Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Jau esame 58 šios diskusijos puslapyje. Forumo narys dsanto jau buvo ne kartą išvardinęs pasikeitimus atsiradusius patvirtinus naujas taisykles. Nemanau, kad kažkas turės tiek azarto viską pradėti rašyti iš naujoParašė Aleksio Rodyti pranešimąKokios buvo tos "aktualios problemos", kurių negalėjo sutvarkyti senos taisyklės?
Comment
-
Kaip sako - Nesupratai? Skaityk iš naujo!Parašė bakenonas Rodyti pranešimąaktualias problemas prasome skaityti nuo pirmo puslapio
Ačiū, draugai
Comment
-
Nesuprantu kas dar išvis turi azarto eikvoti deguonį ir argumentuotai atsakynėti į absurdiškus ir anti-logiškus Aleksio teiginius.Parašė sleader Rodyti pranešimąNemanau, kad kažkas turės tiek azarto viską pradėti rašyti iš naujo
Comment
-
Aš nesuprantu, kaip šio forumo administratoriai šio akivaizdaus trolio nepašalina bent iš šitos temos.Parašė Xedos Rodyti pranešimąNesuprantu kas dar išvis turi azarto eikvoti deguonį ir argumentuotai atsakynėti į absurdiškus ir anti-logiškus Aleksio teiginius.
Comment
-
Man pačiam dėl savo darbo specifikos kartais tenka kovoti dėl taisyklių superaiškumo. Bet kam reikėjo naikinti šviesoforus ŪŽ sankryžos ir žaliasias lenteles - iki šiol negaliu suvokti. Tai buvo PUIKUS sprendimas.Parašė dsanto Rodyti pranešimąAišku, gal ne tau suprasti, bet projektuotojams ir programuotojams reikia nurodyti kuo daugiau valdymo sąlygų, signalų trukmių ir pan.
Comment
-
Yra ir kitaip galvojančių.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet kam reikėjo naikinti šviesoforus ŪŽ sankryžos ir žaliasias lenteles - iki šiol negaliu suvokti. Tai buvo PUIKUS sprendimas.
Comment
-
Kiek zmoniu, tiek nuomoniu. Niekada nei vienas sprendimas visiems neitiks. Visada bus nepatenkintu, kaip ir visada bus patenkintu
Apie pliusius/minusus jau kalbeta daug kartu. Kadangi taisykles jau pakeistos ir ateityje bus dar keiciamos i ta puse, geriausia butu atidirbti, kokie sankryzu valdymo budai butu optimaliausi su nauja tvarka
Comment
-
Egiuxz, vakar pravažiavau visas naujai rekonstruotas Panevėžio sankryžas. Šviesoforai įrengti idealiai. Sustojęs prieš "Stop" liniją matai puikiausiai šviesoforus. Kaip suprantu, tau problema - nematai šviesoforo sukdamas į kairę neapsaugotai. Bet tau ir nereikia žinoti, nes pabaigsi manevrą degant bet kokiam signalui.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąMan visiškai priimtina būtų ir naujoji tvarka, jei tik turėtų dubliuojančius šviesoforus.
Comment
-
Bet am reikėjo atitraukti "Stop-liniją" nuo šviesoforo, t.y. tą atstumą reikia įveikti spaudžiant akseleratilorių, o ne iš inercijos (tikriausiai žinai, kas yra inercija). Ant laisvų apsukų degalų sanaudos yra mažesnės, Lietuvos mąstu tai būtų kokios pora cisternų į dieną.Parašė dsanto Rodyti pranešimąSustojęs prieš "Stop" liniją matai puikiausiai šviesoforus.
Comment
-
Kas brangiau: pora cisternų degalų ar pora žmonių gyvybių ?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet am reikėjo atitraukti "Stop-liniją" nuo šviesoforo, t.y. tą atstumą reikia įveikti spaudžiant akseleratilorių, o ne iš inercijos (tikriausiai žinai, kas yra inercija). Ant laisvų apsukų degalų sanaudos yra mažesnės, Lietuvos mąstu tai būtų kokios pora cisternų į dieną.
Comment
-
Žmogaus gyvybė yra neįkainojama - tokia yra mano (ir, tikriausiai, daugumos žmonių) nuomonė.Parašė Xedos Rodyti pranešimąKas brangiau: pora cisternų degalų ar pora žmonių gyvybių ?
Bet aš jau ne vieną kartą prašiau pateikti skaičius: kiek eismo įvykių (Lietuvoje, Vokietijoje, Suomijoje, darkitosešalyse) įvyko dėl senos tvarkos. Niekas to taip ir nepadarė, tik bendros frazės, kad esant naujai tvarkai bus gerai. Bus pateikti skaičiai - pripažinsiu, kad mano nuomonė buvo klaidinga, o dsanto ir kiti buvo teisūs.
