Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Taip, tik tam reikia išlipti iš automobilio
    Ne - tiesiog reikia mokėti matyti kelią ir "skaityti" eismą.
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    P.S. o jei rimtai, kai kurių šiuolaikinių automobilių dizainas negerina matomumo B)
    Tenka sutikti.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Neteisus tu. Todėl kad jis yra ne vairuotojas, o tik asmuo, turintis vairuotojo pažymėjimą. Tikras vairuotojas sugeba vienu metu matyti kelis šviesoforus, visomis kryptimis važiuojantį transportą ir einančius pėsčiuosius.
      Pagal tavo supratimą, neteisus buvau tik dėl to, kad netiesiogiai įvardijau vairuotoją, o ne "asmenį su vairuotojo pažymėjimu". Visa kita - gryniausia tiesa, kuria dažnai tenka įsitikinti Vilniuje prie Žaliojo tilto, kur kai kurie mano, jog ten dar yra antrasis dubliuojantis šviesoforas.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Neteisus tu. Todėl kad jis yra ne vairuotojas, o tik asmuo, turintis vairuotojo pažymėjimą. Tikras vairuotojas sugeba vienu metu matyti kelis šviesoforus, visomis kryptimis važiuojantį transportą ir einančius pėsčiuosius.
        Dabar, kai vairuoja beveik visa populiacija, dauguma yra asmenys, turintys vairuotojo pažymėjimą. "Tikrų" vairuotojų yra mažuma. Ir jokiais draudimais, baudimais to nepakeisi, todėl reikia taikytis prie daugumos ir jiems supaprastinti viską kiek įmanoma.

        Comment


          "Nauja šviesoforų tvarka" yra nelabai vykęs projektas įgyvendinimo požiūriu. Vilniuje yra žymi dalis Lietuvos šviesoforų. Juos visus pakeitė ir įrengė pagal vieną tvarką ir dabar reikia visus perdaryti. Liūdna, kad tam švaistomi pinigai. Šitos, pavadinkim "vidutinės tvarkos" šviesoforus dažnai įrengdavo taip, kad geriau matosi šviesoforas už sankryžos nei prieš.

          To išvengti galima dviem būdais - arba visus iki tarkim Kalėdų padaryti naujoviškai. Arba reikėjo tos tvarkos dar dešimt metų nekeisti.
          Paskutinis taisė Fulgur; 2015.08.06, 13:36.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Arba reikėjo tos tvarkos dar dešimt metų nekeisti.
            ... kol bus įrengta dar kelios dešimtys sankryžų pagal šią "vidutinę" tvarką ir būtų dar sunkiau viską perdaryti
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              "Nauja šviesoforų tvarka" yra nelabai vykęs projektas įgyvendinimo požiūriu. Vilniuje yra žymi dalis Lietuvos šviesoforų. Juos visus pakeitė ir įrengė pagal vieną tvarką ir dabar reikia visus perdaryti. Liūdna, kad tam švaistomi pinigai. Šitos, pavadinkim "vidutinės tvarkos" šviesoforus dažnai įrengdavo taip, kad geriau matosi šviesoforas už sankryžos nei prieš.

              To išvengti galima dviem būdais - arba visus iki tarkim Kalėdų padaryti naujoviškai. Arba reikėjo tos tvarkos dar dešimt metų nekeisti.
              Visų pirma, niekas nekeičia šviesoforų vien dėl naujos tvarkos. Šviesoforai keičiami tik esant poreikiui rekonstruoti sankryžas ar reguliuojamas pėsčiųjų perėjas ne sankryžose. Tad viskas pasikeis palaipsniui.

              Taip, Vilniuje yra žymi dalis šviesoforų, bet kuo ypatingesnis Vilnius už kitus miestus? Kituose miestuose irgi įrengta daugybė šviesoforų pagal seną tvarką. Ir kitų miestų šviesoforai sudaro didesnę dalį nei Vilniaus.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              ... kol bus įrengta dar kelios dešimtys sankryžų pagal šią "vidutinę" tvarką ir būtų dar sunkiau viską perdaryti
              Būtent. Kuo anksčiau pradėsi keisti, tuo anskčiau pakeisi.

