Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Taip, didžioji dalis nusuka ties Gariūnais ir srautas lieka palyginus nedidelis. Iš Galvės gatvės irgi atvažiuoja tikrai daug srauto.

    Asmeniškai net nežinau kas toje vietoje būtų geriau - kiekvienam srautui duoti po vieną juostą ar dekoratyvinė 50m pagreitėjimo juosta. Kita didelė problema toje vietoje yra A1 atvažiuojančių greitis. Stovi ženklas 70, bet neretas atvažiuoja 90-100 ir pristabdo tik prieš pat posūkį nuo kalno. Susiaurėjimas padėtų išspręsti ir šitą problemą.

    Idealiu atveju reiktų daryti 3 juostas per posūkį ir tik leidžiantis nuo kalnos siaurinti į 2. Bet tai tikrai būtų brangu.

    Ir dabar didelė dalis A1 srauto persirikiuoja į antrą juostą net nežiūrėdami ar kas nors atvažiuoja nuo Galvės g ar ne. Tada iš Galvės g. įpranta įvažiuoti irgi per daug nežiūrėdami. Esu matęs avarinių situacijų kai kas nors nežino "nerašytų taisyklių", drąsiai važiuoja pirma juosta, o prieš nosį iššoka iš Galvės...
    Taip, 'dekoratyvinė' 50 metrų juosta būtų per trumpa, tiesiog tokio ilgio galėtų būti įrengta minimaliomis investicijomis - toliau prie pat kelio - šlaitas. Geriausia būtų greitėjimo juosta bent kelių šimtų metrų ilgio, bet juk investicijos neadekvačiai didelės būtų, pinigų juk 'nėra'.

    Comment


      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

      Taip, 'dekoratyvinė' 50 metrų juosta būtų per trumpa, tiesiog tokio ilgio galėtų būti įrengta minimaliomis investicijomis - toliau prie pat kelio - šlaitas. Geriausia būtų greitėjimo juosta bent kelių šimtų metrų ilgio, bet juk investicijos neadekvačiai didelės būtų, pinigų juk 'nėra'.
      Gal geriau pigiausiu būdu susiaurinti, pasiekti 90% rezultato su 1% išlaidų ir neturėti porai metų kelio darbų su ta pačia viena juosta O pinigus ištaškyti galima ir naudingiau. Pradedant dvirtakiais ir baigiant pora metrų Šiaurinės ar ML..

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Gal geriau pigiausiu būdu susiaurinti, pasiekti 90% rezultato su 1% išlaidų ir neturėti porai metų kelio darbų su ta pačia viena juosta O pinigus ištaškyti galima ir naudingiau. Pradedant dvirtakiais ir baigiant pora metrų Šiaurinės ar ML..
        Na jei toje vietoje viena juosta viena kryptimi A1 esamam srautui yra pakankama - tada žinoma taip, geriau nedaryti trumpos greitėjimo juostos. Tik kaip pats minėjai, tikrai morališkai sunku A1 turėti tik 1 juostą.
        Pats ten karts nuo karto pravažiuoju (Galvės-Savanorių pr.), tai problema dėl įsiliejimo į Savanorių pr. aiški. Svarbu, kad sprendžiant vieną problemą neatsirastų kita.

        Comment


          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

          Na jei toje vietoje viena juosta viena kryptimi A1 esamam srautui yra pakankama - tada žinoma taip, geriau nedaryti trumpos greitėjimo juostos. Tik kaip pats minėjai, tikrai morališkai sunku A1 turėti tik 1 juostą.
          Pats ten karts nuo karto pravažiuoju (Galvės-Savanorių pr.), tai problema dėl įsiliejimo į Savanorių pr. aiški. Svarbu, kad sprendžiant vieną problemą neatsirastų kita.
          Sutinku. Morališkai atrodo keistai, tačiau toks sprendimas efektyvus kaštų prasme. Be to, panaikinti susiaurinimą bus galima bet kada irgi minimaliais kaštais - gi neardys asfalto.

