Kada paskutinį smulkiausią asfalto sluoksnį paklos, o gal jau ir paklojo. Prieš savaitę jo dar nebuvo. Jo dar netgi nebuvo ant jau suremontuoto tilto, kuriuo dabar vyksta eismas.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal standartizuotas kelio dangų konstrukcijas (KPT SDK 07), viršutinio sluoksnio storis beveik visada būna 4 cm.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ ~2cm.
Šiandien važiavau abiejomis kryptimis, tai lyg visoje atkarpoje sukloti visi sluoksniai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkada specialiai net po kelis kart skirtingose vietose matavom - iki bordiūro linijos būdavo 2-2.7cm. 4cm niekur neaptikomParašė sleader Rodyti pranešimąPagal standartizuotas kelio dangų konstrukcijas (KPT SDK 07), viršutinio sluoksnio storis beveik visada būna 4 cm.
Šiandien važiavau abiejomis kryptimis, tai lyg visoje atkarpoje sukloti visi sluoksniai.
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jūs apie KPT SDK 07? Čia juk 2007 metų dokumentas, kuris parengtas remiantis vokiškais standartais.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia galbut buvo SSSR standartai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tada taip išeina, kad Ateities gatvės jungtis su Laisvės pr. dar nutiesta senais standartais?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia galbut buvo SSSR standartai.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Arba 2 cm ten kur reikia ir 2 cm pas viršininką iki sodybos...Parašė SPX Rodyti pranešimąTai tada taip išeina, kad Ateities gatvės jungtis su Laisvės pr. dar nutiesta senais standartais?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na ka geros žinios, eismas jau vyksta abiejais tiltais. http://www.15min.lt/naujiena/miestas...atve-41-245264
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kitais metais Vilniaus Gariūnų tiltas „praplatės“: bus po tris eismo juostas
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...tas-221-713939Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar labiau reikia dviračių tako sujungimo iki Erfurto g., nes dabar normaliai iš Lazdynų neišvažiuosi.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa va, gal pagaliau ir dviračių taką bent jau iki Lazdynų (Šiltnamių g. ) padarys ir nebebus tas Gariūnų gatvės dviračių takas vedančiu į niekur
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Situacija su dviračių takais šioje vietoje (tarp Gariūnų tilto ir lazdynų).
FB diskutavome su savivaldybės atsakingu darbuotoju. Minėjo, jog sutarta daryti (pėsčiųjų-)dviračių takus abiejose Oslo gatvės pusėse. Dėl pietinės pusės kaip ir viskas aišku,- į Šiltnamių gatvę.
O va dėl šiaurinės- dar spręs kur ta trasa eis. Cituoju: "Pirminė idėja buvo (kaip ir kažkada diskutuota čia), kad šiaurinėje dalyje iškiltų ties viršutinio tilto pradžia ir būtų įrengta perėja+pervaža."
Manau prie esamų transporto srautų kirsti važiuojamą dalį dviračių-pėsčiųjų perėjomis- nerealu. Toliau prisiminė mano kažkada iškeltą idėją pasinaudoti esamo tunelio viršumi- greičiausia jau esama Gudelių gatve. Nuo ten dviračių taką patogu būtų nukreipti tiek per kiemus į Architektų gatvę, tiek per Pasakų parką į Laisvės pr., tiek palei aplinkkelį į Karoliniškes ir toliau. Tiktai reikia turėti omeny jog pakilimas link Gudelių gatvės tiesiai yra labai status, taigi dviračių taką reiktų daryti serpantinu ar išvis pravingiuoti miškeliu link gyvenamojo kvartalo vidurio.
Apskritai, reikia visą laiką kontroliuoti iš dviratininkų pusės tuos planavimo-projektavimo procesus ir priversti planuotojus pačius pravažiuoti dviračiais savo planuotais keliais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.Parašė tomtom Rodyti pranešimąI rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
Lietuva visiems.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Comment
 





							
						
Comment