              P.S. Nuo 2012 m. pagal naują tvarką rekonstruota ar įrengta naujų apie 50 šviesoforų postų.
              Paskutinis taisė dsanto; 2015.08.06, 17:19.

              Comment


                Man tai lėšų švaistymas. Vilniuje keitė apie 200 sankryžų už 100 mln. Lt. Ir dabar bac - niekas netinka. Kokiame X rajono centre yra penki nusidėvėję, trečią gamyklos ciklą besukantys šviesoforai. Pakeis. Bet Vilniaus sistema NAUJA.

                Įsivaizduokit, patvirtintų naują tiltų tvarką...

                PS
                Teigiamas pavyzdys - įvedė sąvoką "Greitkelis", apibrėžė reikalavimus -> pradėjo daryti rekonstrukcijas Vilnius-Kaunas, Šiauliai-Radviliškis.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Dabar, kai vairuoja beveik visa populiacija, dauguma yra asmenys, turintys vairuotojo pažymėjimą. "Tikrų" vairuotojų yra mažuma. Ir jokiais draudimais, baudimais to nepakeisi, todėl reikia taikytis prie daugumos ir jiems supaprastinti viską kiek įmanoma.
                  Ne, reikia paprasčiausiai griežtinti reikalavimus naujiems vairuotojams (privalomai apmokant ekstremalaus vairavimo), o jau esamus vairuotojus reguliariai (kas 3-5 metus) peregzaminuoti (ir praktikos, ir teorijos žinias)
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Man tai lėšų švaistymas. Vilniuje keitė apie 200 sankryžų už 100 mln. Lt. Ir dabar bac - niekas netinka. Kokiame X rajono centre yra penki nusidėvėję, trečią gamyklos ciklą besukantys šviesoforai. Pakeis. Bet Vilniaus sistema NAUJA.

                    Įsivaizduokit, patvirtintų naują tiltų tvarką...

                    PS
                    Teigiamas pavyzdys - įvedė sąvoką "Greitkelis", apibrėžė reikalavimus -> pradėjo daryti rekonstrukcijas Vilnius-Kaunas, Šiauliai-Radviliškis.
                    Ką reiškia "niekas netinka"? Viskas tinka iki rekonstrukcijos. Palyginimas su greitkeliais čia netinka, nes niekas nerekonstruoja sankryžų vien dėl to, kad yra naujos šviesoforų įrengimo taisyklės.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Ne, reikia paprasčiausiai griežtinti reikalavimus naujiems vairuotojams (privalomai apmokant ekstremalaus vairavimo), o jau esamus vairuotojus reguliariai (kas 3-5 metus) peregzaminuoti (ir praktikos, ir teorijos žinias)
                      Gal galima pavyzdžių kurioje valstybėje taip yra ir tai veikia?

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Gal galima pavyzdžių kurioje valstybėje taip yra ir tai veikia?
                        Kažkas vistiek turi pradėti.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Ką reiškia "niekas netinka"? Viskas tinka iki rekonstrukcijos. Palyginimas su greitkeliais čia netinka, nes niekas nerekonstruoja sankryžų vien dėl to, kad yra naujos šviesoforų įrengimo taisyklės.
                          Programinė įranga - tinka, lemputės - tinka, reik galbūt stikliukus keisti. Lempučių beje daugiau, nes viena kryptimi reikalingi du šviesoforai. Tad standartinius du šviesoforai su sekcija į kairę (8 lempučių dalys) keičia 4 šviesoforai po 3 (12). Na tai +30 proc. dar.

                          Išdėstymas - netinka. Kabeliai - netinka. Stulpai - netinka. Popieriai netinka.


                          Palyginimas su greitkeliais labai tinka. Pirma dalykas yra sugalvojamas, parengiami reikalavimai, nuostatos. Tada įgyvendinama.

