Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Ar tikrai viso to kamščio vienintelė priežastis yra šviesoforas ? Jei taip, panevėžiečių vietoje turbūt nesusilaikyčiau nepasakęs necenzūrinės frazėsParašė Egiuxz Rodyti pranešimąBeje, atkreipkit dėmesį į filmuko gale susidariusią eilę, kurios toje vietoje niekada nebuvo. Ir tai tik vien dėl to, kad šviesoforą pastatė, o kas bus kai Alanto gatvę prijungs...
.
Comment
-
Duodu apie 80 procentų, kad taip, nes maniškiu (pagrindiniu) keliu srautai vakare yra dideli. O realiai, viskas būtų liuks, jei kabėtų lentelėParašė Xedos Rodyti pranešimąAr tikrai viso to kamščio vienintelė priežastis yra šviesoforas ? Jei taip, panevėžiečių vietoje turbūt nesusilaikyčiau nepasakęs necenzūrinės frazės
.
Comment
-
Turite omenyje, kad didžioji dalis srauto suka į dešinę ? Bet negi projektuojant sankryžą nėra daromas joks srautų modeliavimas, jei akivaizdu, kad didžioji dalis automobilių suka į dešinę ? Atskira fazė į dešinę būtų puikus variantas...Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąDuodu apie 80 procentų, kad taip, nes maniškiu (pagrindiniu) keliu srautai vakare yra dideli. O realiai, viskas būtų liuks, jei kabėtų lentelė
Comment
-
Ko gero, ten pagrindinis projektavimas buvo sudėliot viską pagal tiek, kiek juostų buvo be didesnių išlaidųParašė Xedos Rodyti pranešimąTurite omenyje, kad didžioji dalis srauto suka į dešinę ? Bet negi projektuojant sankryžą nėra daromas joks srautų modeliavimas, jei akivaizdu, kad didžioji dalis automobilių suka į dešinę ? Atskira fazė į dešinę būtų puikus variantas...
Bendram vaizdui susidaryt, to rajono vaizdas.
Molainių ir Projektuotojų gatvėmis daug kas važiuoja į Kniaudiškes, nes pasukt du kartus į kairę, naudojantis Nemuno - Klaipėdos sankryža ir paskui Kniaudiškių - Klaipėdos, yra gana sudėtinga. Dar prisideda aplinkiniai rajonai. Pagrindiniu keliu važiuot ten vienas malonumas (jei gatves sutvarkytų, būtų dar maloniau
) Tad užrauktas puikus kanalas, manau, turi tam įtakos tikrai
Comment
-
Vienas filmukas pasako daugiau nei kelios dešimtys puslapių vienpusiškos agitacijos už tą naują šviesoforų tvarką.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąŠiandien pasitaikė proga Panevėžy pravažiuot pro naujai įrengtą Molainių - Projektuotojų šviesoforą, jeigu neklystu - pirmą tokį mieste. Galiu pasakyt tiesiai šviesiai - gaidys. (...)
Beje, atkreipkit dėmesį į filmuko gale susidariusią eilę, kurios toje vietoje niekada nebuvo. Ir tai tik vien dėl to, kad šviesoforą pastatė, (...)
Youtube video
Comment
-
Žodžiu, fantastikaParašė Egiuxz Rodyti pranešimąKo gero, ten pagrindinis projektavimas buvo sudėliot viską pagal tiek, kiek juostų buvo be didesnių išlaidų
Bendram vaizdui susidaryt, to rajono vaizdas.
