Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nemaišykite apsaugoto (kai yra atskiras šviesoforas su rodyklėmis) ir iš dalies apsaugoto (prie pagrindinio šviesoforo papildoma sekcija). Šviesoforų taisyklės:

    37. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, tokiu būdu gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.

    38. Papildomą žalio signalo laiką dešiniajam posūkiui suteikia papildoma sekcija su žaliu rodyklės formos signalu tamsiame fone. Ankstintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas degant raudonam šviesoforo signalui ir turi būti įjungtas visą pagrindinio šviesoforo žalio signalo laiką. Vėlintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas turi būti įjungtas visą pagrindinio šviesoforo žalio signalo laiką ir papildomai nustatytą laiko tarpą lieka įjungtas kartu su raudonu šviesoforo signalu. Derinys, kai dega žalias pagrindinio šviesoforo signalas, o papildomos sekcijos signalas yra išjungtas, nenaudojamas. Tačiau reikia užtikrinti, kad, degant papildomai sekcijai, būtų draudžiamas pėsčiųjų ir dviratininkų eismas kertamose perėjose.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      1) visada turi duoti kelią kitiems, nors tau dega žalias. Kuo tai skiriasi nuo lentelės išskyrus šviesos skleidėjo nebūvimu?
      Gal tuo, kad jį galima išjungti, o žalios lentelės - ne?

      Comment


        Kaip jau minėjau, projekte dešiniajam posūkiui nebuvo numatytas nei atskiras šviesoforas, nei papildoma sekcija. Parašiau savivaldybei, kad srautas į dešinę nemažas, todėl beprasmiška jį laikyti, kol nuo Klininkų suka į kairę. Pasiūliau apsaugotą dešinį posūkį su atskiru šviesoforu. Tą jie ir padarė:



        Bet neseniai pastebėjau, kad dabar jau bus iš dalies apsaugotas posūkis su papildoma sekcija:

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Gal tuo, kad jį galima išjungti, o žalios lentelės - ne?
          O kam papildomai junginėt tą šviesoforą, jeigu kartu su lentele atlieka beveik identišką funkciją?

          Beje, seniau buvo pateikta priekaištų dėl senųjų sekcijų į kairę, kad jos blogu oru baltame atšvaitiniame fone nesimato. Panašu, kad dabartinės sekcijos sunkiai matomos net saulėtą dieną. Kame čia šuo pakastas?

          Comment


            artimiausiu metu (šį savaitgali ar kita savaite) planuojama sviesofora pagaliau ijungti pradžiai testavimui

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              O iš kur aš galiu sužinoti, kad man dega "raudona+žalia sekcija", o ne "žalias šviesoforas, kuriam chuliganai nudaužė dvi likusias sekcijas"?
              Ar nors kartą taip buvo atsitikę Lietuvoje per 25 metus? Ne tik nulaužtos 2 sekcijos, bet dar ir po nulaužimo nesimatė, kad ten nulaužta
              Galiausiai ar būna 2 viena prie kitos prilipusios 3 lempų sekcijos skirtingoms kryptims?
              Jau taip apgailėtinai kontra-argumentuoja tvarkos šalininkai...

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                O kam papildomai junginėt tą šviesoforą, jeigu kartu su lentele atlieka beveik identišką funkciją?
                Kaip tai beveik identišką? Juk esmė apsaugot posūkį pavyzdžiui kai iš priešpriešos suka į kairę, tada žalias turbūt nedegs į dešinę.
                Identiška tik vienu atveju - apsisukimo atveju, o visais kitais atvejais skirtinga.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Ar nors kartą taip buvo atsitikę Lietuvoje per 25 metus? Ne tik nulaužtos 2 sekcijos, bet dar ir po nulaužimo nesimatė, kad ten nulaužta
                  Galiausiai ar būna 2 viena prie kitos prilipusios 3 lempų sekcijos skirtingoms kryptims?
                  Jau taip apgailėtinai kontra-argumentuoja tvarkos šalininkai...
                  Apgailėtinai čia agituoja naujos sistemos šalininkai. Nauja sistema yra bloga, nes joje beveik nebus lentelių.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Kaip tai beveik identišką? Juk esmė apsaugot posūkį pavyzdžiui kai iš priešpriešos suka į kairę, tada žalias turbūt nedegs į dešinę.
                    Identiška tik vienu atveju - apsisukimo atveju, o visais kitais atvejais skirtinga.
                    Atsiranda bent menkiausia konfliktinė situacija, vadinasi, nėra jokio saugumo.

