Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    O pėstieji nevaikšto ten kur eismas mažai intensyvus?
    Krypsti nuo temos. Aš tik sakau, kur paprastai naudojamas toks režimas.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

      Krypsti nuo temos. Aš tik sakau, kur paprastai naudojamas toks režimas.
      Kad visai ne aš apie intensyvumą pradėjau šnekėti.

      Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?

      Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą

        Kad visai ne aš apie intensyvumą pradėjau šnekėti.

        Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?

        Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.
        Raudona visiems tik viena iš paprasčiausių priemonių. Smart sistema yra žymiai platesnė ir apima daugiau eismo organizavimo faktorių.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          O va tokių šviesoforų yra Vokietijoje. Ar Lietuvoje susigaudytų, kaip pagal juos važiuoti?

          Lietuvoje prikabintų paaiškinančiųjų lentelių, po vieną prieš ir už sankryžos...

          Pirma mintis - dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis. Bet tada raudonai užsidegė kairiojo posūkio šviesoforas už sankryžos. Įdomi ir neaiški kombinacija. Gal raudonas už sankryžos neužsidega nesant priešpriešinio eismo?

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Lietuvoje prikabintų paaiškinančiųjų lentelių, po vieną prieš ir už sankryžos...

            Pirma mintis - dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis. Bet tada raudonai užsidegė kairiojo posūkio šviesoforas už sankryžos. Įdomi ir neaiški kombinacija. Gal raudonas už sankryžos neužsidega nesant priešpriešinio eismo?
            Aš ir iš pradžių galvojau, bet tai apsaugotas kairysis posūkis. Kaip suprantu, pirmas šviesoforas leidžia pavažiuoti į priekį. Galbūt toliau yra dar viena Stop linija. Tada lauki žalios rodyklės į kairę. Kai pagrindiniame šviesofore užsidega raudonas, iškart užsidega pirma žalia rodyklė, kuri leidžia toliau sukti į kairę. Šiaip labai keistas variantas, įdomu būtų pamatyti platesnį sankryžos vaizdą.

            Comment


              Mano spėjimą patvirtino dar vienas video:

              Comment


                Ne per seniausiai Kaune Donelaičio - Maironio g. sankryžoje įrengta papildoma sekcija į dešinę iš Maironio g.

                Comment


                  Ukmergė. Kęstučio a. - Gedmino g. sankryža. Papildoma sekcija įrengta pernai metų lapkritį. Tiek, kad papildoma sekcija primityviai pajungta prie raudono signalo ir dega sinchroniškai su juo.





                  Vaizdas atvažiavus nuo Kauno pusės:



                  Analogiška sekcija Kęstučio a. - Vytauto - Vilniaus g. sankryžoje:



                  Šioje sankryžoje iš Vilniaus g. iš pradžių buvo irgi įrengta papildoma sekcija. Bet ji buvo neteisinga suprogramuota, nes degant sekcijai, buvo kertamas pėsčiųjų ir iš kairės atvažiuojančių automobilių eismas. Dėl to jau po dienos sekciją išmontavo.

                  Click image for larger version  Name:	e41f1765fb4a3bcb198caf2893fc8312_L.jpg Views:	0 Size:	54,7 kB ID:	1829979

                  https://www.ukzinios.lt/gyvenimas/ak...pabuvo-neilgai

                  O po sausio 1 d. atsiradus galimybei įrengti lenteles, įrengė lentelę:

                  Click image for larger version  Name:	20200627_161015.jpg Views:	0 Size:	75,2 kB ID:	1829980

                  Sankryžos rekonstruojamos, tai gali būti, kad šviesoforai jau pakeisti.

                  Comment


                    Klausykite, kas pagaliau vienareikšmiškai gali išaiškinti posūkio į dešinę tvarką, esant šviesoforo rodyklei į dešinę (kuri nedega)?
                    Nes iki šiol gatvėse painiava, vieni važiuoja, kiti stovi ir piktina kitus

                    Comment


                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                      Klausykite, kas pagaliau vienareikšmiškai gali išaiškinti posūkio į dešinę tvarką, esant šviesoforo rodyklei į dešinę (kuri nedega)?
                      Nes iki šiol gatvėse painiava, vieni važiuoja, kiti stovi ir piktina kitus
                      Kad maišaties vis dar daug, tai faktas. Gal aš kažko nesuprantu, bet kame būtų buvęs blogis visuose tokiuose šviesoforuose sužymėti važiavimo kryptis žaliame signale? Kur taip yra padaryta - jokių nesusipratimų nebūna. Dabar padaryta daug painiau, visiškai priešingai, negu buvo anksčiau, o dauguma žmonių nėra tokie imlūs naujovėms. O tie informaciniai stendai ties šviesoforu - dar labiau klaidina, nes vizualiai atrodo, kad sekcija dega

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Kad maišaties vis dar daug, tai faktas. Gal aš kažko nesuprantu, bet kame būtų buvęs blogis visuose tokiuose šviesoforuose sužymėti važiavimo kryptis žaliame signale? Kur taip yra padaryta - jokių nesusipratimų nebūna. Dabar padaryta daug painiau, visiškai priešingai, negu buvo anksčiau, o dauguma žmonių nėra tokie imlūs naujovėms. O tie informaciniai stendai ties šviesoforu - dar labiau klaidina, nes vizualiai atrodo, kad sekcija dega
                        Važiavimo kryptys pagrindiniame žaliame signale pažymėtos, jeigu nedegant sekcijai į dešinę, draudžiama važiuoti į dešinę:

                        Click image for larger version

Name:	1.1.jpg
Views:	318
Size:	25,0 kB
ID:	1831737

                        ... arba kai yra įrengta sekcija į kairę ir jai nedegant draudžiama sukti į kairę:

                        Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	315
Size:	42,8 kB
ID:	1831738

                        Kitaip sakant, tokie šviesoforai yra laikini iki normalios sankryžos rekonstrukcijos.