Atvaizdas
Molainių ir Projektuotojų gatvėmis daug kas važiuoja į Kniaudiškes, nes pasukt du kartus į kairę, naudojantis Nemuno - Klaipėdos sankryža ir paskui Kniaudiškių - Klaipėdos, yra gana sudėtinga. Dar prisideda aplinkiniai rajonai. Pagrindiniu keliu važiuot ten vienas malonumas (jei gatves sutvarkytų, būtų dar maloniau
) Tad užrauktas puikus kanalas, manau, turi tam įtakos tikrai 
. Ten dabar tikrai reikia atskiros fazės į dešinę, nes toks dirbtinis eismo užkišimas tiesiog netoliaruotinas. Bet.....Aš beveik garantuoju, kad nebus imtasi jokių veiksmų, sankryža rekonstuota pagal naujas taisykles, viskas puiku, o kad "kažkam" teks pastovėti prie raudono, ne problema
. Tikrai norėčiau klysti ir kad viskas būtų priešingai, bet pavyzdžiai rodo ką kitą.
Beveik tokia pati situacija greitai gali atsirasti ir Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g, sankryžoje, nes joje didelis srautas suka į dešinę, į Pramonės g. Dabar ten vis dar yra lentelė per kurią yra sukama į dešinę, nes žalias signalas dega tikrai per trumpai. O jei lentelė bus nuimta, tuomet posukiui į dešinę liks tik žalias signalas. Netikiu, kad atskira fazė į dešinę bus įrengta, taigi greičiausiai ir šiauliečiams teks paprasčiausiai stovėti ir laukti.....Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.20, 22:26.
Comment
-
Žmonės pastovės kamštyje, sudegins daugiau benzino, sumokės daugiau akcizų į biudžetą.Parašė Xedos Rodyti pranešimąTen dabar tikrai reikia atskiros fazės į dešinę, nes toks dirbtinis eismo užkišimas tiesiog netoliaruotinas. Bet.....Aš beveik garantuoju, kad nebus imtasi jokių veiksmų, sankryža rekonstuota pagal naujas taisykles, viskas puiku, o kad "kažkam" teks pastovėti prie raudono, ne problema
.
Comment
-
Palaukim Šiaulių savivaldybės sprendimo. Tikėkimės, kad bus atskira fazė į dešinę. Va ką reiškia, kai leidžiama įrengti lenteles su žaliomis rodyklėmis. Tada niekas negalvoja - pakabina lentelę net ir sankryžose, kurios įrengiamos pagal naujas šviesoforų taisykles ir kuriose tai draudžiama. Kai bus uždrausta įrengti lenteles naujose sankryžose, tada jau projektavimo metu bus ieškoma sprendimų ten, kur reikalingas pralaidus dešinysis posūkis. Toks jau tas pereinamasis laikotarpis.Parašė Xedos Rodyti pranešimąŽodžiu, fantastika
. Ten dabar tikrai reikia atskiros fazės į dešinę, nes toks dirbtinis eismo užkišimas tiesiog netoliaruotinas. Bet.....Aš beveik garantuoju, kad nebus imtasi jokių veiksmų, sankryža rekonstuota pagal naujas taisykles, viskas puiku, o kad "kažkam" teks pastovėti prie raudono, ne problema
. Tikrai norėčiau klysti ir kad viskas būtų priešingai, bet pavyzdžiai rodo ką kitą.
Beveik tokia pati situacija greitai gali atsirasti ir Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g, sankryžoje, nes joje didelis srautas suka į dešinę, į Pramonės g. Dabar ten vis dar yra lentelė per kurią yra sukama į dešinę, nes žalias signalas dega tikrai per trumpai. O jei lentelė bus nuimta, tuomet posukiui į dešinę liks tik žalias signalas. Netikiu, kad atskira fazė į dešinę bus įrengta, taigi greičiausiai ir šiauliečiams teks paprasčiausiai stovėti ir laukti.....
Comment
-
Minėtoje sankryžoje šviesoforas įjungtas vakar, 11:30. Tad nenuostabu, kad tam tikromis kryptimis susidarė spūstys ir kai kam pasirodė, kad jos veikimas gaidys. Įvertinkite, kad sankryža prieš tai buvo nereguliuojama, o naujų šviesoforų suderinimas gali užtrukti keletą dienų ar savaičių. Informacija, gauta iš UAB "Eismo valdymo sistemos" eismo specialistų:Parašė Romas Rodyti pranešimąVienas filmukas pasako daugiau nei kelios dešimtys puslapių vienpusiškos agitacijos už tą naują šviesoforų tvarką.
