Šimašius facebook'e pasidalino Vytauto gatvės darbų video. Kad senos plytelės, palikti seni medžiai, nenumatytas dviračių takas - tai blogai. Bet gerai tai, kad ne tiesiog gatvę perasfaltuoja, o ir šaligatvius atnaujina.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gatves plotis keistas. I viena kripti telpa pusantro automobilio - galejo susiaurinti gatve ir nutiesti normalu dviracio taka. Ir dar tos pigios plastikines pesciuju saleles viduryje gatves labai prastai atrodo.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąŠimašius facebook'e pasidalino Vytauto gatvės darbų video. Kad senos plytelės, palikti seni medžiai, nenumatytas dviračių takas - tai blogai. Bet gerai tai, kad ne tiesiog gatvę perasfaltuoja, o ir šaligatvius atnaujina.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dviračių takas nebūtinai čia reikalingas - yra lygiagrečiai einantys takai prie upės ir Kęstučio gatvėje.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
 Gatves plotis keistas. I viena kripti telpa pusantro automobilio - galejo susiaurinti gatve ir nutiesti normalu dviracio taka. Ir dar tos pigios plastikines pesciuju saleles viduryje gatves labai prastai atrodo.
 Mane vis stebina projektuotojų praktikuojamas realybės ignoravimas. Visur kur pastaruoju metu buvo perasfaltuotos gatvės, skiriamoji linija brėžiama griežtai per važiuojamosios dalies vidurį ignoruojant susiklosčiusią praktiką vienoje iš juostų parkuoti automobilius. Faktiškai gauname vieną juostą nepraktiškai plačią, o kitą dažnai nemaloniai siaurą. To rezultatas - važiavimas nesilaikant žymėjimo ant asfalto ir tas pats žymėjimas neilgai tarnauja.Paskutinis taisė vėkas; 2018.06.15, 14:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuotraukoje matomos atramos ir šviestuvai pakeisti įrengiant šaligatvį kai buvo statomas greta esantis objektas "simfonija". Ar kitur keitė - nepastebėjau, bet spėju, kad nekeitė.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBeje, ar man atrodo, ar sustatyti ir nauji apšvietimo stulpai ir naujas LED apšvietimas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mes niekada neturesim "visas gatves tokias". Todel manau reiketu po viena gatves tvarkyt kaip reikia, ziurint i perspektyva o ne i siandien/vakar diena. Kad didzioji dalis gatviu butu sutvarkyta reikia daryt po kelis simtus km per metus, gal net 1000 km per metus, ne 70+10 zvyrkelio, ivertinant tai kad pries tai tempai buvo permazi arba isvis nieko nedaroma. Gatviu bukle mieste begant laikui prastes, o ne geres, nes tvarkymo tempai nepakankami. Kol jie sutvarkys blogiausias gatves jau kitos taps labai blogos bukles ir tikslas tureti visas gatves sutvarkytas tols kaip galaktikos viena nuo kitos. O esu tikras kad per 10 metu tikslai labai pasikeis ir pagrindine infrastruktura tures buti tvarkoma mazoms judejimo priemonems, kaip dviraciai, el. paspirtukai, kokie batai su el.ratukais ir aisku pestieji. O pas mus dveju juostu gatves 14 metru plocio, oops... Nes tvarke belekaip. Ir vel pertvarkinet? Ne, pinigu nebus, tiesiog toliau desimtmeciais atsilikinesim nuo pirmaujanciu europos miestu ir tiek.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGeriau turėti visas tokias gatves, nei vieną gedo prospektą ir likusias aptriušusias, kokia buvo ir ši.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gatvę Žvėryne išasfaltavo per tris naktis https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...er-tris-naktis
 Šiuo metu intensyvūs gatvių tvarkymo darbai vyksta Verkių, Antakalnio, A. Goštauto, Danielių, Dunojaus, Sukilėlių, S. Vainiūno, Slucko, Vitebsko ir kt. gatvėse, teigia miesto savivaldybė.
 Šiemet sostinė suplanavusi išasfaltuoti 80 km miesto gatvių, pakloti apie 20 km naujų šaligatvių, suremontuoti apie 350 įvažiavimų į daugiabučių kiemus. Tam ruošiamasi skirti 27 mln. Eur, arba 4 mln. Eur daugiau nei 2017 m.Paskutinis taisė Arunasx; 2018.06.15, 19:43.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba savivaldybe skaito mano postus arba as paskaiciavau idealiai tiksliai:Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Turint omeny gatviu esama bukle ir kad per 4 metus sutvarke tik 8%, manau labai liudni skaiciai. Naujai iskloto kelio tarnavimo laikas vidutiniskai 12 metu. Neskaitant tarpiniu lopymu, cia tas laikas po kurio visa danga turetu buti isklota is naujo. Optimistiskai manom kad keliu ilgis ateity nedides. Tai reiskia kad per 12 metu cikla suremontuot 100% keliu ( = palaikyti normalia keliu bukle) Vilniuje kasmet turetu buti remontuojama po 115 km...
 