                        Kitais atvejais rodyklės nededamos. Argi ne idiotiškai atrodytų:

                        Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	310
Size:	25,7 kB
ID:	1831739

                        Gal dar rodykles ir į šviesoforus be papildomų sekcijų pradėkim dėti, nes kažkas nežinos kur važiuoti?

                        Click image for larger version

Name:	3a.jpg
Views:	309
Size:	21,4 kB
ID:	1831740

                        Gal bus aiškiau, kaip veikia šviesoforai šiuose paveikslėliuose:

                        Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	307
Size:	24,7 kB
ID:	1831741

                        Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	318
Size:	28,9 kB
ID:	1831742

                        Comment


                          Globaliai žiūrint, gal ir keistai (jei ne idiotiškai) atrodytų, bet praktine prasme gal ir yra logikos ir šioks toks postūmis į aiškumą

                          Turiu omeny, tik šioks toks postūmis, bet ne galutinis ir absoliutus aiškumas

                          Comment


                            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                            Kad maišaties vis dar daug, tai faktas.
                            Maišaties tikrai nėra. Visi aktyvūs forumiečiai (ir sekantys norminių aktų pasikeitimus) žino kad žalias "blynas" leidžia sukti į dešinę.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Maišaties tikrai nėra. Visi aktyvūs forumiečiai (ir sekantys norminių aktų pasikeitimus) žino kad žalias "blynas" leidžia sukti į dešinę.
                              Va, jei žinai, kas yra tiesiog žalias blynas, kai į visas puses leidžia sukti, ir kas yra blynas su rodyklėmis, tada problemų nebus
                              Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.12, 17:57.

                              Comment


                                Reziumuojant. Jeigu ant pagrindinio žalio signalo nupiešta rodyklė priekin ir kairėn, tai važiuoti dešinėn galima tik sulaukus papildomos rodyklės užsidegimo. Taip?
                                O jeigu ant pagrindinio nėra nupiešta jokių rodyklių, o tik žalias "blynas", tai galima ir nelaukti, kol užsidegs ta papildoma į dešinę. Taip?

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Reziumuojant. Jeigu ant pagrindinio žalio signalo nupiešta rodyklė priekin ir kairėn, tai važiuoti dešinėn galima tik sulaukus papildomos rodyklės užsidegimo. Taip?
                                  O jeigu ant pagrindinio nėra nupiešta jokių rodyklių, o tik žalias "blynas", tai galima ir nelaukti, kol užsidegs ta papildoma į dešinę. Taip?
                                  Dėl dešinės sekcijos, tai taip, jei užsidega tiesiog žalias blynas tada gali sukti į dešinę ir nekreipti dėmesio į prikabintą sekciją, tik pėsčiuosius reikia praleist, bet jei užsidega žalias blynas su rodykle "tiesiai" arba "tiesiai ir į kairę" tada į dešinę sukti negalėsi kol neužsidegs papildoma sekcija į dešinę.

                                  Kas liečia šviesoforus su kaire sekcija tai čia tarybinė vairavimo mokykla, tik tiems kas iš už SSRS ribų atvažiuoja bei gal estų jaunimas, bus problemų Tokius šviesoforus rengė tik iki 2012 m., o Kaune tokių sankryžų lyg ir neliko, nes prie sekcijų priklijavo papildomas dvi lempas, tai karaliauja Vilnius.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.12, 18:02.

                                  Comment


                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                    Reziumuojant. Jeigu ant pagrindinio žalio signalo nupiešta rodyklė priekin ir kairėn, tai važiuoti dešinėn galima tik sulaukus papildomos rodyklės užsidegimo. Taip?
                                    O jeigu ant pagrindinio nėra nupiešta jokių rodyklių, o tik žalias "blynas", tai galima ir nelaukti, kol užsidegs ta papildoma į dešinę. Taip?
                                    Taip. Stebėk, koks signalas šviečia, ir nežiūrėk į signalus, kurie nešviečia.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Va, jei žinai, kas yra tiesiog žalias blynas, kai į visas puses leidžia sukti, ir kas yra blynas su rodyklėmis, tada problemų nebus
                                      Taip, todėl aš daug kartų sakiau ir pasakysiu dar kartą: "vairuotojų KET žinias reikia reguliariai tikrinti egzaminuose".

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                        Va, jei žinai, kas yra tiesiog žalias blynas, kai į visas puses leidžia sukti, ir kas yra blynas su rodyklėmis, tada problemų nebus
                                        Žalias blynas visais laikais leido važiuoti visomis kryptimis. Tik senesnėse KET nedeganti papildoma sekcija draudė važiuoti kryptimi, kuriai ji skirta. Dabar tiesiog šis punktas panaikintas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Taip, todėl aš daug kartų sakiau ir pasakysiu dar kartą: "vairuotojų KET žinias reikia reguliariai tikrinti egzaminuose".
                                          Vairuoju jau arti dvim metų, per tuos dvim metų KET nesu atsivertęs ir nesijaučiu kažką praradęs.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X