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Atsiranda bent menkiausia konfliktinė situacija, vadinasi, nėra jokio saugumo.
                      Tai dabar atsiranda konfliktinė situacija tik su apsisukančiais, o lentelės atveju konfliktinės situacijos atsiranda su visais įmanomais variantais.
                      Konfliktinių galimybių sumažėjimas yra milžiniškas įvertinus, kad apsisukimas sudaro tik simbolinę dalį visų situacijų.
                      Keista, kad tokius dalykus dar reikia rašyti... Ant kiek graudžiai atrodo tie bandymai aklai sumenkinti viską

                      Comment


                        Man nėra jokio tikslo kažką specialiai sumenkinti, nes bet kokiu atveju važiuoju be nervų ar pro lentelę, ar pro sekciją. Tiesiog eilinį kartą daroma viskas "tiesiai pro aplinkui", kai norint sumažint avarijų skaičių, nepradedamas kontroliuoti vairuotojų tinkamumas vairuot ar gaut teises.

                        Comment


                          Man tai keista, kad čia komentuoja ir piktinasi vairuotojai, kurie privalo žinoti KET. Pagal lietuviškas KET dar nuo tarybinių laikų papildoma sekcija su draudžiamu signalu nurodo praleisti kitus eismo dalyvius. Piktinkitės tarybinėmis KET, o ne šviesoforų taisyklėmis. O pirmiausia, išmanykite KET.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Man tai keista, kad čia komentuoja ir piktinasi vairuotojai, kurie privalo žinoti KET. Pagal lietuviškas KET dar nuo tarybinių laikų papildoma sekcija su draudžiamu signalu nurodo praleisti kitus eismo dalyvius. Piktinkitės tarybinėmis KET, o ne šviesoforų taisyklėmis. O pirmiausia, išmanykite KET.
                            Pagal senas taisykles "raudonas+rodyklė" reikalavo praleisti, pagal naujas taisykles viskas tas pats. Tai gal kas nors gali pasakyti, kam reikėjo kurti tas naujas taisykles, kurios nieko nekeičia?

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Pagal lietuviškas KET dar nuo tarybinių laikų papildoma sekcija su draudžiamu signalu nurodo praleisti kitus eismo dalyvius.
                              Kur taip parašyta?

                              O dabar klausimėlis: kuo man reikia vadovautis - pilnaverčiu šviesoforu viršuje ar apribota sekcija dešinėje?

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Kur taip parašyta?

                                O dabar klausimėlis: kuo man reikia vadovautis - pilnaverčiu šviesoforu viršuje ar apribota sekcija dešinėje?

                                Atvaizdas
                                Nukrypstate nuo temos apie naują šviesoforų tvarką ir dar neišmanote KET. Nesu konsultantas, kad n-tąjį kartą cituočiau KET.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Nukrypstate nuo temos apie naują šviesoforų tvarką ir dar neišmanote KET. Nesu konsultantas, kad n-tąjį kartą cituočiau KET.
                                  Naujos tvarkos sukelti neaiškumai nėra nukrypimas nuo temos. Gal. Šiap. Tik aš taip manau. O ir sekcijos į dešinę niekada nesu matęs iki naujausių pakeitimų. Sekcija į kairę visada turėjo pilną apsaugotą judėjimą, tad čia ne mano neišmanymas, o nesugebėjimas normalios tvarkos sukurt. Lietuvoje tai sugebama

