Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Goštauto g. rekonstrukcija.

    Vaizdai nuo Liubarto tilto:















    Tarp Jasinskio g. ir Gedimino pr.:













    Ties verslo trikampiu:



    Paskutinis taisė SPX; 2017.03.21, 10:46. Priežastis: Nuotraukų dydis.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      /\
      Kai snigo tai dirbo išsijuosę ir dėjo asfaltą, dabar kai jau galima dirbti tai tuštuma. Bajerių su žemiau šaligtavio esančiu dviračiu taku (na dar yra vilties kad čia nepabaiga ir dar sluoksnį dės) bei ta visur pripilta skalda (kuri aišku kris į važiuojamają dalį ir daužys stiklus) tai nesupratau.

      Comment


        /\ Takas bus raudono asfalto. Ten tik pagrindo sluoksnis uždėtas. O šiaip nelabai ten daug darbų ir belikę.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          /\ Takas bus raudono asfalto. Ten tik pagrindo sluoksnis uždėtas. O šiaip nelabai ten daug darbų ir belikę.
          Tikėsimes su taku sutvarkys, bet kam ta skalda juostoje kur medžiai susodinti? Žmonės vaikščios, spardys aišku viską į gatvę, negi pas mus smėlio ir akmenų gatvėse trūksta?

          Comment


            Na, sakyčiau gal kol kas labiausiai apgalvotas šaligatvio sutvarkymas visame Vilniuje. Dviračių ir pėsčiųjų takai atskirti, abu platūs. Puikiai atrodo

            O ta skalda tikrai keistas sprendimas. Bet gal dar reik palaukt pabaigos, gal ten kažkas nedabaigta...

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Na, sakyčiau gal kol kas labiausiai apgalvotas šaligatvio sutvarkymas visame Vilniuje. Dviračių ir pėsčiųjų takai atskirti, abu platūs. Puikiai atrodo

              O ta skalda tikrai keistas sprendimas. Bet gal dar reik palaukt pabaigos, gal ten kažkas nedabaigta...
              Tankiai susodinti medžiai, galvos skausmas ten šienaut būtų. Tai dabar ir kamienus išsaugos nepažeistus nuo trimerio ir visada tvarkinga bus. Užsidės raudonas asfaltas ir niekas ten nebyrės

              Comment


                Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                Tankiai susodinti medžiai, galvos skausmas ten šienaut būtų. Tai dabar ir kamienus išsaugos nepažeistus nuo trimerio ir visada tvarkinga bus. Užsidės raudonas asfaltas ir niekas ten nebyrės
                Gal ir patogu nešienauti, bet taip parkuotojai ten vaikščios ir prispardys tų akmenų. Reiktų ir atitverti kažkaip.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Gal ir patogu nešienauti, bet taip parkuotojai ten vaikščios ir prispardys tų akmenų. Reiktų ir atitverti kažkaip.
                  Mūsų klimato sąlygomis tie akmenys greitai apaugs ir, priedo, prikaups šiukšlių.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Na, sakyčiau gal kol kas labiausiai apgalvotas šaligatvio sutvarkymas visame Vilniuje. Dviračių ir pėsčiųjų takai atskirti, abu platūs. Puikiai atrodo
                    Vienas iš nedaugelio atvejų, kai arčiau gatvės yra dviračių, o ne pėsčiųjų takas. Turbūt todėl, kad Goštauto gatvėje nėra viešojo transporto.

                    Tikėkimės, pėstieji mažiau vaikščios tai įrengtais dviračių takais.

                    Comment


                      Vis tiek, jeigu net ir padarai gerą bei platų šaligatvį, bent pusę jo reikia užbarikaduoti kokiu reklaminiu stendu, kiosku, ar stotelės paviljonu.

                      Ir nelabai supratau tų dviejų grunto intarpų šaligatvyje prasmės. Juk žiemą šaligatvius valo mechanizuotai, tai netgi jeigu ten bus tik veja, ją su šluota sniegui išars per pirmą žiemą.
                      Paskutinis taisė sleader; 2017.03.20, 20:26.

