Parašė Mørtã
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai savivaldybėj už šviesoforus atsakingi ne inžinieriai, o inžinerinio išsilavinimo neturintys valdininkai, tai viskas galima. Nenoriu minėt pavyzdžių.Parašė Gator Rodyti pranešimąO tai kaip isvis pagal istatyma galima irengti sviesaforus ne pagal taisykles?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atitinka naujas šviesoforų įrengimo taisykles. Išskyrus sankryžą Pramonės pr. prie Prismos įvažiavimo, nes ten įrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis tiek įvažiuojant į Prismą, tiek išvažiuojant iš jos, nors priešpriešiniam eismui įrengtas apsaugoto kairiojo posūkio šviesoforas.Parašė disident Rodyti pranešimąO sankryža prie Pramonės Maximos / Banginio?Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.23, 08:24.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klaipėdoje šviesoforų įrengime visą laiką jautėsi vokiška dvasia (šviesoforų išdėstymas, vokiški skydai). Nenustebčiau, jei Klaipėda šviesoforus įrengtų arčiausiai naujų šviesoforų taisyklių, kurios parengtos pagal vokiškas. Lauksim fotografijųParašė BriedisKlaipėdoje rekonstruotoje Minijos gatvėje šviesoforai sustatyti tikriausiai pagal naujas taisykles. Sankryžose su Statybininkų pr. ir su Kalnupės gatve. Gal rytoj bus proga nufotografuoti.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesupratai klausimo. Jeigu yra patvirtintos taisykles tai jomis ir remiamasi, kaip galima kitaip? Pavyzdys butu KET pazeidimas, pradedantiesiems vairuotojams bauda uz girtuma nuo 0.2 promiles. Tai jei 0.3 promiles pripucia gauna bauda, o nesivadovaujama pries 5 metus galiojusiomis taisyklemis, kad visiems galima iki 0.4 pripust. Tai kaip sviesaforu atveju galima vadovautis senomis taisyklemis? Nesuprantu. juk elementariai jei ne pagal taisykles pastatytas sviesaforas tai negaletu jo patvirtinti komisija ar kas ten atsakingas uz "pridavima". Kazko iki galo nepasakai. Gal tai tik rekomenduotini pasiulymai, o ne taisykles?Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ taip, kaip daroma dabar...Paskutinis taisė Gator; 2012.09.22, 22:18.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Matai, su šviesoforų taisyklėm yra sudėtingiau. Pvz., projektas parengtas iki gegužės 1 d., o šviesoforai įrengiami po gegužės 1 d. Kauno savivaldybė tokiu atveju laikosi pozicijos, kad tokie šviesoforai būtų įrengti pagal seną standartą, bet neprieštarautų naujoms taisyklėms.Parašė Gator Rodyti pranešimąNesupratai klausimo. Jeigu yra patvirtintos taisykles tai jomis ir remiamasi, kaip galima kitaip? Pavyzdys butu KET pazeidimas, pradedantiesiems vairuotojams bauda uz girtuma nuo 0.2 promiles. Tai jei 0.3 promiles pripucia gauna bauda, o nesivadovaujama pries 5 metus galiojusiomis taisyklemis, kad visiems galima iki 0.4 pripust. Tai kaip sviesaforu atveju galima vadovautis senomis taisyklemis? Nesuprantu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2012-09-22 Jonavos g. - Šiaurės pr. sankryža
Panaikinta perėja prie PC "Šilo".
Naujai įrengta perėja už sankryžos.
Sankryža važiuojant Jonavos g. link Senamiesčio.
Dubliuojantis šviesoforas už sankryžos.
Prieš šviesoforus įrengti kelio davikliai.
Įvažiavimas į Jonavos g. iš Šiaurės pr.
Sankryža važiuojant Jonavos g. link Kleboniškio.
Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reiskia neatitinka!Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtitinka naujas šviesoforų įrengimo taisykles. Išskyrus...
Tokia pat situacija KM-Mickeviciaus sankryzoje. Abu srautai sukant is KM i Mickeviciaus konfliktuoja, nes vienam (is po Akropolio parkingo) kabo zala rodykle, kitam (nuo senamiescio) dega zalia rodykle. Abu kaip ir teisus pravaziuoti su pirmenybe!ten įrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis tiek įvažiuojant į Prismą, tiek išvažiuojant iš jos, nors priešpriešiniam eismui įrengtas apsaugoto kairiojo posūkio šviesoforas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prie Prismos yra trys sankryžos. Viena iš jų neatitinka naujų taisyklių, kitos dvi atitinka. Dėl Akropolio sankryžos esi neteisi, nes lentelė su žalia rodykle degant raudonam signalui leidžia sukti į dešinę, jei netrukdai kitiems. Kokia dar pirmenybė... Be to, Akropolio sankryža įrengta pagal seną standartą, kuris nedraudė įrengti lentelės su žalia rodykle, jei priešpriešiniam eismui numatytas apsaugotas kairysis posūkis.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąReiskia neatitinka!