Siekiant išvengti įvairių interpretacijų šioje temoje buvo sukurta apklausa, kuri rodo, kad dauguma narių yra už naująją šviesoforų įrengimo tvarką. Net 79 proc. pritaria, kad pėsčiųjų šviesoforai turi būti dviejų, o ne trijų spalvų (5 proc. už trijų sekcijų šviesoforus). 56 proc. yra už (26 proc. prieš), kad vietoje papildomų sekcijų būtų atskiri šviesoforai su trimis rodyklėmis. 55 proc. pritaria (26 proc. nepritaria), kad lentelių su žaliomis rodyklėmis įrengimas būtų ribojamas. Ir tik vienu klausimu, nuomonės apylygios - dėl šviesoforų dubliavimo už sankryžos. Tačiau bent ir šiuo klausimu šiuo metu yra daugiau mąnančių, kad dubliuoti šviesoforus už sankryžos nėra tikslinga (49 prieš dubliavimą, 43 proc. už dubliavimą).Eismo specialistai 2014-10-20 ir 2014-10-21 vakarinio-rytinio piko metu stebėjo eismo srautus šioje sankryžoje ir pateikė šiuos apibendrintus duomenis:
1. Vakarinio piko metu (16.30-17.30) formuojasi transporto priemonių spūstis Molainių gatvės rytinėje dalyje (fiksuota 40-60 laukiančių transporto priemonių: optimalus skaičius, užtikrinantis efektyvų sankryžos pralaidumą šia kryptimi – 10-20 transporto priemonių);
2. Rytinio piko metu (7.30-8.15) transporto priemonių spūsčių fiksuota nebuvo (probleminėje Molainių gatvės rytinėje dalyje fiksuota 12-16 transporto priemonių).
3. Nuspręsta pakeisti šviesoforo darbo režimo programą, pailginant žalio šviesoforo signalo laiką nuo 13s iki 18s, esant maksimaliai aktyvuotiems eismo jutikliams (indukcinėms kilpoms), skirtiems reguliuoti transporto eismo srautą, judančiam tiesiai bei sukančiam į dešinę Molainių gatvės rytinės dalies judančioms transporto priemonėms.
4. Pakeistos programos analizę (vizualiu metodu stebint sankryžos pralaidumą) atlikti 2014-10-21 nuo 16.30 iki 18.30 val., pakartotinai eismo srautų pasiskirstymą stebėti po V.Alanto gatvės jungties su Projektuotojų gatve atidarymo, iškilus sankryžos pralaidumo problemoms – imtis atitinkamų priemonių.
Išvedus vidurkį gaunu tokias proporcijas - 60 proc. už naująją šviesoforų įrengimo tvarką, 26 proc. už senąją šviesoforų įrengimo tvarką.
Comment
-
Jei toje sankryžoje Šiauliuose nebūtų lentelės, situacija turbūt būtu ne ką geresnė nei Molainių - Projektuotojų sankryžoje Panevėžyje. Be to, Molainių - Projektuotojų sankryžoje lentelės ir nėra, to rezultatas labiau nei akivaizdus. Niekas ir taip negalvoja bei nesivargina įrengti atskirų fazių, dabar turime jau du pavyzdžius iš dviejų skirtingų miestų. Atsainiai įrengiami šviesoforai pagal naująjį standartą, kuris laikomas visų problemų panacėja. Bent jau man atrodo, kad dėl specialistų įrengiančių šviesoforus nekompetencijos, naujai rekonstruojamos sankryžos tik sukuriama daugiau naujų problemų. Bent kol kas.Parašė dsanto Rodyti pranešimąPalaukim Šiaulių savivaldybės sprendimo. Tikėkimės, kad bus atskira fazė į dešinę. Va ką reiškia, kai leidžiama įrengti lenteles su žaliomis rodyklėmis. Tada niekas negalvoja - pakabina lentelę net ir sankryžose, kurios įrengiamos pagal naujas šviesoforų taisykles ir kuriose tai draudžiama. .