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                        /\
                        Kai snigo tai dirbo išsijuosę ir dėjo asfaltą, dabar kai jau galima dirbti tai tuštuma. Bajerių su žemiau šaligtavio esančiu dviračiu taku (na dar yra vilties kad čia nepabaiga ir dar sluoksnį dės) bei ta visur pripilta skalda (kuri aišku kris į važiuojamają dalį ir daužys stiklus) tai nesupratau.
                        Nejaugi dar ne visi žino, kaip yra paskirstomi pinigai viešajame sektoriuje tokiems darbams? Metų pabaigoje intensyviai dirbo, nes veikiausiai kokį lapkritį paskirstė paskutinius metų pinigus ir juos reikėjo įsisavinti. O aktavimus reikia susitvarkyti iki gruodžio antros savaitės. Šių metų pinigai bus paskirstyti iki balandžio mėn., tai ir atnaujins darbus.

                        Comment


                          Goštauto g.







                          Comment


                            Susisiekimo problemos Vilniuje: kur link eina miestas?

                            Įdomus tekstas, bet užkliuvo kelios vietos:
                            Jeigu pristatysime stovėjimo aikštelių, parkingo problemos neišspręsime. Jeigu prištampuosime naujų eismo juostų, eismo spūstys nesumažės. Jeigu pastatysime naują ligoninę bet kurioje miesto vietoje, ji vis tiek užsipildys. Tai – miesto paradoksai“, – savo kalbą pradėjo VGTU Urbanistikos katedros profesorius Gintaras Stauskis.
                            Tikrai, ko jau ko, bet Vilniuje parkingo vietų problemos nėra, todėl ir stovėjimo aikštelių nereikia... genealu. jeigu kiekvienam mikrorajone stovėtų bent po vieną daugiaaukštę stovėjimo aikštelę, tuomet gal ir tie kiemai nebūtų subjauroti, bet ne, to nebus, geriau tarp IKI ir Sodros pastato pastatykime dar vieną Maximą.

                            „Mažiausiai atsiperkanti investicija šiandien – investicija į naujų gatvių statybą. Turėdami gerą komunikaciją žmonės kartais gali išvis atsisakyti kelionės – mano manymu, ne į gatves reikia dėti pinigus. Reikalinga optimali eismo cirkuliacija: transporto priemonių priešinimas neveikia, jas reikia integruoti vieną su kita“, – teigė G.Stauskis.
                            Nežinau, kaip ir pakomentuoti. Nors tiesą sakant, senas reikia remontuoti, gerinti.

                            Comment


                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                              Susisiekimo problemos Vilniuje: kur link eina miestas?

                              Įdomus tekstas, bet užkliuvo kelios vietos:

                              Tikrai, ko jau ko, bet Vilniuje parkingo vietų problemos nėra, todėl ir stovėjimo aikštelių nereikia... genealu. jeigu kiekvienam mikrorajone stovėtų bent po vieną daugiaaukštę stovėjimo aikštelę, tuomet gal ir tie kiemai nebūtų subjauroti, bet ne, to nebus, geriau tarp IKI ir Sodros pastato pastatykime dar vieną Maximą.


                              Nežinau, kaip ir pakomentuoti. Nors tiesą sakant, senas reikia remontuoti, gerinti.
                              Reikėtų su plūgu pervažiuoti VA, juk tai blogis. Ir GV/Ukmergės estakadą nugriauti. Logikos kaip pas Šakalienę su prievarta įstatymo tvarka versti skelbti gerų naujienų porciją min 50%, juk taip Seimą puola, kaip kitaip apsiginsi.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Reikėtų su plūgu pervažiuoti VA, juk tai blogis. Ir GV/Ukmergės estakadą nugriauti. Logikos kaip pas Šakalienę su prievarta įstatymo tvarka versti skelbti gerų naujienų porciją min 50%, juk taip Seimą puola, kaip kitaip apsiginsi.
                                Absoliučiai viso pasaulio patirtis rodo, kad naujų kelių tiesimas ir senų platinimas visiškai nesprendžia kamščių problemos. Su žvaigždute: išskyrus atvejus, kai tiesiami magistraliniai aplinkkeliai. Tai, be abejo, nereiškia, kad nereikia atnaujinti esamų gatvių tinklo.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Absoliučiai viso pasaulio patirtis rodo, kad naujų kelių tiesimas ir senų platinimas visiškai nesprendžia kamščių problemos. Su žvaigždute: išskyrus atvejus, kai tiesiami magistraliniai aplinkkeliai. Tai, be abejo, nereiškia, kad nereikia atnaujinti esamų gatvių tinklo.
                                  Kaip tai nesprendžia? Naujausias pavyzdys, Ukmergės g. galas, Justiniškių g., Laisvės pr. labai pralaisvėjo atidarius Vakarinį aplinkkelį.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Kaip tai nesprendžia? Naujausias pavyzdys, Ukmergės g. galas, Justiniškių g., Laisvės pr. labai pralaisvėjo atidarius Vakarinį aplinkkelį.
                                    omfg.... nu paskaityk dar kartą ką parašiau

