar reikia džiaugtis, kad neprastūmė gatvės siaurinimo varianto. Deja, bet aktyviausieji Antakalniečių bendruomenės žmonės įsivaizduoja, kad Antakalniu vos ne iš vis automobiliai turėtų nevažinėti ir jį kuo labiau reikia uždaryti.

                      Dėl Vileišio gatvės - planas (jau virš metų kaip patvirtintas) yra daryti "bendrą" gatvę su susiaurėjimais, gulinčiai policininkais ir t.t. visus metant į bendrą eismą. Galėjo padaryti normalią alternatyvą Antakalnio gatvei, bet vėl gi ta pati bendruomenė vis bando vileišio gatvę uždaryti - padarė iš jos "Gyvenamąją zoną" (nors 20kmh niekas nevažiuoja), pridėjo "gulinčių policininkų", vis prašo savivaldybės gatvę per vidurį uždaryti ir padarayti akligatviais ir pan...

                      Comment


                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą

                        platinimas buvo numatytas, tam, kad butu padaryta A juosta nuo kliniku iki Šilo tilto (niekaip tokia rekonstrukcija neskatina automobilizmo, o tik palengvina salygas VT. Bendruomenė sugebėjo sustabdyti teisiniu keliu, nes po rekonstrukcijos gatvė turi atitikti triukšmo ir kitus reikalavimus, o ju ir dabar neatitinka (bet kai daromas paprastas remontas, į tai nėra atsižvelgiama), dar reikia džiaugtis, kad neprastūmė gatvės siaurinimo varianto. Deja, bet aktyviausieji Antakalniečių bendruomenės žmonės įsivaizduoja, kad Antakalniu vos ne iš vis automobiliai turėtų nevažinėti ir jį kuo labiau reikia uždaryti.

                        Dėl Vileišio gatvės - planas (jau virš metų kaip patvirtintas) yra daryti "bendrą" gatvę su susiaurėjimais, gulinčiai policininkais ir t.t. visus metant į bendrą eismą. Galėjo padaryti normalią alternatyvą Antakalnio gatvei, bet vėl gi ta pati bendruomenė vis bando vileišio gatvę uždaryti - padarė iš jos "Gyvenamąją zoną" (nors 20kmh niekas nevažiuoja), pridėjo "gulinčių policininkų", vis prašo savivaldybės gatvę per vidurį uždaryti ir padarayti akligatviais ir pan...
                        Na, Antakalnis labai puikus rajonas bandymui riboti eismą. Linijinis, viena pagrindinė gatvė. Tinkamas VT turėtų aptarnauti visus poreikius judėjimui į centrą. Tranzito į centrą irgi galima atsisakyt (tam naudoti Žirmūnų g.).

                        VT eismą gerint galima automobiliams paliekant po vieną juostą.

                        P.S. naujos A juostos įrengimas gali prisidėti prie automobilizmo didinimo: padidėja gatvės pralaidumas, galbūt sumažėja kamščiai. Tai gali paskatinti daugiau žmonių atsisakyti VT.

                        Comment




                          Šiaip jei gerai pamenu, tai papildoma juosta turėjo atsirasti dėl kišenių kairiems posūkiams, taip kad pačių juostų judėjimui liktų po vieną automobiliams ir po vieną A.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Na, Antakalnis labai puikus rajonas bandymui riboti eismą. Linijinis, viena pagrindinė gatvė. Tinkamas VT turėtų aptarnauti visus poreikius judėjimui į centrą. Tranzito į centrą irgi galima atsisakyt (tam naudoti Žirmūnų g.).

                            VT eismą gerint galima automobiliams paliekant po vieną juostą.

                            P.S. naujos A juostos įrengimas gali prisidėti prie automobilizmo didinimo: padidėja gatvės pralaidumas, galbūt sumažėja kamščiai. Tai gali paskatinti daugiau žmonių atsisakyti VT.
                            O dabar pasižiūrim į žemėlapį:
                            Atvažiavus nuo Nemenčinės pusės ir važiuojant į Olandų gatvę - pasirinkimai 2 - "tiesiai" - Antakalnio gatve (iš esmės, netgi galima teikti, kad istorinis maršrutas į miestą), arba "per aplink" Žirmūnų gatve (kuri link Kareivių ar Verkių gatvės veda "į niekur" ir gauname būtina kairį posūkį Kareivių - Žirmūnų sankryžoje ir papildomai Žirmūnų žiedą.
                            Kai (jei) bus pabaigus Šiaurinę gatvę ir ja sujungus normaliai su Žirmūnų gatve, ir padarius aplinkelį nuo Nemenčinės pro Naująją Vilnią (ir Drujos gatvę) tada GAL, bet čia tikrai labai tolima ateitis,
                            Galiausiai, ir oficialiai, Antakalnio (o ne Žirmūnų) gatve eina kelias nr 102.
                            Mano nuomone, vienintelis dalykas, ką Antakalnio gatvėje galima padaryti su tokia bendruomene - uždrausti kairiuosius posūkius į kiemus (pvz. ties klinikomis troleibusai netelpa į stotele, mašina suka į kairę ir visas eismas stoja), bet tada atsirastų daug nepatenkintų, kad per aplink į kiemą važinėti reikia ir "bendruomene" sugalvotu 101 priežastį kodėl taip nedaryti