 Kiek kitaip skaiciuojant ... kasmet turetu buti remontuojama po 133 km gatviu, neiskaitant ju prastos dabartines bukles. Viskas kas maziau sio skaiciaus reiskia, kad su laiku gatviu tinklo bukle prastes ir miestas nesugeba padaryti net einamojo bukles palaikymo.
 
 Nauja Šimašiaus darbų ataskaita
 https://www.facebook.com/remigijus.s...3858158417182/
 nuo 3:12- sako Šimašius.kad [gatvės] būtų idealios būklės jas reikia atnaujinti kas 10 metų. Reiškia kasmet reikėtų asfaltuoti apie 130 km gatvių
 
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  
 
 Netgi nutiesiant 80 km. gatvių per metus, jos kad ir nebus idealios, bet bus bent jau pakankamai normalios, kad būtų geros, reikia 100 km. per metus, o kad idealios 130 km. Situacija palaipsniui keičiasi, tačiau reikia susitaikyti ir su tuo, kad tai užtruks, nes tai, kas buvo prieš tai, kai per visą Zuoko kadencija buvo nutiesta vos 80 km. gatvių, tai reiškė, kad gatves perasfaltuodavo kas kelesdešimt metų.
 
   
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokybe irgi turi buti svarbi. Net 2 metai nepraejo kaip dalis Antakalnio gatves buvo atnaujinta, ir jau pavirsius visas sutrukes, stotelese autobusai jau baige visiskai sugadinti danga. Dar nekalbant kad nesugebejo pasirupinti vandens nutekejimui - kaip tik palyja, didziausios balos susidaro prie pesciuju pereju.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą 
 
 Netgi nutiesiant 80 km. gatvių per metus, jos kad ir nebus idealios, bet bus bent jau pakankamai normalios, kad būtų geros, reikia 100 km. per metus, o kad idealios 130 km. Situacija palaipsniui keičiasi, tačiau reikia susitaikyti ir su tuo, kad tai užtruks, nes tai, kas buvo prieš tai, kai per visą Zuoko kadencija buvo nutiesta vos 80 km. gatvių, tai reiškė, kad gatves perasfaltuodavo kas kelesdešimt metų.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko panašaus nėra.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
 Kokybe irgi turi buti svarbi. Net 2 metai nepraejo kaip dalis Antakalnio gatves buvo atnaujinta, ir jau pavirsius visas sutrukes, stotelese autobusai jau baige visiskai sugadinti danga. Dar nekalbant kad nesugebejo pasirupinti vandens nutekejimui - kaip tik palyja, didziausios balos susidaro prie pesciuju pereju.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baigta Dunojaus gatvės rekonstrukcija
 Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/be-kate...ekonstrukcija/ .
 
 
 Šiandien bus ribojamas eismas Goštauto gatvėje
 Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/be-kate...tauto-gatveje/ .Antradienį A. Goštauto g. bus klojamas asfaltas. Atkarpoje nuo J. Tumo-Vaižganto g. (Baltojo tilto) iki Gynėjų g. (Geležinio Vilko tilto) nuo 8 val iki 24 val. numatomi eismo ribojimai: eismas į abu puses vyks viena juosta.
 
 Prašome rinktis apvažiavimą per Lukiškių g.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O nereiketu pirma susiaurinti Vilniaus g. pries dedant naujus bordiurus? Ta gatves atkarpa kvaila, 1.5 automobilio plotis vaziuojant link Gedimino ir nuo.Parašė Zorro Rodyti pranešimąVilniaus g. prie Operos.Paskutinis taisė digital; 2018.06.19, 19:58. Priežastis: ištrintos bereikalingai cituojamos nuotraukos
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apkalbėta jau buvo kitose temose, kad siaurinimas iškart reiškia projektavimą ir rekonstrukcijos statusą. Nebent ruoštųsi kokį dviračių taką tiesti, tai prie to paties gal pasiaurintų. O šiaip turbūt racionaliau būtų padaryti parkingus bent vienoje pusėje ir normalias kišenes VVT stotelėms.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąO nereiketu pirma susiaurinti Vilniaus g. pries dedant naujus bordiurus? Ta gatves atkarpa kvaila, 1.5 automobilio plotis vaziuojant link Gedimino ir nuo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal kazka tokioParašė PoDV Rodyti pranešimąPigiausia tai 1,5+1,5 profilio gatves reiktų tiesiog, atsižvelgiant į situaciją, juostomis subraižyti. Pažymėjimo variantai: parkavimosi juostos, dviračių juostos, kelkraštis už ištisinės, dviračių juosta, 2 juostos + 1 juosta priešpriešinė, galbūt dar kokie nors sprendimai, etc.
 
 Comment














 
							
						





 
							
						
Comment