          Comment


            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

            Na jei toje vietoje viena juosta viena kryptimi A1 esamam srautui yra pakankama - tada žinoma taip, geriau nedaryti trumpos greitėjimo juostos. Tik kaip pats minėjai, tikrai morališkai sunku A1 turėti tik 1 juostą.
            Pats ten karts nuo karto pravažiuoju (Galvės-Savanorių pr.), tai problema dėl įsiliejimo į Savanorių pr. aiški. Svarbu, kad sprendžiant vieną problemą neatsirastų kita.
            A1 vienos juostos nepakaktų nebent rytinio piko metu. Bet tada ir iš Galvės gatvės daug srauto. Nenustebčiau jei dalis srauto iš Trakų pusės suka pro Gariūnus, ten išlenda į A1 ir važiuoja pro Savanorius vien tam, kad nesigadinti nervų įvažiuojant šitoje vietoje. Pats esu taip daręs.

            Comment


              Dėl Galvės g. ir Savanorių pr. Iš vienos pusės Savanorių pr. srautas daug mažesnis nei iš Galvės g., todėl Savanorių pr. pakaktų vienos juostos. Bet yra vienas bet. Sunvežimiams leidžiama leistis žemyn tik pirma juosta. Tada jie nuo Gariūnų atvažiuotų antra juosta ir jau leidžiantis kažkur ties ta vieta, kur prospektas ima sukti į kairę, turėtų persirikiuoti į pirmą juostą. Taip pat ir autobusai leidžiasi pirma juosta. Tai sudarys avarines situacijas.
              Todėl tegul nepeza nesąmonių, kad šlaitai, kanalizacijos ir pan. trukdo įrengti greitėjimo juostą. Yra ten tos vietos pakankamai.

              Comment


                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                Tai dabar gaunasi, kad šiemet bus įrengtas Savanorių pr. susiaurėjimas į vieną juostą. Sprendimas bent jau man atrodo nelogiškas - srautas nuo A1 turės talpintis vieną juostą...
                Važiuojant į Minską ties Skaidiškėmis taip pat yra nemažo srauto susiaurėjimas į vieną juostą, nors poreikio tam nėra.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  /\ Na, gal. Pažiūrėsim kaip toks sprendimas veiks.

                  ----

                  Kiek kita tema. Žiūrėdamas Vilniaus interaktyvų žemėlapį radau tokį projektuojamą įvažiavimą į ko gero būsimą Rutkausko g.

                  Click image for larger version

Name:	Capture3.PNG
Views:	81
Size:	152,4 kB
ID:	1617227
                  Dar vienas programuojamas konfliktas - iš greitėjimo juostos, kertant dvi eismo juostas tiesiai į apsisukimą. Sprendimai braižant ištisines linijas neveikia, nei Pilaitėj, nei prie Šilo tilto.

                  Comment


                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                    Dar vienas programuojamas konfliktas - iš greitėjimo juostos, kertant dvi eismo juostas tiesiai į apsisukimą. Sprendimai braižant ištisines linijas neveikia, nei Pilaitėj, nei prie Šilo tilto.
                    Čia dažnai nebūna srauto nuo centro, tai manyčiau nėra pavojinga.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Dėl Galvės g. ir Savanorių pr. Iš vienos pusės Savanorių pr. srautas daug mažesnis nei iš Galvės g., todėl Savanorių pr. pakaktų vienos juostos. Bet yra vienas bet. Sunvežimiams leidžiama leistis žemyn tik pirma juosta. Tada jie nuo Gariūnų atvažiuotų antra juosta ir jau leidžiantis kažkur ties ta vieta, kur prospektas ima sukti į kairę, turėtų persirikiuoti į pirmą juostą. Taip pat ir autobusai leidžiasi pirma juosta. Tai sudarys avarines situacijas.
                      Todėl tegul nepeza nesąmonių, kad šlaitai, kanalizacijos ir pan. trukdo įrengti greitėjimo juostą. Yra ten tos vietos pakankamai.
                      Bent per StreetView pasižiūrėk vaizdelį. Nu nėra vietos normaliai pagreitėjimo juostai. 50m neužteks, kad fūra ar autobusas iš Galvės įsilietų į Savanorių pirmą juostą tarp tų pačių fūrų ir autobusų.

                      Per tokius pezėtojus po to atsiranda "greitėjimo" juostos kaip iš Vakarinio į Gariūnus prieš rekonstrukciją ar iš Ozo. Tokios juostos pagreitina nebent kelionę į kapines. Tiek avarijos atveju, tiek sugadintais nervais.

