Bene didžiausia problematika planuojant palikti 4 juostas ir norint ne tik įrengti dvirtakį, bet ir kad pėstieji turėtų bent nors kiek normalesnį praėjimą, o ne dabartinį 1 m pločio (ir praeinant medžius dar net reikia pasilenkti link gatvės dėl medžių pokrypio), reikia arba kirsti dešinėje esančius medžius, arba įrengti atraminę sieną palei pat pastatą dešinėje... Ar yra kitokių variantų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Pasidarysiu tokį #timecapsule , vasarą nueisiu ten padaryt nuotraukų, iškart galiu pažymėti kur bus išmindžioti purvo takeliai ir išvažinėta veja (nebent pagaliau supras, kad Lietvoje tokių dalykų negalima palikt atvirai pravažiuojamų ir pasodins krūmus ar padės kokių akmenų)Parašė Creatium Rodyti pranešimąSostinės Naujamiestyje baigiami T. Ševčenkos gatvės atnaujinimo darbai
Jo, dar tie sausaininiai bortai ties įvažiavimų bus sutrupinti iki sovietinių miegamųjų rajonų kiemų lygio.
- 14 patinka
Comment
-
Išvada, kad reiktų padėt keletą akmenų.Parašė rmss Rodyti pranešimąTai išvada, kad nereikėjo aštrint kampo, kad būtų galima dideliu greičiu įsukt ir partrenkt pėsčiuosius, ar, kad reikėjo daryt parkavimą iki pat krašto ir pablogint matomumą?
- 7 patinka
Comment
-
Išvada, kad jau seniausiai reikėjo nustoti bent jau tokiose vietose, kur aiškiai bus užvažiuojama ant bortų, naudoti tuos sausaininius pigiausius bortus, kurie sutrupa dar nespėjus priduot darbų. Yra toks dalykas kaip granitas (taip, tai brangiau, bet padarai vieną kartą ir 50 metų neturi problemų), jau šimtą kartų apie tai kalbėta.Parašė rmss Rodyti pranešimąTai išvada, kad nereikėjo aštrint kampo, kad būtų galima dideliu greičiu įsukt ir partrenkt pėsčiuosius, ar, kad reikėjo daryt parkavimą iki pat krašto ir pablogint matomumą?
O visokių Barborų, Venipak ir kitų kenkėjų važiavimo per pievas problemą lengviausiai galima išspręsti pastatant 2 didelius akmenis iš abiejų įvažiavimo pusių. Beje, tiesiog mano mintis - galima būtų ant jų tvirtinti lenteles su kaiminyjų pavadinimais ir kieme esančių namų adresų sąrašais.
- 5 patinka
Comment
-
Jis ten naudojamas kaip vienas iš įvažiavimų prie prekybos centro.Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽirmūnų g. netoli IKI ir žiedo yra įvažiavimas į kiemus. Kai tvarkė, jį paliko gana platų (nesu tikras, gal kiek ir pasiaurino), su dideliu radiusu. Ir vis tiek išmalta žolė.
Bet išmalti įvažiavimai daug kur, nors ir pakankamai platūs.
Comment
-
Nelabai supratau kodėl tu man pasakoji apie granitą kaip kokiam durneliui kuris apie jį negirdėjęs, kai tavo pirmam paveiksliuke pavaizduotos situacijos granitas niekaip neišspręs. Weird flex but ok.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Išvada, kad jau seniausiai reikėjo nustoti bent jau tokiose vietose, kur aiškiai bus užvažiuojama ant bortų, naudoti tuos sausaininius pigiausius bortus, kurie sutrupa dar nespėjus priduot darbų. Yra toks dalykas kaip granitas (taip, tai brangiau, bet padarai vieną kartą ir 50 metų neturi problemų), jau šimtą kartų apie tai kalbėta.
O visokių Barborų, Venipak ir kitų kenkėjų važiavimo per pievas problemą lengviausiai galima išspręsti pastatant 2 didelius akmenis iš abiejų įvažiavimo pusių. Beje, tiesiog mano mintis - galima būtų ant jų tvirtinti lenteles su kaiminyjų pavadinimais ir kieme esančių namų adresų sąrašais.
Comment
-
Kelis dešimtmečius giedama, kad Vilnius ne tik pagrindinėms gatvėms su viadukais užbaigti neturi lėšų, bet net ir šaligatviams. Štai staiga tik šast ir kažkaip atsiranda 500 milijonų. Tik juos panaudoti mano galva ruošiamasi labai įtartinai ir neracionaliai. Pvz geriausiu atveju planuojama nutiesti tik 180 km šaligatviio (aš darau tokią prielaidą kaip geriausią variantą to kas aprašyta vienoje eilutėje), kas visgi geriau nei nieko, bet toks atstumas 2 m pločio šaligatvio kainuoja tik apie 18 milijonų. O kur kiti pinigai panaudojami?
Pirmiausia ką aš norėčiau matyti padaryta už šiuos pinigus, tai nutiesta Lietuvio, Šiaurinę ir užbaigiant Ozo iki VA (viso ilgis apie 10 km):
Nedelsiant ir nelaukiant minėtų gatvių nutiesimo - radikaliai išplėsti A juostas:
Toliau manau reikia kuo greičiau padaryti, kad šiose atkarpose eismas nesikirstų viename lygyje, o susikirtimo vietose vyktų tik dviejuose lygiuose:
Pridedu Judumo planą iki 2024 kuriame numatyta tie 506 milijonai.