Comment
-
Niekada gyvenime nesikreipdavau.Parašė dsanto Rodyti pranešimąKreipkis į atsakingas institucijas.
Comment
-
Ir labai blogai kad nestato, su naujais šviesoforų įrengimo taisyklem norima pagerint susisėkima ar pablogint? Nes stovintiems pirmoje ir antroje eilėje faktiškai yra tik vienas šviesoforas - dešineje. O jeigu dar šviesoforas nutoles per dvi eismo juostas, apie koki gera matomuma gali eit kalba? Jau nekalbu kaip tektu irengt sankriža prie Panoramos, kai ten iš viso 5 eismo juostos, ir stovintis 4 juostuoje tures žiuret i vieninteli šviesofora dešineje..Parašė dsanto Rodyti pranešimąNesu matęs tokios atvejo. Kai yra kairiojo posūkio šviesoforas su rodyklėmis į kairę, Lietuvoje, kaip ir daugelyje Europos šalių, jis statomas kairėje kelio pusėje, o kitų krypčių - dešinėje.
Bet radau, kad Norvegijoje tokiu atveju vis gi stato šviesoforą "tiesiai ir į dešinę" ir kairėje kelio pusėje:
Atvaizdas
Comment
-
Aš lyg ir nesu susipykęs su fizikos dėsniais, bet niekaip nepajėgiu suprasti, koks skirtumas kuro sunaudojimui, ar tu akseleruosi dviem metrais arčiau šviesoforo, ar dviem metrais toliau? Bendras nuvažiuotas atstumas nuo tavo kelionės pradžios iki pabaigos nuo to nesikeičia. Kaip ir nesikeičia akseleravimų skaičius kelionėje. Tai kur čia papildomos kuro sąnaudos? Visai pasimečiau. Paaiškinkite, prašau.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet am reikėjo atitraukti "Stop-liniją" nuo šviesoforo, t.y. tą atstumą reikia įveikti spaudžiant akseleratilorių, o ne iš inercijos (tikriausiai žinai, kas yra inercija). Ant laisvų apsukų degalų sanaudos yra mažesnės, Lietuvos mąstu tai būtų kokios pora cisternų į dieną.
Comment
-
Važiuoji, matai draudžiamąjį signalą, atleidi akseleratorių, riedi iš inercijos, norint sustoti prie Stop-linijos šiek tiek paspaudi stabdžius. Jeigu stop-linija bus keli metrai atitraukta nuo šviesoforo, reikės tos kelis metrus įveikti ne iš inercijos, o gazuojant. Tikriausiai sutinkate, kad labai retai pavyksta tiksliai sustoti numatytame taške tik atleidus akseleratorių.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąAš lyg ir nesu susipykęs su fizikos dėsniais, bet niekaip nepajėgiu suprasti, koks skirtumas kuro sunaudojimui, ar tu akseleruosi dviem metrais arčiau šviesoforo, ar dviem metrais toliau? Bendras nuvažiuotas atstumas nuo tavo kelionės pradžios iki pabaigos nuo to nesikeičia. Kaip ir nesikeičia akseleravimų skaičius kelionėje. Tai kur čia papildomos kuro sąnaudos? Visai pasimečiau. Paaiškinkite, prašau.
Comment
-
Vis tiek nesuprantu, kame problema.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVažiuoji, matai draudžiamąjį signalą, atleidi akseleratorių, riedi iš inercijos, norint sustoti prie Stop-linijos šiek tiek paspaudi stabdžius. Jeigu stop-linija bus keli metrai atitraukta nuo šviesoforo, reikės tos kelis metrus įveikti ne iš inercijos, o gazuojant. Tikriausiai sutinkate, kad labai retai pavyksta tiksliai sustoti numatytame taške tik atleidus akseleratorių.
Važiuoji, pamatai draudžiamąjį signalą (jį perdarytose sankryžose gali pamatyti dar geriau nei iki šiol, nes šviesoforai kabo aukštai ir yra iš toli matomi), atleidi akseleratorių akimirką anksčiau, negu tai darei iki šiol ir pririedi prie šviesoforo stop linijos identiškai taip, kaip ir dabar tą darai.
Comment
-
Problema tame, kad Aleksio trūksta logiškų argumentų, su kuriais galėtų sukritikuoti naująjį šviesoforų standartą, todėl griebiasi ir pačių absurdiškiausių pavyzdžių. Va kur problema.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąVis tiek nesuprantu, kame problema.
Comment
Comment