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Čia dažnai nebūna srauto nuo centro, tai manyčiau nėra pavojinga.
                        Žinoma bus galima gaudyti tarpus tarp šviesoforų fazių, kai nebus srauto, bet gali iškilti kita bėda - pačiame apsisukime gali nutysti eilė ir imti stabdyti tą srautą.

                        Comment


                          Alternatyvus Galvės/Savanorių sprendimas būtų pertiesti visą įvažiavimą arčiau viaduko. Nuo viaduko iki dabartinio išvažiavimo tilptų ~200-250m juosta. Ar ten irgi yra kokių komunikacijų? Bet kaina gaunasi tikrai solidesnė nei susiaurinimas. Ir nesprendžia greičio atvažiuojant iš A1 problemos.

                          Comment


                            Greitis iš A1 gali būti sumažintas keliais būdais - ženklai 70 dar prieš nusukimą iš A1 į Galvės g., už viaduko didelis baltas ženklas "Vilnius", ženklas 50, "tarkos", kamera. Kamera tikrai veiksmingai veikia ties Karčiupiu (tiltu per Kruną, taip pat ties Kaunu, nusukimu į Karmėlavą, taip pat prieš tiltą per Nerį...
                            Paskutinis taisė Al1; 2018.02.06, 14:04.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Bent per StreetView pasižiūrėk vaizdelį. Nu nėra vietos normaliai pagreitėjimo juostai. 50m neužteks, kad fūra ar autobusas iš Galvės įsilietų į Savanorių pirmą juostą tarp tų pačių fūrų ir autobusų.

                              Per tokius pezėtojus po to atsiranda "greitėjimo" juostos kaip iš Vakarinio į Gariūnus prieš rekonstrukciją ar iš Ozo. Tokios juostos pagreitina nebent kelionę į kapines. Tiek avarijos atveju, tiek sugadintais nervais.
                              Labai jau į dūšią paėmėte 'bent 50 metrų' greitėjimo juostos pasiūlymą. Pranešimas buvo skirtas, kad būtų atkreiptas dėmesys į problemą ir kad atsakingi žmonės įvertintų galimus problemos sprendimus. Tikrai tikiu, kad bent 50 metrų (200 m būtų puiku) greitėjimo juosta yra geriau nei dabartinė situacija. Pritariu, A1 susiaurėjimas į vieną juostą yra geriau (saugiau) nei dabartinė situacija. Tik klausimas - ar dėl tokių pokyčių neatsiras daugiau problemų.

                              Siūlote pranešant apie problemines vietas/ kt. miesto problemas, nepasiūlant jokio problemos sprendimo būdo? Per pezėtojus galiausiai ir vyksta eismo saugumo komisijos posėdžiai, kuriuose priimami optimaliausi miesto kišenei ir konkrečiai vietai sprendimai. Šioje situacijoje komisija priėmė pigiausią variantą.

                              Comment


                                Taigi problemos atsiras su sunkvežimiais ir autobusais. Sunkvežimiams galima leistis žemyn tik pirma juosta, o atvažiavę A1 antra juosta, jie turės jau nuolydyje ir posūkyje persirikiuoti į pirmą juostą, taigi kirsis srautai lengvųjų automobilių, kurie iš Galvės g. atvažiuos ir norės leistis žemyn 2 juosta, nes pirma būna užimta lėtų transporto priemonių, visų pirma sunkvežimių ir autobusų bei neskubančių lengvųjų. O sunkvežimiams ir autobusams bus sunku persirikiuoti į pirmą juosta, nes ji bus užimta iš Galvės g. įsiliejusio srauto.
                                Taip, vienintelis teisingas sprendimas būtų jungtį Galvės g. su A1 perkelti arčiau viaduko arba tiesiog įrengti papildomą juostą neliečiant dabartinio įvažiavimo. Manau, kad antrasis variantas netgi pigenis, nepaisant to, kad reikės nukasti dalį šlaito ir šiek tiek papilti pylimo. Be to ten seniau buvo milicijos postas ir yra pakankamai vietos juostai įrengti toje vietoje, kur buvo stabdomi automobiliai. Aišku, jos ilgio nepakanka normaliai greitėjomo juostai įrengti.
                                Paskutinis taisė Al1; 2018.02.06, 14:13.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Greitis iš A1 gali būti sumažintas keliais būdais - ženklai 70 dar prieš nusukimą iš A1 į Galvės g., už viaduko didelis baltas ženklas "Vilnius", ženklas 50, "tarkos", kamera. Kamera tikrai veiksmingai veikia ties Karčiupiu (tiltu per Kruną, taip pat ties Kaunu, nusukimu į Karmėlavą, taip pat prieš tiltą per Nerį...
                                  Kaip ir sakiau, nuvažiuok į vietą ar bent per StreetView pasižiūrėk. Ženklas 70 yra ir dabar. Kamera nepadės - ir dabar viršyjantys važiuoja iki +20. O įsilieti į srautą iš trumpos lėtėjimo juostos tiek prie 70, tiek prie 90 sudėtinga. Suleidmas į vieną juostą bus tikrai saugiau ir mažiau kamščių nei 50 ar tarka.