Pereinamasis laikotarpisParašė dsanto Rodyti pranešimąKai bus uždrausta įrengti lenteles naujose sankryžose, tada jau projektavimo metu bus ieškoma sprendimų ten, kur reikalingas pralaidus dešinysis posūkis. Toks jau tas pereinamasis laikotarpis.
? Pereinamasis laikotarpis bus 2019-ųjų rudenį, o iki tol viskas bus kaip ir anksčiau.
Comment
-
Lenteles turėtų būti uždrausta įrengti kiek įmanoma greičiau. Nelogiška jas leisti įrengti iki 2019 m. gruodžio 31 d., o 2020 m. sausio 1 d. nuimtiParašė Xedos Rodyti pranešimąJei toje sankryžoje Šiauliuose nebūtų lentelės, situacija turbūt būtu ne ką geresnė nei Molainių - Projektuotojų sankryžoje Panevėžyje. Be to, Molainių - Projektuotojų sankryžoje lentelės ir nėra, to rezultatas labiau nei akivaizdus. Niekas ir taip negalvoja bei nesivargina įrengti atskirų fazių, dabar turime jau du pavyzdžius iš dviejų skirtingų miestų. Atsainiai įrengiami šviesoforai pagal naująjį standartą, kuris laikomas visų problemų panacėja. Bent jau man atrodo, kad dėl specialistų įrengiančių šviesoforus nekompetencijos, naujai rekonstruojamos sankryžos tik sukuriama daugiau naujų problemų. Bent kol kas.
Pereinamasis laikotarpis
? Pereinamasis laikotarpis bus 2019-ųjų rudenį, o iki tol viskas bus kaip ir anksčiau.
Comment
-
Atkreipkit dėmesį video gale į nereguliajamą pėsčiųjų perėją, kamštis užstoja matomumą, ir jei koks žioplys eitų, kita puse važiuojantiems beveik be šansų sustoti. Žodžiu gyvas pavyzdys, kada žalios lentelės nebuvimas ne tik didina kamščius, užterštumą, bet ir pridaro avarinių situacijų ir eismo saugumą mažina, bet svarbiausia, kad biurokatiškai viskas gražu, šviesoforas pagal naujas taisykles be lentelės.Parašė Xedos Rodyti pranešimąŽodžiu, fantastika
. Ten dabar tikrai reikia atskiros fazės į dešinę, nes toks dirbtinis eismo užkišimas tiesiog netoliaruotinas. Bet.....Aš beveik garantuoju, kad nebus imtasi jokių veiksmų, sankryža rekonstuota pagal naujas taisykles, viskas puiku, o kad "kažkam" teks pastovėti prie raudono, ne problema
. Tikrai norėčiau klysti ir kad viskas būtų priešingai, bet pavyzdžiai rodo ką kitą.
Beveik tokia pati situacija greitai gali atsirasti ir Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g, sankryžoje, nes joje didelis srautas suka į dešinę, į Pramonės g. Dabar ten vis dar yra lentelė per kurią yra sukama į dešinę, nes žalias signalas dega tikrai per trumpai. O jei lentelė bus nuimta, tuomet posukiui į dešinę liks tik žalias signalas. Netikiu, kad atskira fazė į dešinę bus įrengta, taigi greičiausiai ir šiauliečiams teks paprasčiausiai stovėti ir laukti.....Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.21, 12:30.
