Žvėryne NT nepigs. "Šnipiškių" vis mažėja. Šaligatviai? Ne visur jų reikia. Ten daug kur galima "gyvenamoji zona" dėti. Jei norime švaresnio Žvėryno - sunkvežimių išstūmimas būtų pats tas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
O kiek ten tų sunkvežimių Žvėryne dabar būna? I̶š̶k̶i̶l̶ų̶j̶ų̶ ̶p̶e̶r̶ė̶j̶ų̶ Kęstučio gatve ir Sėlių g. vingiais važiuoti tikrai nelabai viliojantis maršrutas. Išvis, Kęstučio g. jeigu jau būna kamščiai, tai tik iš lengvųjų mašinų ir troleibusų. Ir tie kamščiai pernelyg dažnai būna tokie "stovintys", kad susirenka kone visi 7 maršruto troleibusai (~20-30 vienetų)
Comment
-
Tai, kad ten net nėra kur važiuoti pro Žvėryną. Vienintelis kelias veda į miesto centrą, o centre fūrų nesutiksi beveik niekada.
Čia turbūt labiausiai eina kalba apie sunkvežimius, pvz. mažus šaldytuvus, kurie atveža prekes į kokią nors Maximą. Bet jie tai jau tikrai nesudaro didelio srauto.
Čia daugiau man atrodo noras sukurti rezervatą viduryje miesto. Kitaip tariant niekuo nepagrįsti norai ir svajonės.
P.S. Šnipiškėse per visas statybas turbūt daugiau sunkiasvorio transporto būna, negu Žvėryne.
Comment
-
Nešvarus jis būtent dėl daugelyje gatvelių esančių dulkinų šalikelių, o ne dėl sunkvežimių, kurių ten tikrai beveik nėra. Ir pagaliau reikia pasidžiaugti, kad Kęstučio g. jau atrodo tvarkingai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŽvėryne NT nepigs. "Šnipiškių" vis mažėja. Šaligatviai? Ne visur jų reikia. Ten daug kur galima "gyvenamoji zona" dėti. Jei norime švaresnio Žvėryno - sunkvežimių išstūmimas būtų pats tas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
/\ Iki rezervato ten irgi dar labai toli. Yra Žvėryne tokių medinukų, kur jau seniai sugadinti (čia iš serijos pats sau architektas
). Kas autentiška tikrai reikia išsaugoti, bet turi būti ir kažkoks gerbuvis sukurtas, infrastruktūra prižiūrėta ir pan.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Taip daug sugadintų, bet restauracijos procesas įsibegėja, nemažai tokių griaunama ir atstatomi originalūs fasadai. Kas dėl šaligatvių tai visi būtų labai už, bet dėja visoj Lietovoj labai prasta situacija su jų sutvarkymu, kažin ar imsis kas dėt Žvėryno gatvelėse, kai senamiestyje jie dar baisesni...Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Iki rezervato ten irgi dar labai toli. Yra Žvėryne tokių medinukų, kur jau seniai sugadinti (čia iš serijos pats sau architektas
). Kas autentiška tikrai reikia išsaugoti, bet turi būti ir kažkoks gerbuvis sukurtas, infrastruktūra prižiūrėta ir pan.
Comment
-
Koks ten jo plotis? Neatrodo, kad būtų 1,5m. Maksimum 1,2m. Labai stengiantis prasilenkti galima, tačiau net vizualiai atrodo siaurokas.Parašė Romualdas19 Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Ginthus; 2016.06.20, 08:21.
Comment
-
Manau prasilenkti galima, tačiau jis tikrai siaurokas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKoks ten jo plotis? Neatrodo, kad būtų 1,5m. Maksimum 1,2m. Labai stengiantis prasilenkti galima, tačiau net vizualiai atrodo siaurokas.
Comment
-
Oslo g. važiuoti dviračiu nelabai protinga. Aš ten tuo šunkeliu važiuodavau, šalia kurio blokus sudėjo. Geriau mažesnis greitis, nei rizika būti pertrenktam fūros, važiuojančios 100 km/h.Parašė dondc Rodyti pranešimąTikiuosi nėra, nes kitu atveju nebus galima gatve važiuot.
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Verkių g. dalies nuo P. Lukšio/Verkių g. sankryžos iki Kareivių g. ir Lakūnų g. dalies nuo Verkių g. iki J. Kubiliaus / Lakūnų g. sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą
Jeigu gautų ES pinigų šitam ir anksčiau minėtam Kareivių g. rekonstrukcijos projektui, tai ta dalis labai smarkiai pasikeistų į gerą pusę vairuotojams.
Comment
-
Aš Kaip suprantu čia Ogmijos Centras savo lėšomis tvarkys.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Verkių g. dalies nuo P. Lukšio/Verkių g. sankryžos iki Kareivių g. ir Lakūnų g. dalies nuo Verkių g. iki J. Kubiliaus / Lakūnų g. sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą
Jeigu gautų ES pinigų šitam ir anksčiau minėtam Kareivių g. rekonstrukcijos projektui, tai ta dalis labai smarkiai pasikeistų į gerą pusę vairuotojams.
Comment
-
Šis projektas tai iš esmės eismo situacijos nepakeis. Čia tik pėstiesiems bus nauji šaligatviai ir perėjos su saugumo salelėmis, o vairuotojams viskas kaip ir tas pats.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Verkių g. dalies nuo P. Lukšio/Verkių g. sankryžos iki Kareivių g. ir Lakūnų g. dalies nuo Verkių g. iki J. Kubiliaus / Lakūnų g. sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą
Jeigu gautų ES pinigų šitam ir anksčiau minėtam Kareivių g. rekonstrukcijos projektui, tai ta dalis labai smarkiai pasikeistų į gerą pusę vairuotojams.
Comment
-
Lakūnų g. dabar baisi ir vairuotojams, ir pėstiesiems. Galėtų su laiku šiaip visą sutvarkyti iki Žirmūnų g.Parašė sleader Rodyti pranešimąŠis projektas tai iš esmės eismo situacijos nepakeis. Čia tik pėstiesiems bus nauji šaligatviai ir perėjos su saugumo salelėmis, o vairuotojams viskas kaip ir tas pats.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Todėl ir LakūnųParašė SPX Rodyti pranešimąLakūnų g. dabar baisi ir vairuotojams, ir pėstiesiems. Galėtų su laiku šiaip visą sutvarkyti iki Žirmūnų g.
(OT)
Comment
Comment