Tokių gatvių yra daug, pavyzdžiui, miegamuosiuose rajonuose. Abi šoninės užimtos statomomis mašinomis. Tai dabar tokioje gatvėje ją rekonstruojant perėjose reikės įrengti šviesoforą? Ar siaurinti gatvę? Absurdas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Jei sankryža trišalė, tai neproblema perėją būtų perkelt į tą sankryžos pusę, kur 2 juostos. Jei neįmanoma, tai taip, statomi šviesoforai, ir tai turi būt su sąlyga, kad šviesoforas yra geriau, negu kad jo nėra. Ir patys šviesoforai turi būti suderinti. Apskritai viskas turi būti kuo labiau suderinta mieste. Problema, kai neįdedama pastangų, kad eismas būtų saugus ir jaukus: kvailai laikomasi reglamentų arba patys reglamentai būna kvaili.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ką reiškia neturi? Tai perėjas reikės daryti ne sankryžose ir pėstieji turės vaikščioti papildomus šimtus metrų?
Comment
-
Absurdas, kai gatvėje tokia betvarkėParašė Al1 Rodyti pranešimąTokių gatvių yra daug, pavyzdžiui, miegamuosiuose rajonuose. Abi šoninės užimtos statomomis mašinomis. Tai dabar tokioje gatvėje ją rekonstruojant perėjose reikės įrengti šviesoforą? Ar siaurinti gatvę? Absurdas.

Keisti į

Paišiau per paintą, tai gavosi tiap liap. Bet esmė turi būti aiški.
- 6 patinka
Comment
-
Tą dušmenų parkingą iš viso reikia naikint ir jo vietoje padaryt žalią plotą.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Greičiausiai bus plečiamas parking'as žiedo viduryje.
[/URL]
- 1 patinka
Comment
-
Ten, kur parkuojamasi, tinka. Bet kaip su 3 juostų gatvėmis, kai visos juostos naudojamos? Salelę daryti? Nesąmonė. Ne visur ji galima, pavyzdžiui, siaurose gatvėse, kur vos vos 3 juostos telpa ir nėra galimybės platinti šaligatvio sąskaita. Tai reiškia vienos juostos panaikinimą. Žodžiu, priimami buki reglamentai, visiškai neatsižvelgiant į realybę. Ir su eismo saugumu daugeliu atvejų tai neturi nieko bendro. Priešingai, visa tai reikalauja papildomų išlaidų. Ir netgi kyla įtarimas, kad tai kelininkų mafija prastūminėja visa tai, kad augtų bet kokių rekonstrukcijos ir gatvių tiesimo darbų kainos.Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Absurdas, kai gatvėje tokia betvarkė

Keisti į

Paišiau per paintą, tai gavosi tiap liap. Bet esmė turi būti aiški.
Comment
-
Jei eismas intensyvus, o perėja gyvybiškai reikalinga, kaip variantai gali būti šviesoforas arba 2 lygiai. Jei eismas nėra intensyvus, gatvę siaurinti iki 2 eismo juostų. Lengviau kažką kalbėt būtų matant konkrečią vietą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen, kur parkuojamasi, tinka. Bet kaip su 3 juostų gatvėmis, kai visos juostos naudojamos?
Comment
-
Ar planuoja tiesti naują asfalto sluoksnį nuo šviesoforo iki sankryžos su Sausio 13-osios gatve? Nes dabar kažkaip nei žuvis, bei mėsa gaunasi su asfaltu šioje vietoje..Parašė Zorro Rodyti pranešimąNorfos - Lidl'o tunelis.

Comment
-
/\ kaip tokie sprendimai man patinka, atsistoja vienas, ar du automobiliai ir pasukti nestovint prie šviesoforo nebėra galimybės. Toks pats šedevras yra ir iš Pavilnionių g. į aplinkkelį link A2. Įdomu ir kaip autobusai ar fūros pajudės į tą kalną juodajame kelyje žiema, jei teks sustoti.Paskutinis taisė k0fis; 2017.09.12, 10:25.
Comment
-
O kokį sprendimą esamoje situacijoje su tokiu biudžetu jūs galite pasiūlyti?Parašė k0fis Rodyti pranešimą/\ kaip tokie sprendimai man patinka, atsistoja vienas, ar du automobiliai ir pasukti nestovint prie šviesoforo nebėra galimybės. Toks pats šedevras yra ir iš Pavilnionių g. į aplinkkelį link A2. Įdomu ir kaip autobusai ar fūros pajudės į tą kalną juodajame kelyje žiema, jei teks sustoti.
Comment
-
Be abejo norint padaryti geriau, reikalingas ir didesnis biudžetas. Tačiau pastebėjimas teisingas - sustojus porai automobilių, posūkis į dešinę užsiblokuos ir nebeatliks savo funkcijos. Reiktų kiek įmanoma anksčiau pradėti išplatinimą.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
O kokį sprendimą esamoje situacijoje su tokiu biudžetu jūs galite pasiūlyti?
- 1 patinka
Comment
-
Aš tai siūlyčiau tas lėšas geriau nukreipti į Liepkalnio g. sankryžos tvarkymą, nes dauguma gurių g. gyventoju važiuoja pro juodajį kelią, nes liepkalnio g. sankryža amžinai užsikišus. 2 papildomi šviesoforai, ar ten jų tikrai reikia ir ar tai padės mažinti spūstis? Kažin su Tolimoji g. žiedas netelpa, kad autobusai išsitektų?Parašė vėkas Rodyti pranešimą
O kokį sprendimą esamoje situacijoje su tokiu biudžetu jūs galite pasiūlyti?Paskutinis taisė k0fis; 2017.09.12, 13:49.
Comment
-
Ten labai nedaug automobilių suka į kairę, visas srautas pagrindiniu keliu į dešinę, tad gal ir nebus didelių problemų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Be abejo norint padaryti geriau, reikalingas ir didesnis biudžetas. Tačiau pastebėjimas teisingas - sustojus porai automobilių, posūkis į dešinę užsiblokuos ir nebeatliks savo funkcijos. Reiktų kiek įmanoma anksčiau pradėti išplatinimą.
Comment
-
Iš dokumento:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten labai nedaug automobilių suka į kairę, visas srautas pagrindiniu keliu į dešinę, tad gal ir nebus didelių problemų.
Piko metu Gurių gatvėje susidaro automobilių kamštis iš Kalnėnų gyvenamojo rajono dėl sudėtingo kairiojo posūkio į Juodąjį kelią.
Comment
-
Siūlau savo paiūlymus parašyti į savivaldybę.Parašė k0fis Rodyti pranešimą/\ kaip tokie sprendimai man patinka, atsistoja vienas, ar du automobiliai ir pasukti nestovint prie šviesoforo nebėra galimybės. Toks pats šedevras yra ir iš Pavilnionių g. į aplinkkelį link A2. Įdomu ir kaip autobusai ar fūros pajudės į tą kalną juodajame kelyje žiema, jei teks sustoti.
Comment
-
Meras FB šiandien.Vilniuje gali ir turi būti įdomios architektūros pavyzdžių. Apie tai šiandien kalbėjau ir su neseniai Seulo tilto konkurse laimėjusia vilniečių architektų komanda KILD.
Vilniečių darbas puikus. Tikiuosi, kad jie susidomės galimybe kurti savo gimtajame mieste, kai skelbsime konkursus pėsčiųjų tiltui iš Litexpo į Vingio parką arba pėsčiųjų ir dviratininkų viadukui prie pedagoginio universiteto.
Kur bus tas viadukas prie LEU ?
Comment









Comment