                            Comment


                              Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                              Mano nuomone, vienintelis dalykas, ką Antakalnio gatvėje galima padaryti su tokia bendruomene - uždrausti kairiuosius posūkius į kiemus (pvz. ties klinikomis troleibusai netelpa į stotele, mašina suka į kairę ir visas eismas stoja), bet tada atsirastų daug nepatenkintų, kad per aplink į kiemą važinėti reikia ir "bendruomene" sugalvotu 101 priežastį kodėl taip nedaryti
                              Ir taip gatvė dar labiau užsikimštų. Kadangi visoje gatvėje nėra galimybių ties sankryžomis įrengti pakankamo ilgio atskiras juostas skirtas posūkiams į kairę (apsisukimams), tai tektų uždrausti kairiuosius posūkius visu gatvės ilgiu ir tuomet norintys apsisukti ir pasukti į kiemą turėtų važinėti po kelis kilometrus pirmyn-atgal tarp "Petro ir Povilo žiedo" bei "Antakalnio žiedo". Eismo organizavimo prasme tai būtų visiškai nelogiška ir didžiausia galima nesąmonė.

                              Comment


                                Buvau uždavęs klausimą savivaldybei dėl A juostos, kišenės stotelei įrengimo Laisvės pr. ties Mada. Iš pradžių atsifutbolino atseit įtraukta į planą, tada prisikabinau kur tas planas yra, tai padėjo:
                                Informacija apie bendrą A juostų plėtros planą pateikiama Vilniaus darnaus judumo miesto plano ateities scenarijuje, pateikiame nuorodą:
                                https://drive.google.com/file/d/1SaI...R_ppaWpGy/view.
                                Plačiau apie A juostų plėtrą aprašyta 17 psl.
                                Dokumentas 133 psl. Yra 84psl.:
                                Krovinių logistikos ir aplinkos apsaugos požiūriu labai aktuali sklandi Vilniaus autotransporto tinklo integracija į šalies kelių tinklą. Magistralinių kelių Kauno, Rygos ir Minsko kryptimis tęstinumą miesto teritorijoje užtikrina analogiškų techninių parametrų A kategorijos greito eismo gatvės:
                                 Užbaigti Vilniaus miesto pietinio aplinkkelio – magistralinio kelio A19 II etapą tarp Vaidotų ir magistralinio kelio A3 Vilnius – Minskas. Ši jungtis leis nukreipti tarptautinių, tranzitinių krovinių vežimą nuo Savanorių prospekto, Tūkstantmečio ir Žirnių gatvių;
                                 Svarstyti Vilniaus miesto rytinio aplinkkelio svarbą, nustatyti jo trasą ir ją pagrįsti naudos ir kaštų analize. Iki 2030 metų turėtų būti rekonstruoti į Vilnių vedantys magistralinių kelių A16 (Vilnius – Trakai), A14 (Vilnius – Utena), A15 (Vilnius – Lyda) ruožai, krašto kelio Nr. 102 (Vilnius –Zarasai) atkarpa (šiuos kelius iki miesto ribos eksploatuoja Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos).
                                 Įrengti keturias skirtingo lygio sankryžas: magistralinio kelio A1 atkarpoje Gariūnų - Paneriškių g.; magistralinio kelio A3 atkarpoje Žirnių – Minsko pl.- Liepkalnio; magistralinio kelio A3 atkarpoje Minsko pl.-Gurių g., magistralinio kelio A2 atkarpoje Ukmergės – Tarandės g. Jos svarbios baigtiniam greito susisiekimo A kategorijos gatvių tinklo suformavimui: užmiesčio tranzitinio transporto ryšių su pramonės – sandėlių zonomis bei krovinių ir prekių logistikos centrais užtikrinimui iki 2030 m
                                Paskutinis taisė Arunasx; 2019.01.08, 19:49.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Negali but, kas galejo pagalvot O_o
                                  Taurupes g. 6 menesiai po atidarymo:

                                  Click image for larger version

Name:	49582301_2218024974894930_1168239475403259904_n.jpg
Views:	56
Size:	320,2 kB
ID:	1693555
                                  Is FB diskusijos:
                                  "Gerb. Matai, Vilniaus miesto savivaldybei situacija žinoma, garantinis laikotarpis nuo darbų atlikimo - 3 metai. Garantiniu laikotarpiu rangovas taisys kelią savo sąskaitą. Rangovas yra YIT Kausta." O kas taisys po 3 metu?

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Negali but, kas galejo pagalvot O_o
                                    Taurupes g. 6 menesiai po atidarymo:
                                    Is FB diskusijos:
                                    "Gerb. Matai, Vilniaus miesto savivaldybei situacija žinoma, garantinis laikotarpis nuo darbų atlikimo - 3 metai. Garantiniu laikotarpiu rangovas taisys kelią savo sąskaitą. Rangovas yra YIT Kausta." O kas taisys po 3 metu?
                                    Taigi buvo aptarinėta, čia nerekonstravo pilnai kelio, tik užmetė asfaltą ant žvyrkelio, nes vis geriau, nei gilios balos žvyrkely. Užpils plyšius smala porą kartų per metus ir vis tiek bus tūkstantį kartų geriau, nei buvo prieš asfaltavimą.

                                    Comment


                                      Ir plius turi planų parengti normalų projektą ir pilnai rekonstruoti.

                                      Comment


                                        Jie turi ivairiu planu, pvz ko verta Ukmerges g. ateities vizija? Bet kas is to? Ar meras pasake, visi patikejo?

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Jie turi ivairiu planu, pvz ko verta Ukmerges g. ateities vizija? Bet kas is to? Ar meras pasake, visi patikejo?
                                          Palaukim ir pažiūrėsim. Ar dabar jokiais planais nebetikėt?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X