                          Man "šviesoforų tvarkų istorija" primintų šeimyną, kur viskas įrengiama, nusiperkami virtuvės baldai, tuomet nusprendžiama po metų sukeisti virtuvę su vonia. Tik šiuo atveju ta šeimyna - mūsų valstybė, o piniginė - mokesčių moketojų..

                          PS
                          Dvi tvarkos vienu metu? Nėra blogiau. Vieni šviesoforai matosi tik už sankryžų, kiti tik prieš. Turėtų būti radiklu - jei keičia, tai visur ir tarkim per metus. Dabar įvažiuoja į modernią Vilniaus sankryžą, posūkiui į kairę, rajono centro su dar senais šviesoforais gyventojas, ir STAIGA suvokia, kad sankryžoje jis NEMATO jokios šviesoforo spalvos...
                          Paskutinis taisė Fulgur; 2015.08.07, 19:57.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Man "šviesoforų tvarkų istorija" primintų šeimyną, kur viskas įrengiama, nusiperkami virtuvės baldai, tuomet nusprendžiama po metų sukeisti virtuvę su vonia. Tik šiuo atveju ta šeimyna - mūsų valstybė, o piniginė - mokesčių moketojų..
                            Vėl klystate. Jei kalbate apie virtuvę, teisingai būtų taip: nusiperkami virtuvės baldai pagal to laiko madą, po metų mada pasikeičia, bet virtuvės baldus šeimyna keičia tada, kai juos prireikia keisti, ir ji keičiami pagal to laiko madą.

                            Labai jau egoistiškai žiūrite į šį reikalą. Jei Vilnius 2008 m. pakeitė šviesoforus ir jam nereikia keisti šviesoforų dabar (niekas ir neverčia), nepamirškite, kad likusioje Lietuvos dalyje yra žymiai daugiau pagal seną tvarką įrengtų šviesoforų, kurie dar ir fiziškai pasenę, t.y. juos keisti būtina. Tai pagal jus per artimiausius 10 metų geriau būtų rekonstravę juos pagal seną tvarką? O kas po 10 metų?

                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Programinė įranga - tinka, lemputės - tinka, reik galbūt stikliukus keisti. Lempučių beje daugiau, nes viena kryptimi reikalingi du šviesoforai. Tad standartinius du šviesoforai su sekcija į kairę (8 lempučių dalys) keičia 4 šviesoforai po 3 (12). Na tai +30 proc. dar.

                            Išdėstymas - netinka. Kabeliai - netinka. Stulpai - netinka. Popieriai netinka.
                            Kalbate apie itin retą atvejį. Nepamirškite, kad daugelyje vietų yra saugumo salelės, tai pagal seną tvarką jau gauname tris šviesoforus, o daug kur jie įrengiami ir virš važiuojamosios dalies, tai gauname jau keturis, ir mažiausiai trys iš jų su papildomomis sekcijomis. Jei perskaitytumėte senesnius pranešimus šioje temoje, rastumėte konkrečių palyginimų. Ne visada šviesoforų pagal naują tvarką daugiau nei pagal seną.

                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Palyginimas su greitkeliais labai tinka. Pirma dalykas yra sugalvojamas, parengiami reikalavimai, nuostatos. Tada įgyvendinama.
                            Pasikartosiu, visiškai netinka. Greitkelių sąvokos įvedimas suteikė galimybę turėti kelius automobiliams, kuriuose yra didesnis greitis nei eiliniuose užmiesčio keliuose. Atsirado poreikis turėti tokių kelių. Sveikintina, kad Kaunas - Vilnius didžioji dalis kelio yra greitkelis ir vietoje seniau buvusių 100 km/h dabar važiuojame 110/120 km/h.

                            Bet grįžkime prie šviesoforų. Patvirtinus naują tvarką, niekas specialiai dėl to nerekonstruoja sankryžų. Sankryžų rekonstrukcijų poreikis kyla dėl kitų dalykų. Pvz.: Vilnius, Žalgirio - Linkmenų, Žalgirio - Geležinio Vilko sankryžos. Jos rekonstruojamos ne dėl naujų šviesoforų taisyklių atsiradimo.