                                  Comment


                                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                    Labai jau į dūšią paėmėte 'bent 50 metrų' greitėjimo juostos pasiūlymą. Pranešimas buvo skirtas, kad būtų atkreiptas dėmesys į problemą ir kad atsakingi žmonės įvertintų galimus problemos sprendimus. Tikrai tikiu, kad bent 50 metrų (200 m būtų puiku) greitėjimo juosta yra geriau nei dabartinė situacija. Pritariu, A1 susiaurėjimas į vieną juostą yra geriau (saugiau) nei dabartinė situacija. Tik klausimas - ar dėl tokių pokyčių neatsiras daugiau problemų.

                                    Siūlote pranešant apie problemines vietas/ kt. miesto problemas, nepasiūlant jokio problemos sprendimo būdo? Per pezėtojus galiausiai ir vyksta eismo saugumo komisijos posėdžiai, kuriuose priimami optimaliausi miesto kišenei ir konkrečiai vietai sprendimai. Šioje situacijoje komisija priėmė pigiausią variantą.
                                    Pasiūlymas pasižiūrėti situaciją buvo skirtas A-1 su jo lyriniais nukrypimais į a-la "prie kacapo buvo geriau, o dabar net juostos nepadaro". Nors esamas mazgas būtent tais laikais durnai ir suprojektuotas bei pastatytas

                                    Labai gerai, kad pranešėte. Kuo daugiau judinsim savivaldybę, tuo didesnė tikimybė, kad bus kažkas sprendžiama. Ypač prieš rinkimus

                                    Comment


                                      Panaikinti tą draudimą sunkvežimiams važiuoti antra juosta ir tiek. Nu ir greitis tegul būna 50 km/h. Gal taip sumažins avarinių situacijų susidarymą, tiesiog fūristas galės savo nuožiūra (kaip ir visi kiti) pasirinkti pirmą juostą.

                                      Pakeitimui reikėtų pritarti, geriau negu dabartinis variantas su neadekvačiomis įsiliejimo juostomis.

                                      Hmm, o jei dar perasfaltuotų Savanorių pr. bent iki Geležinio Vilko g., tai jau pasiektų Kauno lygį
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2018.02.06, 15:54.

                                      Comment


                                        Negalima naikinti reikalavimo sunkvežimiams leistis pirma juosta. Sunkusis transportas užkiš viską. Dar kartą kartoju, kad pasirinktas visiškai netinkamas variantas, nors jis ir pigus, o greitėjimo juostos įrengimas yra galimas ir ne toks jau ir brangus, kalbos apie kanalizacijas ir kitokias nesąmones yra melas. nes kaip minėjau, ten yra buvęs milicijos postas ir juosta stabdomiems automobiliams sustoti. Taigi, reikia tik labai nedidelės apimties darbų. Jei juosta būtų 100 metrų, tai net nereikėtų platinti pylimo, pakaktų esamo pagrindo juostai įrengti. Jei ilgesnę, tada reikėtų platinti pylimą. Ilga juosta nebūtina. Dabartinė problema yra tame, kad automobilis dar nejuda lygiagrečiai A1 juostoms, važiuodamas pačiu Galvės g. jungties galu, todėl nėra gera matomumas per veidrodėlį ir sunkiau įsilieti į A1. Jei būtų bent 70-80 metrų lygiagrečios greitėjimo juostos, pavyktų kur kas sklandžiau įsilieti į srautą.

