Parašė Xedos
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
"Visas pasaulis" taip nedaro, iki šiol yra šalių, kur net ne ta kelio puse važinėjama.Parašė dsanto Rodyti pranešimąLietuvoje yra 21 šviesoforas - visi jie Vilniuje - su papildomomis sekcijomis į dešinę. Gal kažkaip būtų laikas bent dešinįjį posūkį reguliuoti su papildomomis sekcijomis kaip visame pasaulyje, o ne kaip USSR?
Lentelė su žalia rodykle turi privalumą - degant žaliam signalui, tu suki į dešinę praleisdamas paralelinius pėsčiuosius, degant raudonam signalui - ramiai suki į dešinę praleisdamas skersinius pėsčiuosius ir automobilius.Parašė dsanto Rodyti pranešimąPapildoma sekcija prie raudono turi privalumą - nedegant jai, bet degant žaliam signalui, tu suki į dešinę praleisdamas pėsčiuosius (padidėja pralaidumas), o degant papildomai sekcijai su raudonu suki apsaugotai.
Comment
-
Manau, kad tikrai įmanoma sureguliuoti ciklus taip, kad spūstys būtų minimalios.Parašė dsanto Rodyti pranešimąSutinku, bet jei eliminuojam lentelę ir vietoj jos galime įrengti tik atskirus šviesoforus su rodyklėmis, tai kai kur susidarys spūstys. Kodėl negalime paimti pavyzdžio iš pažengusių Europos šalių. Vokietija (įsivaizduokit, kad sekcija pas mus būtų prie raudono):
Youtube video
Beje, įdomumo dėliai, kiek galėtų skirtis tokių sekcijų įrengimo ir visiškos sankryžos rekonstrukcijos kainos (suprantu, kad kiekviena sankryža yra individuali, bet šiuo atveju imant teorinį vidurkį) ?
Comment
-
Sankryžų daug ir skirtingų. Mano siūlomas variantas iš esmės atitiktų dabartinę eismo reguliavimo tvarką su lentelėm, tik skirtumas tas, kad degant papidlomai sekcijai bus galima važiuoti saugiai. Kaina? Sankryžos rekonstrukcija gali kainuoti 150 000 - 200 000 Lt. Papildoma sekcija kainuoti gali apie 200 Lt, dar kabelis iki valdiklio. Jei valdiklyje yra laisva signalinė grupė, tai prijungimas ir perprogramavimas. Tikrai nekainuos 150 000 LtParašė Xedos Rodyti pranešimąManau, kad tikrai įmanoma sureguliuoti ciklus taip, kad spūstys būtų minimalios.
Beje, įdomumo dėliai, kiek galėtų skirtis tokių sekcijų įrengimo ir visiškos sankryžos rekonstrukcijos kainos (suprantu, kad kiekviena sankryža yra individuali, bet šiuo atveju imant teorinį vidurkį) ?
Comment
-
Aš esu už nuoseklumą, o šios sekcijos idėja, kartu su pilnaverčiais šviesoforais, nuoseklumu nekvepia.Parašė dsanto Rodyti pranešimąSankryžų daug ir skirtingų. Mano siūlomas variantas iš esmės atitiktų dabartinę eismo reguliavimo tvarką su lentelėm, tik skirtumas tas, kad degant papidlomai sekcijai bus galima važiuoti saugiai.
Atsižvelgus į tokias kainas tikrai nustebsiu jei savivaldybės rekonstruos sankryžas. O gaila. Greičiausiai pasirinks lengviausią kelią, jau net nekalbu apie atskirą sekciją...Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaina? Sankryžos rekonstrukcija gali kainuoti 150 000 - 200 000 Lt. Papildoma sekcija kainuoti gali apie 200 Lt, dar kabelis iki valdiklio. Jei valdiklyje yra laisva signalinė grupė, tai prijungimas ir perprogramavimas. Tikrai nekainuos 150 000 Lt
Comment
-
Šiauliai, rekonstruota Pramonės/Išradėjų g. sankryža, perbraižyta "Stop" linija atvažiuojant nuo Išradėjų/Baltų g. pusės.
Dabar dėl antrosios prikibti tikrai nėra dėl ko, gal net šiek tiek persistengta. Galėjo šiek tiek patraukti ir pirmąją, bet tiks ir taip
, svarbiausia buvo patraukti antrosios juostos "Stop" liniją.
Comment
-
Ačiū už nuomonę.Parašė Xedos Rodyti pranešimąAš esu už nuoseklumą, o šios sekcijos idėja, kartu su pilnaverčiais šviesoforais, nuoseklumu nekvepia.
Comment
-
Biški offtopic'as, bet...Parašė dsanto Rodyti pranešimąAčiū už nuomonę.
Siūlyčiau rėžti tiesiai šviesiai ką manote apie mano nuomonę, politkorektiškumas jau lenda per visus galus
.