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Absoliučiai viso pasaulio patirtis rodo, kad naujų kelių tiesimas ir senų platinimas visiškai nesprendžia kamščių problemos. Su žvaigždute: išskyrus atvejus, kai tiesiami magistraliniai aplinkkeliai. Tai, be abejo, nereiškia, kad nereikia atnaujinti esamų gatvių tinklo.
                                      Tai, kad Vilniaus planavimas užstrigęs kažkur feodalizmo-kolektyvizmo laikotarpyje. Carinis Naujamiestis dar dar.
                                      Pvz.: Lazdynai, 40 tūkst. gyv. rajonas - 3 gatvės
                                      Sakykim, Kaune apie naujų gatvių tiesimą net nekalbama, nes tinklas yra beveik toks koks reikia.
                                      Pagrindinės gatvės nutiestos, kai automobilių buvo ne dešimtis, o šimtus kartų mažiau (ar dar prieš automobilius - kam tuomet buvo reikalingos gatvės, keliai???).
                                      Paskutinis taisė Sula; 2017.03.21, 20:27.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        omfg.... nu paskaityk dar kartą ką parašiau
                                        Ok, prisiminkit, kokie kamščiai naujininkuose buvo iki D&G praplatinimo ir dabar. Ar 2 juostomis tiek pat auto pravažiuoja, kiek ir 1? Kokie kamščiai buvo iki Žalgirio g. mažos atkarpėlės praplatinimo ir dabar?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Pvz.: Lazdynai, 40 tūkst. gyv. rajonas - 3 gatvės
                                          Taip lazdynai nemaži, bet jokių susisiekimo problemų tose trijose gatvėse.

                                          Problema yra jugtinis mikrorajonų kompleksas: Lazdynai - Karoliniškės - Pilaitė - Viršuliškės - Justiniškės. Sumoje apie 125 tūkst.(?) gyventojų, ir šita žmonių masė turi tik Lazdynų tiltą, Narbuto gatvę, ir Ozo gatvės nesusipratimą. Pažiūrėkite kaip smarkiai plečiasi Pilaitė ir kaip vystosi NMC ofiso biurų darbo vietos - Narbuto gatvė yra pasmerkta kamščiams dar nuo Konstitucijos gatvės pradžios. Taip mes turim nuostabų Karoliniškių draustinį ir Vingio parką, tai naujų "horizontalių" miesto jungčių nelabai atsiras šiems rajonams.

                                          Peščiųjų tiltas šalia Narbuto stotelės padėtų tik patiems pėstiesiems būti saugiems, žinoma jo labai reikia, bet.. Nemaža problema yra Sėlių gatvės įsiliejimas į srautą ir ten stovintis šviesoforas. Važiuoju Narbuto gatve kasdien ir vis mintyse bandau įsivaizduoti Sėlių gatvę palendančią po Narbuto ir lenktu tuneliu įsiliejačią Narbuto gatvei iš dešinės, tuo pačiu galima padaryti susijungimą su Paribio gatve. Nemaža atkarpa Narbuto gatvės matau turi potencialo gauti dar po viena eismo juostą abiem (ar bent viena) kryptimis. Srautas važiuojantis į centrą nebebūtų be reikalo stabdomas (rytinis pikas), srautas važiuojantis iš centro greičiau patektų į keturių juostų pasiskirstymą ties Sietyno sankryža (vakarinis pikas).

                                          Bet tai tik utopija, juk niekas neturi pinigų, o tie kas turi jų gaili geram tikslui...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X