Paskutinis taisė spekas; 2022.12.06, 13:03.
Comment
-
1 doleris investuotas į infrastruktūrą įvairiais skaičiavimais duoda nuo 2 iki maždaug 4 grąžos
https://investinamericanow.com/news/...lions-of-jobs/
Comment
-
Planavimo dokumentuose yra. Bet man sunku įsivaizduot kaip ten galėtų praeit projektas iškirst dalį kapinių (toje vietoje kapų nėra). Taip pat kaip su Viršuliškių skveru daryt neaišku, tunelio ten statyt niekas nesiims. Tad klausimas kokia tada išvis prasmė būtų vest Ozo g. iki Laisvės pr., kai yra Buivydiškių ir Viršuliškių g.
Comment
-
Tam, kad nukrauti faktinį tranzitą nuo tam neskirtų gatvių?Parašė Creatium Rodyti pranešimąPlanavimo dokumentuose yra. Bet man sunku įsivaizduot kaip ten galėtų praeit projektas iškirst dalį kapinių (toje vietoje kapų nėra). Taip pat kaip su Viršuliškių skveru daryt neaišku, tunelio ten statyt niekas nesiims. Tad klausimas kokia tada išvis prasmė būtų vest Ozo g. iki Laisvės pr., kai yra Buivydiškių ir Viršuliškių g.
- 2 patinka
Comment
-
Parašiau gi, kad vasara jau bus tie bortai sutrupinti, būtų granitiniai - nebūtų sutrupinti net ir po 50 metų.Parašė rmss Rodyti pranešimą
Nelabai supratau kodėl tu man pasakoji apie granitą kaip kokiam durneliui kuris apie jį negirdėjęs, kai tavo pirmam paveiksliuke pavaizduotos situacijos granitas niekaip neišspręs. Weird flex but ok.
Comment
-
Netgi pageidautina, kad G.V. gatvė ir Minsko pl. būtų sutvarkyti pagal normalių greito eismo gatvių standartus. Sunkiai įsivaizduoju variantą, kai gatvė downgrade'inama (tai būtų nepopuliarus sprendimas mažiausiai).
Šiaurinė gatvė reikalinga, nors sutinku su VLR kad Vilniuje reikalingas Light Rail, ir dar neaišku kas geriau.
Ozo gatvės tąsa gana didelis galvos skausmas su kapinėm, geriau tiesiog pinigus panaudot kur paprasčiau, kai tiek reik tvarkyt.
- 1 patinka
Comment
-
Buivydiškių g. yra C kategorijos. Taigi viskas ok. Viršuliškių g. irgi yra C kategorijos. Irgi viskas ok (tik ji neturi tiesioginės jungties su Ozo g., bet čia jau net ir projektas yra).Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tam, kad nukrauti faktinį tranzitą nuo tam neskirtų gatvių?
- 1 patinka
Comment
-
Na nereikia, Lietuva yra tvarkinga ir švari šalis. Kaip tik visokie turistai iš rytų stebisi, kad vejos neaptvertos tvorelėmis ir neišmindžiotos.Parašė ttttt Rodyti pranešimąPasidarysiu tokį #timecapsule , vasarą nueisiu ten padaryt nuotraukų, iškart galiu pažymėti kur bus išmindžioti purvo takeliai ir išvažinėta veja [I](nebent pagaliau supras, kad Lietvoje tokių dalykų negalima palikt atvirai pravažiuojamų ir pasodins krūmus ar padės kokių akmenų)
- 2 patinka
Comment
-
Geras sarkazmas. Įprasta praktika yra arba aptverti dekoratyvinėm tvorelėm (kartais būna tiesiog kuolai su ištempta virve), apsodinti gelėmis/krūmais arba blogiausiu atveju, pripilti žvirgždo, bet jis ilgainiui išsinešioja. Berods Vokiečių g. buvo pastatyti kuolai su virve, bet jie mano akiai buvo gerokai per aukšti.Parašė alga Rodyti pranešimą
Na nereikia, Lietuva yra tvarkinga ir švari šalis. Kaip tik visokie turistai iš rytų stebisi, kad vejos neaptvertos tvorelėmis ir neišmindžiotos.
- 1 patinka
Comment
-
Krūmai - ne kliūtis. važiuos kiaurai. ypač žiemą kai apsimes kad nemato. Akmenys jau rimčiau. reikės krūtam bachūrui išlipti ir net subinę pajudinti kad nuridentų toliau ir galėtu jis savo automobilį palikti ant vejos.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Pasidarysiu tokį #timecapsule , vasarą nueisiu ten padaryt nuotraukų, iškart galiu pažymėti kur bus išmindžioti purvo takeliai ir išvažinėta veja [I](nebent pagaliau supras, kad Lietvoje tokių dalykų negalima palikt atvirai pravažiuojamų ir pasodins krūmus ar padės kokių akmenų)
O gal reikėjo įrengti taip, kad ant to kampo fiziškai nebūtų įmanoma važiuoti?Parašė rmss Rodyti pranešimąTai išvada, kad nereikėjo aštrint kampo, kad būtų galima dideliu greičiu įsukt ir partrenkt pėsčiuosius, ar, kad reikėjo daryt parkavimą iki pat krašto ir pablogint matomumą?
- 1 patinka
Comment
Comment