Comment
-
Na man įdomu, kodėl reguliavimas su papildoma sekcija prie raudono būtų nenuoseklu. Norėčiau išgirsti argumentusParašė Xedos Rodyti pranešimąBiški offtopic'as, bet...
Siūlyčiau rėžti tiesiai šviesiai ką manote apie mano nuomonę, politkorektiškumas jau lenda per visus galus
.
Comment
-
Pirmiausia, darau prielaidą, kad šiandien už lango 2020-ieji ir visos lentelės nukabintos.Parašė dsanto Rodyti pranešimąNa man įdomu, kodėl reguliavimas su papildoma sekcija prie raudono būtų nenuoseklu. Norėčiau išgirsti argumentus
Tokiu atveju dalyje sankryžų jos bus tiesiog nukabintos ir posūkis į dešinę degant raudonam signalui bus draudžiamas, galima sukti tik degant žaliam signalui. Viliuosi, kad tik dalyje, bet turint galvoje mūsų savivaldybių veiksnumą greičiausiai tai bus dauguma......Bet tai nesvarbu, čia tik teoriniai svaičiojimai.
Tada lieka dar vienas variantas, kai posūkis į dešinę bus reguliuojamas atskiru šviesoforu ir į dešinę bus galima sukti tik degant žaliam signalui, bet be jokių problemų.
Ir galiausiai, trečias variantas, sankryžos kuriose bus mix'as, galima sukti ir per žalią ir per raudoną degant atskirai sekcijai. Jos ryškiai krenta iš visų likusių konteksto, turint galvoje, kad vairuotojai bus atpratinti sukti į dešinę per raudoną.
Vienintelis variantas kaip šias sekcijas įmanoma padaryti "nuosekliu reiškiniu": jos turi būti įrengiamos tiesiog masiškai.
Bet jei Jūs taip nepritariate žalioms lentelėms ir norite, kad jos būtų išnaikintos, kuo ši sekcija skirsis nuo lentelės, jei prie jos taip pat bus galma sukti per raudoną ? Tik tuo, kad tam tikrą laiką bus galima sukti be jokių trukdžių, tuo tarpu visą likusį laiką, situacija bus tokia pati, kaip ir su lentele.
Asmeniškai aš už elementarius atskirai reguliuojamus šviesoforus. Šių sekcijų skirtumas nuo lentelių nėra toks didelis, nes didžiąją dalį laiko jos atliks lentelių funkciją.Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.26, 19:11.
Comment
-
Dega žalias be papildomos, suki ir praleidi pėsčiuosius, dega raudonas su papildoma, suki saugiai, dega raudonas be papildomos - stovi. Koks čia panašumas su lentele, kai dega raudonas be papildomos? Kai dega raudonas su papildoma, irgi yra skirtumas nuo lentelės - gali sukti saugiai ir nereikia stoti bei kažko praleisti.Parašė Xedos Rodyti pranešimąPirmiausia, darau prielaidą, kad šiandien už lango 2020-ieji ir visos lentelės nukabintos.
Bet jei Jūs taip nepritariate žalioms lentelėms ir norite, kad jos būtų išnaikintos, kuo ši sekcija skirsis nuo lentelės, jei prie jos taip pat bus galma sukti per raudoną ? Tik tuo, kad tam tikrą laiką bus galima sukti be jokių trukdžių, tuo tarpu visą likusį laiką, situacija bus tokia pati, kaip ir su lentele.
Comment
-
Nematau prasmės "terliotis" su šia sekcija, kai žymiai aiškiau viską galima išspręsti atskiro šviesoforo pagalba.Parašė dsanto Rodyti pranešimąDega žalias be papildomos, suki ir praleidi pėsčiuosius, dega raudonas su papildoma, suki saugiai, dega raudonas be papildomos - stovi. Koks čia panašumas su lentele, kai dega raudonas be papildomos? Kai dega raudonas su papildoma, irgi yra skirtumas nuo lentelės - gali sukti saugiai ir nereikia stoti bei kažko praleisti.
Comment
-
Nuo Kairių g. - Perkėlos g. sankryžos Klaipėdoje važiuojant Kairių gatve link Tarptautinės jūrų perkėlos (TJP) beveik įrengti šviesoforai pagal naują tvarką. Tik nežinia, kada jie bus įjungti, nes šalutinės gatvės normaliai net neegzistuoja.
