Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sostinės gatvėse bręsta perversmas: pinigų ir laiko sutaupytų kiekvienam

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68470218
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Galit neskaityti straipsnio: nieko naujo neparašyta, jokių planų nėra. Rašoma tik tiek, kad bus daromas tyrimas apie judėjimą mieste. Tiek ir to "perversmo".

      Comment


        Aš irgi susidomėjau, bet tai eilinis kartas, kai turinys neatitinka pavadinimo.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Galit neskaityti straipsnio: nieko naujo neparašyta, jokių planų nėra. Rašoma tik tiek, kad bus daromas tyrimas apie judėjimą mieste. Tiek ir to "perversmo".
          Nesutinku. Galima padaryti studiją ir remiantis ją ieškoti sprendimų, pvz., pastatyti viaduką apkrautose sankryžose. O studija reikalinga tam, kad sužinoti, pvz., iš kurios gatvės į kurią reikia viaduko (pvz., imant Pramogų arenos sankryžą, ar iš Baltupių link Centro, ar iš Antakalnio link Ozo).
          Tas pats ir su dviračiais ar VT.

          P.S. Bet taip būtų daroma ES šalyse, nežinau ar mes pribrendę būtent šitam įvykių scenarijui. Tikiuosi, kad taip.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Aš irgi susidomėjau, bet tai eilinis kartas, kai turinys neatitinka pavadinimo.
            Nu jo, užteko pirmus žodžius perskaityti "Automobilių žinovas...", jau supratau, kad nėra čia ką skaityti.

            Parašė dr-rox Rodyti pranešimą

            Link K29 jau išasfaltuota.

            Atvaizdas
            Sunkiai sekasi suprasti, kokio pločio čia skaitosi gatvė? Kai priparkuota automobilių, tai kažkaip mažoka vietos prasilenkimui atrodo.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2015.07.15, 06:02.

            Comment


              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              Nesutinku. Galima padaryti studiją ir remiantis ją ieškoti sprendimų, pvz., pastatyti viaduką apkrautose sankryžose. O studija reikalinga tam, kad sužinoti, pvz., iš kurios gatvės į kurią reikia viaduko (pvz., imant Pramogų arenos sankryžą, ar iš Baltupių link Centro, ar iš Antakalnio link Ozo).
              Tas pats ir su dviračiais ar VT.

              P.S. Bet taip būtų daroma ES šalyse, nežinau ar mes pribrendę būtent šitam įvykių scenarijui. Tikiuosi, kad taip.
              Geriau tegu Vilniaus savivaldybė susirūpina dėl naujojo Vilniaus Bendrojo plano, esamasis baigiasi šiais metais. Miesto vystymosi ateitis yra migloje, turi būti priimami kompleksiniai sprendimai, be jų atskiras susisiekimo sistemos planavimas būtų defektinis. Kad ir dėl tų viadukų. Ir taip jie kaip ir buvo suplanuoti Liepkalnio-Žirnių, Kalvarijų-Ozo sankryžose. Jeigu jų "nereikia", tai kokie sprendiniai galimi. Lygtais linkstama ir prie to, kad nereikalinga ir Šiaurinė g. Dar kita probleminė vieta atsiranda prie planuojamo Akropolio II, nes Savanorių pr. žiedas, Lazdynų tiltas ir dabar jau yra "ant ribos".

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Nesutinku. Galima padaryti studiją ir remiantis ją ieškoti sprendimų, pvz., pastatyti viaduką apkrautose sankryžose. O studija reikalinga tam, kad sužinoti, pvz., iš kurios gatvės į kurią reikia viaduko (pvz., imant Pramogų arenos sankryžą, ar iš Baltupių link Centro, ar iš Antakalnio link Ozo).
                Tas pats ir su dviračiais ar VT.

                P.S. Bet taip būtų daroma ES šalyse, nežinau ar mes pribrendę būtent šitam įvykių scenarijui. Tikiuosi, kad taip.
                Nieko nesakau dėl tyrimų. Tegul juos atlikinėja, jie yra gerai. Sakau, kad jokie tyrimai nėra revoliucija keliuose ir apskritai nėra nieko naujo. Pas mus tik analizes bei tyrimus ir tedaro.

                Revoliucija Vilniaus keliuose būtų jau dabar suplanuotų viadukų ir naujų kelių tiesimo aiškus planas ir konkretus pasižadėjimas juos nutiesti per ateinančius 3 metus.

                Comment


                  Miesto valdžia visada arčiau intereso - prekyba, verslas. Nes juos renka ir remia, kas toje vietovėje gyvena ir dirba. Geriausia Lietuvoje iliustracija - Ukmergės gatvė su savo šviesoforais (kur dar įmanoma 150 m į abi puses nuo požeminės perėjos Ateities g. įrengti du pėsčiųjų šviesoforus?). Nors yra lygiagrečios gatvės, bet jos iš esmės neišnaudojamos. Dažna iliustracija - miesteliuose, per kuriuos veda valstybinės reikšmės krašto keliai, padaroma kaip patogiau parduotuvėlei, užeigai, degalinei, o ne kaip reikalautų eismo saugumas. Pavyzdys - 141 kelias su miesteliais ir jų ypatumais.