                                  73. Šviesoforų signalai turi šias reikšmes:
                                  73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą;
                                  73.2. žalias rodyklių formos signalas tamsiame fone leidžia eismą tik rodyklių nurodytomis kryptimis; tą pačią reikšmę turi ir žalia rodyklė papildomoje šviesoforo sekcijoje (kai leidžiama sukti į kairę, leidžiama ir apsisukti);
                                  73.3. žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad jo laikas baigiasi ir netrukus bus įjungtas draudžiamasis signalas;
                                  73.4. žalias signalas su pėsčiojo simboliu leidžia eiti pėstiesiems;
                                  73.5. žalias signalas su dviračio simboliu leidžia važiuoti dviračiais;
                                  73.6. žalias signalas su juodo kontūro rodykle (rodyklėmis) leidžia važiuoti jame pažymėtos rodyklės (rodyklių) kryptimi (kryptimis);
                                  73.7. geltonas signalas draudžia eismą (išskyrus Taisyklių 29 ir 166 punktuose nurodytus atvejus) ir įspėja, kad šviesoforo signalai pasikeis; jeigu signale yra juodo kontūro rodyklės, jos informuoja, kuriomis kryptimis bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam signalui; jeigu signale yra dviračio simbolis, signalas galioja tik dviračiams;
                                  73.8. kartu įjungti geltonas ir raudonas signalai draudžia eismą ir įspėja, kad bus įjungtas žalias signalas;
                                  73.9. geltonas mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad sankryža arba pėsčiųjų perėja nereguliuojama;
                                  73.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas geležinkelio pervažose, leidžia eismą įsitikinus, kad prie geležinkelio pervažos neartėja bėginė transporto priemonė;
                                  73.11. raudonas signalas arba du pakaitomis mirksintys raudoni signalai draudžia eismą; jeigu signale yra juodo kontūro rodyklės, jos informuoja, kuriomis kryptimis bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam signalui;
                                  73.12. raudonas signalas su pėsčiojo simboliu draudžia pėsčiųjų eismą;
                                  73.13. raudonas signalas su dviračio simboliu draudžia dviračių eismą;
                                  73.14. raudonas X formos signalas ir žalias žemyn nukreiptos rodyklės signalas (reversinis šviesoforas) atitinkamai draudžia arba leidžia važiuoti ta eismo juosta, virš kurios jie įrengti; jeigu reversiniame šviesofore yra geltonas įstrižai į dešinę (kairę) nukreiptos rodyklės formos signalas, jis įspėja, kad važiuoti ta eismo juosta bus draudžiama, ir įpareigoja nedelsiant persirikiuoti į gretimą eismo juostą rodyklės nurodyta kryptimi; kai šviesoforai yra išjungti arba įjungtas geltonas signalas, įvažiuoti į eismo juostą, pažymėtą dviguba brūkšnine horizontaliojo ženklinimo linija, draudžiama.

                                  74. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų, taip pat dubliuojančiųjų šviesoforų signalais.

                                  75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
                                  Skiltyje apie važiavimą per sankryžas irgi nieko nematau. Taigi, kažkas čia ne taip, sakyčiau.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Kur taip parašyta?

                                    O dabar klausimėlis: kuo man reikia vadovautis - pilnaverčiu šviesoforu viršuje ar apribota sekcija dešinėje?

                                    Atvaizdas
                                    cia sena foto, dabar taip nera.
                                    Yra blogesniu pavyzdziu, kai dega papildoma sekcija i desne ir kartu pestiesiems zaliams
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Naujos tvarkos sukelti neaiškumai nėra nukrypimas nuo temos. Gal. Šiap. Tik aš taip manau. O ir sekcijos į dešinę niekada nesu matęs iki naujausių pakeitimų. Sekcija į kairę visada turėjo pilną apsaugotą judėjimą, tad čia ne mano neišmanymas, o nesugebėjimas normalios tvarkos sukurt. Lietuvoje tai sugebama



                                      Skiltyje apie važiavimą per sankryžas irgi nieko nematau. Taigi, kažkas čia ne taip, sakyčiau.
                                      167. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                                      ar ne sito ieskai?

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        O dabar klausimėlis: kuo man reikia vadovautis - pilnaverčiu šviesoforu viršuje ar apribota sekcija dešinėje?

                                        Atvaizdas
                                        Visų pirma Kauno savivaldybė įrengė šviesoforus prieštaraujant teisės aktams. Bet bet kuriuo atveju raudonas su papildoma nurodo, kad reikia praleisti kitus eismo dalyvius. Kad pilnavertis šviesoforas suteikia pirmenybę, KET nekalba.

                                        Comment


                                          Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                                          cia sena foto, dabar taip nera.
                                          Yra blogesniu pavyzdziu, kai dega papildoma sekcija i desne ir kartu pestiesiems zaliams
                                          Šita sankryža pakeitus valdiklį sutvarkyta Tokios situacijos nebėra

                                          Comment

                                          Working...
                                          X