Tokia pat situacija KM-Mickeviciaus sankryzoje. Abu srautai sukant is KM i Mickeviciaus konfliktuoja, nes vienam (is po Akropolio parkingo) kabo zala rodykle, kitam (nuo senamiescio) dega zalia rodykle. Abu kaip ir teisus pravaziuoti su pirmenybe!Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.23, 12:17.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šviesoforų taisyklės rengtos pagal vokiečių taisykles. Vokiečiai nedubliuoja šviesoforų už sankryžos, tai nėra būtinybės įrašyti draudimą į taisykles. Lietuviškos taisyklės irgi nenumato šviesoforų dubliavimo už sankryžos.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKas dėl šviesoforų dubliavimo už sankryžos- berods, naujosios taisyklės kategoriškai nedraudžia dubliuoti, tiesiog nebereikalauja to daryti. Tai tokia išvada, kad čia projektuotojai gali rinktis, dubliuoti ar nedubliuoti.Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.01, 18:49.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teisi, neteisi, ne apie tai cia. As ten bunu kasdien du kartus (i/is darbo) ir matau kaip vaziuojama ir einama ten. Totalus absurdas. Labai daznai tie kas suka i kaire pagal savo apsagota rodykle sustoja praleisti tuos kurie suka i desine pagal lenetele, nes jiems kliutis is desines. Problema tame kad skirtingi vairuotojai skirtingai traktuoja taisykles. O tai yra konfliktas. Prikabinta lentele deorganizuoja eisma ir tai yra faktas.Parašė dsanto Rodyti pranešimą...Dėl Akropolio sankryžos esi neteisi, nes lentelė su žalia rodykle degant raudonam signalui leidžia sukti į dešinę, jei netrukdai kitiems. Kokia dar pirmenybė...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sutinku 100 %. Prieš keletą metų mokslininkų atlikti tyrimai Lietuvoje parodė, kad lentelės atskirais atvejais pralaidumą padidina tik 4 %. Bet sukeliamas pavojus ir nepatogumai kitiems eismo dalyviams. Beje, seniau Akropolio minimas dešinysis posūkis buvo apsaugotas. Nesuprantu, kam jį panaikino ir uždėjo tą kvailą lentelę.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTeisi, neteisi, ne apie tai cia. As ten bunu kasdien du kartus (i/is darbo) ir matau kaip vaziuojama ir einama ten. Totalus absurdas. Labai daznai tie kas suka i kaire pagal savo apsagota rodykle sustoja praleisti tuos kurie suka i desine pagal lenetele, nes jiems kliutis is desines. Problema tame kad skirtingi vairuotojai skirtingai traktuojaSu taisykles. O tai yra konfliktas. Prikabinta lentele deorganizuoja eisma ir tai yra faktas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O visais kitais atvėjais kiek padidiną? O ir 4% yra gan reikšmingas skaičius - juk mažiau mašinų stovi prie sankryžos, mažiau deginama kuro, o tai labai gerai. Įtariu, kad kažkas iš valdžios atstovų pabendravo su degalinių atstovais ir ...Parašė dsanto Rodyti pranešimąSutinku 100 %. Prieš keletą metų mokslininkų atlikti tyrimai Lietuvoje parodė, kad lentelės atskirais atvejais pralaidumą padidina tik 4 %.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gerbiamasis, neužsiimk demagogija kaip Kudabienė ar Krivickas. Lietuviškos šviesoforų taisyklės parengtos pagal vokiškas. Taip išeina, kad vokiečiai pabendravo su degalinių atstovais...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO visais kitais atvėjais kiek padidiną? O ir 4% yra gan reikšmingas skaičius - juk mažiau mašinų stovi prie sankryžos, mažiau deginama kuro, o tai labai gerai. Įtariu, kad kažkas iš valdžios atstovų pabendravo su degalinių atstovais ir ...
 Eismo specialistai pirmiausiai žiūri į eismo saugumą, net viena išgelbėta gyvybė ar išsaugota žmogaus sveikata yra svarbiau nei 4 % pralaidumas ir kažkieno nekrantrumas pastovėti prie raudono.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kodėl ne? Nori pasakyti, kad Vokietijoje niekas niekam už naudingą kontraktą neatsidekoja? O kodėl tada "Simensą" dažnai vadina otkatų čempionu?Parašė dsanto Rodyti pranešimąGerbiamasis, neužsiimk demagogija kaip Kudabienė ar Krivickas. Lietuviškos šviesoforų taisyklės parengtos pagal vokiškas. Taip išeina, kad vokiečiai pabendravo su degalinių atstovais...
Tai tada gal išvis sumažinam gretį autostradose iki 70km/h (kitur proporcingai), 15sek. įjungiam raudoną visomis kryptimis, uždrausim pereiti gatvę jeigu 1km atstumu yra požeminė arba antžeminė perėja ir t.t.?Parašė dsanto Rodyti pranešimąEismo specialistai pirmiausiai žiūri į eismo saugumą, net viena išgelbėta gyvybė ar išsaugota žmogaus sveikata yra svarbiau nei 4 % pralaidumas ir kažkieno nekrantrumas pastovėti prie raudono.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Druskininkuose, kaip ir Raseiniuose, buvo blogai suprogramuota sankryža. Degant žaliai rodyklei į dešinę kartu buvo leidžiamas pėsčiųjų eismas. Parašiau Druskininkų savivaldybei, kad tai neatitinka seno standarto ir naujų šviesoforų taisyklių:Parašė Karoleo Rodyti pranešimąir dar Druskininkuose tokia sankryža jau įrengta.