Pirmoji sankryža link TJP. Kairiajam posūkiui įrengta atskira eismo juosta, bet atskiro šviesoforo nėra. Gali būti, kad apsaugotas kairysis posūkis bus leidžiamas bendrame sraute:
Šalutinis kelias:
Pagrindinis kelias link miesto centro. Kai yra dvi eismo juostos su salele, pagal naują tvarką užtenka šviesoforų šonuose:
Antroji sankryža link TJP:
Comment
-
Čia ne apie terliojimąsi kalba eina. Kai yra atskiras šviesoforas su rodyklėmis į dešinę, dešinysis posūkis reguliuojamas atskirai nuo pėsčiųjų eismo. Tai yra, kai važiuojama tiesiai, eina pėstieji dešinėje, o sukantys į dešinę turi stovėti. Toks eismo reguliavimo būdas tikslingas ten, kur dideli eismo srautai, kyla pavojus pėstiesiems ir panašiai. Daugelyje sankryžų visgi tikslinga, kad į dešinę būtų leidžiama sukti degant žaliam signalui, praleidžiant pėsčiuosius, kad ir paimkime Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžą Šiauliuose iš Išradėjų g. pusės, kur dabar yra lentelė. Pėsčiųjų čia nedaug, ir kokios problemos, jeigu būtų sukama į dešinę kartu su pėsčiaisias, o užsidegus raudonam signalui, būtų sukama apsaugotai į dešinę tuo metu, kai iš Pramonės gatvės sukama apsaugotai į kairę:Parašė Xedos Rodyti pranešimąNematau prasmės "terliotis" su šia sekcija, kai žymiai aiškiau viską galima išspręsti atskiro šviesoforo pagalba.
Comment
-
Dabar yra taip: tik žalia spalva - yra apribojimų (pestieji), raudonas su žalia lentelę - apribojimų daugiau (pestieji+automobiliai), t.y nuo mažėjant žaliai spalvai apribojimų daugėja. Siuloma: tik žalia spalva - apribojimų yra, raudona pagrindinė+žalia papildoma - apribojimų nėra, t.y. mažėjant žaliai spalvai apribojimų mažėja. Nelogiška.Parašė dsanto Rodyti pranešimąDega žalias be papildomos, suki ir praleidi pėsčiuosius, dega raudonas su papildoma, suki saugiai, dega raudonas be papildomos - stovi. Koks čia panašumas su lentele, kai dega raudonas be papildomos? Kai dega raudonas su papildoma, irgi yra skirtumas nuo lentelės - gali sukti saugiai ir nereikia stoti bei kažko praleisti.Paskutinis taisė Aleksio; 2014.10.26, 19:43.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDaugelyje sankryžų visgi tikslinga, kad į dešinę būtų leidžiama sukti degant žaliam signalui, praleidžiant pėsčiuosius, kad ir paimkime Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžą Šiauliuose iš Išradėjų g. pusės, kur dabar yra lentelė. Pėsčiųjų čia nedaug, ir kokios problemos, jeigu būtų sukama į dešinę kartu su pėsčiaisiasTuomet kam išvis reikalinga ta sekcija jei galima sukti į dešinę be jokių problemų degant žaliam signalui ?Parašė dsanto Rodyti pranešimą.....o užsidegus raudonam signalui, būtų sukama apsaugotai į dešinę tuo metu, kai iš Pramonės gatvės sukama apsaugotai į kairę.
Bet kokiu atveju, greičiausiai ši diskusija yra beprasmė, nes savivaldybės turbūt tiesiog nukabins lenteles ir visi būsime ramūs
.
Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.26, 19:49.
Comment
-
Sekcija tam, kad galėtum papildomai sukti į dešinę degant raudonam signalui (negi taip sunku suprasti). Kai ji nedega, vadovaujiesi pilnu šviesoforu.Parašė Xedos Rodyti pranešimąTuomet kam išvis reikalinga ta sekcija jei galima sukti į dešinę be jokių problemų degant žaliam signalui?
Comment
-
Bet ir sena sistema leidžia sukti į dešinę degant raudonam pagrindiniam + žalia papildoma. Ir niekas nedraužia įjungti ją kartu su žaliu pargindiniu, kad būtų galima "tiesiai ir į dešinę".Parašė dsanto Rodyti pranešimąSekcija tam, kad galėtum papildomai sukti į dešinę degant raudonam signalui (negi taip sunku suprasti). Kai ji nedega, vadovaujiesi pilnu šviesoforu.
Comment
-
Man tai visiškai akivaizdu, todėl jei nekyla problemų sukti į dešinę degant žaliam signalui, ši sekcija ir taip nereikalinga, o jei automobilių srautas yra didelis, tokiu atveju būtų galima įrengti pilnavertį šviesoforą.Parašė dsanto Rodyti pranešimąSekcija tam, kad galėtum papildomai sukti į dešinę degant raudonam signalui (negi taip sunku suprasti). Kai ji nedega, vadovaujiesi pilnu šviesoforu.
Comment
-
Derinys žalias + papildoma kaip ir galimas, bet tada neturi būti pėsčiųjų. Žodžiu, jei sekcija prie žalio, negalimas variantas, kad sukdamas praleidi pėsčiuosius, ta prasme, jiems turi degti raudonas signalas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet ir sena sistema leidžia sukti į dešinę degant raudonam pagrindiniam. Ir niekas nedraužia įjungti ją kartu su žaliu pargindiniu, kad būtų galima "tiesiai ir į dešinę".Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.26, 20:06.
Comment
Comment