                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Kaip ir sakiau, nuvažiuok į vietą ar bent per StreetView pasižiūrėk. Ženklas 70 yra ir dabar. Kamera nepadės - ir dabar viršyjantys važiuoja iki +20. O įsilieti į srautą iš trumpos lėtėjimo juostos tiek prie 70, tiek prie 90 sudėtinga. Suleidmas į vieną juostą bus tikrai saugiau ir mažiau kamščių nei 50 ar tarka.
                                        Aš ten važinėju pakankamai dažnai ir nereikia man specialiai važiuoti. 70 ženklas nepakankamas. Reikia kameros ir geresnio ruožo apšvietimo dar prieš viaduką (dabar apšvietimas tik nuo viaduko miesto link). 70 prieš nusukimą į Galvės g., nuo Gariūnų pusės, o ne vien tik už viaduko. Dar kartą kartoju, kad antra juosta važiuojantis sunkusis transportas, įskaitant ir autobusu, turės persirikiuot į pirmą juostą, kuri jau iki to bus užimta įsukančių iš Galvės g. ir sudarinės avarines situacijas, kurios bus kur kas pavojingesnės nei viršijamas kai kurių greitis.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2018.02.06, 17:51.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Negalima naikinti reikalavimo sunkvežimiams leistis pirma juosta. Sunkusis transportas užkiš viską. Dar kartą kartoju, kad pasirinktas visiškai netinkamas variantas, nors jis ir pigus, o greitėjimo juostos įrengimas yra galimas ir ne toks jau ir brangus, kalbos apie kanalizacijas ir kitokias nesąmones yra melas. nes kaip minėjau, ten yra buvęs milicijos postas ir juosta stabdomiems automobiliams sustoti. Taigi, reikia tik labai nedidelės apimties darbų. Jei juosta būtų 100 metrų, tai net nereikėtų platinti pylimo, pakaktų esamo pagrindo juostai įrengti. Jei ilgesnę, tada reikėtų platinti pylimą. Ilga juosta nebūtina. Dabartinė problema yra tame, kad automobilis dar nejuda lygiagrečiai A1 juostoms, važiuodamas pačiu Galvės g. jungties galu, todėl nėra gera matomumas per veidrodėlį ir sunkiau įsilieti į A1. Jei būtų bent 70-80 metrų lygiagrečios greitėjimo juostos, pavyktų kur kas sklandžiau įsilieti į srautą.



                                          Aš ten važinėju pakankamai dažnai ir nereikia man specialiai važiuoti. 70 ženklas nepakankamas. Reikia kameros ir geresnio ruožo apšvietimo dar prieš viaduką (dabar apšvietimas tik nuo viaduko miesto link). 70 prieš nusukimą į Galvės g., nuo Gariūnų pusės, o ne vien tik už viaduko. Dar kartą kartoju, kad antra juosta važiuojantis sunkusis transportas, įskaitant ir autobusu, turės persirikiuot į pirmą juostą, kuri jau iki to bus užimta įsukančių iš Galvės g. ir sudarinės avarines situacijas, kurios bus kur kas pavojingesnės nei viršijamas kai kurių greitis.
                                          Nieko neplatint tilps nebent tokio pločio lėtėjimo juosta kaip naujam išvažiavime Grigiškėse. 50m juosta šiek tiek pagerins situaciją, bet labai nedaug. Su mūsų eismo kultūra 50m tikrai neužtenka. Ypač sunkvežimiui ar autobusui.

                                          Pagal StreetView 70 ženklas yra A1 prieš viaduką, iškart už posūkio į Trakus. Kiek atsimenu jo niekas nenuėmė.

                                          Kamščiai didelė problema, apart piko meto. Sunkusis transportas už posūkio turės laiko persirikiuoti ties jiems skirtu 50 ženklu. Bus mažiau avarinių situacijų nei dabar ar su 50m pagreitėjimo juosta. Ir taip dabar fūros kartais antra juosta važiuoja, kad suleistų iš Galvės gatvės ir tik po to persirikiuoja į pirmą. Neteko matyti dėl to problemų. Priešingai nei su įvažiaivmu.

                                          Taip, kaip iir rašiau, Galvės gatvės galo perstatymas būtų neblogas variantas. Bet jis irgi būtų gerokai brangesnis nei kuoliukų įrengimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X