Po mano laiško, man paskambino iš Druskininkų savivaldybės ir pasiaiškino, kame reikalas. Perdavė mano pastabas programuotojui, ir rezultate, perprogramavo fazes. Dabar sukantieji į dešinę gali atlikti manevrą (jei nėra pėsčiųjų) ne tik kartu su važiuojančiais tiesiai...
... bet ir kartu su sukančiais į kairę iš dešinės sankryžos pusės...
Rezultatas - saugus ir pralaidus dešinysis posūkis ir be jokių nesaugių lentelių. Citata iš Druskininkų savivaldybės atsakymo:
Dėkojame už pastėbėjimus ir pasiūlymus, kurie leido išvengti klaidų, susijusių su visų eismo dalyvių saugumu Druskininkų mieste.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Krepikis į 66 vokiečių mokslininkus (dipl. inžinierius, profesorius, mokslo daktarus), rengusius lietuviškų Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių šaltinį Richtlininen für Lichtsignalanlagen RiLSA 2010 ir su jais aiškinkis, o ne teršk šį forumą su savo neargumentuotais postais. Beje, aiškinantis vokiškų šviesoforų taisyklių subtilybes ir rengiant pasiūlymus lietuviškoms taisyklėms ministerijai, man teko asmeniškai bendrauti su vienu iš autorių, ponu Christoph Doll, bet nesusidariau įspūdžio, kad jam rūpi kažkokie otkataiParašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl ne? Nori pasakyti, kad Vokietijoje niekas niekam už naudingą kontraktą neatsidekoja? O kodėl tada "Simensą" dažnai vadina otkatų čempionu?
Tai tada gal išvis sumažinam gretį autostradose iki 70km/h (kitur proporcingai), 15sek. įjungiam raudoną visomis kryptimis, uždrausim pereiti gatvę jeigu 1km atstumu yra požeminė arba antžeminė perėja ir t.t.?
Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.23, 20:32.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai gal "neotkatuose" esmė, o vokiečių pavyzdingume ir perdėtam atsargume, kuris galų gale sunaikins Vakarų civilizaciją
Pirmas apraiškas matome jau tame, kai žalio signalo įjungiamas užvėlintas "dėl saugumo". Tuomet visi jau žinodami, kad čia yra kvailas užvėlinimas padeda eiti nebelaukdami žalios. O tai yra blogiau, nei žalia užsidegtų laiku. Nes kitąsyk pradės eiti, o žalia taip ir neužsidegs dėl kitokio ciklo. Be to pradeda ugdytis signalų nepaisymas ir nepasitikėjimas šviesoforais ir pan. Turi būti daroma su protu ir remiamasi realia žmonių masės mąstysena ir elgesiu, o ne kokių nukvakusių kabinete užsidariusių profesorių išvada kuriems žinojimas jau pradeda trukdyti. Neįsižeiskite
							
						Paskutinis taisė Rimas_OK; 2012.09.24, 01:18.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užvėlinimas nėra kvailas ir pagal Vokišką (ne tik pas vokiečius taip) tvarką, kai nėra dubliuojančių šviesoforų, nėra galimybės matyti to užvėlinimo. Juk nematydamas kada eismo dalyviams, judantiems kertama kryptimi, užsidegė draudžiamasis signalas, nežinosi kada turi užsidegti žalias pačiam ir kiek buvo uždelsta.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai gal "neotkatuose" esmė, o vokiečių pavyzdingume ir perdėtam atsargume, kuris galų gale sunaikins Vakarų civilizaciją
Pirmas apraiškas matome jau tame, kai žalio signalo įjungiamas užvėlintas "dėl saugumo". Tuomet visi jau žinodami, kad čia yra kvailas užvėlinimas padeda eiti nebelaukdami žalios. O tai yra blogiau, nei žalia užsidegtų laiku. Nes kitąsyk pradės eiti, o žalia taip ir neužsidegs dėl kitokio ciklo. Be to pradeda ugdytis signalų nepaisymas ir nepasitikėjimas šviesoforais ir pan. Turi būti daroma su protu ir remiamasi realia žmonių masės mąstysena ir elgesiu, o ne kokių nukvakusių kabinete užsidariusių profesorių išvada kuriems žinojimas jau pradeda trukdyti. Neįsižeiskite
Uždelsimas būtent ir atsirado dėl realių žmogaus mąstysenos, bei elgesio niuansų. Idealiam variante jo nereiktų, jei vairuotojai nebandytų "prašokti" besibaigiant leidžiamam signalui arba pėstieji nebeeitų į važiuojamąją dalį, mirksint leidžiamam signalui. Siekiant neutralizuoti, eliminuoti tokių judėjimų jau per draudžiamą signalą pavojų ir yra pavėluotas leidžiamo signalo, judantiems kita kryptimi, įjungimas.
Comment
 
Comment