                  Tokius projektus, kaip greito eismo gatvės turėtų įgyvendinti centrinė valdžia. Nes jai kažkokia Prisma - tik maža mažytė ekonomikos dalis, o ne svarbiausias seniūnijos objektas su 100 darbo vietų. Centrinei lengviau apginti viešąjį interesą, nes jei labiau rūpi dauguma (t.y. tranzitas), o ne kas toje vietoje gyvena. Bet tai - utopija

                  PS
                  Centrinės valdžios rūpesčio užmiestyje geriausias pavyzdys - Vilnius - Kaunas greičio padidinimas panaikinus nereikalingus įsukimus ir išsukimus susijusiose teritorijose prieš ~5m (Vievis, Grigiškės) + Greitkeliosąvokos "išradimas".

                  Comment


                    Laisvės pr. Prifrezuotos duobės nuo pirmadienio. Darbą atlikti aišku galima per vieną dieną, bet geriau laikyti duobes trečią dieną tokiam šunkelį kaip Laisvės pr.

                    Comment


                      Prie Pedagoginio žiedo stotelėje stato papildomas naujas pastoges.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Prie Pedagoginio žiedo stotelėje stato papildomas naujas pastoges.
                        Ne tik ten. Nauji paviljonai įrengiami Klinikų st. (15/115 aut. link Antakalnio žiedo), Justiniškės (link Pašilaičių) bei dar keliose vietose, kurių jau nepamenu.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Nauji paviljonai įrengiami Klinikų st. (15/115 aut. link Antakalnio žiedo)
                          Tikrai mieste yra daugiau vietų kur paviljonai būtų reikalingesni. Tas pats kaip paviljonas Šiaurės miestelio st. link Povilo Lukšio st.

                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            Sutvarkytas plotas prie autobusų stoties.

                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas

                            na man tie betoniniai gėlynai grožio neteikia

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              Kodel Vilniuje aplinkos tvarkyme beveik nenaudojami krumai? Kodel nepadarius kad ir taip:
                              https://www.google.co.uk/maps/@51.79...8i6656!6m1!1e1

                              Ta plika zole bus vel ismindziota.
                              Tiesą sakant, tai šiai vietai iki kažko padoraus išvis dar toli. Sutvarkė kampelį ir jau reikia rėkti - OOO. Deja, bet ten reikia viską griauti ir perstatyti iš esmės, kad aplinka nebeburtų kekšių ir atmarozų. Pradedant nuo to smulkaus verslo naikinimo. Barai ir lombardai užknisa...
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Visuomenės informavimas apie numatomą Laisvės pr. ir Justiniškių g. sankryžos, Vilniuje, projektavimą

                                Kas nors patikslinkit ir pataisykit mane, jeigu aš ne taip kažką suprantu. Tačiau lyg tai ketina Laisvės pr./Justiniškių sankryžoje įrengti salele atskirą viešojo transporto juostą? Mano duotame linke yra failas (jį galima atsidaryti per .adoc failų peržiūrą).

                                Čia iškarpa iš brėžinio:

                                Comment


                                  Galima pamanyti, kad čia taip "neteisingam BRT" ruošiamasi . Bet išties ten bus atskira A juosta, kur VT stabdys tik pėsčiųjų šviesoforas.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Bet pagal brėžinį panašu, kad liks tik dvi juostos važiuoti tiesiai laisvės prospektu, didės kamščiai.
                                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                    Comment


                                      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                      Bet pagal brėžinį panašu, kad liks tik dvi juostos važiuoti tiesiai laisvės prospektu, didės kamščiai.
                                      Ir dabar yra tik dvi juostos, trečia juosta yra skirta viešajam transportui ir ja važiuoti galima tik elektromobiliams arba 4+ bei taksi.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Galima pamanyti, kad čia taip "neteisingam BRT" ruošiamasi . Bet išties ten bus atskira A juosta, kur VT stabdys tik pėsčiųjų šviesoforas.
                                        Naujoje juostoje reguliuojamos perėjos nebus, o bus nereguliuojama iškili perėja. Taigi joks šviesoforas nestabdys eismo šia juosta.

                                        Comment


                                          Keista kad projekte rašo:

                                          3. Suprojektuoti atskirtos viesojo transporto eismo juostos sviesoforini reguliavima, kelio
                                          tenklus, vaziuojamosios dalies horizontaluji zenklinima.
                                          Paskutinis taisė Diim4iik; 2015.07.31, 04:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X