                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Dvi tvarkos vienu metu? Nėra blogiau. Vieni šviesoforai matosi tik už sankryžų, kiti tik prieš. Turėtų būti radiklu - jei keičia, tai visur ir tarkim per metus. Dabar įvažiuoja į modernią Vilniaus sankryžą, posūkiui į kairę, rajono centro su dar senais šviesoforais gyventojas, ir STAIGA suvokia, kad sankryžoje jis NEMATO jokios šviesoforo spalvos...
                            Drįstu pastebėti, kad ir pagal seną tvarką, priklausomai nuo šviesoforų tipo, dalyje sankryžų nebuvo dubliuojami šviesoforai už sankryžų. Karmėlava:



                            Taip pat, pvz.: Švedijos, Estijos ir Latvijos šviesoforų įrengimo teisės aktai numato dalyje sankryžų dubliuoti šviesoforus už sakryžų, dalyje - ne.

                            O kad vairuotojas pasigenda šviesoforų už sankryžos, tai čia tikrai ne kažkoks šokas, kaip bandote parodyti Tam yra kiti šviesoforai

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Taip pat, pvz.: Švedijos, Estijos ir Latvijos šviesoforų įrengimo teisės aktai numato dalyje sankryžų dubliuoti šviesoforus už sakryžų, dalyje - ne.
                              O Amerikoje daug kur šviesoforai yra tik už sankryžos ir amerikiečiai nemato tame didelių problemų.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O Amerikoje daug kur šviesoforai yra tik už sankryžos ir amerikiečiai nemato tame didelių problemų.
                                Tai ir parodo įvairovę ir tai, kad nedubliavimas už sankryžos nėra problema.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Tai ir parodo įvairovę ir tai, kad nedubliavimas už sankryžos nėra problema.
                                  Tai parodo, kad šviesoforas už sankryžos nėra problema.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Tai parodo, kad šviesoforas už sankryžos nėra problema.
                                    Atvirkščiai irgi ne problema.

                                    Comment


                                      Aš laikausi nuomonės, kad vairuotojo pareiga yra vairuoti saugiai, o projektuotojų - suprojektuoti sankryžas taip, kad būtų aišku ir patogu vairuotojams, o ne dirbtinai prikurti kliūčių ir nepatogumų. Ar čia per tingumą, žioplumą ar taupumą, nežinau, bet projektuotojai pridaro daugiau bėdų negu naudos, tad laikas ir pastariesiems prisiimti atsakomybę dėl pavojingų sankryžų. Vairuotojas neturėtų būti visažinis kelių žinovas. Ir taip Lietuvos KET yra sudėtingos, turime per daug kelio ženklų. Infrastruktūra turi ne kliudyti, bet padėti vairuotojams veikti eisme kuo paprasčiau ir komfortiškiau.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Savotiškas sprendimas šalia reguliuojamos sankryžos statyti šviesoforą perėjai...

                                        Šviesoforais sprendžiama sudėtinga sankryža

                                        Tilžės ir Statybininkų gatvių sankryžoje, ties Šiaurės Lietuvos kolegija, pastatyti papildomi šviesoforai, reguliuosiantys pėsčiųjų ir automobilių eismą.

                                        Comment


                                          Kuršėnuos bus atnaujintas vienintelis miesto šviesoforas.

                                          Nauji šviesaforai atsiras Kuršėnuose netrukus

                                          Nauji šviesoforai Vilniaus ir Daugėlių gatvių sankryžoje turėtų atsirasti netrukus: Šiaulių rajono savivaldybės administracija ir UAB „Eismo valdymo sistemos“ liepos 29 dieną pasirašė šviesoforų įrengimo sutartį.

                                          Sutartis įpareigoja minėtoje sankryžoje darbus atlikti per 40 kalendorinių dienų. Bendrovė įsipareigojo darbus atlikti laiku ir kokybiškai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X