Comment
-
Sankryža jau stebima ir bus keičiami laikai. Sureguliuos fazes teisingai ir bus viskas gerai. Nereikia pasiduoti tendencingam mąstymui, kad ten, kur reikia pralaidaus dešiniojo posūkio, sprendimas tik vienas - lentelė. Ant to jau pasimovė daugelis savivaldybių, išskyrus Panevėžio, daug kur prikabinę lentelių. O kad jų nebuvimas sukelia eismo pavojus, kontrargumentuosiu - šiai merginai lentelės buvimas suluošino sveikatą:Parašė Lettered Rodyti pranešimąAtkreipkit dėmesį video gale į nereguliajamą pėsčiųjų perėją, kamštis užstoja matomumą, ir jei koks žioplys eitų, kita puse važiuojantiems beveik be šansų sustoti. Žodžiu gyvas pavyzdys, kada žalios lentelės nebuvimas ne tik didina kamščius, užterštumą, bet ir pridaro avarinių situacijų ir eismo saugumą mažina, bet svarbiausia, kad biurokatiškai viskas gražu, šviesoforas pagal naujas taisykles be lentelės.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.21, 12:44.
Comment
-
Prastas pavyzdysParašė dsanto Rodyti pranešimąSankryža jau stebima ir bus keičiami laikai. Sureguliuos fazes teisingai ir bus viskas gerai. Nereikia pasiduoti tendencingam mąstymui, kad ten, kur reikia pralaidaus dešiniojo posūkio, sprendimas tik vienas - lentelė. Ant to jau pasimovė daugelis savivaldybių, išskyrus Panevėžio, daug kur prikabinę lentelių. O kad jų nebuvimas sukelia eismo pavojus, kontrargumentuosiu - šiai merginai lentelės buvimas suluošino sveikatą:
Youtube video
. Jei nebūtų taip lėkęs avarija nebūtų įvykusi. Ypač dabar, kai pagal naujus KET nuostatus prieš sukant į dešinę reikia sustoti.
Comment
-
Tai čia įvykis įvyko prieš KET pakeitimus, kai apie jokį sustojimą nebuvo net kalbos.Parašė Xedos Rodyti pranešimąPrastas pavyzdys
. Jei nebūtų taip lėkęs avarija nebūtų įvykusi. Ypač dabar, kai pagal naujus KET nuostatus prieš sukant į dešinę reikia sustoti.
Comment
-
Bet įvyko pažeidus vieną esminę taisyklę - reikia duot visiems kelią, ir pasukt tik įsitikinus, kad niekam nebus sukliudyta. Bukagalviškumui nėra ribų. Vieną kartą man apsižioplinus nedraug trūko, kad priekį būtų nunešę, bet nekaltinu to, kad buvo sunku į pagrindinį išlįst iš šalutinio ir neliepiu visur šviesoforų sustatyt ar užraust statyt mašinas apie 20m iki įvažiavimų/sankirtų ir pan.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai čia įvykis įvyko prieš KET pakeitimus, kai apie jokį sustojimą nebuvo net kalbos.Aš ir turiu omenyje, kad dabar tokio tipo eismo įvykiai jau yra eliminuoti (bent popieriuje), anksčiau jie buvo įmanomi. Be to, jei žmogus ir būtų pertrenktas, dabar pasekmės, bent teoriškai, turėtų būti gerokai švelnesnės, nes pajudant iš vietos greitis būtų gerokai mažesnis.Parašė Xedos Rodyti pranešimąPrastas pavyzdys
. Jei nebūtų taip lėkęs avarija nebūtų įvykusi. Ypač dabar, kai pagal naujus KET nuostatus prieš sukant į dešinę reikia sustoti.
Comment
-
O kodėl šitus derinimus, skaičiavimus, modeliavimus, reguliavimus, pertvarkimus daro dabar, kai viskas jau yra įjungta? Kodėl nebuvo padaryta iki sankryžos rekonstravimo?Parašė dsanto Rodyti pranešimąSankryža jau stebima ir bus keičiami laikai. Sureguliuos fazes teisingai ir bus viskas gerai.
Comment
Comment